Trade-In

CRM система 2020 року CRM система 2020 року CRM система 2019 року CRM система 2019 року CRM система 2018 року

Обміняй російську CRM
на Perfectum CRM+ERP

Пошліть російський Бітрікс24, amoCRM, 1С та інших
Отримайте знижку рівну платежу за CRM ОКУПАНТА
Безболісний переїзд і допомога з нашого боку

ЗАВАНТАЖИТИ PDF-ПРЕЗЕНТАЦІЮ PERFECTUM CRM+ERP

CRM система 2020 року CRM система 2020 року CRM система 2019 року CRM система 2019 року CRM система 2018 року

Замовити Trade-inросійської CRM на нову
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

ОБМІН російської CRM НА PERFECTUM- це ...

  • Вигідно

    Вигідно

    • знижка до 100% на покупку Perfectum CRM+ERP
    • знижка дорівнює сумі, яку Ви витратили на російську CRM
    • обмін можливий для коробкової і хмарної російської CRM
  • Патріотично

    Патріотично

    • Ваша компанія повинна позбутися системи окупанта і більше їх не спонсорувати
    • Підтримайте команду національного розробника, який ніколи не працював на терориста та сплачує усі податки в Україні
  • Безпечно

    Безпечно

    • усі дані переносяться безпечно самостійно або за допомогою наших фахівців вищого рівня
    • російська CRM іде нахуй або залишається у Вас
    • конфіденційність даних зберігається
  • Швидко

    Швидко

    • процес обміну може бути здійснений протягом 1 робочого дня
    • можливо обрати будь-яку коробочну або хмарну версію Perfectum CRM+ERP

"Пощупати" очима

Пропонуємо Вам ознайомитися з надзвичайно гарно продуманим UI / UX дизайном Perfectum CRM+ERP, який просто вражає своєю легкістю та функціональністю. Навіть в кінці робочого дня Ви не відчуєте втому.

МОЖЛИВОСТІ ТА ФУНКЦІОНАЛ

Для успішного ведення сучасного бізнесу дуже важливо мати інструмент для максимальної автоматизації всіх процесів, це дозволить завжди "тримати руку на пульсі" компанії, підняти якість сервісу, що надається і звільнити додатковий час.

Облік робочого часу

Облік робочого часу

  • Дозволяє відстежувати часові затрати на виконання завдань усіх співробітників та здійснювати нарахування з/п по годинах.
Клієнти й контакти

Клієнти й контакти

  • Ведення бази клієнтів і всіх контактних даних, фінансових, поштових компаній.
Система підтримки

Система підтримки

  • Дозволяє впровадити службу підтримки для клієнтів компанії з розмежуванням по відділах і з можливістю інтегрувати на сайт.
Безмежна інтеграція і адаптація

Безмежна інтеграція і адаптація

  • Завдяки потужній платформі і коробкового рішення Perfectum CRM робить можливим написання будь-яких модулів для інтеграції та адаптації під замовника.
Проекти та завдання

Проекти та завдання

  • Виконання проектів і всіх задач командою з розбивкою на етапи.
Цілі

Цілі

  • Постановка різних цілей для відділу продажів на необхідний період (виконання Х-угод, Y-доходу і т.д.).
Чат

Чат

  • Особисте спілкування;
  • Спілкування між співробітниками;
  • Групове спілкування;
  • Спілкування з клієнтами.
Додаткові можливості

Додаткові можливості

  • Зручна робота через будь-який мобільний телефон і планшет;
  • Push-повідомлення;
  • автоматичний бекап
  • Багатомовність
  • Журнал будь-яких операцій в системі
  • розділ голосувань
  • Експорт даних в .pdf
Ліди й продажі

Ліди й продажі

  • Дозволяє вести базу лідів компанії в режимі список і КанБан з можливістю інтеграції на сайті.
База знань

База знань

  • Побудова каталогу статей, інструкцій для співробітників компанії.
Біллінг і оплати он-лайн

Біллінг і оплати он-лайн

  • Ведення обліку оплат усіх клієнтів, виставлення рахунків, контроль оплат, оплата за допомогою он-лайн сервісів.
Структура компанії

Структура компанії

  • Побудова відділів, ведення розділу всіх співробітників з картками і ролями кожного і всіма робочими даними.
Документообіг

Документообіг

  • Ведення архіву всіх документів компанії з можливістю прив'язки до кожного клієнта.
Особистий кабінет клієнта

Особистий кабінет клієнта

  • Розробка особистого кабінету для клієнтів компанії з можливістю брати активну участь в проектах, завданнях, бронюванні квитків, виконанні документів і здійсненні оплат і ще багато іншого.
Налаштування зовнішнього вигляду CRM

Налаштування зовнішнього вигляду CRM

  • Можливість налаштувати стиль зовнішнього вигляду всіх розділів Perfectum CRM, меню, кнопок, шрифту і т.д.
Комерційні пропозиції, рахунки, витрати

