PRO-CLOUD

CRM система 2020 року CRM система 2020 року CRM система 2019 року CRM система 2019 року CRM система 2018 року

Хмарні Pro-версiї
для будь-якого бізнесу

CRM PRO-версiя для проведення продажiв

PROJECT PRO-версiя для ведення проектiв

RETAIL PRO-версiя для управлiння торгiвлею

MAX PRO-версiя для будь-якої діяльності

Швидкий і доступний старт роботи

Готова до роботи конфігурація хмари

Доступ до Магазину доповнень

Додатково 32 платних модуля для CRM PRO-версії

Додатково 29 платних модуля для PROJECT PRO-версії

Додатково 39 платних модуля для RETAIL PRO-версії

Додатково 43 платних модуля для MAX PRO-версії


Завантажити PDF-презентацію

CRM система 2020 року CRM система 2020 року CRM система 2019 року CRM система 2019 року CRM система 2018 року

CLOUD

CRM система 2020 року CRM система 2020 року CRM система 2019 року CRM система 2019 року CRM система 2018 року

Хмарні версiї
для будь-якого бізнесу

CRM-версiя для проведення продажiв

PROJECT-версiя для ведення проектiв

RETAIL-версiя для управлiння торгiвлею

MAX-версiя для будь-якої діяльності

Швидкий і доступний старт роботи

Готова до роботи конфігурація хмари

Доступ до Магазину доповнень




Додатково 32 платних модуля для CRM-версії

Додатково 29 платних модуля для PROJECT-версії

Додатково 39 платних модуля для RETAIL-версії

Додатково 43 платних модуля для MAX-версії


Завантажити PDF-презентацію

CRM система 2020 року CRM система 2020 року CRM система 2019 року CRM система 2019 року CRM система 2018 року
Замовити хмарну Pro-версiю І ВІДРАЗУ ПОЧАТИ ПРАЦЮВАТИ
Замовити хмарну версiю І ВІДРАЗУ ПОЧАТИ ПРАЦЮВАТИ
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Оберіть тариф
Оберіть кількість користувачів
Стоимость: Вартість: 0 грн
Скидка: Знижка: 0 грн
Домен занят
.perfectum.cloud
Invalid Input
Invalid Input
PRO-ВЕРСІЇ
СТАНДАРТНІ ВЕРСІЇ

АКЦІЯ «ЧОРНА П'ЯТНИЦЯ»
БУДЬ-ЯКА ВЕРСІЯ
ЗІ ЗНИЖКОЮ 50%

phone
100%
50%

Замовте прямо зараз

залишилося:

МОЖЛИВОСТІ ТА ФУНКЦІОНАЛ

Для успішного ведення сучасного бізнесу дуже важливо мати інструмент для максимальної автоматизації всіх процесів, це дозволить завжди "тримати руку на пульсі" компанії, підняти якість сервісу, що надається і звільнити додатковий час.

Облік робочого часу

Облік робочого часу

  • Дозволяє відстежувати часові затрати на виконання завдань усіх співробітників та здійснювати нарахування з/п по годинах.
Клієнти й контакти

Клієнти й контакти

  • Ведення бази клієнтів і всіх контактних даних, фінансових, поштових компаній.
Система підтримки

Система підтримки

  • Дозволяє впровадити службу підтримки для клієнтів компанії з розмежуванням по відділах і з можливістю інтегрувати на сайт.
Безмежна інтеграція і адаптація

Безмежна інтеграція і адаптація

  • Завдяки потужній платформі і коробкового рішення Perfectum CRM робить можливим написання будь-яких модулів для інтеграції та адаптації під замовника.
Проекти та завдання

Проекти та завдання

  • Виконання проектів і всіх задач командою з розбивкою на етапи.
Цілі

Цілі

  • Постановка різних цілей для відділу продажів на необхідний період (виконання Х-угод, Y-доходу і т.д.).
Чат

Чат

  • Особисте спілкування;
  • Спілкування між співробітниками;
  • Групове спілкування;
  • Спілкування з клієнтами.
Додаткові можливості

Додаткові можливості

  • Зручна робота через будь-який мобільний телефон і планшет;
  • Push-повідомлення;
  • автоматичний бекап
  • Багатомовність
  • Журнал будь-яких операцій в системі
  • розділ голосувань
  • Експорт даних в .pdf
Ліди й продажі

