Впровадження Perfectum CRM+ERP

Розробка концепції впровадження

Визначення цілей і завдань поставлених перед впровадженням Perfectum CRM+ERP, промальовування і опис всіх бізнес-процесів, розробка технічного завдання для додаткового функціоналу та узгодження календарного плану для реалізації проекту.

Установка системи і додаткових модулів

Розгортання системи Perfectum CRM+ERP і установка обраних додаткових функціональних модулів, згідно з концепцією впровадження.

Налагодження та адаптація системи

Налаштування системи і адаптація під бізнес-процеси, згідно з концепцією впровадження.

Розробка нового і зміна поточного функціоналу системи, згідно з концепцією впровадження.

vnedrenia1

Тестування системи

vnedrenia2

Перевірка якості виконання впровадження шляхом глобального ручного та автоматичного тестування.

Перенесення і запуск системи

Розміщення і запуск системи на серверах з подальшим фінальним тестуванням.

vnedrenia4

Підтримка і розвиток

Подальший розвиток системи і підтримка.

170 000 користувачів

170 000 користувачів

працюють щомісяця в Perfectum

     зроблено вUAз любов'ю

guarantee

З'явились питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!

Чи потрібне впровадження CRM системи малому бізнесу?

Впровадження CRM – це свого роду переоцінка взаємодії з клієнтами. Всім вам відомо про те, що сучасний бізнес не відчуває жалості до слабких і не чекає відстаючих, тому щоб стати успішним вам доведеться неабияк постаратися і взяти під контроль взаємини з покупцями.

Клієнтоорієнтований підхід дозволить виробити нові рішення в області продажів, отримати конкурентні переваги, які в майбутньому зможуть забезпечити успіх компанії.

Якщо ви ще не здійснили CRM впровадження, то настав той час щоб знайти виконавця, який вам її грамотно впровадить. Досвід західних компаній показує, що робота з покупцями дасть свої плоди тільки в тому випадку, якщо Ви впровадите CRM на підприємство.

Впровадження CRM та ефективність підприємства

Наша програма допомагає вибудувати відносини з покупцем в правильному «руслі», згодом сам не помічаючи, клієнт залучається у сферу діяльності компанії. Іншими словами, компанія збирає про клієнта максимальну інформацію, в тому числі і його запити. Пізніше отримана інформація піддається детальному аналізу, потім відбувається розробка організаційної стратегії в області збуту, продажів і обслуговування.

Програма об’єднує отримані дані про клієнтів, менеджерів залишається лише виділити потреби покупця і побудувати модель взаємодії з усіма контрагентами, яка в майбутньому підвищить ефективність діяльності компанії.

Користь срм Perfectum:

  • тісний взаємозв’язок з контрагентами;

  • зменшення витрат;

  • удосконалення бізнес-процесів.

Теорія відносин - не нововведення і відкрита дуже давно. Основа відносин будується на з’ясуванні запитів покупців і їх задоволення. Нове в даній сфері – це використання технологій для управління взаєминами, потоками інформації та організацією.

Впровадження СРМ системи: переваги

Впровадження CRM на підприємстві потребує певних змін у діяльності компанії. Необхідно провести реструктуризацію підприємства, виробити стратегію взаємовідносин з контрагентами, змінити робочі процеси і корпоративну культуру, і т. д. Досвід компаній, які вже впровадили CRM, свідчить про те, що впровадження crm у Києві потрібно проводити тільки після вдосконалення внутрішніх процесів на підприємстві, в іншому випадку процес впровадження може затягнутися.

Використання нашої системи в роботі дозволить Вам вийти абсолютно на новий рівень і зайняти гідне місце в своєму сегменті ринку, підвищити лояльність клієнтів і збільшити доходи.