Правила звернення до підтримки Perfectum CRM+ERP
Безкоштовна підтримка продукту надається з питань:
- програма не відкривається зовсім (не окремо);
- придбання або встановлення оновлень;
- придбання нових модулів, додаткових пакетів;
- надання дозволу на встановлення Perfectum CRM+ERP;
- замовлення перевипуску раніше придбаної ліцензії Perfectum CRM+ERP.
Платна технічна підтримка клієнта.
Платна технічна підтримка клієнтів здійснюється з питань, пов'язаних з функціональністю, особливостями експлуатації на стандартних конфігураціях підтримуваних (популярних) операційних, поштових та інших систем тільки після виплати додаткової винагороди, перелік тарифів та спеціальних пропозицій зазначається за адресою: https://perfectum.ua/ua/price
Графік роботи служби підтримки.
Служба підтримки програми працює з понеділка по п'ятницю, з 9.00 до 18.00. Час надання відповіді з отримання – до 2 робочих днів. Технічна підтримка не здійснюється за телефоном або іншим засобом, лише через Особистий кабінет клієнта.
Доступ до підтримки Perfectum CRM+ERP для додаткового співробітника.
- Для цього Вам необхідно написати у підтримку з особистого кабінету клієнта, в запиті вказати тему "Доступ до підтримки для додаткового співробітника."
- У запиті вказати ПІБ, електронну пошту та пароль для створення нового облікового запису співробітника.
Структура запиту для отримання підтримки:
- Детальний опис сценарію, за яким виходить некоректний результат. Тобто детальний опис дій працівника (у якому розділі та які поля заповнюються)
- Який результат має бути коректним?
- Працівник (доступи до його облікового запису для перевірки)
- Зображення (із зазначенням на ньому проблематики)
Як скласти детальний опис проблеми коректно для подання до Служби підтримки
- Опишіть кожну свою дію, наприклад "Після натискання на кнопку 'назва кнопки' відображається така помилка".
- Вкажіть розділ системи, в якому виникла помилка.
- Обов'язково зробіть скріншот помилки, яка у Вас виникла, по можливості запишіть відео.
Які доступи потрібно надати до Вашої системи під час подання запиту в Службу підтримки
- URL Вашої системи, логін та пароль до облікового запису співробітника, заздалегідь перевірте, чи є у співробітника права для перегляду/редагування Розділу в якому Ви виявили проблему.
- Перед поданням запиту перевірте актуальність доступу.
Відділи служби підтримки
- Відділ підтримки продукту - опрацьовує запити консультацій від клієнтів;
- Відділ продажів – обробляє запити підключення, оплати, прорахунків;
- Проектний відділ - обробляє запити щодо поточних проектів, що виконуються на цей час;
- Партнерський відділ – опрацьовує запити партнерів, як стати партнером;
- Відділ побажань - обробляє запити пов'язані з ідеями клієнтів, що вони хотіли додати у систему та як її поліпшити;
- Відділ скарг – опрацьовує скарги клієнтів.