Модуль Email-клієнт (Пошта)

06 травня 2024
👁 5573

Модуль Email-клієнт дозволяє Вам підключити будь-яку пошту, яка підтримує протокол IMAP до Perfectum CRM+ERP. Це дозволяє Вам комфортно спілкуватися з лідами та клієнтами, а також допоможе відстежувати всю історію листування з ними.

Для використання "Email-клієнта" необхідно:

  1. Встановити модуль
  2. Налаштувати модуль
  3. Зайти до розділу "Пошта" в головному меню або у верхній частині сайту
  4. Зайти до своєї пошти

Після налаштування модуля рекомендуємо налаштувати доступ до модуля співробітникам. Для початку перейдіть у профіль співробітника та натисніть кнопку "Редагувати", потім перейдіть у вкладку "Пошта".

Доступні можливості:

  1. Ел. пошта (логін) - у цьому полі відображається логін поштової скриньки, який був доданий співробітнику.
  2. Пароль - у цьому полі відображається пароль поштової скриньки, який був доданий співробітнику.
  3. Кнопка "Переглянути" - натисніть, щоб переглянути пароль.
  4. Кнопка "За замовчуванням" - дозволяє використовувати за замовчуванням цю скриньку, функція корисна якщо один співробітник має доступ до кількох скриньок і одну з них потрібно використовувати за замовчуванням.
  5. Кнопка "Видалити" - видалення доступу до поштової скриньки.
  6. Ел. пошта (логін) - введіть логін поштової скриньки, перш ніж додати до нього доступ співробітника.
  7. Пароль - введіть пароль поштової скриньки, перш ніж додати до нього доступ співробітника.
  8. Кнопка "Переглянути" - щоб переглянути пароль.
  9. Кнопка "+" - щоб додати співробітнику доступ до поштової скриньки.
  10. Кнопка "Зберегти" - зберігає всі зміни на цій сторінці, натисніть після того, як видали доступ співробітнику до необхідної поштової скриньки.

Примітка: Не використовуйте у паролі спец. символи (наприклад: -_!"№;%) для коректної роботи поштового клієнта.

1

Вхід до поштової скриньки.

Щоб увійти до поштової скриньки, натисніть на іконку "Пошта" в блоці "Оперативного меню".

Доступні можливості:

  1. Кнопка, щоб увійти до поштової скриньки, що була додана у профілі співробітника, може бути декілька, якщо в профілі співробітника додано кілька поштових скриньок.
  2. Поле "Логін" - введіть логін пошти (наприклад, my-post@example.com).
  3. Поле "Пароль" - введіть пароль від поштової скриньки. Важливо! Якщо Ваша поштова скринька використовує спеціальні паролі як Gmail - введіть значення спеціального пароля (детальніше описано наприкінці статті).
  4. Кнопка "Увійти" - натисніть після введення логіну та пароля від поштової скриньки.

2

У розділі "Пошта" Вам доступно:

  1. Ім'я поштової скриньки - вказується ім'я поштової скриньки, до якої Ви увійшли.
  2. Кнопка "Налаштування" - відкриває налаштування поштової скриньки.
  3. Кнопка "Вихід" - щоб вийти з поточної поштової скриньки.
  4. Кнопка "Нове повідомлення" - створення нового повідомлення.
  5. Список папок поштової скриньки, список може відрізнятися залежно від поштового сервісу, що використовується.
  6. Папка "З зірочкою" - до неї потрапляють листи з зірочкою, можна використовувати як обрані.
  7. Кнопка "Позначити прочитаним" - натисніть на лист (він виділиться зеленим кольором, коли Ви його відкриєте), а потім на дану кнопку, щоб відзначити відкритий лист як прочитаний. Також Ви можете вибрати одразу кілька/всі листи і відзначити їх як прочитані.
  8. Кнопка "Позначити всі листи як прочитані/Позначити всі листи як не прочитані".
  9. Кнопка "Перемістити до папки" - дозволяє переміщувати листи до інших папок, після натискання відкриється список усіх папок поштового клієнта.
  10. Кнопка "Видалити" - для видалення листа/листів.
  11. Кнопка Повідомлення без зв'язку/Всі повідомлення - працює як фільтр. Повідомлення без зв'язку - це повідомлення, в яких не вказано зв'язок з клієнтом/лідом/замовленням.
  12. Кнопка "Спам" - дозволяє помістити лист/листи у папку спам.
  13. Кнопка Оновити - оновлює список усіх повідомлень пошти. Якщо у налаштуваннях пошти у Вас тривалий час оновлення пошти, Ви можете натиснути кнопку, щоб оновити список листів вручну.
  14. Поле "Чек-бокс" - дозволяє вибрати всі листи та провести з ними ряд маніпуляцій, що описані вище (відзначити як прочитане, видалити, перемістити в папку, відзначити як спам).
  15. Графа "Пошук" - дозволяє шукати листи за ключовими словами у поштовій скриньці.
  16. Кнопка "Розширений пошук" - дозволяє задати параметри для розширеного пошуку, за своєю суттю дозволяє задати фільтри для пошуку (відправник листа, отримувач, тема листа, текст листа, з дати отримання, до дати отримання, з вкладеннями).
  17. Чек-бокс - для вибору листа та проведення над ним маніпуляцій, що були описані раніше.
  18. Ім'я відправника листа.
  19. Час отримання листа.
  20. Кнопка "Зірочка" - дозволяє поставити позначку листу "Зірочка", лист з такою позначкою потрапить до папки "З зірочкою".
  21. Тема листа.
  22. Зв'язок листа з клієнтом/лідом/замовленням.

