Модуль "Форум"

12 серпня 2024
👁 140

Модуль "Форум" дозволяє вести свій окремий форум для обговорення різних тем з клієнтами, створювати та модерувати теми, створювати категорії та підкатегорії тем, а також отримувати коментарі клієнтів.

Для використання модуля необхідно:

  1. Придбати та встановити цей модуль.
  2. Налаштувати модуль (налаштування наприкінці статті).

Для роботи з модулем перейдіть за шляхом "Додатки - Форум".

Створення категорій для тем форуму.

Для створення категорії перейдіть за шляхом "Додатки - Форум - Категорії тем".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Нова категорія" - для створення нової категорії.
  2. Кнопка "Теми" - відкриває розділ з усіма темами на форумах.
  3. Кнопка "Заблоковані користувачі" - відкриває розділ із заблокованими користувачами.
  4. Кнопка "Премодерація" - відкриває розділ з темами, які хочуть опублікувати співробітники/клієнти.
  5. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці категорій.
  7. Графа "Пошук" - для пошуку категорії за ключовими словами.
  8. Кнопка "+" - для додавання підкатегорії.
  9. Кнопка "Редагувати" - для редагування категорії.
  10. Кнопка "Видалити" - для видалення категорії.

1

Створення категорії.

Для створення категорії натисніть кнопку "Нова категорія", після чого вкажіть її назву, а також назву для інших мов системи за потребою.

2

Створення підкатегорії.

Для створення підкатегорії натисніть на "+" навпроти необхідної теми, після чого вкажіть назву підкатегорії, а також назву для інших мов системи за потребою.

3

Підкатегорії відображатимуться в загальній таблиці категорій з типом "Підкатегорія".

4

Огляд тем форуму.

Щоб переглянути теми, перейдіть за шляхом "Додатки - Форум".

Доступні можливості:

  1. Поле "Глобальний пошук" - для глобального пошуку інформації серед усіх тем форуму.
  2. Кнопка "Пошук" - для пошуку необхідної інформації, необхідно натиснути після формування запиту у глобальному пошуку.
  3. Кнопка "Нова тема" - створення нової теми.
  4. Кнопка "Категорії тем" - для переходу до розділу "Категорії тем".
  5. Кнопка "Заблоковані користувачі" - для переходу до розділу "Заблоковані користувачі".
  6. Кнопка "Премодерація" - для переходу до розділу "Премодерація".
  7. Фільтр "Категорія" - для пошуку тем за категоріями.
  8. Поле для вибору кількості інформації на сторінці (10, 25, 50...).
  9. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці тем.
  10. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці тем.
  11. Графа "Пошук" - для пошуку тем за ключовими словами.
  12. Колонка "Назва теми" - вказує назву теми, після натискання відкриває тему.

5

Створення теми.

Доступні можливості:

  1. Поле "Заголовок" - вкажіть заголовок теми.
  2. Поле "Категорія" - вкажіть категорію теми.
  3. Поле "Опис" - вкажіть опис теми.
  4. Чек-бокс "Закрити тему?" - активуйте, якщо вам необхідно закрити тему.

6

Відповіді співробітників усередині теми форуму.

Для того, щоб відповідати клієнтам в обговоренні теми форуму, необхідно перейти до списку всіх доступних тем і натиснути на назву необхідної теми, щоб перейти в обговорення.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Додати відповідь" - щоб додати відповідь.
  2. Кнопка "Повернутись до списку" - повертає до розділу всіх тем.
  3. Співробітник, який створив тему.
  4. Коротка інформація про тему.
  5. Дата створення теми.
  6. Опис теми.
  7. Кнопка "Подобається" - для позначки тем, які подобаються.
  8. Кнопка "Відстежувати" - для відстеження теми.
  9. Кнопка "Цитувати" - для відповіді на повідомлення у темі.
  10. Поле для введення відповіді на тему.
  11. Поле "Файл" - щоб додати файл до обговорення.
  12. Кнопка "Надіслати відповідь" - для надсилання відповіді.

6 1

Для того, щоб клієнти могли використовувати форум у персональному кабінеті, необхідно їм надати доступ до нього.

Щоб надати доступ всім контактам перейдіть за шляхом "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Клієнти - Персональний кабінет".

Щоб надати доступ контакту, необхідно перейти до картки клієнта в розділі "Контакти", натиснути на ім'я контакту та надати доступ.

7

Форум в особистому кабінеті клієнта.

Модуль знаходиться за шляхом "Додатки - Форум".

Доступні можливості:

  1. Глобальний пошук - дозволяє шукати необхідні теми та повідомлення.
  2. Кнопка "Пошук" - пошук запиту.
  3. Блок фільтрів - для пошуку тем фільтрів.
  4. Кнопка "Нова тема" - створення нової теми.
  5. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  6. Графа "Пошук" - для пошуку тем за ключовими словами.
  7. Колонка "Тема" - вказує назву теми, натисніть, щоб перейти до теми та почати обговорення.

8

Створення теми в особистому кабінеті клієнта.

При створенні доступно:

  • Заголовок теми.
  • Категорія теми.
  • Опис теми.
  • Чекбокс "Закрити тему" - для закриття теми.

9

Відповіді клієнтів усередині теми.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Додати відповідь" - щоб додати відповідь на тему.
  2. Кнопка "Повернутися до списку" - щоб повернутися до списку всіх тем.
  3. Вказання ​​співробітника, який створив тему.
  4. Коротка інформація про тему.
  5. Дата створення теми.
  6. Опис теми.
  7. Кнопка "Подобається" - для позначки тем, які подобаються.
  8. Кнопка "Відстежувати" - для відстеження теми.
  9. Кнопка "Цитувати" - для відповіді на повідомлення у темі.

10

При доданні відповіді доступно:

  1. Блок для відповіді.
  2. Кнопка "Вкладення" - щоб додати вкладення до теми.
  3. Кнопка "Додати відповідь" - для надсилання відповіді.

11

Премодерація тем.

Цей розділ необхідний для модерації тем, які створюють співробітники/клієнти.

Доступні можливості:

  1. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10, 25, 50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці тем модерації.
  3. Графа "Пошук" - для пошуку тем на модерації.
  4. Колонка "Тема" - вказує назву теми, після натискання відкриває перегляд теми.
  5. Перемикач "Активний" - для активації тем, що пройшли модерацію.
  6. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10, 25, 50...).
  7. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці коментарів модерації.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку коментарів на модерації.
  9. Перемикач "Активний" - для активації коментарів, що пройшли модерацію.

12

Заблоковані користувачі.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Заблокувати користувача" - для блокування користувача.
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10, 25, 50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці заблокованих користувачів.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку заблокованих користувачів.
  5. Кнопка "Видалити" - для зняття блокування.

13

При блокуванні користувача доступно:

  • Вкажіть контакт, який хочете заблокувати.

14

Налаштування модуля.

Налаштування модуля доступні за шляхом "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Форум".

Доступні можливості:

  • Надсилати повідомлення електронною поштою - так/ні.
  • Відкрити доступ до форуму - так/ні.
  • Премодерація - так/ні.
  • Назва форуму на клієнтському порталі - вкажіть свою назву за потребою.

15

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.