FREE

CRM система 2020 року CRM система 2020 року CRM система 2019 року CRM система 2019 року CRM система 2018 року

Безкоштовна CRM+ERP
Хмарна версiя

Без обмежень по часу використання

Абсолютно безкоштовна версія без прихованих платежів

Безкоштовні щотижневі автоматичні оновлення

Готова до роботи конфігурація хмари

Можливість переходу на будь-яку іншу версію

Швидкий і доступний старт роботи

Пропозиція для допомоги малому бізнесу


Завантажити PDF-презентацію

CRM система 2020 року CRM система 2020 року CRM система 2019 року CRM система 2019 року CRM система 2018 року
Замовити безкоштовну версіюІ одразу ПОЧАТИ ПРАЦЮВАТИ
Замовити безкоштовну версіюІ одразу ПОЧАТИ ПРАЦЮВАТИ
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Стоимость: Вартість: 0грн
Домен занят
.perfectum.cloud
Invalid Input
Invalid Input

Не знаєте, чи Вам потрібна CRM?

Розрахуйте наскільки ваша компанія може підвищити ефективність роботи і заробляти більше після впровадження Perfectum CRM+ERP

Кількість Лідів (на добу): 50

Середня виручка з одного продажу ($): 500

*Без CRM:

Угод на добу:

5

Приблизна виручка на день:

2500

$

Приблизна виручка за місяць:

75000

$

* При розрахунку використовується статистика наших клієнтів при середній конверсії (переведення Лідів в Угоди) 10% ДО впровадження Perfectum CRM+ERP.

**З Perfectum:

Угод на добу:

20

Приблизна виручка на день:

10000

$

Приблизна виручка за місяць:

300000

$

** При розрахунку використовується статистика наших клієнтів при середній конверсії (переведення Лідів в Угоди) 40% ПІСЛЯ впровадження Perfectum CRM+ERP.

МОЖЛИВОСТІ ТА ФУНКЦІОНАЛ

Для успішного ведення сучасного бізнесу дуже важливо мати інструмент для максимальної автоматизації всіх процесів, це дозволить завжди "тримати руку на пульсі" компанії, підняти якість сервісу, що надається і звільнити додатковий час.

Облік робочого часу

Облік робочого часу

  • Дозволяє відстежувати часові затрати на виконання завдань усіх співробітників та здійснювати нарахування з/п по годинах.
Клієнти й контакти

Клієнти й контакти

  • Ведення бази клієнтів і всіх контактних даних, фінансових, поштових компаній.
Система підтримки

Система підтримки

  • Дозволяє впровадити службу підтримки для клієнтів компанії з розмежуванням по відділах і з можливістю інтегрувати на сайт.
Безмежна інтеграція і адаптація

Безмежна інтеграція і адаптація

  • Завдяки потужній платформі і коробкового рішення Perfectum CRM робить можливим написання будь-яких модулів для інтеграції та адаптації під замовника.
Проекти та завдання

Проекти та завдання

  • Виконання проектів і всіх задач командою з розбивкою на етапи.
Цілі

Цілі

  • Постановка різних цілей для відділу продажів на необхідний період (виконання Х-угод, Y-доходу і т.д.).
Чат

Чат

  • Особисте спілкування;
  • Спілкування між співробітниками;
  • Групове спілкування;
  • Спілкування з клієнтами.
Додаткові можливості

Додаткові можливості

  • Зручна робота через будь-який мобільний телефон і планшет;
  • Push-повідомлення;
  • автоматичний бекап
  • Багатомовність
  • Журнал будь-яких операцій в системі
  • розділ голосувань
  • Експорт даних в .pdf
Ліди й продажі

Ліди й продажі

  • Дозволяє вести базу лідів компанії в режимі список і КанБан з можливістю інтеграції на сайті.
База знань

База знань

  • Побудова каталогу статей, інструкцій для співробітників компанії.
Біллінг і оплати он-лайн

Біллінг і оплати он-лайн

  • Ведення обліку оплат усіх клієнтів, виставлення рахунків, контроль оплат, оплата за допомогою он-лайн сервісів.
Структура компанії

Структура компанії

  • Побудова відділів, ведення розділу всіх співробітників з картками і ролями кожного і всіма робочими даними.
Документообіг

Документообіг

  • Ведення архіву всіх документів компанії з можливістю прив'язки до кожного клієнта.
Особистий кабінет клієнта

Особистий кабінет клієнта

  • Розробка особистого кабінету для клієнтів компанії з можливістю брати активну участь в проектах, завданнях, бронюванні квитків, виконанні документів і здійсненні оплат і ще багато іншого.
Налаштування зовнішнього вигляду CRM

Налаштування зовнішнього вигляду CRM

  • Можливість налаштувати стиль зовнішнього вигляду всіх розділів Perfectum CRM, меню, кнопок, шрифту і т.д.
Комерційні пропозиції, рахунки, витрати

Комерційні пропозиції, рахунки, витрати

  • Дуже великий розділ для відділу продажів з можливістю автоматичного виставлення рахунків, комерційних пропозицій, контролю оплат і т.д.
Календар всіх процесів

Календар всіх процесів

  • Потужний календар компанії, з можливістю фільтрації будь-якого процесу
Результати й статистика

Результати й статистика

  • Розділ дозволяє знімати статистику роботи компанії, кожного відділу, співробітника.

