Модуль "Форум"
Модуль "Форум" дозволяє вести свій окремий форум для обговорення різних тем з клієнтами, створювати та модерувати теми, створювати категорії та підкатегорії тем, а також отримувати коментарі клієнтів.
Для використання модуля необхідно:
- Придбати та встановити цей модуль.
- Налаштувати модуль (налаштування наприкінці статті).
Для роботи з модулем перейдіть за шляхом "Додатки - Форум".
Створення категорій для тем форуму.
Для створення категорії перейдіть за шляхом "Додатки - Форум - Категорії тем".
Доступні можливості:
- Кнопка "Нова категорія" - для створення нової категорії.
- Кнопка "Теми" - відкриває розділ з усіма темами на форумах.
- Кнопка "Заблоковані користувачі" - відкриває розділ із заблокованими користувачами.
- Кнопка "Премодерація" - відкриває розділ з темами, які хочуть опублікувати співробітники/клієнти.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці категорій.
- Графа "Пошук" - для пошуку категорії за ключовими словами.
- Кнопка "+" - для додавання підкатегорії.
- Кнопка "Редагувати" - для редагування категорії.
- Кнопка "Видалити" - для видалення категорії.
Створення категорії.
Для створення категорії натисніть кнопку "Нова категорія", після чого вкажіть її назву, а також назву для інших мов системи за потребою.
Створення підкатегорії.
Для створення підкатегорії натисніть на "+" навпроти необхідної теми, після чого вкажіть назву підкатегорії, а також назву для інших мов системи за потребою.
Підкатегорії відображатимуться в загальній таблиці категорій з типом "Підкатегорія".
Огляд тем форуму.
Щоб переглянути теми, перейдіть за шляхом "Додатки - Форум".
Доступні можливості:
- Поле "Глобальний пошук" - для глобального пошуку інформації серед усіх тем форуму.
- Кнопка "Пошук" - для пошуку необхідної інформації, необхідно натиснути після формування запиту у глобальному пошуку.
- Кнопка "Нова тема" - створення нової теми.
- Кнопка "Категорії тем" - для переходу до розділу "Категорії тем".
- Кнопка "Заблоковані користувачі" - для переходу до розділу "Заблоковані користувачі".
- Кнопка "Премодерація" - для переходу до розділу "Премодерація".
- Фільтр "Категорія" - для пошуку тем за категоріями.
- Поле для вибору кількості інформації на сторінці (10, 25, 50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці тем.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці тем.
- Графа "Пошук" - для пошуку тем за ключовими словами.
- Колонка "Назва теми" - вказує назву теми, після натискання відкриває тему.
Створення теми.
Доступні можливості:
- Поле "Заголовок" - вкажіть заголовок теми.
- Поле "Категорія" - вкажіть категорію теми.
- Поле "Опис" - вкажіть опис теми.
- Чек-бокс "Закрити тему?" - активуйте, якщо вам необхідно закрити тему.
Відповіді співробітників усередині теми форуму.
Для того, щоб відповідати клієнтам в обговоренні теми форуму, необхідно перейти до списку всіх доступних тем і натиснути на назву необхідної теми, щоб перейти в обговорення.
Доступні можливості:
- Кнопка "Додати відповідь" - щоб додати відповідь.
- Кнопка "Повернутись до списку" - повертає до розділу всіх тем.
- Співробітник, який створив тему.
- Коротка інформація про тему.
- Дата створення теми.
- Опис теми.
- Кнопка "Подобається" - для позначки тем, які подобаються.
- Кнопка "Відстежувати" - для відстеження теми.
- Кнопка "Цитувати" - для відповіді на повідомлення у темі.
- Поле для введення відповіді на тему.
- Поле "Файл" - щоб додати файл до обговорення.
- Кнопка "Надіслати відповідь" - для надсилання відповіді.
Для того, щоб клієнти могли використовувати форум у персональному кабінеті, необхідно їм надати доступ до нього.
Щоб надати доступ всім контактам перейдіть за шляхом "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Клієнти - Персональний кабінет".
Щоб надати доступ контакту, необхідно перейти до картки клієнта в розділі "Контакти", натиснути на ім'я контакту та надати доступ.
Форум в особистому кабінеті клієнта.
Модуль знаходиться за шляхом "Додатки - Форум".
Доступні можливості:
- Глобальний пошук - дозволяє шукати необхідні теми та повідомлення.
- Кнопка "Пошук" - пошук запиту.
- Блок фільтрів - для пошуку тем фільтрів.
- Кнопка "Нова тема" - створення нової теми.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Графа "Пошук" - для пошуку тем за ключовими словами.
- Колонка "Тема" - вказує назву теми, натисніть, щоб перейти до теми та почати обговорення.
Створення теми в особистому кабінеті клієнта.
При створенні доступно:
- Заголовок теми.
- Категорія теми.
- Опис теми.
- Чекбокс "Закрити тему" - для закриття теми.
Відповіді клієнтів усередині теми.
Доступні можливості:
- Кнопка "Додати відповідь" - щоб додати відповідь на тему.
- Кнопка "Повернутися до списку" - щоб повернутися до списку всіх тем.
- Вказання співробітника, який створив тему.
- Коротка інформація про тему.
- Дата створення теми.
- Опис теми.
- Кнопка "Подобається" - для позначки тем, які подобаються.
- Кнопка "Відстежувати" - для відстеження теми.
- Кнопка "Цитувати" - для відповіді на повідомлення у темі.
При доданні відповіді доступно:
- Блок для відповіді.
- Кнопка "Вкладення" - щоб додати вкладення до теми.
- Кнопка "Додати відповідь" - для надсилання відповіді.
Премодерація тем.
Цей розділ необхідний для модерації тем, які створюють співробітники/клієнти.
Доступні можливості:
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10, 25, 50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці тем модерації.
- Графа "Пошук" - для пошуку тем на модерації.
- Колонка "Тема" - вказує назву теми, після натискання відкриває перегляд теми.
- Перемикач "Активний" - для активації тем, що пройшли модерацію.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10, 25, 50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці коментарів модерації.
- Графа "Пошук" - для пошуку коментарів на модерації.
- Перемикач "Активний" - для активації коментарів, що пройшли модерацію.
Заблоковані користувачі.
Доступні можливості:
- Кнопка "Заблокувати користувача" - для блокування користувача.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10, 25, 50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці заблокованих користувачів.
- Графа "Пошук" - для пошуку заблокованих користувачів.
- Кнопка "Видалити" - для зняття блокування.
При блокуванні користувача доступно:
- Вкажіть контакт, який хочете заблокувати.
Налаштування модуля.
Налаштування модуля доступні за шляхом "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Форум".
Доступні можливості:
- Надсилати повідомлення електронною поштою - так/ні.
- Відкрити доступ до форуму - так/ні.
- Премодерація - так/ні.
- Назва форуму на клієнтському порталі - вкажіть свою назву за потребою.