інтеграція з різними сервісами
Інтеграція з IP-телефонією
- Інтеграція з Binotel
- Інтеграція з Phonet
- Інтеграція з Asterisk
- Інтеграція з Lirax
- Інтеграція з Zadarma
- Інтеграція з Oktell
- Інтеграція з іншими сервісами
Інтеграція з сервісами E-mail-розсилками
- Інтеграція з SendPulse
- Інтеграція з ePochta Mailer
- Інтеграція з UniSender
- Інтеграція з SendExpert
- Інтеграція з Email Украина
- Інтеграція з MailExpert
- Інтеграція з іншими сервісами
Інтеграція з сервісами sms-розсилками
- Інтеграція з АльфаSMS
- Інтеграція з TurboSMS
- Інтеграція з Mobizon
- Інтеграція з ePochta SMS
- Інтеграція з SMS Украина
- Інтеграція з SMS Club
- Інтеграція з іншими сервісами
Інтеграція з мессенджерами
- Інтеграція з Facebook Messenger
- Інтеграція з WhatsApp
- Інтеграція з Viber
- Інтеграція з Telegram
- Інтеграція з Signal
- Інтеграція з Google Allo
- Інтеграція з іншими мессенджерами
Інтеграція з 1C
Інтеграція з клієнт-банком
- Інтеграція з Приватбанк
- Інтеграція з Райффайзен банк Аваль
- Інтеграція з Укрсиббанк
- Інтеграція з Ощадбанк
- Інтеграція з Monobank
- Інтеграція з ОТП Банк
- Інтеграція з ПУМБ
- Інтеграція з іншими клієнт-банками
Інтеграція з операторами доставки
- Інтеграція з Новою поштою
- Інтеграція з Justin
- Інтеграція з Meest
- Інтеграція з Ін Тайм
- Інтеграція з DELIVERY
- Інтеграція з Автолюкс
- Інтеграція з САТ
- Інтеграція з іншими компаніями
Інтеграція з Укрпоштою
Проведення інтеграції з державною компанією Укрпошта
Інтеграція з Google Analytics
Проведення інтеграції з Google Analytics для збору аналітики взаємодії з CRM
Інтеграція з Amazon
Проведення інтеграції з міжнародним маркетплейсом Amazon
Інтеграція з ROZETKA
Проведення інтеграції з українським маркетплейсом ROZETKA
Інтеграція з PROM
Проведення інтеграції з українським маркетплейсом PROM
Останні новини
З'явились питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ІНТЕГРАЦІЯ В CRM?
На сьогоднішній день багато компаній перейшли на СРМ системи з телефонією. За допомогою даного методу співробітники можуть користуватися двостороннім зв"язком, фіксувати дзвінки і виконувати інші функції одночасно. Телефонія не вимагає від користувача набору номера, що виключає необхідність пошуку і виконання інших зайвих дій.
Завдяки використанню програмного комплексу Perfectum Ви зможете поліпшити взаємодія не тільки між співробітником і клієнтом, а й між колегами, адміністрацією, партнерами, таким чином, Ви підвищуєте продуктивність і дбаєте про робочих відносинах в колективі.
Crm інтеграція, як і будь-яка інша робота з програмним продуктом повинна здійснюватися тільки грамотними фахівцями, адже підпустившись недосвідченого людини, Ви ризикуєте втратити всю введену Вами інформацію. У випадку з коробочки версією продукту, наслідки можуть бути плачевними.
Інтеграція в crm систему: переваги
Збільшити рівень продажів і полегшити роботу співробітників Вам допоможе crm інтеграція з телефонією. Це дасть вам наступні переваги:
здійснення дзвінків через інтернет;
можливість використовувати голосове меню;
розподіл дзвінок;
економія грошей на засобах зв"язку.
Якщо грамотно і якісно виконати інтеграцію телефонії та СРМ, то в результаті плюсів стане ще більше. Вам же залишається тільки насолоджуватися виконаною роботою і отримувати результати від автоматизації компанії.
Інтеграція з crm: замовити в Perfectum
Наша компанія надає своїм клієнтам послуги з установки та впровадження програмного комплексу Perfectum. Крім того, в разі необхідності наша команда готова взяти на себе навчання Ваших співробітників. У будь-який час Ви можете звернутися за допомогою в технічну підтримку, де досвідчені фахівці допоможуть Вам розібратися з виниклими неполадками.
Інтеграція комунікацій з crm вимагає від фахівців великого досвіду і знань в даній області, адже в разі неправильного підключення у Вас не будуть включені дані функціональні можливості. Бажано запросити наших фахівців, які зможуть не тільки впоратися з цим завданням, але і провести інші необхідні налаштування програмного комплексу Perfectum crm.