Модуль Email-клієнт дозволяє Вам підключити будь-яку пошту, яка підтримує протокол IMAP до Perfectum CRM+ERP. Це дозволяє Вам комфортно спілкуватися з лідами та клієнтами, а також допоможе відстежувати всю історію листування з ними.
Зайти до розділу "Пошта" в головному меню або у верхній частині сайту
Зайти до своєї пошти
Після налаштування модуля рекомендуємо налаштувати доступ до модуля співробітникам. Для початку перейдіть у профіль співробітника та натисніть кнопку "Редагувати", потім перейдіть у вкладку "Пошта".
Доступні можливості:
Ел. пошта (логін) - у цьому полі відображається логін поштової скриньки, який був доданий співробітнику.
Пароль - у цьому полі відображається пароль поштової скриньки, який був доданий співробітнику.
Кнопка "Переглянути" - натисніть, щоб переглянути пароль.
Кнопка "За замовчуванням" - дозволяє використовувати за замовчуванням цю скриньку, функція корисна якщо один співробітник має доступ до кількох скриньок і одну з них потрібно використовувати за замовчуванням.
Кнопка "Видалити" - видалення доступу до поштової скриньки.
Ел. пошта (логін) - введіть логін поштової скриньки, перш ніж додати до нього доступ співробітника.
Пароль - введіть пароль поштової скриньки, перш ніж додати до нього доступ співробітника.
Кнопка "Переглянути" - щоб переглянути пароль.
Кнопка "+" - щоб додати співробітнику доступ до поштової скриньки.
Кнопка "Зберегти" - зберігає всі зміни на цій сторінці, натисніть після того, як видали доступ співробітнику до необхідної поштової скриньки.
Примітка: Не використовуйте у паролі спец. символи (наприклад: -_!"№;%) для коректної роботи поштового клієнта.
Вхід до поштової скриньки.
Щоб увійти до поштової скриньки, натисніть на іконку "Пошта" в блоці "Оперативного меню".
Доступні можливості:
Кнопка, щоб увійти до поштової скриньки, що була додана у профілі співробітника, може бути декілька, якщо в профілі співробітника додано кілька поштових скриньок.
Поле "Логін" - введіть логін пошти (наприклад, my-post@example.com).
Поле "Пароль" - введіть пароль від поштової скриньки. Важливо! Якщо Ваша поштова скринька використовує спеціальні паролі як Gmail - введіть значення спеціального пароля (детальніше описано наприкінці статті).
Кнопка "Увійти" - натисніть після введення логіну та пароля від поштової скриньки.
У розділі "Пошта" Вам доступно:
Ім'я поштової скриньки - вказується ім'я поштової скриньки, до якої Ви увійшли.
Кнопка "Вихід" - щоб вийти з поточної поштової скриньки.
Кнопка "Нове повідомлення" - створення нового повідомлення.
Список папок поштової скриньки, список може відрізнятися залежно від поштового сервісу, що використовується.
Папка "З зірочкою" - до неї потрапляють листи з зірочкою, можна використовувати як обрані.
Кнопка "Позначити прочитаним" - натисніть на лист (він виділиться зеленим кольором, коли Ви його відкриєте), а потім на дану кнопку, щоб відзначити відкритий лист як прочитаний. Також Ви можете вибрати одразу кілька/всі листи і відзначити їх як прочитані.
Кнопка "Позначити всі листи як прочитані/Позначити всі листи як не прочитані".
Кнопка "Перемістити до папки" - дозволяє переміщувати листи до інших папок, після натискання відкриється список усіх папок поштового клієнта.
Кнопка "Видалити" - для видалення листа/листів.
Кнопка Повідомлення без зв'язку/Всі повідомлення - працює як фільтр. Повідомлення без зв'язку - це повідомлення, в яких не вказано зв'язок з клієнтом/лідом/замовленням.
Кнопка "Спам" - дозволяє помістити лист/листи у папку спам.
Кнопка Оновити - оновлює список усіх повідомлень пошти. Якщо у налаштуваннях пошти у Вас тривалий час оновлення пошти, Ви можете натиснути кнопку, щоб оновити список листів вручну.
Поле "Чек-бокс" - дозволяє вибрати всі листи та провести з ними ряд маніпуляцій, що описані вище (відзначити як прочитане, видалити, перемістити в папку, відзначити як спам).
Графа "Пошук" - дозволяє шукати листи за ключовими словами у поштовій скриньці.
Кнопка "Розширений пошук" - дозволяє задати параметри для розширеного пошуку, за своєю суттю дозволяє задати фільтри для пошуку (відправник листа, отримувач, тема листа, текст листа, з дати отримання, до дати отримання, з вкладеннями).
Чек-бокс - для вибору листа та проведення над ним маніпуляцій, що були описані раніше.
Ім'я відправника листа.
Час отримання листа.
Кнопка "Зірочка" - дозволяє поставити позначку листу "Зірочка", лист з такою позначкою потрапить до папки "З зірочкою".
