Договори

30 листопада 2023
👁 4955

Договори - розділ Perfectum CRM+ERP для керування позиціями договорів. Розділ доступний шляхом: "Продажі" -> "Договори".

На сторінці є:

  1. Кнопка "Новий договір" - для створення нового договору.
  2. Кнопка "Режим Канбан" - для переходу в режим канбану.
  3. Кнопка "Докладніше" - для перегляду короткої статистики щодо статусу договорів.
  4. Кнопка "Таблиця" - відобразити або приховати повну інформацію про договір.
  5. Кнопка "Скидання фільтрів" - скидання всіх фільтрів розділу.
  6. Фільтр "Дата початку контракту" - дозволяє вказати період, за який необхідно відобразити контракти.
  7. Фільтр "Статус" - дозволяє відобразити договори у розділі за вибраними статусами.
  8. Фільтр "Типи договорів" - дозволяє вибрати кілька типів договорів.
  9. Фільтр "Відповідальний менеджер" - дозволяє вказати кілька відповідальних менеджерів.
  10. Фільтр "Додаткові фільтри" - дозволяє відобразити договори за параметрами "Закінчився термін дії/Договір без обмежень".
  11. Фільтр "Мультикомпанія" - дозволяє відобразити договори у розділі за вибраними реквізитами.
  12. Фільтр "Стутус Вчасно" - дозволяє відобразити договори у розділі за вибраними статусами Вчасно.
  13. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  14. Кнопка "Експорт" – для експорту списків договорів.
  15. Кнопка "Налаштування" - для налаштування відображення колонок у таблиці.
  16. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці договорів.
  17. Графа "Пошук" - для пошуку договорів за ключовими словами.
  18. Поле № - вказує індивідуальний номер договору в системі, після натискання відкриває повну інформацію про договір.
  19. Поле "Заголовок" - вказує назву договору, після натискання відкриває повну інформацію про договір.
  20. Кнопка "Переглянути" - для перегляду договору.
  21. Кнопка "Редагувати" - для редагування договору.
  22. Кнопка "Видалити" - для видалення договору.
  23. Поле "Клієнт" - вказує назву клієнта, після натискання відкриває картку клієнта.
  24. Поле "Реквізити" - вказує реквізити клієнта, після натискання відкриває картку клієнта розділ "Реквізити".
  25. Поле "Відповідальний менеджер" - вказує співробітника, до якого прикріплено договір, після натискання відкривається профіль співробітника.
  26. Поле "Оригінал отримано" - дозволяє відзначити договори, за якими клієнт отримав оригінал.

d1

Режим Канбан. У режимі Канбан кожна колонка є статусом договору.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Новий договір" - для створення нового договору.
  2. Кнопка "Переключитись на список" - для переходу в режим списку.
  3. Кнопка "Докладніше" - для перегляду короткої статистики щодо статусу договорів.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку договору за ключовими словами.
  5. Кнопка "Таблиця" - відобразити або приховати повну інформацію про договір
  6. Кнопка "Фільтр" - для пошуку договорів за параметрами.
  7. Фільтр "Дата початку контракту" - дозволяє вказати період, за який необхідно відобразити контракти.
  8. Фільтр "Типи договорів" - дозволяє вибрати кілька типів договорів.
  9. Фільтр "Відповідальний менеджер" - дозволяє вказати кілька відповідальних менеджерів.
  10. Сортування за датою створення.
  11. Сортування за датою початку.
  12. Поле № - вказує індивідуальний номер договору в системі, після натискання відкриває повну інформацію про договір.
  13. Поле "Відповідальний менеджер" - вказує співробітника, до якого прикріплено договір, після натискання відкривається профіль співробітника.
  14. Поле "Клієнт" - вказує назву клієнта, після натискання відкриває картку клієнта.
  15. Поле "Примітка" - вказує кількість приміток до договору.
  16. Поле вкладення - вказує кількість вкладених файлів до договору.

2

Перегляд короткої статистики за договорами.

  1. Вказує кількість активних договорів.
  2. Вказує кількість договорів, у яких закінчився термін дії.
  3. Вказує кількість договорів, у яких закінчується термін дії.
  4. Вказує кількість договорів, які нещодавно були створені.
  5. Вказує кількість договорів у кошику.

3

Повна інформація договору.

