Модуль "Анкетування"
У Perfectum CRM+ERP доступна можливість створювати анкети для клієнтів та призначати анкети клієнтам, це дозволить запросити необхідну інформацію у клієнта та записати її в окремий розділ. Для використання модуля "Анкетування" необхідно:
- Придбати та встановити цей модуль.
- Зайти до розділу "Додатки - Анкетування"
Доступні можливості:
- Кнопка "Створити нову анкету" - створення нової анкети для клієнтів.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці анкет.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці анкет.
- Графа "Пошук" - для пошуку анкет за ключовими словами.
- Колонка "Назва анкети" - вказує назву анкет, після натискання відкривається вікно перегляду/редагування анкети.
- Кнопка "Переглянути результат" - відкриває розділ, де можна переглянути відповіді кожного клієнта, який заповнив анкету.
- Кнопка "Редагувати" - для редагування анкети.
- Кнопка "Копіювати" - для копіювання анкети.
- Кнопка "Видалити" - для видалення анкети.
- Перемикач "Активний" - дозволяє вмикати/вимикати видимість анкети для клієнтів.
- Колонка "Результати" - для переходу на сторінку результатів анкети.
Створення анкети.
Доступні можливості:
- Поле "Назва анкети" - для введення назви (назву анкети видно в особистому кабінеті клієнта).
- Поле "Опис" - дозволяє вказати опис анкети (опис видно лише в системі).
- Чек-бокс "Кінцева дата" - дозволяє вказати дату, до якої буде активна анкета.
- Кнопка "Додати питання" - дозволяє додавати різні типи запитань в анкету.
Чек-бокс - дозволяє створити питання з кількома варіантами відповіді, клієнт також зможе вибрати кілька варіантів відповіді (один і більше з доступних).
Радіо - дозволяє створити питання з кількома варіантами відповіді, клієнт зможе вибрати один з варіантів.
Поле введення - дозволяє ввести клієнту необхідну інформацію в поле.
Текстове поле - дозволяє ввести виключно текст у поле.
Заголовок - дозволяє створювати заголовки в анкеті.
Редактор - дозволяє вставити вікно текстового редактора для відповіді клієнта (наприклад, завантаження тексту документів, резюме тощо). - Попередній вид анкети, тут відображаються всі питання, варіанти відповідей у створеній послідовності.
Додавання нових питань відбувається таким чином - перше питання зверху, друге питання під першим і так далі.
Призначення анкети.
Доступні можливості:
- Чек-бокс "Клієнти" - дозволяє призначити анкету конкретним клієнтам.
- Чек-бокс "Всі клієнти" - дозволяє призначити анкету всім клієнтам у системі.
- Поле для вибору клієнтів, щоб призначити їм анкету.
- Поле "Надіслати лист" - для вибору контактів яким надіслати лист про призначення анкети (Первинним контактам, Всім контактам, Вибрати контакти - дозволяє вибірково надіслати листа кільком контактам).
- Кнопка "Призначити" - щоб надіслати листа та завершити призначення анкети.
При призначенні анкети всім клієнтам необхідно вказати:
- Групи клієнтів.
- Персональних менеджерів клієнтів.
- Кому надіслати лист (Первинним контактам/Всім контактам).
Перегляд результатів анкети.
У розділі "Анкетування" натисніть кнопку "Переглянути результати".
Доступні можливості:
- Кнопка "Назад" - щоб повернутися назад до розділу "Анкетування".
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці анкет.
- Графа "Пошук" - для пошуку анкет за ключовими словами.
- Кнопка "Переглянути результати" - відкриває вікно із заповненою анкетою клієнта для перегляду результатів.
- Кнопка "Видалити" - для видалення анкети, яка раніше була заповнена клієнтом.
- Кнопка "Завантажити" - щоб скачати раніше заповнену анкету клієнтом (завантажує PDF файл анкети).
Щоб модуль відобразився в карті клієнта, необхідно перейти по шляху "Налаштування - Продажі - Клієнти - Налаштування", в налаштуванні "Видимі вкладки(Профіль)" поставити галочку навпроти "Анкетування" та зберегти налаштування.
Щоб відобразити розділ, на стороні клієнта (вибірково для одного/декількох клієнтів) необхідно перейти в карту клієнта вкладка "Контакти", натиснути на ім'я потрібного контакту, після активувати перемикач навпроти "Анкетування".
Анкетування у картці клієнта.
Відкрийте картку клієнта, перейдіть до розділу "Додатки", вкладка "Анкетування".
Доступні можливості:
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці призначених анкет.
- Графа "Пошук" - для пошуку анкет за ключовими словами.
Анкетування в особистому кабінеті клієнта.
Щоб відкрити розділ, необхідно перейти шляхом "Додатки - Анкетування".
Доступні можливості:
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Графа "Пошук" - для пошуку анкет за ключовими словами.
- Колонка "Назва" - вказує назву анкети, після натискання відкриється вікно заповнення анкети.
- Кнопка "Переглянути результати" - дозволяє переглянути результати заповненої анкети, а також змінити раніше заповнені дані.
Для того, щоб розділ відобразився у всіх клієнтів, необхідно перейти по шляху "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Клієнти - Персональний кабінет" та активувати розділ "Анкетування".