Підключення Google Drive

28 листопада 2023
👁 1754

Perfectum CRM+ERP дозволяє використовувати Google Drive у розділах:

  • Завдання
  • Рахунки на оплату
  • Пропозиції
  • Ліди
  • Файли клієнтів
  • Договори
  • Файли проекту

 Для налаштування Google Drive необхідно: 

1. Зайдіть у Google Cloud Platform 

google drive 1.1

 

2. У меню виберіть API та сервіси

google drive 2

3. У бібліотеці знайдіть Google picker API або скористайтеся пошуком продуктів та ресурсів

google drive 3

4. Активуйте API Google picker

google drive 4

5. Створіть облікові дані

google drive 5

6. У виборі типу API вкажіть Google picker API 

google drive 6

7. Далі необхідно настроїти вікно запиту доступу OAuth.

Вигляд програми вкажіть "Зовнішнє". У вікні запиту доступу OAuth достатньо буде внести назву програми.

google drive 7

8. Перейдіть до "Облікові дані", натисніть "Створити облікові дані" та виберіть "Ідентифікатор клієнта OAuth"

google drive 8

9. У типі програми виберіть "Веб-додаток"

Ім'я заповніть довільно. Натисніть "Додати URL" і додайте адресу Perfectum CRM, натисніть "Створити".

google drive 9

 

10. Після створення ідентифікатора клієнта OAuth скопіюйте його ідентифікатор. 

google drive 10

11. Перейдіть в CRM+ERP шляхом: Налаштування -> Конфігурація -> Початкове налаштування -> Інтеграція з Google -> Google Picker.

Увімкніть  Google Picker та додайте ідентифікатор клієнта OAuth

gdr

 

12. Додайте до карток файли з Google Drive

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.