Модуль "Досягнення співробітників"
Після покупки модуля "Досягнення співробітників" необхідне його налаштування для коректної роботи.
Для налаштування необхідно перейти шляхом Налаштування -> Компанія -> Досягнення співробітників -> Налаштування досягнень і перейти до "Категорії" та додати необхідні категорії.
- Кнопка створення нової категорії досягнень
- Кнопка для переходу до розділу налаштування досягнень
- Номер категорії досягнення
- Назви категорії досягнення. При натисканні відкривається картка категорії
- Опції: редагування, видалення.
Створення категорії досягнення:
- Назви категорії досягнення
- Кнопка закриття модального вікна створення категорії
- Кнопка додавання нової категорії
Далі налаштуйте рівні співробітників(Налаштування -> Компанія -> Досягнення співробітників -> Рівні профілю):
Бали досвіду сумуються з усіх досягнень, які є у співробітника з поля досвід. Тобто, коли досягнення виконано співробітнику, нараховуються окуляри досвіду. Рівень працівника відображається біля фотографії профілю. Максимальний рівень 10.
- Рівень співробітника
- Необхідна кількість досвіду для досягнення рівня. Якщо встановлено 0, то працівник не зможе перейти на цей рівень.
- Значок, який відображатиметься біля фотографії співробітника у профілі при досягненні рівня
- Кнопка збереження налаштувань рівня співробітника
Налаштування досягнень:(Налаштування -> Компанія -> Досягнення співробітників -> Налаштування досягнень)
- Кнопка створення досягнень
- Кнопка переходу до розділу категорій досягнень
- Кнопка переходу до розділу налаштування рівнів співробітника
- Номер досягнення
- Назви досягнення. При натисканні відкривається картка досягнення
- Категорія досягнення
- Ролі, для яких діє досягнення
- Опції: редагування, видалення.
Створення досягнення:
- Поле для введення назви досягнення
- Вибір категорії досягнення
- Вибір ролей для яких діятиме досягнення
- Вибір кольору значка досягнення
- Вибір параметра підрахунку - це параметр, за який співробітник отримає досягнення
- Вибір рівня. Рівень не може повторюватись
- Введення кількості виконаних дій для досягнення рівня. Наприклад: параметр підрахунку - за створеними чекбоксами, кількості для досягнення - 3, це означає, що співробітник має створити 3 чекбокси для досягнення рівня.
- Введення кількості досвіду отриманим працівником після досягнення певного рівня
- Вибір значка
- При натисканні на кнопку додати параметри, які були вказані, додаються до цього досягнення. Після додавання одного такого параметра в цьому досягненні в полі вибору параметра підрахунку можна вибрати тільки такий самий параметр підрахунку, так само в цьому досягненні у виборі рівня не можна вказати вже вибраний рівень
- Додані параметри
- При натисканні на кнопку видалити цей параметр видаляється з цього досягнення
- Кнопка закриття модального вікна створення досягнення
- Кнопка додавання нового досягнення
Список параметрів підрахунку:
- За часом роботи в компанії – вважається кількість днів після створення співробітника в системі.
- За кількістю підписаних КП – вважається кількість комерційних пропозицій, які закріплені за співробітників з позначкою, підписані
- за кількістю підписаних договорів – вважається кількість договорів, які закріплені за співробітників з позначкою підписані
- За досконалими дзвінками - вважається кількість вихідних дзвінків співробітником
- За надісланими листами – вважається кількість надісланих листів співробітником
- За призначеними зустрічами – вважається кількість створених подій зустрічей
- За прийнятими дзвінками – вважається кількість прийнятих дзвінків співробітником
- За часом розмови – вважається час(годинник) розмов співробітника
- За кількістю відправлених КП – вважається кількість відправлених КП співробітником
- За зміненими статусами лідів – за правилами оброблено лідів у планах та звітах
- За залишеними коментарями у завданнях – вважається кількість написаних коментарів у завданнях співробітником
- За створеними чек-листами – вважається кількість створених чекбоксів співробітником
- За надісланими повідомленнями - вважається кількість надісланих повідомлень співробітником
- За закритими проектами - вважається кількість закритих проектів
- За доданими лідами - вважається кількість створених лідів у системі співробітником
- За витраченим годинником на завдання - вважається кількість витраченого часу на виконання завдань співробітником
- За завданнями, де брав участь, вважається кількість завдань, де співробітник брав участь
- За кількістю отриманих платежів - рахувати суму платежів за рахунками, які закріплені за цим співробітником
- За сумою доданих витрат - рахувати суму витрат, закріплених за цим співробітником
- За створеними завданнями - вважається кількість завдань, у яких цей співробітник відзначений як творець
- За вирішеними тикетами - вважається кількість тикетів у статусі "Закритий" і закріплені за цим співробітником
- За надісланими в тикетах повідомленнями - вважається кількість повідомлень, які відправлені в розділі тикети співробітником
- За заробленими працівником грошей - вважається сума виплачених грошей із модуля "Облік зарплати та розрахунків" співробітнику
- За виконаними чек-листами - вважається кількість чекбоксів, які були переведені в статус, виконано співробітником
- За кількістю підписаних актів - вважається кількість підписаних актів закріплені за цим співробітником
- ПО виконаних особистих завдань - вважається кількість виконаних особистих завдань
- За кількістю відправлених рахунків - вважається кількість відправлених рахунків
- За кількістю відправлених договорів – вважається кількість відправлених договорів
- За кількістю відправлених актів – вважається кількість відправлених актів
- За кількістю виконаних нагадувань - вважається кількість виконаних нагадувань
- За кількістю створених клієнтів – вважається кількість створених клієнтів співробітником
- За проведеними діалогами в Telegram/Viber/Instagram/Facebook – рахувати кількість діалогів, які закріплені за цим співробітником
Досягнення у профілі співробітника:
- Рівень співробітника
- Досягнення співробітника. Усі досягнення розбиті на блоки за категорією досягнень