Комерційні пропозиції, рахунки, витрати

  • Дуже великий розділ для відділу продажів з можливістю автоматичного виставлення рахунків, комерційних пропозицій, контролю оплат і т.д.
Календар всіх процесів

Календар всіх процесів

  • Потужний календар компанії, з можливістю фільтрації будь-якого процесу
Результати й статистика

Результати й статистика

  • Розділ дозволяє знімати статистику роботи компанії, кожного відділу, співробітника.
150+

готових модулів та інтеграцій доступні в магазині для розширення функціональності системи

achievementsandroid1c.jpganalyticsauthorizationbankbusiness.jpgbillingnewsletter.jpgvoronka.jpgchatconcept.jpgcompetitordocsencrypted.jpgemailfacebookgroupintegrate_mail.jpgimplementationintergrat storesupport.jpgiosstaff.jpgviber.jpgsms.jpgmental cardsmigrationsale_man.jpgreport mailcompany.jpgreport teltemp_doc.jpgwebsite.jpgtrip.jpgip.jpg

Безліч готових інтеграцій

dropboxprommailchimpviberalloexcelgoogle-drive.webpbinotelpaypalstripecheckboxrozetkajustin

liqpayoutlookgmailWhatsappdrawfacebookfotoskyivstarasteriskzruchnatelegram.webpnova poshtameest

ukrposhtainstagramtwitterpumbzoomnbuvchasnoprivatmonoamazon1cwayforpayPusher

Запуск і впровадження

1Самостійно
Після установки Perfectum CRM+ERP на хостингу, ви зможете самостійно налаштувати і впровадити систему скориставшись документацією. У разі виникнення питань, Ви зможете звернутися в нашу технічну підтримку.
2Команда Perfectum CRM+ERP
Робота наших фахівців передбачає повне заглиблення у питання Вашого бізнесу, налаштування, впровадження та інтеграцію системи, а також навчання вас нею користуватися.
3Партнер Perfectum CRM+ERP
Ви зможете залучити акредитовані нами компанії-інтегратори, які допоможуть вам в установці та запуску системи. Список компаній надаємо.

Вже автоматизували свій бізнес

Інші клієнти
Компания «ДТЭК ЭСКО»
AVISO
microcredit
Алюфініш
Oats & Honey
Balistyka
yasno
Dinternal education
Brille
Pelart
bosch service
Rehabilitolog
anex tour
МАМА МАНАНА
justin
НІКОПРОГРЕСБУД
molod
Crowe

15 000 компаній

15 000 компаній

впровадили Perfectum CRM+ERP

зроблено вUAз любов'ю

guarantee

З'явились питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!

Як перейти на нову СРМ систему?

Дуже часто запуск нового програмного комплексу викликає певні труднощі, особливо коли мова йде про те, щоб поміняти стару crm на нову. Даний процес не обмежується однією установкою і налаштуванням програмного забезпечення. Для плавного переходу з однієї crm на іншу потрібно буде розробити план дій, забезпечити перенесення даних і залучити до процесу всіх працівників. Тільки спільні зусилля допоможуть ефективно впровадити і налагодити роботу нової системи обліку.

Не потрібно самостійно приймати рішення щодо вибору нової СРМ. Проведіть загальні збори, на ньому повідомте працівникам про своє бажання впровадити в роботу компанії СРМ. Таким чином, ви не поставите їх перед фактом, а попросіть взяти участь в пошуках підходящого рішення, яке допоможе безболісно автоматизувати роботу компанії. Обрана система повинна не тільки легко інтегруватися з використовуваними програмами, а й мати функціонал і опції необхідні для роботи. Зворотній зв'язок з персоналом дозволить зробити процес впровадження нової СРМ простим і легким. Кожен внесе свою лепту в процес і не буде йому чинити опір.

Як "безболісно" запровадити нову crm систему?

Щоб процес давав результати, необхідно навчити співробітників роботі в новій програмі. Персонал повинен знати про всі функціональні можливості програмного забезпечення. Для початку продемонструйте, як потрібно «забивати» відомості, де їх дивитися і як переміщати. Іншими словами, співробітники повинні володіти основами управління даними в системі. Причому це стосується не тільки роботи на комп'ютері, але і планшеті, смартфоні і т.д.

Впровадження СРМ пройде набагато швидше, якщо ви будете працювати з командою. Дайте фахівцям можливість обговорити систему, задати питання, внести пропозиції щодо її вдосконалення і т.д.

Як обміняти стару crm на нову?

Щоб правильно перейти на іншу СРМ потрібно заздалегідь визначити основні моменти. Для цього вам потрібно:

  •  визначити цілі і завдання впровадження ПО;
  •  скласти список основних моментів в діяльності компанії;
  •  правильно описати робочі процеси, скрипти і т.д .;
  •  виконати аналіз отриманої інформації і виділити питання, на які не знайшли відповіді.

Питання обміну зможуть вирішити справжні професіонали. Наша компанія вже багато років працює в даному сегменті, тому знає, які ключові моменти повинна враховувати СРМ. Якщо вам потрібен якісний і надійний продукт, то обов'язково скористайтеся нашим каталогом.