Ліди й продажі

  • Дозволяє вести базу лідів компанії в режимі список і КанБан з можливістю інтеграції на сайті.
База знань

База знань

  • Побудова каталогу статей, інструкцій для співробітників компанії.
Біллінг і оплати он-лайн

Біллінг і оплати он-лайн

  • Ведення обліку оплат усіх клієнтів, виставлення рахунків, контроль оплат, оплата за допомогою он-лайн сервісів.
Структура компанії

Структура компанії

  • Побудова відділів, ведення розділу всіх співробітників з картками і ролями кожного і всіма робочими даними.
Документообіг

Документообіг

  • Ведення архіву всіх документів компанії з можливістю прив'язки до кожного клієнта.
Особистий кабінет клієнта

Особистий кабінет клієнта

  • Розробка особистого кабінету для клієнтів компанії з можливістю брати активну участь в проектах, завданнях, бронюванні квитків, виконанні документів і здійсненні оплат і ще багато іншого.
Налаштування зовнішнього вигляду CRM

Налаштування зовнішнього вигляду CRM

  • Можливість налаштувати стиль зовнішнього вигляду всіх розділів Perfectum CRM, меню, кнопок, шрифту і т.д.
Комерційні пропозиції, рахунки, витрати

Комерційні пропозиції, рахунки, витрати

  • Дуже великий розділ для відділу продажів з можливістю автоматичного виставлення рахунків, комерційних пропозицій, контролю оплат і т.д.
Календар всіх процесів

Календар всіх процесів

  • Потужний календар компанії, з можливістю фільтрації будь-якого процесу
Результати й статистика

Результати й статистика

  • Розділ дозволяє знімати статистику роботи компанії, кожного відділу, співробітника.

"Пощупати" очима

Пропонуємо Вам ознайомитися з надзвичайно гарно продуманим UI / UX дизайном Perefectum CRM+ERP, який просто вражає своєю легкістю та функціональністю. Навіть в кінці робочого дня Ви не відчуєте втому.

Хмарна версія Perfectum CRM+ERP - це...

  • Легкий старт

    • готова до роботи CRM+ERP
    • швидкий старт роботи
    • автоматичне оновлення системи
    • робота на будь-якому пристрої
  • Економія

    • тільки для PRO-версії економія на платних модулях
    • не потрібно встановлювати систему
    • не потрібен сервер
    • не потрібен адміністратор сервера
  • Свобода від обмежень

    • безмежна кількість користувачів
    • немає зайвих обмежень для даних і функціоналу
  • Можливість зробити все "під себе"

    • можливо кастомізувати дизайн
    • можливо змінювати кольори
    • можливо переробляти інтерфейс

ВАРТІСТЬ І ПОРІВНЯННЯ ВЕРСІЙ

Ми вирішили підготувати наочну таблицю порівняння усіх Хмарних CRM, PROJECT, RETAIL, MAX-версій Perfectum CRM+ERP.

  CRM / CRM PRO PROJECT / PROJECT PRO RETAIL / RETAIL PRO MAX / MAX PRO
  CRM / CRM PRO PROJECT / PROJECT PRO RETAIL / RETAIL PRO MAX / MAX PRO
Вартість
5 користувачів
10 користувачів
20 користувачів
необмежено
(у місяць)
750 грн / 3250 грн
1000 грн / 3750 грн
1250 грн / 4250 грн
1500 грн / 4750 грнЗамовити
(у місяць)
500 грн / 2600 грн
750 грн / 3100 грн
1000 грн / 3600 грн
1250 грн / 4100 грнЗамовити
(у місяць)
1500 грн / 4500 грн
1750 грн / 5000 грн
2000 грн / 5500 грн
2250 грн / 6000 грнЗамовити
(у місяць)
2000 грн / 5500 грн
2250 грн / 6000 грн
2500 грн / 6500 грн
2750 грн / 7000 грнЗамовити
Основне        
- Можливість збільшення кількості користувачів
- Можливість переїзду на MAX або PRO-версію
- Можливість переїзду в коробкову версію
- Готова до роботи конфігурація
- Помічник для самостійного налаштування системи
- Можливість працювати на мобільному, планшеті
- Доступ до додатків iOS*/Android
- Можливість зміни інтерфейсу
- Можливість зміни дизайну і кольору
- Доступ до магазину додатків
- Робота на своєму домені
- Особистий кабінет для клієнтів / / /
- Безкоштовна підтримка 1 місяць / 3 місяця 1 місяць / 3 місяця 1 місяць / 3 місяця 1 місяць / 3 місяця
- Безкоштовна підписка на оновлення
         
