Модуль "Досягнення співробітників"

29 квітня 2022
👁 117

Після покупки модуля "Досягнення співробітників" необхідне його налаштування для коректної роботи.

Для налаштування необхідно перейти шляхом Налаштування -> Компанія -> Досягнення співробітників -> Налаштування досягнень і перейти до "Категорії" та додати необхідні категорії.

achievements

  1. Кнопка створення нової категорії досягнень
  2. Кнопка для переходу до розділу налаштування досягнень
  3. Номер категорії досягнення
  4. Назви категорії досягнення. При натисканні відкривається картка категорії
  5. Опції: редагування, видалення.

achievements

Створення категорії досягнення:

  1. Назви категорії досягнення
  2. Кнопка закриття модального вікна створення категорії
  3. Кнопка додавання нової категорії

achievements

Далі налаштуйте рівні співробітників(Налаштування -> Компанія -> Досягнення співробітників -> Рівні профілю):

Бали досвіду сумуються з усіх досягнень, які є у співробітника з поля досвід. Тобто, коли досягнення виконано співробітнику, нараховуються окуляри досвіду. Рівень працівника відображається біля фотографії профілю. Максимальний рівень 10.

  1. Рівень співробітника
  2. Необхідна кількість досвіду для досягнення рівня. Якщо встановлено 0, то працівник не зможе перейти на цей рівень.
  3. Значок, який відображатиметься біля фотографії співробітника у профілі при досягненні рівня
  4. Кнопка збереження налаштувань рівня співробітника

achievements

Налаштування досягнень:(Налаштування -> Компанія -> Досягнення співробітників -> Налаштування досягнень)

  1. Кнопка створення досягнень
  2. Кнопка переходу до розділу категорій досягнень
  3. Кнопка переходу до розділу налаштування рівнів співробітника
  4. Номер досягнення
  5. Назви досягнення. При натисканні відкривається картка досягнення
  6. Категорія досягнення
  7. Ролі, для яких діє досягнення
  8. Опції: редагування, видалення.

achievements

Створення досягнення:

  1. Поле для введення назви досягнення
  2. Вибір категорії досягнення
  3. Вибір ролей для яких діятиме досягнення
  4. Вибір кольору значка досягнення
  5. Вибір параметра підрахунку - це параметр, за який співробітник отримає досягнення
  6. Вибір рівня. Рівень не може повторюватись
  7. Введення кількості виконаних дій для досягнення рівня. Наприклад: параметр підрахунку - за створеними чекбоксами, кількості для досягнення - 3, це означає, що співробітник має створити 3 чекбокси для досягнення рівня.
  8. Введення кількості досвіду отриманим працівником після досягнення певного рівня
  9. Вибір значка
  10. При натисканні на кнопку додати параметри, які були вказані, додаються до цього досягнення. Після додавання одного такого параметра в цьому досягненні в полі вибору параметра підрахунку можна вибрати тільки такий самий параметр підрахунку, так само в цьому досягненні у виборі рівня не можна вказати вже вибраний рівень
  11. Додані параметри
  12. При натисканні на кнопку видалити цей параметр видаляється з цього досягнення
  13. Кнопка закриття модального вікна створення досягнення
  14. Кнопка додавання нового досягнення

Список параметрів підрахунку:

  • За часом роботи в компанії – вважається кількість днів після створення співробітника в системі.
  • За кількістю підписаних КП – вважається кількість комерційних пропозицій, які закріплені за співробітників з позначкою, підписані
  • за кількістю підписаних договорів – вважається кількість договорів, які закріплені за співробітників з позначкою підписані
  • За досконалими дзвінками - вважається кількість вихідних дзвінків співробітником
  • За надісланими листами – вважається кількість надісланих листів співробітником
  • За призначеними зустрічами – вважається кількість створених подій зустрічей
  • За прийнятими дзвінками – вважається кількість прийнятих дзвінків співробітником
  • За часом розмови – вважається час(годинник) розмов співробітника
  • За кількістю відправлених КП – вважається кількість відправлених КП співробітником
  • За зміненими статусами лідів – за правилами оброблено лідів у планах та звітах
  • За залишеними коментарями у завданнях – вважається кількість написаних коментарів у завданнях співробітником
  • За створеними чек-листами – вважається кількість створених чекбоксів співробітником
  • За надісланими повідомленнями - вважається кількість надісланих повідомлень співробітником
  • За закритими проектами - вважається кількість закритих проектів
  • За доданими лідами - вважається кількість створених лідів у системі співробітником
  • За витраченим годинником на завдання - вважається кількість витраченого часу на виконання завдань співробітником
  • За завданнями, де брав участь, вважається кількість завдань, де співробітник брав участь
  • За кількістю отриманих платежів - рахувати суму платежів за рахунками, які закріплені за цим співробітником
  • За сумою доданих витрат - рахувати суму витрат, закріплених за цим співробітником
  • За створеними завданнями - вважається кількість завдань, у яких цей співробітник відзначений як творець
  • За вирішеними тикетами - вважається кількість тикетів у статусі "Закритий" і закріплені за цим співробітником
  • За надісланими в тикетах повідомленнями - вважається кількість повідомлень, які відправлені в розділі тикети співробітником
  • За заробленими працівником грошей - вважається сума виплачених грошей із модуля "Облік зарплати та розрахунків" співробітнику
  • За виконаними чек-листами - вважається кількість чекбоксів, які були переведені в статус, виконано співробітником
  • За кількістю підписаних актів - вважається кількість підписаних актів закріплені за цим співробітником
  • ПО виконаних особистих завдань - вважається кількість виконаних особистих завдань
  • За кількістю відправлених рахунків - вважається кількість відправлених рахунків
  • За кількістю відправлених договорів – вважається кількість відправлених договорів
  • За кількістю відправлених актів – вважається кількість відправлених актів
  • За кількістю виконаних нагадувань - вважається кількість виконаних нагадувань
  • За кількістю створених клієнтів – вважається кількість створених клієнтів співробітником
  • За проведеними діалогами в Telegram/Viber/Instagram/Facebook – рахувати кількість діалогів, які закріплені за цим співробітником

achievements

Досягнення у профілі співробітника:

  1. Рівень співробітника
  2. Досягнення співробітника. Усі досягнення розбиті на блоки за категорією досягнень

achievements

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.