Модуль "Анкетування"

23 липня 2024
👁 688

У Perfectum CRM+ERP є можливість створювати анкети для клієнтів та призначати анкети клієнтам, це дозволить запросити необхідну інформацію у клієнта та записати її в окремий розділ. Для використання модуля "Анкетування" необхідно:

  1. Придбати та встановити цей модуль.
  2. Перейти шляхом "Додатки - Анкетування".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Створити нову анкету" - для створення нової анкети для клієнтів.
  2. Кнопка "Категорії" - для перегляду/створення категорій.
  3. Фільтр "Категорії" - дозволяє сортувати анкети за категоріями.
  4. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці анкет.
  6. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці анкет.
  7. Графа "Пошук" - для пошуку анкет за ключовими словами.
  8. Колонка "Назва анкети" - вказує назву анкет, після натискання відкривається вікно перегляду/редагування анкети.
  9. Кнопка "Переглянути результат" - відкриває розділ, де можна переглянути відповіді кожного клієнта, який заповнив анкету.
  10. Кнопка "Редагувати" - для редагування анкети.
  11. Кнопка "Копіювати" - для копіювання анкети.
  12. Кнопка "Видалити" - для видалення анкети.
  13. Перемикач "Активний" - дозволяє вмикати/вимикати видимість анкети для клієнтів.
  14. Колонка "Результати" - для переходу на сторінку результатів анкети.

q1

Створення анкети. Етап 1.

У першому етапі необхідно створити анкету, вказавши її назву, опис, категорію та налаштувати її термін дії для заповнення.

Доступні можливості:

  1. Поле "Назва анкети" - для введення назви (назва анкети видно в особистому кабінеті клієнта).
  2. Поле "Опис" - дозволяє вказати опис анкети (опис видно лише в системі).
  3. Поле "Категорії" - дозволяє вказати категорію анкети.
  4. Чек-бокс "Кількість днів, яка буде доступна анкета від початку заповнення" - дозволяє вказати кількість днів після завершення яких час на заповнення закінчиться.
  5. Поле для введення кількості днів, які буде доступна анкета.
  6. Кнопка "Зберегти" - натисніть, щоб зберегти анкету та перейти до другого етапу.
  7. Кнопка "Назад" - щоб повернутися до списку анкет у системі.

q2

Створення анкети. Етап 2.

У другому етапі можна вказати список питань та відповідей на них, а також налаштувати комусь буде призначено анкету.

Вкладка "Питання", доступні можливості:

  1. Кнопка "Додати питання" - дозволяє додавати різні типи запитань в анкету.
    Чек-бокс - дозволяє створити питання з кількома варіантами відповіді, клієнт також зможе вибрати кілька варіантів відповіді (один і більше з доступних). br />Радіо - дозволяє створити питання з кількома варіантами відповіді, клієнт зможе вибрати один з варіантів.
    Поле введення - дозволяє ввести клієнту необхідну інформацію в поле.
    Текстове поле - дозволяє ввести виключно текст у поле. br />Заголовок - дозволяє створювати заголовки в анкеті.
    Редактор - дозволяє вставити вікно текстового редактора для відповіді клієнта (наприклад, завантаження тексту документів, резюме тощо).
  2. Попередній вид анкети, тут відображаються всі питання, варіанти відповідей у створеній послідовності.
    Додавання нових питань відбувається таким чином - перше питання зверху, друге питання під першим і так далі.

q3

q4

q5

Вкладка "Призначити анкету".

