Модуль "Картка пацієнта"

13 січня 2025
👁 2132

Модуль "Картка пацієнта" дозволяє Вам вести запис пацієнтів, облік послуг, категорії послуг. Також у модулі є можливість створення кабінетів для зручного запису пацієнтів.

Для використання модуля "Картка пацієнта" необхідно:

  1. Придбати та встановити цей модуль.
  2. Зайти до розділу "Додатки -> Картка пацієнта -> Картка пацієнта".

Створення пацієнта.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Новий пацієнт" - додавання нового пацієнта. Вся інформація автоматично підв'язується з картки клієнта.
  2. Поле для відображення кількості пацієнтів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці пацієнтів.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці пацієнтів.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку пацієнтів за ключовими словами.
  6. Поле "Чекбокс" - для вибору необхідних пацієнтів під час експорту таблиці пацієнтів.
  7. Поле № - при натисканні відкриває картку клієнта.
  8. Поле "Ім'я" - при натисканні відкриває карту пацієнта (картка пацієнта описана докладніше у статті далі).
  9. Кнопка "Лікар-куратор" - при натисканні відкриває профіль співробітника.
  10. Перемикач "Увімкнено" - відображає статус пацієнта.

k1

При додаванні нового пацієнта необхідно натиснути кнопку "Новий пацієнт" та вибрати зі списку клієнтів.

k2

Журнал запису пацієнтів.

Журнал запису пацієнтів знаходиться на шляху "Додатки -> Картка пацієнта -> Журнал запису".

Доступні можливості:

  1. Фільтр "Лікар" - при натисканні в календарі з'являться лише записи вибраного лікаря.
  2. Перемикач по днях/тижнях/місяцях.
  3. Кнопка "Сьогодні" - при натисканні відкриває поточний день/тиждень/місяць.
  4. Поточна дата.
  5. Формат журналу запису - при виборі місяць відображається календар по місяцях, при виборі тиждень - по тижнях, при виборі день - по днях.
  6. Фільтр "Філія" - дозволяє відобразити всі записи в потрібній філії.
  7. Фільтр "Кабінет" - дозволяє відобразити всі записи до необхідного кабінету.
  8. Фільтр "Лікар" - дозволяє відобразити всі записи до необхідного лікаря.
  9. Фільтр "Тип" - дозволяє відобразити всі записи за вибраним типом послуги.
  10. Фільтр "Категорія послуг" - дозволяє відобразити всі записи за вибраною категорією послуги.
  11. Фільтр "Послуга" - дозволяє відображати всі записи за вибраною послугою.
  12. Журнал запису у вигляді календаря по місяцях.

3

Створення запису пацієнта.

Щоб створити запис, достатньо вибрати необхідну дату на календарі і один раз натиснути на порожню клітинку дати, після чого необхідно вказати:

  • Пацієнт - виберіть зі списку за допомогою пошуку.
  • Філія - виберіть зі списку необхідну.
  • Тип послуги - виберіть зі списку потрібний тип послуги.
  • Категорію послуг - виберіть зі списку.
  • Послугу - виберіть зі списку за допомогою пошуку. Послуги відображаються з модуля "Прайси" без додаткового налаштування.
  • Лікар - виберіть зі списку.
  • Кабінет - виберіть зі списку.
  • Виберіть необхідний шаблон SMS для надсилання пацієнту. Дана можливість буде активною після купівлі та встановлення модуля "Інтеграція з Turbo SMS"
    4
  • Коментар - вкажіть додаткову інформацію для запису.
  • Дата початку - вкажіть дату початку прийому.
  • Початок - вкажіть час початку прийому (10:00).
  • Кінець - вкажіть час закінчення прийому (12:00).

5

Налаштування типу послуг.

Для налаштування Типу послуг перейдіть по шляху "Налаштування -> Додатки -> Картка пацієнта -> Тип послуги".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Новий тип послуги" - щоб додати новий тип послуги.
  2. Поле для відображення кількості типів послуг на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці типів послуг.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці типів послуг.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку типу послуг за ключовими словами.
  6. Кнопка "Редагувати" - для редагування типу послуг.
  7. Кнопка "Видалити" - видалення типу послуг.
  8. Кнопка "Вимкнути" - для вимкнення типу послуги.

6

Створення типу послуг.

Для створення нового типу послуг натисніть кнопку "Новий тип послуг" і вкажіть:

  • Назва.
  • Порядковий номер типу послуг (це номер відображення в таблиці типів послуг, а також у списку "Тип послуг" при створенні нового запису в журналі записів).