"Пощупати" очима

Пропонуємо Вам ознайомитися з надзвичайно гарно продуманим UI / UX дизайном Perefectum CRM+ERP, який просто вражає своєю легкістю та функціональністю. Навіть в кінці робочого дня Ви не відчуєте втому.

Хмарна версія Perfectum CRM+ERP - це...

  • Легкий старт

    • готова до роботи CRM+ERP
    • швидкий старт роботи
    • автоматичне оновлення системи
    • робота на будь-якому пристрої
  • Економія

    • тільки для PRO-версії економія на платних модулях
    • не потрібно встановлювати систему
    • не потрібен сервер
    • не потрібен адміністратор сервера
  • Свобода від обмежень

    • безмежна кількість користувачів
    • немає зайвих обмежень для даних і функціоналу
  • Можливість зробити все "під себе"

    • можливо кастомізувати дизайн
    • можливо змінювати кольори
    • можливо переробляти інтерфейс

ВАРТІСТЬ І ПОРІВНЯННЯ ВЕРСІЙ

Ми вирішили підготувати наочну таблицю порівняння усіх Хмарних FREE, CRM, PROJECT, RETAIL, MAX-версій Perfectum CRM+ERP.

  FREE CRM / CRM PRO PROJECT / PROJECT PRO RETAIL / RETAIL PRO MAX / MAX PRO
  FREE-CLOUD CRM / CRM PRO PROJECT / PROJECT PRO RETAIL / RETAIL PRO MAX / MAX PRO
Вартість
5 користувачів
10 користувачів
20 користувачів
необмежено


безкоштовно


Замовити
(у місяць)
750 грн / 3250 грн
1000 грн / 3750 грн
1250 грн / 4250 грн
1500 грн / 4750 грнЗамовити
(у місяць)
500 грн / 2600 грн
750 грн / 3100 грн
1000 грн / 3600 грн
1250 грн / 4100 грнЗамовити
(у місяць)
1500 грн / 4500 грн
1750 грн / 5000 грн
2000 грн / 5500 грн
2250 грн / 6000 грнЗамовити
(у місяць)
2000 грн / 5500 грн
2250 грн / 6000 грн
2500 грн / 6500 грн
2750 грн / 7000 грнЗамовити
Основне          
- Можливість переїзду на платні хмарні тарифи
- Можливість переїзду в коробкову версію
- Готова до роботи конфігурація
- Помічник для самостійного налаштування системи
- Можливість працювати на мобільному, планшеті
- Доступ до додатків iOS*/Android
- Можливість зміни інтерфейсу
- Можливість зміни дизайну і кольору
- Доступ до магазину додатків
- Особистий кабінет для клієнтів / / /
- Безкоштовна підтримка 1 місяць / 3 місяця 1 місяць / 3 місяця 1 місяць / 3 місяця 1 місяць / 3 місяця
- Безкоштовна підписка на оновлення
           
Загальний функціонал          
- Дашборди на головній і налаштування під себе
- Push(пуш) - повідомлення про всі події
- Інтелектуальний пошук по системі
- Інформативний рядок стану
- Доступ до швидкої допомоги
- Календар зустрічей і подій
- Мої (Особисті) завдання
- Повідомлення
- База знань
- Голосування
- Звіти
- Витрати
- Співробітники
- Ролі
- Журнал усіх операцій системи
- Настроювані (додаткові) поля
           
Продажі          
- Ліди 200 шт.
- Комерційні пропозиції 200 шт.
- Рахунки на оплату 200 шт.
- Платежі 200 шт.
- Договори 200 шт.
- Цілі 200 шт.
- Вартості (номенклатура) 200 шт.
- Клієнти 200 шт.
- Воронка продажів
- Акти 2500 грн / 2500 грн / 2500 грн / 2500 грн /
- Шаблони документів 2500 грн / 2500 грн / 2500 грн / 2500 грн /
- Автоматична оцінка якості лідів 2600 грн / 2600 грн /
- Мультікомпанія 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн /
- Консультант онлайн 3500 грн / 3500 грн / 3500 грн / 3500 грн /
           
Проектна робота          
- Завдання 200 шт.
- Проекти 200 шт.
- Таймери завдань і облік робочого часу
           
Управління торгівлею          
- Управління замовленнями та звіти 200 шт.
- Управління складом та облік 200 шт.
- Закупівлі та Постачальники 8000 грн / 8000 грн /
- Накладні 2500 грн / 2500 грн /
- Універсальний модуль для інтеграції з інтернет-магазином 5000 грн / 5000 грн /
- Інтеграція з Новою Поштою 4800 грн / 4800 грн /
- Інтеграція з Укрпоштою 4800 грн / 4800 грн /
- Інтеграція зі Зручно 4800 грн / 4800 грн /
           
