Підключення Google Drive
Perfectum CRM+ERP дозволяє використовуватиGoogle Drive у розділах:
- Завдання
- Рахунки на оплату
- Пропозиції
- Ліди
- Файли клієнтів
- Договори
- Файли проекту
Для налаштування Google Drive необхідно:
1. Зайдіть у
2. У меню виберіть API та сервіси
3. У бібліотеці знайдіть Google picker API або скористайтеся пошуком продуктів та ресурсів
4. Активуйте API Google picker
5. Створіть облікові дані
6. У виборі типу API вкажіть Google picker API
7. Далі необхідно настроїти вікно запиту доступу OAuth.
Вигляд програми вкажіть "Зовнішнє". У вікні запиту доступу OAuth достатньо буде внести назву програми.
8. Перейдіть до "Облікові дані", натисніть "Створити облікові дані" та виберіть "Ідентифікатор клієнта OAuth"
9. У типі програми виберіть "Веб-додаток"
Ім'я заповніть довільно. Натисніть "Додати URL" і додайте адресу Perfectum CRM, натисніть "Створити".
10. Після створення ідентифікатора клієнта OAuth скопіюйте його ідентифікатор.
11. Перейдіть в CRM+ERP шляхом: Налаштування -> Конфігурація -> Початкове налаштування -> Інтеграція з Google -> Google Picker.
Увімкніть Google Picker та додайте ідентифікатор клієнта OAuth
12. Додайте до карток файли з Google Drive