7

Налаштування Категорії послуг.

Для налаштування Категорії послуг перейдіть по шляху "Налаштування -> Додатки -> Картка пацієнта -> Категорії послуг".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Нова категорія послуг" - для додавання нової категорії послуг.
  2. Поле для відображення кількості категорій послуг на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці категорії послуг.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці категорії послуг.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку категорії послуг за ключовими словами.
  6. Кнопка "Редагувати" - для редагування категорії послуг.
  7. Кнопка "Видалити" - видалення категорії послуг.

k7

Створення нової категорії послуг.

Для створення нової категорії послуг натисніть на кнопку "Нова категорія послуг" і вкажіть:

  • Назва.
  • Порядковий номер послуги (це номер відображення в таблиці категорії послуг, а також у списку "Категорії послуг" при створенні нового запису в журналі записів).

k8

Налаштування філій.

Для налаштування Філії перейдіть по шляху "Налаштування - Додатки - Картка пацієнта - Філії".

Філіали потрібні для того, щоб розділяти кілька клінік у місті/країні.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Нова філія" - для створення нової філії.
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10, 25, 50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці філій.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку філій за ключовими словами.
  6. Колонка "Назва" - вказує назву філії. Натисніть , щоб змінити філію.
  7. Кнопка "Редагувати" - для редагування філії.
  8. Кнопка "Видалити" - видалення філії.

8

Створення філії.

При створенні філії необхідно вказати:

  • Назва філії.
  • Адреса філії - за потребою.
  • Менеджери філії - вкажіть співробітників, які працюють у цій філії.
  • Чекбокс "Повідомлення про новий запис" - активуйте, якщо хочете, щоб співробітники філії отримували повідомлення про новий запис.
  • Менеджери філії для повідомлень - виберіть одного або кількох співробітників які будуть отримувати повідомлення під час нового запису.

9

Налаштування Кабінету.

Для налаштування Кабінету перейдіть по шляху "Налаштування - Додатки - Картка пацієнта - Кабінет".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Новий кабінет" - щоб додати новий кабінет.
  2. Фільтр "Філія" - для пошуку кабінетів обраної філії.
  3. Поле для відображення кількості кабінетів на сторінці (10,25,50...).
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці кабінетів.
  5. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці кабінетів.
  6. Графа "Пошук" - для пошуку кабінету за ключовими словами.
  7. Кнопка "Редагувати" - для редагування кабінету.
  8. Кнопка "Видалити" - для видалення кабінету.

10

Створення нового кабінету.

Для створення нового Кабінету натисніть кнопку "Новий кабінет" і вкажіть:

  • Назва.
  • Філія - виберіть зі списку.
  • Порядковий номер кабінету (це номер відображення в таблиці кабінетів, а також у списку "Кабінет" при створенні нового запису в журналі записів).
  • Лікар (зі списку співробітників).
  • Адреса - автоматично підтягується після вибору філії, якщо раніше була вказана у філії.
  • Початок прийому.
  • Час перерви.
  • Кінець прийому.
  • Дні прийому.
  • Категорії послуг.
  • Опис.
  • Колір (вибраним кольором у журналі запису буде відображатися запис до кабінету, при виборі формату журналу запису - день).

11

Налаштування Форми на сайті.

Форма на сайті необхідна для впровадження форми запису на ваш сайт, за допомогою якої ліди/клієнти зможуть записуватись онлайн на послуги самостійно.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Нова форма" - для створення нової форми на сайті.
  2. Фільтр "Філії" - дозволяє переглянути всі форми, що прикріплені до необхідної філії.
  3. Фільтр "Кабінети" - дозволяє переглянути всі форми, що прикріплені до необхідного кабінету.
  4. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці форм.
  6. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці форм.
  7. Графа "Пошук" - для пошуку форм за ключовими словами.
  8. Колонка "Назва форми" - вказує назву форми, натисніть, щоб переглянути налаштування форми або редагувати її.
  9. Кнопка "Переглянути" - відкриває форму в окремому вікні, щоб побачити її зовнішній вигляд.
  10. Кнопка "Редагувати" - для редагування форми.
  11. Кнопка "Видалити" - видалення форми.

11 1

Створення форми для сайту.

