Модуль "Інтеграція з Ringostat"

02 лютого 2024
👁 709

У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.

Для використання "Інтеграції з Ringostat" необхідно:

  1. Придбати та встановити цей модуль.
  2. Налаштувати модуль

Для здійснення дзвінка Вашому клієнту або ліду зайдіть у розділ "Клієнти" та "Ліди" натисніть на номер Вашого клієнта або ліда. Щоб переглянути та вивчати дзвінки в системі, перейдіть за шляхом "Активності -> Ringostat".

У розділі "Ringostat" є:

  1. Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за даними статусу (вхідний, вихідний, внутрішній)
  2. Кнопка "Статистика пропущених" - для переходу до розділу пропущених дзвінків.
  3. "З дати" - фільтр, з якого дня відображатимуться дзвінки
  4. "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки
  5. "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки
  6. Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку
  7. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  8. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  9. Кнопка "Налаштування" - дозволяє настроїти порядок та відображення колонок у таблиці.
  10. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  11. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

r1

Статистика за пропущеними. Доступні можливості:

  1. Кнопка "Всі дзвінки" - для переходу до розділу з усіма дзвінками.
  2. "З дати" - фільтр, з якого дня відображатимуться дзвінки
  3. "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки
  4. "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки
  5. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  7. Кнопка "Налаштування" - дозволяє настроїти порядок та відображення колонок у таблиці.
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

r2

Для перегляду запису дзвінка необхідно перейти в стовпець Опції та натиснути кнопку "Прослухати дзвінок".

Для додавання/редагування коментаря до дзвінка необхідно перейти в стовпець Опції та натиснути кнопку "Додати коментар".

У картці ліда та клієнта є розділ "Ringostat", де відображаються дзвінки цього клієнта або ліда

r3

r4

Права співробітників(у розділі прав Додатка):

  • Перегляд усіх - перегляд усіх дзвінків
  • Перегляд своїх - перегляд лише своїх дзвінків
  • Редагування - можливість додавати коментарі

r5

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.