Загальний функціонал        
- Дашборди на головній і налаштування під себе
- Push(пуш) - повідомлення про всі події
- Інтелектуальний пошук по системі
- Інформативний рядок стану
- Доступ до швидкої допомоги
- Календар зустрічей і подій
- Мої (Особисті) завдання
- Повідомлення
- База знань
- Голосування
- Звіти
- Витрати
- Співробітники
- Ролі
- Журнал усіх операцій системи
- Настроювані (додаткові) поля
         
Продажі        
- Ліди
- Комерційні пропозиції
- Рахунки на оплату
- Платежі
- Договори
- Цілі
- Вартості (номенклатура)
- Клієнти
- Воронка продажів
- Акти 2500 грн / 2500 грн / 2500 грн / 2500 грн /
- Шаблони документів 2500 грн / 2500 грн / 2500 грн / 2500 грн /
- Автоматична оцінка якості лідів 2600 грн / 2600 грн /
- Мультікомпанія 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн /
- Консультант онлайн 3500 грн / 3500 грн / 3500 грн / 3500 грн /
         
Проектна робота        
- Завдання
- Проекти
- Таймери завдань і облік робочого часу
         
Управління торгівлею        
- Управління замовленнями та звіти
- Управління складом та облік
- Закупівлі та Постачальники 8000 грн / 8000 грн /
- Накладні 2500 грн / 2500 грн /
- Універсальний модуль для інтеграції з інтернет-магазином 5000 грн / 5000 грн /
- Інтеграція з Новою Поштою 4800 грн / 4800 грн /
- Інтеграція з Укрпоштою 4800 грн / 4800 грн /
- Інтеграція зі Зручно 4800 грн / 4800 грн /
         
Спеціалізовані модулі рішень        
- Рішення для курсів /
- Журнал записів /
         
Додатки        
- Підтримка
Онлайн оплата Paypal / / /
Онлайн оплата 2Checkout / / /
Онлайн оплата PayU / / /
Онлайн оплата Mollie / / /
Онлайн оплата Braintree / / /
Онлайн оплата Stripe iDEAL / / /
Онлайн оплата Stripe Checkout / / /
Онлайн оплата Authorize.net AIM / / /
Онлайн оплата Authorize.net SIM / / /
- Дні народження клієнтів
- Захист доступу
- Нотатки
- Відправка автоматичних SMS через Turbosms
- Фонове зображення
         
Додаткові платні додатки        
- Плани та звіти 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн /
- Email-клієнт 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн /
- Структура компанії 8000 грн / 8000 грн / 8000 грн / 8000 грн /
- Ментальні карти 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн /
- Email-розсилка 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн /
- Біллінг 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн /
- Інвентаризація 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн /
- Конструктор бізнес-процесів 8000 грн / 8000 грн / 8000 грн / 8000 грн /
- Підбір персоналу (HRM) 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн /
- Виписки з Приватбанку 4800 грн / 4800 грн / 4800 грн / 4800 грн /
- Модуль "Експорт даних у 1С" 9000 грн / 9000 грн / 9000 грн / 9000 грн /
- IP-Телефонія Binotel 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн /
- IP-Телефонія Киевстар 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн /
- IP-Телефонія Intelco 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн /
- IP-Телефонія Asterisk 8000 грн / 8000 грн / 8000 грн / 8000 грн /
- IP-Телефонія Morix 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн /
- Онлайн оплата банківською картою Liqpay 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн /
- Онлайн оплата банківською картою Wallet One 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн /
- Онлайн оплата банківською картою Wayforpay 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн /
- Онлайн оплата Webmoney 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн /
- Онлайн оплата Яндекс.Гроші 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн /
- Консультант онлайн Jivosite 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн /
         
Додаткові послуги        
- Налаштування Perfectum CRM+ERP 10 000 грн 10 000 грн 10 000 грн 10 000 грн
- Корпоративне навчання роботи з Perfectum CRM+ERP 4000 грн 4000 грн 4000 грн 4000 грн

