Додати спосіб оплати

23 листопада 2023
👁 3104
Perfectum CRM+ERP надає можливість вибирати способи оплати для рахунків та інших документів.
 
Для керування способами оплати та додавання нового способу перейдіть:
«Налаштування -> Продажі -> Фінанси -> Способи оплати.

 

На сторінці доступно:
  1. Додати Новий спосіб оплати
  2. Експорт способів оплати
  3. Пошук на сторінці за ключовими словами
  4. Список усіх створених способів оплати
  5. Чек-бокс активності способу оплати (робить активним або неактивним спосіб оплати)
  6. Змінити поточний запис
  7. Видалити поточний запис

oplata1

Примітка: способи оплати, перераховані вище, є оффлайн-способами.
Спосіб онлайн -оплати можна налаштувати в «Налаштування -> Фінанси-> Платіжні системи».

 

Додавання способу оплати

Для додавання способу оплати натисніть кнопку Новий спосіб оплати.
  1. Назва способу оплати
  2. Банківські рахунки / опис - введіть номери рахунків, дані одержувача, ЄДРПОУ (ІПН) Одержувача, Рахунок IBAN одержувача та інші реквізити.
  3. Активно - увімкнути/вимкнути спосіб оплати, якщо режим оплати вимкнено, не відображатиметься в рахунку-фактурі при додаванні/зміні.
  4. Показати Банківські рахунки / Опис у рахунках PDF - при позначці параметра, вибраний спосіб оплати відображається у вигляді тексту внизу рахунку на оплату (введені дані з поля № 2).
  5. Вибрати за замовчуванням у рахунках - спосіб оплати буде за замовчуванням вказуватися при створенні рахунку.
  6. Тільки рахунки-фактури - спосіб оплати буде доступний лише для рахунків на оплату.
  7. Тільки витрати - спосіб оплати буде доступний тільки для витрат (якщо обидва параметри не вибрані, спосіб оплати буде доступний і в рахунках на оплату та у витратах).

oplata2

При створенні рахунків можна вибирати одразу кілька доступних способів оплати для зручності клієнта.
А при реєстрації платежу вибрати той, яким оплата була здійснена.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.