Для створення форми натисніть кнопку "Нова форма", далі необхідно заповнити:

  1. Назва форми.
  2. Філіал - виберіть зі списку.
  3. Кабінет - виберіть зі списку.
  4. Тип послуги - виберіть зі списку.
  5. За скільки можна зробити запис - виберіть параметр зі списку.
  6. Сповіщення - вкажіть число в хвилинах, годинах, днях, тижнях.
  7. Вкажіть змінну в хвилинах, годинах, днях, тижнях, за які прийде повідомлення.
  8. Порядок відображення полів у формі, при натисканні на кнопку "Редагувати" можна додати назву полів для різних мов.
  9. Мова - виберіть зі списку (для перевірки повідомлень).
  10. Назва кнопки відправки форми - вкажіть, як буде називатися кнопка, щоб відправити форму після заповнення.
    12
  11. Запис закріплений за співробітником - вкажіть за яким співробітником будуть закріплюватися записи з даної форми.
  12. Шаблон СМС повідомлення - виберіть зі списку шаблон, який буде надсилатися клієнту/ліду під час запису.
  13. Налаштування повідомлень - активуйте чекбокс, щоб отримувати повідомлення, коли додано новий запис.
  14. Параметри отримання повідомлень - виберіть параметр, хто отримуватиме повідомлення з пункту 13.
  15. Співробітники для сповіщення - вкажіть співробітників, яким будуть надходити повідомлення при новому записі через форму.
  16. Текст повідомлення після успішного заповнення форми - вкажіть який текст буде відображатися після успішного заповнення форми.

13

Код для встановлення форми на сайт.

Після створення форми буде доступна можливість скопіювати її код і розмістити на своєму сайті, а також вибрати з прикладів оформлення форми.

Доступні можливості:

  1. Вибір мови форми, для кожної мови створюється окрема форма.
  2. Скопіюйте та вставте у будь-якому місці вашого сайту для відображення pop-up форми.
  3. Скопіюйте та вставте в будь-якому місці вашого сайту для відображення форми.
    14
  4. Виберіть із прикладів оформлення форми.

15

Налаштування робочого графіка.

Для налаштування робочого графіка перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Календар".

Вкажіть час початку робочого дня та кінець робочого дня.

k11

Налаштування шаблонів SMS сповіщень.

Цей розділ буде активний після покупки та встановлення модуля "Інтеграція з Turbo SMS"

Для налаштування шаблонів SMS-повідомлень клієнтам перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> SMS -> Налаштовані шаблони" і натисніть кнопку "Створити шаблон"

Під час створення шаблону для надсилання пацієнтам вкажіть розділ "Картка пацієнта".

k12

Налаштування модуля.

Для налаштування модуля "Картка пацієнта" перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Картка пацієнта".

Доступні можливості:

  • Роль для лікарів - дозволяє вибрати роль для лікарів, при виборі ролі, всі співробітники у яких в правах доступу вказана роль будуть доступні як лікарі у списку при створенні нового запису в "Журналі запису".

k13

Для налаштування картки пацієнта перейдіть по шляху "Налаштування -> Продажі -> Клієнти -> Налаштування -> Картка пацієнта".

Доступні можливості:

  • Видимі вкладки(Профіль) - виберіть зі списку необхідні вкладки, які будуть відображатися в "Картці пацієнта"

k14

Картка пацієнта.

Вкладка "Профіль". Для відкриття картки клієнта перейдіть по шляху "Додатки -> Картка пацієнта -> Картка пацієнта" натисніть на Ім'я пацієнта.

Відомості про клієнта:

  • Ім'я.
  • Телефон.
  • Електронна пошта.
  • Стать.
  • День народження.
  • Адреса.
  • Примітка.

k15

Вкладка "Лікар-куратор".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Призначити лікаря-куратора" - щоб закріпити за пацієнтом його лікаря-куратора (в одного пацієнта може бути лише один лікар-куратор).
  2. Поле для відображення кількості лікарів-кураторів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці лікарів-кураторів.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку лікаря-куратора за ключовими словами.
  5. Поле "Співробітник" - при натисканні на ім'я співробітника відкриється його профіль.
  6. Кнопка "Видалити" - видалення лікаря-куратора.

16

Щоб призначити нового лікаря-куратора пацієнту, необхідно натиснути кнопку "Призначити лікаря-куратора" і вибрати співробітника зі списку.

17

Вкладка "Анкета".

