Модуль "Магазин B2B розширений"

28 березня 2025
👁 2336

Командою Perfectum CRM+ERP було розроблено модуль "Магазин B2B розширений", який дозволяє створювати замовлення Вашим клієнтам з особистого кабінету, а також налаштовувати зовнішній вигляд магазину.

Основний функціонал модуля інтегрований у модуль "Замовлення", "Склад", "Особистий кабінет клієнта".

Для використання модуля "Магазин B2B розширений" необхідно:

  1. Придбати та встановити цей модуль.
  2. Налаштувати модуль.
  3. У модулі "Склад" (Торгівля - Склад) необхідно створити товари.
  4. У модулі "Замовлення" (Торгівля - Замовлення) потраплятимуть замовлення Ваших клієнтів.

Робота з модулем.

Знаходиться в особистому кабінеті клієнта шляхом: "Торгівля - Магазин B2B".

Зовнішній вигляд магазину залежить від його налаштування, доступні функції описані в налаштуваннях магазину.

1

Оформлення замовлення.

Для оформлення замовлення необхідно:

  • Натиснути на необхідний товар у каталозі, щоб відкрити його картку.
  • Вказати необхідну кількість, після чого натиснути на кнопку "Додати до кошика".
  • Відкрити "Кошик".

2

У "Кошику" з'явиться список доданих товарів та їх загальна сума.

Натисніть кнопку "Оформити замовлення".

3

Доступні можливості для формування замовлення:

  1. Інформація про товари - позиція, ціна, кількість, податок, знижка, сума, кнопка для видалення товару.
  2. Блок із загальною сумою замовлення.
    4
  3. Контактна інформація (Ім'я, Прізвище, По-батькові, Телефон одержувача) - заповніть всі поля для оформлення замовлення, якщо ви вже авторизовані в Особистому кабінеті, то заповняться ті поля, що є в карті клієнта в розділі "Контакти", клієнт та ж вручну може заповнити цю інформацію в розділі "Мій профіль".
  4. Доставка та оплата - вкажіть спосіб оплати та спосіб доставки з доступних.

Після заповнення всіх полів натисніть на копію "Оформити замовлення" внизу сторінки.

  • Важливо! Оформлені замовлення клієнт може подивитися в особистому кабінеті клієнта шляхом "Торгівля - Замовлення" (тільки в тому випадку, якщо контакт у картці клієнта має доступ до модуля "Замовлення").
  • Важливо! Замовлення може оформити не авторизований користувач, у такому разі система автоматично створить карту клієнта, додасть контакту та реквізити.
  • Важливо! Якщо в системі включені шаблони ел. листів та налаштовані "Службові Email", клієнт отримає на вказану пошту номер замовлення та інформацію про нього згідно з налаштованим шаблоном.

5

Після оформлення замовлення з'явиться сторінка, що клієнт успішно оформив замовлення.

6

Робота із Замовленнями.

Всі замовлення, отримані через магазин, будуть відображатися шляхом "Торгівля - Замовлення".

Так само вони будуть відображатися в карті клієнта в розділі "Замовлення".

7

8

9

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.