Модуль "Інтеграція з Ringostat"
У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.
Для використання "Інтеграції з Ringostat" необхідно:
- Придбати та встановити цей модуль.
- Налаштувати модуль
- За необхідністю налаштувати Кол-трекінг.
Для здійснення дзвінка Вашому клієнту або ліду зайдіть у розділ "Клієнти" та "Ліди" натисніть на номер Вашого клієнта або ліда. Щоб переглянути та вивчати дзвінки в системі, перейдіть за шляхом "Активності -> Ringostat".
У розділі "Ringostat" є:
- Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за даними статусу (вхідний, вихідний, внутрішній)
- Кнопка "Статистика пропущених" - для переходу до розділу пропущених дзвінків.
- "З дати" - фільтр, з якого дня відображатимуться дзвінки
- "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки
- "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки
- Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Налаштування" - дозволяє настроїти порядок та відображення колонок у таблиці.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
Статистика за пропущеними. Доступні можливості:
- Кнопка "Всі дзвінки" - для переходу до розділу з усіма дзвінками.
- "З дати" - фільтр, з якого дня відображатимуться дзвінки
- "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки
- "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Налаштування" - дозволяє настроїти порядок та відображення колонок у таблиці.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
Для перегляду запису дзвінка необхідно перейти в стовпець Опції та натиснути кнопку "Прослухати дзвінок".
Для додавання/редагування коментаря до дзвінка необхідно перейти в стовпець Опції та натиснути кнопку "Додати коментар".
У картці ліда та клієнта є розділ "Ringostat", де відображаються дзвінки цього клієнта або ліда
Права співробітників(у розділі прав Додатка):
- Перегляд усіх - перегляд усіх дзвінків
- Перегляд своїх - перегляд лише своїх дзвінків
- Редагування - можливість додавати коментарі