Модуль "Магазин B2B розширений"
Командою Perfectum CRM+ERP було розроблено модуль "Магазин B2B розширений", який дозволяє створювати замовлення Вашим клієнтам з особистого кабінету, а також налаштовувати зовнішній вигляд магазину.
Основний функціонал модуля інтегрований у модуль "Замовлення", "Склад", "Особистий кабінет клієнта".
Для використання модуля "Магазин B2B розширений" необхідно:
- Придбати та встановити цей модуль.
- Налаштувати модуль.
- У модулі "Склад" (Торгівля - Склад) необхідно створити товари.
- У модулі "Замовлення" (Торгівля - Замовлення) потраплятимуть замовлення Ваших клієнтів.
Робота з модулем.
Знаходиться в особистому кабінеті клієнта шляхом: "Торгівля - Магазин B2B".
Зовнішній вигляд магазину залежить від його налаштування, доступні функції описані в налаштуваннях магазину.
Оформлення замовлення.
Для оформлення замовлення необхідно:
- Натиснути на необхідний товар у каталозі, щоб відкрити його картку.
- Вказати необхідну кількість, після чого натиснути на кнопку "Додати до кошика".
- Відкрити "Кошик".
У "Кошику" з'явиться список доданих товарів та їх загальна сума.
Натисніть кнопку "Оформити замовлення".
Доступні можливості для формування замовлення:
- Інформація про товари - позиція, ціна, кількість, податок, знижка, сума, кнопка для видалення товару.
- Блок із загальною сумою замовлення.
- Контактна інформація (Ім'я, Прізвище, По-батькові, Телефон одержувача) - заповніть всі поля для оформлення замовлення, якщо ви вже авторизовані в Особистому кабінеті, то заповняться ті поля, що є в карті клієнта в розділі "Контакти", клієнт та ж вручну може заповнити цю інформацію в розділі "Мій профіль".
- Доставка та оплата - вкажіть спосіб оплати та спосіб доставки з доступних.
Після заповнення всіх полів натисніть на копію "Оформити замовлення" внизу сторінки.
- Важливо! Оформлені замовлення клієнт може подивитися в особистому кабінеті клієнта шляхом "Торгівля - Замовлення" (тільки в тому випадку, якщо контакт у картці клієнта має доступ до модуля "Замовлення").
- Важливо! Замовлення може оформити не авторизований користувач, у такому разі система автоматично створить карту клієнта, додасть контакту та реквізити.
- Важливо! Якщо в системі включені шаблони ел. листів та налаштовані "Службові Email", клієнт отримає на вказану пошту номер замовлення та інформацію про нього згідно з налаштованим шаблоном.
Після оформлення замовлення з'явиться сторінка, що клієнт успішно оформив замовлення.
Робота із Замовленнями.
Всі замовлення, отримані через магазин, будуть відображатися шляхом "Торгівля - Замовлення".
Так само вони будуть відображатися в карті клієнта в розділі "Замовлення".