Разом дешевше

Хмарна CRM, Project, Retail, MAX-версія
(5, 10, 20, необмежено користувачів)
3 модуля на вибір знижка 20%
на комплект
Хмарна CRM, Project, Retail, MAX-версія
(5, 10, 20, необмежено користувачів)
5 модулів на вибір знижка 25%
на комплект
Хмарна CRM, Project, Retail, MAX-версія
(5, 10, 20, необмежено користувачів)
10 модулів на вибір знижка 30%
на комплект
Хмарна CRM, Project, Retail, MAX-версія
(5, 10, 20, необмежено користувачів)
налаштування системи знижка 5 000 грн
на комплект
Хмарна CRM PRO, Project PRO, Retail PRO, MAX PRO-версія
(5, 10, 20, необмежено користувачів)
3 модуля на вибір знижка 20%
на комплект
Хмарна CRM PRO, Project PRO, Retail PRO, MAX PRO-версія
(5, 10, 20, необмежено користувачів)
5 модулів на вибір знижка 25%
на комплект
Хмарна CRM PRO, Project PRO, Retail PRO, MAX PRO-версія
(5, 10, 20, необмежено користувачів)
10 модулів на вибір знижка 30%
на комплект
Хмарна CRM PRO, Project PRO, Retail PRO, MAX PRO-версія
(5, 10, 20, необмежено користувачів)
налаштування системи знижка 5 000 грн
на комплект

Додаткові послуги

  • Підтримка

    Оперативна підтримка та допомога під час роботи

    Надання серверів для запуску Perfectum CRM+ERP

  • Налаштування та впровадження

    Налаштування системи

    Впровадження системи

  • Інтеграція
    та розширення

    Інтеграція з різними сервісами

    Розробка додаткових функцій

Вже автоматизували свій бізнес

Компания «ДТЭК ЭСКО»
ea
microcredit
Kyiv IT Cluster
proteyfx
squash
yasno
justin
uspa
horeca today
bosch service
trg
anex tour
mahaon
usif
yablukom
ukrspice
uonline

Останні новини

20/11 Black Friday -50% SALE

Black Friday -50% SALE

18/11 Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.1.1

Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.1.1

04/11 Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.1

Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.1

04/11 Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.0.4

Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.0.4

guarantee

З'явилися питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!

Perfectum CRM система у хмарі для малого и середнього бізнесу

Сучасна техніка надає надзвичайні можливості для розвитку та управління бізнесом. Щоб бути успішним, вже мало орієнтуватись в певній сфері, важливо своєчасно реагувати на зміни та вимоги часу, підтримувати активний діалог з клієнтами, мати гнучку внутрішню політику. Тримати справи під контролем та вдало пристосовуватись до потреб сьогодення допоможе якісна онлайн crm система.

CRM система - це програмне забезпечення, здатне забезпечити збереження важливих для діяльності підприємства даних, надати керівнику можливість всебічно контролювати процеси, що протікають в його справі.

Як підібрати вдалу CRM 

Якщо маєте бажання скористатись сучасними технологіями на благо своєї справи, то варто зосередити увагу на виборі кращого варіанту. Для цього орієнтуйтесь на наступні критерії:

  • Бажано, щоб це була CRM в облаці, тоді не доведеться витрачатись на додаткове технічне оснащення, сервери для зберігання даних. Також онлайн технології дають можливість працювати на віддалені, не потребують встановлення ПО на ком’ютері.
  • Щоб мовний аспект не став на заваді, звертайте увагу на crm системи на українській мові, це значно спростить робочий процес та дозволить уникнути ряду помилок.
  • Також система має забезпечувати повну свободу в користуванні та безпеку даних, що до неї внесені. 
  • Важливе значення має багатий функціонал, однак поцікавтесь можливістю додавати чи видаляти ті чи інші функції, щоб платити лише за те, чим реально користуєтесь. 
  • Приємний інтерфейс та доступна система керування відіграють не останнє значення серед переваг crm систем. Від цього фактору залежить скільки часу доведеться витратити на вивчення програми, навчання персону та подальшу роботу з системою.  
                                                                               

Оптимальний варіант серед CRM України

Хмарна CRM система Perfectum – українська розробка, що сьогодні активно набирає популярності серед користувачів. Вона відповідає вищезазначеним критеріям, а її функціонал та вартість зорієнтовані на представників малого та середнього бізнесу. На дану пропозицію варто звернути увагу підприємцям-початківцям, що вже на початковому етапі своєї справи бажають тримати руку на пульсі, а також підприємствам, що наразі успішно функціонують та бажають активно розвиватись в майбутньому.