Вкладка "Договір", доступні можливості:

  1. Кнопка "Відстеження електронної пошти" - дозволяє відстежувати сповіщення про надсилання договору електронною поштою.
  2. Кнопка "Відстеження" - вказує відкритий договір клієнтом електронною поштою.
  3. Кнопка "Переключити на повний перегляд" - відкриває вікно договору на весь екран.
  4. Кнопка "Клієнт" - вказує назву клієнта, після натискання відкривається картка клієнта.
  5. Кнопка "Редагувати" - для редагування договору.
  6. Кнопка "Надіслати до чату Viber" - кнопка відображається якщо в системі встановлено модуль "Єдиний чат з Viber " і створено чат з цим клієнтом.
  7. Кнопка "Надіслати до чату Facebook" - кнопка відображається якщо в системі встановлено модуль "Єдиний чат з Facebook" і створено чат з цим клієнтом.
  8. Кнопка "Надіслати в чат Telegram" - кнопка відображається, якщо в системі встановлено модуль "Єдиний чат з Telegram " і створено чат з цим клієнтом.
  9. Кнопка "Надіслати в чат Instagram" - кнопка відображається якщо в системі встановлено модуль " Єдиний чат з Instagram" і створений чат із цим клієнтом.
  10. Кнопка "Надіслати до Вчасно" - доступна після покупки та встановлення модуля "Інтеграція з сервісом Вчасно".
  11. Кнопка "PDF" - дозволяє переглянути/завантажити/роздрукувати договір.
  12. Кнопка "Надіслати на ел. пошту" - дозволяє відправити договір на пошту клієнта.
  13. Кнопка "Ще" - несе в собі ряд функцій:
    Переглянути контракт - після натискання відкриває сторінку контракту для перегляду.
    Копіювати - після натискання відкривається сторінка створення договору з скопійованими параметрами.
    Рахунок на оплату - дозволяє створити рахунок на оплату на основі договору (параметри позиції товарів/послуг, реквізити клієнта та інші будуть автоматично заповнені в рахунку на оплату).
    Відзначити як - дозволяє змінити статус договору.
    Скинути текст до шаблону - якщо ви створили договір, але після зміни (які відрізняються від шаблону) ви можете скинути текст договору до тексту шаблону.
    Видалити - дозволяє видалити договір.
  14. Рядок зміни статусу договору – дозволяє змінити статус договору.
  15. Поле "Клієнт" - вказує назву клієнта, після натискання відкривається картка клієнта.
  16. Перемикач "Оригінал отримано" - дозволяє вказати, чи отримав оригінал документа клієнт.

4

Вкладка "Вкладення", в цій вкладці ви можете прикріпити необхідні файли до договору.

5

Вкладка "Коментарі". Щоб додати коментар, необхідно

  1. Вказати текст коментаря у вказаному полі.
  2. Натиснути кнопку "Додати коментар"

6

Вкладка "Історія продовження договору". Доступні можливості:

  1. Кнопка "Продовжити договір" - після натискання відкривається модальне вікно в якому необхідно вказати параметри:
    Дата початку договору
    Дата закінчення договору
    Сума договору
  2. Запис у системі продовження договору, вказує ім'я співробітника який продовжив договір, а також дату та час продовження.
  3. Запис у системі про нові параметри дати створення/дати закінчення/суми договору після продовження.

7

Вкладка "Завдання". У цій вкладці можна створити завдання на основі договору. Доступні можливості:

  1. Кнопка "Нове завдання" - для створення нового завдання. (створення нового завдання)
  2. Поле для вибору кількості завдань на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту списку завдань.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці завдань.
  5. Кнопка "Фільтр" - дозволяє відображати завдання відповідно до вибраних параметрів фільтра.
  6. Графа "Пошук" - для пошуку завдань за ключовими словами.
  7. Таблиця завдань.

8

Вкладка "Рахунки на оплату", в даній вкладці відображаються рахунки на оплату, пов'язані з договором.

Доступні можливості:

  1. Поле для вибору кількості рахунків на оплату на сторінці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці рахунків на оплату.
  3. Кнопка "Налаштування" - дозволяє змінювати відображення/порядок відображення колонок у таблиці.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці рахунків.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку рахунків на оплату за ключовими словами.
  6. Таблиця рахунків на оплату.

9

Вкладка "Акти". У цій вкладці ви можете переглянути таблицю пов'язаних актів із договором.

Доступні можливості:

  1. Поле для вибору кількості актів на сторінці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці актів.
  3. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці актів.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку актів за ключовими словами.
  5. Таблиця актів.

10

Вкладка "Примітка". Дозволяє залишати примітку до договору.

Для створення примітки необхідно:

  1. Вказати текст примітки у вибране поле.
  2. Натиснути кнопку "Додати примітку".

11

Вкладка "Нагадування". У цій вкладці можна створити нагадування до договору.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Додати нагадування" - для створення нагадування.
  2. Поле для вибору кількості нагадувань на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці нагадувань.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці нагадувань.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку нагадувань за ключовими словами.
  6. Таблиця нагадувань.

12

Вкладка "Відстеження електронної пошти". У цій вкладці ви можете відстежити отримання та відкриття листа з договором клієнту.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Нове повідомлення" - після натискання відкривається вікно модуля "Email-клієнт" і ви можете надіслати повідомлення клієнту.
  2. Статус відправленого листа, за ним ви можете відстежити, чи він був відкритий і доставлений.

u13

Вкладка "Журнал операцій". У цій вкладці можна відстежити дії співробітників/системи з договором.

При наведенні на виділене поле відобразиться дата та час здійснення операції.

14

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.