Спеціалізовані модулі рішень          
- Рішення для курсів /
- Журнал записів /
           
Додатки          
- Підтримка
Онлайн оплата Paypal / / /
Онлайн оплата PayU / / /
Онлайн оплата Mollie / / /
Онлайн оплата Braintree / / /
Онлайн оплата Stripe iDEAL / / /
Онлайн оплата Stripe Checkout / / /
- Дні народження клієнтів
- Захист доступу
- Нотатки
- Відправка автоматичних SMS через Turbosms
- Фонове зображення
           
Додаткові платні додатки          
- Плани та звіти 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн /
- Email-клієнт 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн /
- Структура компанії 8000 грн / 8000 грн / 8000 грн / 8000 грн /
- Ментальні карти 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн /
- Email-розсилка 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн /
- Біллінг 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн /
- Інвентаризація 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн /
- Конструктор бізнес-процесів 8000 грн / 8000 грн / 8000 грн / 8000 грн /
- Підбір персоналу (HRM) 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн / 5000 грн /
- Виписки з Приватбанку 4800 грн / 4800 грн / 4800 грн / 4800 грн /
- Модуль "Експорт даних у 1С" 9000 грн / 9000 грн / 9000 грн / 9000 грн /
- IP-Телефонія Binotel 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн /
- IP-Телефонія Киевстар 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн /
- IP-Телефонія Intelco 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн /
- IP-Телефонія Asterisk 8000 грн / 8000 грн / 8000 грн / 8000 грн /
- IP-Телефонія Morix 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн / 4000 грн /
- Онлайн оплата банківською картою Liqpay 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн /
- Онлайн оплата банківською картою Wallet One 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн /
- Онлайн оплата банківською картою Wayforpay 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн / 3000 грн /

Останні новини

16/02 НОВАЯ ВЕРСИЯ PERFECTUM CRM+ERP 4.4.1" alt="">

НОВАЯ ВЕРСИЯ PERFECTUM CRM+ERP 4.4.1

08/02 Модуль " alt="">

Модуль "Мої дзвінки"

05/02 Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.4" alt="">

Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.4

05/02 Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.3.3" alt="">

Нова версія Perfectum CRM + ERP 4.3.3

Вже автоматизували свій бізнес

Всі клієнти
Компания «ДТЭК ЭСКО»
Акордбанк
microcredit
Royal Canin
Oats & Honey
squash
yasno
justin
Алюфиниш
Europrom
bosch service
agroleader
anex tour
mahaon
Dinternal education
lanet
КНЕУ
Центр Правової Допомоги
guarantee

З'явилися питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!

На що здатні безкоштовні CRM у хмарі?

Автоматизація стала для багатьох бізнесменів справжнім головним болем. Обумовлено це тим, що бездіяльність може призвести до втрати бізнесу. Старі методи управління себе повністю вичерпали, а як працювати по-новому багато підприємців навіть і не знають.

Якщо Ви встали на шлях автоматизації, то в першу чергу слід задуматися про те, який програмний продукт найкраще підходить для цих цілей. В даний час дуже популярна і затребувана серед бізнесменів СРМ система. Дана система обліку допомагає налагодити тісну взаємодію з клієнтами. Завдяки цьому рішенню Ви зможете зменшити рутинну роботу, а також в рази скоротити вплив людського фактора на бізнес.

У кожній галузі є свої специфічні риси, в зв'язку з чим, в програмі повинні бути присутніми певні функції, яких потребує компанія. Наприклад, якщо у вас фінансова організація, то програма повинна вміти формувати звіти за операціями з клієнтами. Виходячи з отриманих даних, можна буде дізнатися, які послуги користуються підвищеним попитом, а які зниженим, і інші моменти. Якщо ж ви займаєтеся торгівлею, то основне завдання зводиться до розширення клієнтської бази.

Програмісти сьогодні пропонують масу варіантів, які допоможуть налагодити облік на підприємстві. Кожен продукт має свої інтерфейс, функціонал, робочі опції і призначення. Рішення надаються як на платній, так і безоплатній основі. Вибір СРМ залежить тільки від Вас.

Які можливості дає безкоштовна crm система?

Можливості програми:

  • ведення клієнтської бази і угод;
  • нагадування про зустрічі та інших важливих роботах;
  • автоматизація бізнес-процесів;
  • зростання замовлень і прибутку.

У наші дні більшість бізнесменів віддає перевагу комбінованим системам обліку, оскільки вони поєднують в собі функції інших типів СРМ.

Де знайти якісну crm безкоштовно?

Безкоштовні crm системи підходять для бізнесменів, що працюють з невеликим потоком інформації. Як правило, даний програмний продукт відмінно справляється з покладеними на нього завданнями. Ще одна перевага безкоштовного варіанту в тому, що для роботи в ньому, не потрібно купувати ліцензію. До того ж, якщо Ви захочете, щоб у програмі з'явилися додаткові функціональні можливості, завжди можна замовити доопрацювання у фахівців.

Якщо Ви ніяк не можете визначитися з програмним продуктом, радимо звернути увагу на наш продукт. Завдяки нашому сервісу, ви без зусиль знайдете професійно розроблене рішення, яке ідеально підійде вашому бізнесу.