Підключення Google Drive

18 вересня 2020
👁 381

В Perfectum CRM + ERP Google Drive доступний за такими функціями:

  •     завдання
  •     Рахунки на оплату
  •     пропозиції
  •     Ліди
  •     файли клієнтів
  •     договору
  •     файли проекту

  Для налаштування Google Drive вам необхідно:

1. Зайдіть в Google Cloud Platform

google drive 1.1

2. У меню виберіть API і сервіси

google drive 2

3. У бібліотеці знайдіть Google picker API або скористайтеся пошуком продуктів і ресурсів

google drive 3

4. Активуйте API Google picker

google drive 4

5. Створіть ОБЛІКОВІ ДАНІ

google drive 5

6. У виборі типу API вкажіть Google picker API

google drive 6

7. Далі необхідно налаштувати вікно запиту доступу OAuth.

Вид вкажіть ваш "Зовнішнє". У вікні запиту доступу OAuth досить буде внести назву програми.

google drive 7

8. Перейдіть в "Облікові дані", натисніть "Створити облікові дані" і виберіть "Ідентифікатор клієнта OAuth"

google drive 8

9. У тип програми виберіть "Веб-додаток"

Ім'я заповніть довільно. Натисніть "Додати URL" і додайте адресу своєї Perfectum CRM, натисніть "Створити".

google drive 9

10. Після створення ідентифікатора клієнта OAuth скопіюйте його ідентифікатор.

google drive 10

11. Перейдіть в CRM шляхом: Налаштування -> Конфігурація -> Початкова настройка -> Інтеграція з Google -> Google Picker. 

Увімкніть Google Picker і додайте ідентифікатор клієнта OAuth

google drive 11

12. Додавайте в картки файли з Google Drive

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.