Правила звернення до підтримки Perfectum CRM+ERP

16 лютого 2024
👁 695

Безкоштовна підтримка продукту надається з питань:

  • програма не відкривається зовсім (не окремо);
  • придбання або встановлення оновлень;
  • придбання нових модулів, додаткових пакетів;
  • надання дозволу на встановлення Perfectum CRM+ERP;
  • замовлення перевипуску раніше придбаної ліцензії Perfectum CRM+ERP.

 

Платна технічна підтримка клієнта.

Платна технічна підтримка клієнтів здійснюється з питань, пов'язаних з функціональністю, особливостями експлуатації на стандартних конфігураціях підтримуваних (популярних) операційних, поштових та інших систем тільки після виплати додаткової винагороди, перелік тарифів та спеціальних пропозицій зазначається за адресою: https://perfectum.ua/ua/price

 

Графік роботи служби підтримки.

Служба підтримки програми працює з понеділка по п'ятницю, з 9.00 до 18.00. Час надання відповіді з отримання – до 2 робочих днів. Технічна підтримка не здійснюється за телефоном або іншим засобом, лише через Особистий кабінет клієнта.

 

Доступ до підтримки Perfectum CRM+ERP для додаткового співробітника.

  • Для цього Вам необхідно написати у підтримку з особистого кабінету клієнта, в запиті вказати тему "Доступ до підтримки для додаткового співробітника."
  • У запиті вказати ПІБ, електронну пошту та пароль для створення нового облікового запису співробітника.

 

Структура запиту для отримання підтримки:

  • Детальний опис сценарію, за яким виходить некоректний результат. Тобто детальний опис дій працівника (у якому розділі та які поля заповнюються)
  • Який результат має бути коректним?
  • Працівник (доступи до його облікового запису для перевірки)
  • Зображення (із зазначенням на ньому проблематики)

 

Як скласти детальний опис проблеми коректно для подання до Служби підтримки 

  1. Опишіть кожну свою дію, наприклад "Після натискання на кнопку 'назва кнопки' відображається така помилка".
  2. Вкажіть розділ системи, в якому виникла помилка.
  3. Обов'язково зробіть скріншот помилки, яка у Вас виникла, по можливості запишіть відео.

 

Які доступи потрібно надати до Вашої системи під час подання запиту в Службу підтримки 

  • URL Вашої системи, логін та пароль до облікового запису співробітника, заздалегідь перевірте, чи є у співробітника права для перегляду/редагування Розділу в якому Ви виявили проблему.
  • Перед поданням запиту перевірте актуальність доступу.

 

Відділи служби підтримки

  • Відділ підтримки продукту - опрацьовує запити консультацій від клієнтів;
  • Відділ продажів – обробляє запити підключення, оплати, прорахунків;
  • Проектний відділ - обробляє запити щодо поточних проектів, що виконуються на цей час;
  • Партнерський відділ – опрацьовує запити партнерів, як стати партнером;
  • Відділ побажань - обробляє запити пов'язані з ідеями клієнтів, що вони хотіли додати у систему та як її поліпшити;
  • Відділ скарг – опрацьовує скарги клієнтів.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.