Модуль "Бюджетування"

25 березня 2024
👁 136

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити
  2. Після придбання налаштувати.

Модуль дозволяє складати плани витрат на зазначений період.

Основні можливості модуля.

Перейдіть шляхом "Компанія - Бюджетування".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Додати бюджет" - для додавання бюджету.
  2. Фільтр "Рік" - дозволяє вказати рік за який необхідно відобразити всі бюджети (вказує лише ті роки, за які були створені бюджети).
  3. Фільтр "Місяць" - дозволяє вказати місяць, за який необхідно відобразити доступні бюджети (дата початку).
  4. Фільтр "Співробітники" - дозволяє вказати співробітників, до яких прикріплені бюджети.
  5. Фільтр "Мультикомпанія" - дозволяє вказати реквізити компанії, до яких прикріплені бюджети.
  6. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  7. Кнопка "Експорт" - для експорту списку бюджетів на сторінці.
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці бюджетів.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку бюджетів за ключовими словами.
  10. Колонка "Назва" - вказує назву бюджету, після натискання відкривається сторінка перегляду/редагування параметрів бюджету.
    Якщо навести курсор миші на поле, відобразиться 3 кнопки:
    Перегляд - для перегляду/редагування бюджету.< br />Копіювати - для копіювання бюджету.
    Видалити - для видалення бюджету.
  11. Колонка "Співробітник" - вказує прикріплених співробітників до бюджету.
  12. Колонка "План, грн" - вказує суму запланованого витрати.
  13. Колонка "Виконано, грн" - вказує суму на поточний момент витрати.
  14. Колонка "Прогрес" - вказує на прогрес виконання бюджетування у відсотковому співвідношенні поточної суми (виконано, грн) до загальної суми (план, грн).
  15. Колонка "Дата початку" - вказує дату початку дії бюджетування.
  16. Колонка "Дата закінчення" - вказує дату закінчення бюджету.
  17. Колонка "Тип бюджету" - вказує категорію видатків бюджету.
  18. Колонка "Мультикомпанія" - вказує на мультикомпанію бюджету.

1

Створення бюджету.

Доступні можливості:

  1. Назва - вкажіть назву бюджету.
  2. Категорія витрат - вкажіть категорію витрати, всі витрати в яких зазначена ця категорія враховуватимуться до бюджету.
  3. Співробітник - вкажіть співробітників, яким буде відображатися віджет на дашбордах, а також повідомлення про виконання бюджетування.
  4. Бюджет - вкажіть загальну суму бюджету.
  5. Мультикомпанія - вкажіть мультикомпанію бюджету, всі витрати в яких зазначена дана мультикомпанія враховуватимуться до бюджету.
  6. Дата початку - вкажіть дату початку бюджету.
  7. Дата закінчення - вкажіть дату закінчення бюджету.
  8. Опис - вкажіть опис бюджету.
  9. Блок повідомлень:
    Сповіщати співробітників, якщо план бюджетування досягнуто.
    Сповіщати співробітників, якщо план досягнуто наприкінці періоду бюджетування.
    Сповіщати співробітників, якщо план бюджетування не вдалося виконати.

Також в модулі є додаткові повідомлення про:

  • Виконання плану на 50%.
  • Виконання плану на 75%.

Важливо! Повідомлення надсилатимуться лише тим працівникам, які вказані в бюджеті.

2

Після створення бюджету відобразиться блок виконання бюджетування.

3

Журнал операцій бюджету.

Після додавання витрат із зазначенням "Категорії витрати" та "Мультикомпанії" такої ж, як і в бюджеті, при перегляді бюджету відобразиться журнал операцій, за яким можна відстежити які дані потрапили до бюджету.

3 1

Звіт "Бюджетування".

Дозволяє відстежувати виконання бюджетування, а також порівнювати їх показники. Доступний за посиланням.

4

Віджет на Дашборді.

Модуль також дозволяє виводити віджет бюджету, в якому вказано співробітника на дашборді.

Важливо! Віджет відображається лише працівникам, які прикріплені до бюджету.

Інструкція про налаштування виведення віджетів доступна за посиланням.

5

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.