Дозволяє скласти анкету пацієнта лікарю куратору, за необхідності роздрукувати її.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Файли" - відкриває вкладку "Файли" в картці пацієнта.
  2. Кнопка "Друк" - після натискання відкриває вікно завантаження/друку анкети у форматі PDF.
  3. Поле "Група крові" - виберіть зі списку.
  4. Поле "Алергічні реакції" - виберіть так/ні.
  5. Поле "Захворювання серця" - виберіть так/ні.
  6. Поле "Підвищений артеріальний тиск" - виберіть так/ні.
  7. Поле "Ревматичні захворювання" - виберіть так/ні.
  8. Поле "Легеневі захворювання" - виберіть так/ні.
  9. Поле "Стать" - виберіть зі списку.
  10. Поле "Перенесений гепатит" - виберіть так/ні.
  11. Поле "Випадок непритомності/запаморочення" - виберіть так/ні.
  12. Поле "Діабет" - виберіть так/ні.
  13. Поле "Дерматологічні захворювання" - виберіть так/ні.
  14. Поле "Інші захворювання" - виберіть так/ні.
  15. Поле "Примітки" - дозволяє залишати примітки до анкети пацієнта лікарю-куратору, під час друку, примітки не вказуються в Анкеті пацієнта.

k18

Вкладка "Мед. картка".

Дозволяє вести записи про діагнози та рекомендації до них, а також завантажити/роздрукувати "Мед. карту" пацієнта.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Створити запис" - для створення запису про діагноз та рекомендації пацієнта.
  2. Кнопка "Друк" - після натискання відкриває вікно завантаження/друку "Мед. карти" пацієнта у PDF-форматі.
  3. Поле для відображення кількості записів у "Мед. карті" пацієнта на сторінці (10,25,50...).
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці записів.
  5. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці записів.
  6. Графа "Пошук" - для пошуку записів за ключовими словами.

k19

Для створення нового запису в "Мед. карті" пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити запис", після чого заповнити:

  • Діагноз.
  • Опис.
  • Рекомендації.
  • Лікар.
  • Дата - (автоматично вказує поточну дату).

k20

Вкладка "Результат аналізів".

Дозволяє завантажувати результати аналізів у картку пацієнта. Ці результати будуть відображатися в Особистому кабінеті пацієнта.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Створити запис" - для створення запису про результати аналізу пацієнта.
  2. Поле для відображення кількості результатів аналізів у "Мед. карті" пацієнта на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці результатів аналізів.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці результатів аналізів.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку результатів аналізів за ключовими словами.

k21

Для створення нового запису результатів аналізів у "Мед. карті" пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити запис", після чого заповнити:

  • Назва аналізів.
  • Лікар.
  • Дата - (автоматично вказується поточна дата).
  • Коментар, при необхідності.
  • Файл - файл з результатами аналізів (документ,фото).

k22

Вкладка "Журнал запису".

Дозволяє створювати запис на прийом до лікаря та переглядати створені записи.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Створити запис" - створення запису пацієнта до необхідного лікаря.
  2. Поле для відображення кількості записів пацієнта на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці записів пацієнта.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці записів пацієнта.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку записів пацієнта за ключовими словами.

k23

Особистий кабінет пацієнта.

Перш ніж надати доступ до особистого кабінету пацієнта необхідно:

  1. Перейти за шляхом "Додатки -> Картка пацієнта -> Картка пацієнта" відкрити картку пацієнта, в картці пацієнта натиснути на його Ім'я.
  2. Зробити активними розділи "Пацієнти" та за необхідності "Пацієнти(Анкета)".

k24

Вхід до системи "Як пацієнт".

Дозволяє перевірити коректність прав доступу пацієнта.

Для того, щоб увійти до системи "Як пацієнт" необхідно:

  • Перейти за шляхом "Додатки -> Картка пацієнта -> Картка пацієнта" та відкрити картку пацієнта.
  • Натиснути на логотип стрілочки біля імені пацієнта, та вибрати "Увійти як пацієнт".

k25

Доступні розділи в Особистому кабінеті пацієнта.

Розділ "Анкета". Доступні можливості:

  1. Кнопка "Друк" - після натискання відкриється вікно завантаження/друку анкети пацієнта.
  2. У цьому розділі пацієнт може самостійно заповнити анкету.

k26

Розділ "Мед. картка".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Друк" - після натискання відкриється вікно завантаження/друку Мед. картки пацієнта.
  2. Мед. картка пацієнта.

k27

Розділ "Результати аналізів".

Доступні можливості:

  1. Поле "Файл" - при натисканні на іконку зображення, пацієнт може завантажити файл з результатами аналізів, які прикріпив Лікар-куратор.

k28

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.