інтеграція з різними сервісами

Інтеграція з IP-телефонією

  • Інтеграція з Binotel
  • Інтеграція з Phonet
  • Інтеграція з Asterisk
  • Інтеграція з Lirax
  • Інтеграція з Zadarma
  • Інтеграція з Oktell
  • Інтеграція з іншими сервісами

integration phone

Інтеграція з сервісами E-mail-розсилками

  • Інтеграція з SendPulse
  • Інтеграція з ePochta Mailer
  • Інтеграція з UniSender
  • Інтеграція з SendExpert
  • Інтеграція з Email Украина
  • Інтеграція з MailExpert
  • Інтеграція з іншими сервісами

integration send

Інтеграція з сервісами sms-розсилками

  • Інтеграція з АльфаSMS
  • Інтеграція з TurboSMS
  • Інтеграція з Mobizon
  • Інтеграція з ePochta SMS
  • Інтеграція з SMS Украина
  • Інтеграція з SMS Club
  • Інтеграція з іншими сервісами

integration sms

Інтеграція з мессенджерами

  • Інтеграція з Facebook Messenger 
  • Інтеграція з WhatsApp
  • Інтеграція з Viber 
  • Інтеграція з Telegram 
  • Інтеграція з Signal 
  • Інтеграція з Google Allo
  • Інтеграція з іншими мессенджерами 

Інтеграція з 1C

  • Синхронізація рахунків
  • Синхронізація оплат
  • Синхронізація контрагентів
  • Синхронізація складу
  • Синхронізація номенклатури
  • Інші індивідуальні розробки
  • integratio 1c 2

    Інтеграція з клієнт-банком

    • Інтеграція з Приватбанк
    • Інтеграція з Райффайзен банк Аваль
    • Інтеграція з Укрсиббанк
    • Інтеграція з Ощадбанк
    • Інтеграція з Monobank
    • Інтеграція з ОТП Банк
    • Інтеграція з ПУМБ
    • Інтеграція з іншими клієнт-банками

    integration bank

    Інтеграція з операторами доставки

    • Інтеграція з Новою поштою
    • Інтеграція з Justin
    • Інтеграція з Meest
    • Інтеграція з Ін Тайм
    • Інтеграція з DELIVERY
    • Інтеграція з Автолюкс
    • Інтеграція з САТ
    • Інтеграція з іншими компаніями

    integration Nova Pochta

    Інтеграція з Укрпоштою

    Проведення інтеграції з державною компанією Укрпошта

    integration ukr

    Інтеграція з Google Analytics

    Проведення інтеграції з Google Analytics для збору аналітики взаємодії з CRM

    Інтеграція з Amazon

    Проведення інтеграції з міжнародним маркетплейсом Amazon

    Інтеграція з ROZETKA

    Проведення інтеграції з українським маркетплейсом ROZETKA

    Інтеграція з PROM

    Проведення інтеграції з українським маркетплейсом PROM

    170 000 користувачів

    170 000 користувачів

    працюють щомісяця в Perfectum

         зроблено вUAз любов'ю

    guarantee

    З'явились питання?

    Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!

    ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ІНТЕГРАЦІЯ В CRM?

    Власник будь-якої успішної компанії постійно думає про те, як підвищити обсяг продажів, поліпшити обслуговування, зміцнити лояльність клієнтів і т.д. Оптимальним рішенням може стати використання сучасних цифрових технологій, таких як Perfectum crm.

    На сьогоднішній день багато компаній перейшли на СРМ системи з телефонією. За допомогою даного методу співробітники можуть користуватися двостороннім зв"язком, фіксувати дзвінки і виконувати інші функції одночасно. Телефонія не вимагає від користувача набору номера, що виключає необхідність пошуку і виконання інших зайвих дій.

    Завдяки використанню програмного комплексу Perfectum Ви зможете поліпшити взаємодія не тільки між співробітником і клієнтом, а й між колегами, адміністрацією, партнерами, таким чином, Ви підвищуєте продуктивність і дбаєте про робочих відносинах в колективі.

    Crm інтеграція, як і будь-яка інша робота з програмним продуктом повинна здійснюватися тільки грамотними фахівцями, адже підпустившись недосвідченого людини, Ви ризикуєте втратити всю введену Вами інформацію. У випадку з коробочки версією продукту, наслідки можуть бути плачевними.

    Інтеграція в crm систему: переваги

    Збільшити рівень продажів і полегшити роботу співробітників Вам допоможе crm інтеграція з телефонією. Це дасть вам наступні переваги:

    здійснення дзвінків через інтернет;

    можливість використовувати голосове меню;

    розподіл дзвінок;

    економія грошей на засобах зв"язку.

    Якщо грамотно і якісно виконати інтеграцію телефонії та СРМ, то в результаті плюсів стане ще більше. Вам же залишається тільки насолоджуватися виконаною роботою і отримувати результати від автоматизації компанії.

    Інтеграція з crm: замовити в Perfectum

    Наша компанія надає своїм клієнтам послуги з установки та впровадження програмного комплексу Perfectum. Крім того, в разі необхідності наша команда готова взяти на себе навчання Ваших співробітників. У будь-який час Ви можете звернутися за допомогою в технічну підтримку, де досвідчені фахівці допоможуть Вам розібратися з виниклими неполадками.

    Інтеграція комунікацій з crm вимагає від фахівців великого досвіду і знань в даній області, адже в разі неправильного підключення у Вас не будуть включені дані функціональні можливості. Бажано запросити наших фахівців, які зможуть не тільки впоратися з цим завданням, але і провести інші необхідні налаштування програмного комплексу Perfectum crm.