Впровадження CRM

Налаштування і адаптація системи

Налаштовуємо систему згідно концепції впровадження і адаптуємо її під Ваші бізнес-процеси.

Етап включає: налаштування базового функціоналу під потреби клієнта (основні розділи системи, додавання джерел, статусів лідів, груп клієнтів)

vnedrenia1

Тестування

vnedrenia2

Перевіряємо якість виконання системою Ваших задач.

Етап включає: тестування роботи системи на коректність роботи і відповідність ТЗ через побудову тестових процесів.

Навчання роботи в CRM

Демонструємо готове рішення і навчаємо працювати в системі.

Етап включає: 2 академічні години навчання клієнта по работі в системі.

vnedrenia3

Перенос CRM на сервери замовника

Розміщуємо CRM на Вашому сервері для повної надійності і збереженості даних.

Етап включає: розміщення та запуск коробкової версії Perfectum CRM на сервері замовника.

vnedrenia4

Розробка концепції та впровадження коробкової CRM+ERP

phone
від 35000грн
від 27500грн

Замов послугу прямо зараз

залишилося:

Наші контакти

Чи потрібне впровадження crm системи малому бізнесу?

Впровадження crm – це свого роду переоцінка взаємодії з клієнтами. Всім вам відомо про те, що сучасний бізнес не відчуває жалості до слабких і не чекає відстаючих, тому щоб стати успішним вам доведеться неабияк постаратися і взяти під контроль взаємини з покупцями.

Клієнтоорієнтований підхід дозволить виробити нові рішення в області продажів, отримати конкурентні переваги, які в майбутньому зможуть забезпечити успіх компанії.

Якщо ви ще не здійснили crm впровадження, то настав той час щоб знайти виконавця, який вам її грамотно впровадить. Досвід західних компаній показує, що робота з покупцями дасть свої плоди тільки в тому випадку, якщо Ви впровадите срм на підприємство.

Впровадження срм і ефективність підприємства

Наша програма допомагає вибудувати відносини з покупцем в правильному «руслі», згодом сам не помічаючи, клієнт залучається у сферу діяльності компанії. Іншими словами, компанія збирає про клієнта максимальну інформацію, в тому числі і його запити. Пізніше отримана інформація піддається детальному аналізу, потім відбувається розробка організаційної стратегії в області збуту, продажів і обслуговування.

Програма об’єднує отримані дані про клієнтів, менеджерів залишається лише виділити потреби покупця і побудувати модель взаємодії з усіма контрагентами, яка в майбутньому підвищить ефективність діяльності компанії.

Користь срм Perfectum:

  • тісний взаємозв’язок з контрагентами;

  • зменшення витрат;

  • удосконалення бізнес-процесів.

Теорія відносин - не нововведення і відкрита дуже давно. Основа відносин будується на з’ясуванні запитів покупців і їх задоволення. Нове в даній сфері – це використання технологій для управління взаєминами, потоками інформації та організацією.

Впровадження срм системи: переваги

Впровадження срм на підприємстві потребує певних змін у діяльності компанії. Необхідно провести реструктуризацію підприємства, виробити стратегію взаємовідносин з контрагентами, змінити робочі процеси і корпоративну культуру, і т. д. Досвід компаній, які вже впровадили срм, свідчить про те, що впровадження crm у Києві потрібно проводити тільки після вдосконалення внутрішніх процесів на підприємстві, в іншому випадку процес впровадження може затягнутися.

Використання нашої системи в роботі дозволить Вам вийти абсолютно на новий рівень і зайняти гідне місце в своєму сегменті ринку, підвищити лояльність клієнтів і збільшити доходи.