Модуль "Інвентаризація"

02 лютого 2024
👁 3179

Модуль «Інвентаризації» дозволяє вести облік усіх матеріальних цінностей компанії, каталогізувати поточні, додавати нові.

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити
  2. Після придбання налаштувати.

Функціонал розділу "Інвентаризація"

  1. Кнопка "Додати ТМЦ" - для додавання нової ТМЦ
  2. Кнопка "Роздрукувати Акт за шаблоном" - для друку акта за заздалегідь збереженим шаблоном (для того щоб створити новий шаблон акта прийому-передачі ТМЦ, перейдіть в Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони прийому-передачі ТМЦ )
  3. Кнопка "Повний огляд балансу" - перегляд всіх ТМЦ окремо
  4. Поля "Фільтр по" - для пошуку ТМЦ за заданими параметрами зі списків
  5. Поле для відображення певної кількості ТМЦ на сторінці (10,25,50...)
  6. Кнопка "Експорт" – для експорту списку ТМЦ
  7. Кнопка "Масові дії" - для масових дій із ТМЦ
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення списку ТМЦ
  9. Графа "Пошук" - для пошуку ТМЦ за ключовими словами
  10. Стовпець "Вибрати" - для вибору одного, декількох або всіх ТМЦ, щоб зробити "Масові дії" з ними
  11. Стовпець "Інвентаризаційний номер" - встановлюється автоматично системою, вказує послідовність створення ТМЦ, при натисканні на номер відкривається меню інформації про ТМЦ
  12. Стовпець "Артикул" - для ідентифікації та обліку своїх товарів та їх варіантів, при натисканні на артикул відкривається меню інформації про ТМЦ
  13. Стовпець "Назва" - назва ТМЦ 
  14. Стовпець "Теги" - для присвоєння ТМЦ тегів
  15. Стовпець "Категорія" - для присвоєння категорії ТМЦ
  16. Стовпець "Стан" - для опису стану ТМЦ
  17. Стовпець "Прикріплений до" - вказує співробітника, до якого прикріплена ТМЦ
  18. Стовпець "Додано" - вказує дату створення ТМЦ
  19. Кнопка "Сортування за" - деякі стовпці мають цю кнопку, вона потрібна для швидкого сортування за певним стовпцем

inven2

Створення товарно-матеріальних цінностей

  • Для створення товарно-матеріальних цінностей зайдіть в "Компанія" -> "Інвентаризація" у головному меню. Натисніть кнопку "Додати ТМЦ".

модуль ін 4

У модульному вікні заповніть:

  • Помітний для всіх 
  • Назва
  • Артикул
  • Амортизаційну вартість
  • Категорію зі списку
  • Стан зі списку
  • Кількість
  • Прикріплено до - виберіть співробітника зі списку
  • Місцезнаходження
  • теги
  • Фото інвентарю
  • Примітки

модуль ін 5

Друк акту за шаблоном.

  • Для запуску друку натисніть кнопку "Роздрукувати акт за шаблоном", зі списку виберіть раніше збережені шаблони та співробітника з яким хочете заключити Акт.

inven5

Масові дії з ТМЦ.

Необхідні для роботи з одним, декількома чи всіма ТМЦ зі списку. Для активації Масових дій необхідно вибрати один, кілька або всі ТМЦ зі списку, після чого натиснути на кнопку "Масові дії".

У вікні вибрати необхідні дії:

  1. Нічого 
  2. Масове оновлення 
  3. Масове видалення

Масове оновлення відбувається за параметрами:

  • Змінити локацію - для зміни кінцевої локації ТМЦ
  • Змінити стан - зміни стану ТМЦ
  • Змінити категорію – для зміни категорії ТМЦ
  • Змінити відповідального - для зміни співробітника з яким було укладено ТМЦ
  • Змінити тег для зміни тегу ТМЦ

inven6

Повний огляд балансу

У розділі повний огляд балансу є:

  1. Кнопка "Повернутись до списку" - для повернення до списку ТМЦ.
  2. Кнопка "Додати ТМЦ" - для додавання нової ТМЦ.
  3. Кнопка "Акти прийому-передачі" - для перегляду підписаних Актів прийому-передачі.
  4. Кнопка "Роздрукувати Акт за шаблоном" - для друку акта за заздалегідь збереженим шаблоном.
  5. Кнопка "PDF+QR експорт" - для експорту списку ТМЦ з QR-кодом.
  6. Поля "Фільтр по" - для пошуку ТМЦ за заданими параметрами.
  7. Поле для відображення певної кількості ТМЦ на сторінці (10,25,50...)
  8. Кнопка "Експорт" - для експорту списку ТМЦ.
  9. Кнопка "Масові дії" - для масових дій над ТМЦ.
  10. Кнопка "Оновити" - для оновлення списку ТМЦ.
  11. Графа "Пошук" - для пошуку ТМЦ за ключовими словами.
  12. Стовпець "Вибрати" - для вибору одного, кількох або всіх ТМЦ, щоб зробити "Масові дії" з ними.
  13. Стовпець "Інвентаризаційний номер" - встановлюється автоматично системою, вказує послідовність створення ТМЦ, при натисканні на номер відкривається меню інформації про ТМЦ.
  14. Стовпець "Артикул" - для ідентифікації та обліку своїх товарів та їх варіантів, при натисканні на артикул відкривається меню інформації про ТМЦ.
  15. Стовпець "Назва" - назва ТМЦ.
  16. Стовпець "Амортизаційна ціна" - для відображення амортизаційної ціни ТМЦ.
  17. Стовпець "Теги" - для присвоєння ТМЦ тегів.
  18. Стовпець "Категорія" - для присвоєння категорії ТМЦ.
  19. Стовпець "Стан" - для опису стану ТМЦ.
  20. Стовпець "Прикріплений до" - вказує співробітника, до якого прикріплена ТМЦ.
  21. Стовпець "Місцезнаходження" - вказує місцезнаходження ТМЦ.
  22. Стовпець "Додано" - вказує дату створення ТМЦ.
  23. Стовпець "Статус передачі" - вказує статус передачі ТМЦ, якщо статус передачі не включений ТМЦ не було передано, якщо статус включений ТМЦ було передано.
  24. Рядок "Загальна сума" - вказує загальну суму всіх ТМЦ та компонентів усередині них.

inven7

 Експорт PDF-файлу з QR-кодом.

При експорті PDF документа з QR-кодом Ви можете роздрукувати цей документ та розклеїти QR-коди на Ваш інвентар. Це дозволить переглянути Ваш інвентар у Perfectum CRM+ERP, просканувавши цей QR-код.

1 4

Перегляд інвентарю ТМЦ у профілі співробітника.

Після того, як співробітник буде прикріплений до ТМЦ, у нього в профілі відобразиться інформація про всі ТМЦ, до яких він прикріплений.

Доступна інформація Інвентаря ТМЦ у профілі співробітника:

  1. Вкладка "Інвентар" - відображає інформацію про прикріплену ТМЦ.
  2. Вкладка "Акти" - відображає інформацію щодо підписаних актів.
  3. Поле для відображення певної кількості ТМЦ на сторінці (10,25,50...)
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту списку ТМЦ.
  5. Кнопка "Оновити" - для оновлення списку ТМЦ.
  6. Графа "Пошук" - для пошуку ТМЦ за ключовими словами.
  7. Стовпець "Інвентаризаційний номер" - вказує порядковий номер ТМЦ із загальної таблиці.
  8. Стовпець "Артикул" - для ідентифікації та обліку своїх товарів та їх варіантів.
  9. Стовпець "Назва" - назва ТМЦ.
  10. Стовпець "Теги" - для присвоєння ТМЦ тегів.
  11. Стовпець "Категорія" - для присвоєння категорії ТМЦ.
  12. Стовпець "Стан" - для опису стану ТМЦ.
  13. Стовпець "Статус передачі" - вказує статус передачі ТМЦ, якщо статус передачі не включений ТМЦ не було передано, якщо статус включений ТМЦ було передано.

inven8

Вкладка "Акти".

Система дозволяє вибрати шаблон акта прийому-передачі ТМЦ, роздрукувати його та завантажити підписаний акт у профіль, а також переглядати та зберігати вже підписані акти.

  1. Поле вибору "Шаблону Акту Прийому-Передачі ТМЦ".
  2. Кнопка "Роздрукувати шаблон" - для швидкого друку "Шаблона Акту Прийому-Передачі ТМЦ".
  3. Кнопка "Завантажити Акт" - для завантаження документа у профіль співробітника

inven9

Примітка

Якщо до співробітника прикріплений Акт прийому передачі ТМЦ але він ще не підписаний, у профілі непідписані акти будуть підсвічені червоним кольором, а також буде відображено повідомлення про непідтверджені Акти:

  1. Список ТМЦ до яких прикріплений співробітник
  2. Повідомлення про непідтверджені Акти, у повідомленні вказується кількість непідтверджених Актів (після підтвердження всіх актів повідомлення зникне)

inven10

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.