Тема листа.
Зв'язок листа з клієнтом/лідом/замовленням.
У розділі листи мають таку колірну градацію:
Лист виділений світло-блакитним кольором - не відкритий лист.
Лист виділений білим кольором - раніше відкритий лист.
Лист виділений зеленим кольором - лист, який відкрито на даний момент.
Надсилання листа.
Щоб надіслати відповідь на лист:
Натисніть на потрібний лист (його буде виділено зеленим кольором).
Доступні можливості:
Ім'я відправника листа.
Отримувач листа.
Кнопка "Відповісти" - цитує останнє повідомлення для відповіді.
Кнопка "Відповісти всім" - цитує всі повідомлення клієнта для відповіді.
Кнопка "Переслати" - для надсилання листа.
Кнопка "Відкрити в новому вікні" - відкриває листа в окремому вікні.
Кнопка "Ще" - відкриває меню з додатковими можливостями Друк - для друку листа. Завантажити як .eml - для завантаження листа в даному форматі. Переслати як вкладення - для пересилання листа як вкладення.
Тема листа.
Час отримання листа.
Текст відправника листа.
Поле для введення тексту, щоб відповісти на лист.
Кнопка "Надіслати" - щоб надіслати відповідь на лист.
Кнопка "Зберегти" - щоб зберегти відповідь як чернетку.
Кнопка "Шаблон листа" - дозволяє вибрати шаблон індивідуальної відповіді детальніше.
Гарячі клавіші для надсилання повідомлення.
Кнопка "Відкрити повну форму для відповіді" - відкриває модальне вікно повної форми для надсилання повідомлення.
Повна форма для надсилання повідомлення.
Доступні можливості:
Кнопка "Надіслати" - для надсилання повідомлення.
Кнопка "Зберегти" - щоб зберегти відповідь як чернетку.
Кнопка "Позначка" - дозволяє встановити позначку для листа (Звичайне, Конфіденційне, Приватне, Персональне).
Чек-бокс "Підтвердження прочитання" - дозволяє підтвердити, що лист був прочитаний.
Кнопка "Зберегти шаблон" - щоб зберегти відповідь як індивідуальний шаблон.
Поле "Шаблони повідомлень" - дозволяє вибрати шаблон повідомлення для надсилання.
Кнопка "Згорнути" - згортає модальне вікно, Ви можете згорнути лист, після чого він буде відображатися зеленим блоком, поки Ви його не закриєте.
Кнопка "Відкрити в новому вікні" - відкриває лист у новому вікні.
Кнопка "Закрити" - закриває лист.
Отримувач листа.
Кнопка "Показати копії" - показує список одержувачів, яким будуть надіслані копії листа.
Кнопка "Показати приховані копії" - показує список одержувачів для прихованих копій листа.
Тема листа.
Блок можливостей редактора тексту, можна змінити колір, стиль, розмір тексту, додати нумерацію, список, вставити посилання у виділений текст, вставити зображення, видалити форматування тексту.
Поле для введення тексту.
Поле для прикріплення файлу до листа.
Список гарячих клавіш та їх значення.
Установки поштової скриньки.
Щоб відкрити меню налаштувань, натисніть кнопку "Параметри" поруч із ім'ям поштової скриньки.
Вкладка "Загальні".
У цій вкладці Ви можете вказати частоту оновлення поштової скриньки - через вибраний інтервал часу поштова скринька автоматично оновлюватиме список листів (1,3,5,10,15,20,30 хвилин).
Вкладка "Листи".
У цій вкладці Ви можете вказати кількість листів на сторінці (10,20,30,50,75,100,150,200). Важливо! Чим більше листів на сторінці, тим довше може йти оновлення сторінки, а також її завантаження.
Вкладка "Акаунти".
У цій вкладці можна настроїти властивості поштової скриньки, а також налаштування папок поштової скриньки.
Вкладка OpenPGP
У цій вкладці можна ввімкнути функцію OpenPGP.
Налаштування підпису Email. Для налаштування необхідно перейти шляхом:
Натисніть іконку Вхідна пошта.
Натисніть на піктограму Налаштувань у email клієнта.
Перейдіть до розділу Акаунти.
Двічі натисніть на пошту Вашого облікового запису.
Натисніть на полі Ідентичність.
Натисніть на вкладку Підпис.
Увімкніть Підпис у електронній пошті клієнта.
У даному розділі Ви можете вказати підпис у електронній пошті клієнту.
Так само Підпис у email клієнта буде автоматично заповнюватися з профілю співробітника. Для налаштування Підпису в профілі співробітника необхідно перейти по шляху: "Налаштування -> Компанія -> Співробітники -> >
Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.
Осінні подарунки*
Повертайте колесо і забирайте свій весняний подарунок від Perfectum CRM+ERP
*Подарунки видаються тільки новим клієнтам і лише один на вибір. Активувати промокод можна до 31.05.2024р. Детальний опис https://perfectum.ua/ua/news/fortune