Щоб призначити анкету конкретним клієнтам, необхідно:

  1. Активувати чекбокс "Клієнтам".
  2. У полі вказати клієнтів, яким буде призначена анкета.
  3. Вибрати контакти клієнта буде надіслано призначення (Первинним контактам/Всем контактам/Конкретним контактам клієнта).
  4. Після заповнення полів натиснути кнопку "Надіслати".

q6

Щоб призначити анкету всім клієнтам, необхідно:

  1. Активувати чекбокс "Всім клієнтам".
  2. Вказати Групи клієнтів.
  3. Вказати Персональних менеджерів клієнтів.
  4. Вказати Кому надіслати лист (Первинним контактам/Всім контактам).
  5. Натиснути кнопку "Надіслати".

q7

Щоб призначити анкету конкретним співробітникам, необхідно:

  1. Активувати чекбокс "Співробітникам".
  2. У полі вказати співробітників, яким буде призначена анкета.
  3. Після заповнення полів натиснути кнопку "Надіслати".

q8

Щоб призначити анкету всім співробітникам, необхідно:

  1. Активувати чекбокс "Всім співробітникам".
  2. Вказати відділи співробітників.
  3. Вказати ролі співробітників.
  4. Натиснути кнопку "Надіслати".

q9

Вкладка "Журнал операцій".

У цій вкладці вказуються всі дії адміністратора, співробітників, клієнтів під час роботи з анкетою.

q10

Створення категорій анкет.

При створенні категорій є:

  1. Поле "назва категорії" - вкажіть назву категорії.
  2. Кнопка "Нова категорія" - натисніть, щоб створити нову категорію.
  3. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці категорій.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку категорій за ключовими словами.
  6. Кнопка "Редагувати" - для редагування категорії (зміни назви).
  7. Кнопка "Видалити" - для видалення категорії.

q11

Перегляд результатів анкети.

У розділі "Анкетування" натисніть кнопку "Переглянути результати".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Назад" - щоб повернутися назад до розділу "Анкетування".
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці анкет.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку анкет за ключовими словами.
  5. Кнопка "Переглянути результати" - відкриває вікно із заповненою анкетою клієнта для перегляду результатів.
  6. Кнопка "Журнал операцій анкетування" - відкриває розділ з журналом операцій, де видно, що і як заповнював клієнт/співробітник.
  7. Кнопка "Видалити" - для видалення анкети, яка раніше була заповнена клієнтом.
  8. Кнопка "Завантажити" - щоб завантажити раніше заповнену анкету клієнтом (завантажує PDF файл анкети).

q12

Журнал операцій анкетування.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Назад" - щоб повернутися до розділу з переглядом результатів анкетування.
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці журналу операцій.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці журналу операцій.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку операцій за ключовими словами.
  6. Кнопка "+" відкриває детальні відомості щодо дії з анкетою співробітника/клієнта.

q13

Щоб модуль відобразився в карті клієнта, необхідно перейти по шляху "Налаштування - Продажу - Клієнти - Налаштування", в налаштуванні "Видимі вкладки(Профіль)" поставити галочку навпроти "Анкетування" та зберегти налаштування.

q14

Щоб відобразити розділ, на стороні клієнта (вибірково для одного/декілька клієнтів) необхідно перейти в карту клієнта вкладка "Контакти", натиснути на ім'я потрібного контакту, після активувати перемикач напроти "Анкетування".

q15

Анкетування у картці клієнта.

Відкрийте картку клієнта, перейдіть до розділу "Програми", вкладка "Анкетування".

Доступні можливості:

  1. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці призначених анкет.
  3. Графа "Пошук" - для пошуку анкет за ключовими словами.

q16

Анкетування в особистому кабінеті клієнта.

Щоб відкрити розділ, необхідно перейти шляхом "Додатки - Анкетування".

Доступні можливості:

  1. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  2. Графа "Пошук" - для пошуку анкет за ключовими словами.
  3. Колонка "Назва" - вказує назву анкети, після натискання відкриється вікно заповнення анкети.
  4. Кнопка "Переглянути результати" - дозволяє переглянути результати заповненої анкети, а також змінити раніше заповнені дані.

q17

Для того, щоб розділ відобразився у всіх клієнтів, необхідно перейти по шляху "Налаштування - Конфігурація - Програми - Клієнти - Персональний кабінет" та активувати розділ "Анкетування".

q18

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.