У розділі листи мають таку колірну градацію:

  • Лист виділений світло-блакитним кольором - не відкритий лист.
  • Лист виділений білим кольором - раніше відкритий лист.
  • Лист виділений зеленим кольором - лист, який відкрито на даний момент.

3

Надсилання листа.

Щоб надіслати відповідь на лист:

  • Натисніть на потрібний лист (його буде виділено зеленим кольором).

Доступні можливості:

  1. Ім'я відправника листа.
  2. Отримувач листа.
  3. Кнопка "Відповісти" - цитує останнє повідомлення для відповіді.
  4. Кнопка "Відповісти всім" - цитує всі повідомлення клієнта для відповіді.
  5. Кнопка "Переслати" - для надсилання листа.
  6. Кнопка "Відкрити в новому вікні" - відкриває листа в окремому вікні.
  7. Кнопка "Ще" - відкриває меню з додатковими можливостями
    Друк - для друку листа.
    Завантажити як .eml - для завантаження листа в даному форматі.
    Переслати як вкладення - для пересилання листа як вкладення.
  8. Тема листа.
  9. Час отримання листа.
  10. Текст відправника листа.
  11. Поле для введення тексту, щоб відповісти на лист.
  12. Кнопка "Надіслати" - щоб надіслати відповідь на лист.
  13. Кнопка "Зберегти" - щоб зберегти відповідь як чернетку.
  14. Кнопка "Шаблон листа" - дозволяє вибрати шаблон індивідуальної відповіді детальніше.
  15. Гарячі клавіші для надсилання повідомлення.
  16. Кнопка "Відкрити повну форму для відповіді" - відкриває модальне вікно повної форми для надсилання повідомлення.

4

Повна форма для надсилання повідомлення.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Надіслати" - для надсилання повідомлення.
  2. Кнопка "Зберегти" - щоб зберегти відповідь як чернетку.
  3. Кнопка "Позначка" - дозволяє встановити позначку для листа (Звичайне, Конфіденційне, Приватне, Персональне).
  4. Чек-бокс "Підтвердження прочитання" - дозволяє підтвердити, що лист був прочитаний.
  5. Кнопка "Зберегти шаблон" - щоб зберегти відповідь як індивідуальний шаблон.
  6. Поле "Шаблони повідомлень" - дозволяє вибрати шаблон повідомлення для надсилання.
  7. Кнопка "Згорнути" - згортає модальне вікно, Ви можете згорнути лист, після чого він буде відображатися зеленим блоком, поки Ви його не закриєте.
  8. Кнопка "Відкрити в новому вікні" - відкриває лист у новому вікні.
  9. Кнопка "Закрити" - закриває лист.
  10. Отримувач листа.
  11. Кнопка "Показати копії" - показує список одержувачів, яким будуть надіслані копії листа.
  12. Кнопка "Показати приховані копії" - показує список одержувачів для прихованих копій листа.
  13. Тема листа.
  14. Блок можливостей редактора тексту, можна змінити колір, стиль, розмір тексту, додати нумерацію, список, вставити посилання у виділений текст, вставити зображення, видалити форматування тексту.
  15. Поле для введення тексту.
  16. Поле для прикріплення файлу до листа.
  17. Список гарячих клавіш та їх значення.

5

Установки поштової скриньки.

Щоб відкрити меню налаштувань, натисніть кнопку "Параметри" поруч із ім'ям поштової скриньки.

Вкладка "Загальні".

У цій вкладці Ви можете вказати частоту оновлення поштової скриньки - через вибраний інтервал часу поштова скринька автоматично оновлюватиме список листів (1,3,5,10,15,20,30 хвилин).

6

Вкладка "Листи".

У цій вкладці Ви можете вказати кількість листів на сторінці (10,20,30,50,75,100,150,200). Важливо! Чим більше листів на сторінці, тим довше може йти оновлення сторінки, а також її завантаження.

7

Вкладка "Акаунти".

У цій вкладці можна настроїти властивості поштової скриньки, а також налаштування папок поштової скриньки.

8

Вкладка OpenPGP

У цій вкладці можна ввімкнути функцію OpenPGP.

9

Налаштування підпису Email. Для налаштування необхідно перейти шляхом:

  1. Натисніть іконку Вхідна пошта.
  2. Натисніть на піктограму Налаштувань у email клієнта.
  3. Перейдіть до розділу Акаунти.
  4. Двічі натисніть на пошту Вашого облікового запису.
  5. Натисніть на полі Ідентичність.
  6. Натисніть на вкладку Підпис.
  7. Увімкніть Підпис у електронній пошті клієнта.

У даному розділі Ви можете вказати підпис у електронній пошті клієнту.

epod1

Так само Підпис у email клієнта буде автоматично заповнюватися з профілю співробітника. Для налаштування Підпису в профілі співробітника необхідно перейти по шляху: "Налаштування -> Компанія -> Співробітники -> >

epod2

Створення індивідуального шаблону в Email-клієнті

Особливості налаштування під час використання Google пошти

  • відкрийте розділ "Безпека"
  • перейдіть до "Двоетапна автентифікація"

email 7

  • увімкніть двоетапну автентифікацію додатків

email 7

email 7

  • цей пароль використовуйте для входу до поштового клієнта

email 7

Особливості налаштування під час використання ukr.net пошти

  1. Зайдіть до своєї пошти та виберіть установки пошти. Виберіть поштові програми.
  2. У розділі Поштові програми дозвольте використання IMAP та SMTP

ukr1

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.