Модуль "Анкетування"

05 лютого 2024
👁 390

У Perfectum CRM+ERP доступна можливість створювати анкети для клієнтів та призначати анкети клієнтам, це дозволить запросити необхідну інформацію у клієнта та записати її в окремий розділ. Для використання модуля "Анкетування" необхідно:

  1. Придбати та встановити цей модуль.
  2. Зайти до розділу "Додатки - Анкетування"

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Створити нову анкету" - створення нової анкети для клієнтів.
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці анкет.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці анкет.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку анкет за ключовими словами.
  6. Колонка "Назва анкети" - вказує назву анкет, після натискання відкривається вікно перегляду/редагування анкети.
  7. Кнопка "Переглянути результат" - відкриває розділ, де можна переглянути відповіді кожного клієнта, який заповнив анкету.
  8. Кнопка "Редагувати" - для редагування анкети.
  9. Кнопка "Копіювати" - для копіювання анкети.
  10. Кнопка "Видалити" - для видалення анкети.
  11. Перемикач "Активний" - дозволяє вмикати/вимикати видимість анкети для клієнтів.
  12. Колонка "Результати" - для переходу на сторінку результатів анкети.

a1

Створення анкети.

Доступні можливості:

  1. Поле "Назва анкети" - для введення назви (назву анкети видно в особистому кабінеті клієнта).
  2. Поле "Опис" - дозволяє вказати опис анкети (опис видно лише в системі).
  3. Чек-бокс "Кінцева дата" - дозволяє вказати дату, до якої буде активна анкета.
  4. Кнопка "Додати питання" - дозволяє додавати різні типи запитань в анкету.
    Чек-бокс - дозволяє створити питання з кількома варіантами відповіді, клієнт також зможе вибрати кілька варіантів відповіді (один і більше з доступних).
    Радіо - дозволяє створити питання з кількома варіантами відповіді, клієнт зможе вибрати один з варіантів.
    Поле введення - дозволяє ввести клієнту необхідну інформацію в поле.
    Текстове поле - дозволяє ввести виключно текст у поле.
    Заголовок - дозволяє створювати заголовки в анкеті.
    Редактор - дозволяє вставити вікно текстового редактора для відповіді клієнта (наприклад, завантаження тексту документів, резюме тощо).
  5. Попередній вид анкети, тут відображаються всі питання, варіанти відповідей у створеній послідовності.
    Додавання нових питань відбувається таким чином - перше питання зверху, друге питання під першим і так далі.

2

Призначення анкети.

Доступні можливості:

  1. Чек-бокс "Клієнти" - дозволяє призначити анкету конкретним клієнтам.
  2. Чек-бокс "Всі клієнти" - дозволяє призначити анкету всім клієнтам у системі.
  3. Поле для вибору клієнтів, щоб призначити їм анкету.
  4. Поле "Надіслати лист" - для вибору контактів яким надіслати лист про призначення анкети (Первинним контактам, Всім контактам, Вибрати контакти - дозволяє вибірково надіслати листа кільком контактам).
  5. Кнопка "Призначити" - щоб надіслати листа та завершити призначення анкети.

3

При призначенні анкети всім клієнтам необхідно вказати:

  1. Групи клієнтів.
  2. Персональних менеджерів клієнтів.
  3. Кому надіслати лист (Первинним контактам/Всім контактам).

4

Перегляд результатів анкети.

У розділі "Анкетування" натисніть кнопку "Переглянути результати".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Назад" - щоб повернутися назад до розділу "Анкетування".
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці анкет.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку анкет за ключовими словами.
  5. Кнопка "Переглянути результати" - відкриває вікно із заповненою анкетою клієнта для перегляду результатів.
  6. Кнопка "Видалити" - для видалення анкети, яка раніше була заповнена клієнтом.
  7. Кнопка "Завантажити" - щоб скачати раніше заповнену анкету клієнтом (завантажує PDF файл анкети).

a1 1

Щоб модуль відобразився в карті клієнта, необхідно перейти по шляху "Налаштування - Продажі - Клієнти - Налаштування", в налаштуванні "Видимі вкладки(Профіль)" поставити галочку навпроти "Анкетування" та зберегти налаштування.

5

Щоб відобразити розділ, на стороні клієнта (вибірково для одного/декількох клієнтів) необхідно перейти в карту клієнта вкладка "Контакти", натиснути на ім'я потрібного контакту, після активувати перемикач навпроти "Анкетування".

6

Анкетування у картці клієнта.

Відкрийте картку клієнта, перейдіть до розділу "Додатки", вкладка "Анкетування".

Доступні можливості:

  1. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці призначених анкет.
  3. Графа "Пошук" - для пошуку анкет за ключовими словами.

7

Анкетування в особистому кабінеті клієнта.

Щоб відкрити розділ, необхідно перейти шляхом "Додатки - Анкетування".

Доступні можливості:

  1. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  2. Графа "Пошук" - для пошуку анкет за ключовими словами.
  3. Колонка "Назва" - вказує назву анкети, після натискання відкриється вікно заповнення анкети.
  4. Кнопка "Переглянути результати" - дозволяє переглянути результати заповненої анкети, а також змінити раніше заповнені дані.

8

Для того, щоб розділ відобразився у всіх клієнтів, необхідно перейти по шляху "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Клієнти - Персональний кабінет" та активувати розділ "Анкетування".

9

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.