Модуль "Досягнення співробітників"

02 лютого 2024
👁 1336

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити
  2. Після придбання налаштувати.

Для налаштування необхідно перейти шляхом Налаштування -> Компанія -> Досягнення співробітників -> Налаштування досягнень".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Нове досягнення" - створення нового досягнення.
  2. Кнопка "Категорії" - для створення категорії досягнення.
  3. Кнопка "Налаштування рівнів" - для налаштування рівнів профілю співробітників.
  4. Фільтр "Категорія" дозволяє відобразити досягнення обраної категорії.
  5. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці досягнень.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці досягнень.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку досягнень за ключовими словами.
  9. Поле "Назва" - вказує назву досягнення, після натискання відкривається модальне вікно перегляду/редагування досягнення.
  10. Кнопка "Редагувати" - дозволяє змінити параметри поточного досягнення.
  11. Кнопка "Видалити" - дозволяє видалити досягнення.

Структура за якою необхідно створювати досягнення:

  • Насамперед необхідно створити категорію досягнень (як створити категорію описано нижче).
  • Після створення категорії Ви зможете створити досягнення та вказати в ньому категорію.
  • Коли Ви створите необхідну кількість досягнень, потрібно налаштувати рівні профілів співробітників.

1

Категорії досягнень.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Нова категорія" - створення категорій досягнень.
  2. Кнопка "Досягнення" - для переходу до розділу досягнень.
  3. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці категорій.
  5. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці категорій.
  6. Графа "Пошук" - для пошуку категорій за ключовими словами.
  7. Поле "Назва" - вказує назву категорій, після натискання відкривається модальне вікно перегляду/редагування категорій.
  8. Кнопка "Редагувати" - дозволяє змінити параметри поточної категорії.
  9. Кнопка "Видалити" - дозволяє видаляти категорії.

2

При створенні категорії необхідно вказати:

  1. Назва категорії.
  2. Назва категорії українською мовою (за потребою).
  3. Вказати назву категорії для інших мов (за потребою).

3

При створенні досягнення доступно:

  1. Поле для введення назви досягнення.
  2. Поле для введення назви досягнення українською мовою.
  3. Поле для введення назви досягнення для інших мов системи.
  4. Вибір категорії досягнення.
  5. Вибір ролей для яких діятиме досягнення.
  6. Вибір кольору значка досягнення
  7. Вибір параметра підрахунку - це параметр, за який співробітник отримає досягнення.
  8. Вибір рівня. Рівень не може повторюватись
  9. Введення кількості виконаних дій для досягнення рівня. Наприклад: параметр підрахунку - за створеними чекбоксами, кількості для досягнення - 3, це означає, що співробітник повинен створити 3 чекбокси для досягнення рівня.
  10. Введення кількості досвіду отриманим співробітником після досягнення певного рівня, в налаштуваннях рівнів профілів співробітників можна вказати скільки очок досвіду необхідно для досягнення рівня.
  11. Вибір значка
  12. При натисканні на кнопку додати параметри, які були вказані, додаються до цього досягнення. Після додавання одного такого параметра в цьому досягненні в полі вибору параметра підрахунку можна вибрати тільки такий же параметр підрахунку, так само в цьому досягненні у виборі рівня не можна вказати вже вибраний рівень
  13. Додані параметри
    При натисканні на кнопку видалити, цей параметр видаляється з цього досягнення

Список параметрів підрахунку:

  • За часом роботи в компанії – рахується кількість днів після створення співробітника в системі.
  • За кількістю підписаних КП – рахується кількість комерційних пропозицій, які закріплені за співробітником з позначкою підписані.
  • За кількістю підписаних договорів – рахується кількість договорів, які закріплені за співробітником з позначкою підписані.
  • За кількістю підписаних актів - рахується кількість договорів, які закріплені за співробітником з позначкою підписані.
  • За досконалими дзвінками - рахується кількість вихідних дзвінків співробітником.
  • За прийнятими дзвінками - рахується кількість дзвінків, які прийняв співробітник.
  • За часом розмови – рахується час(години) розмов співробітника.
  • За надісланими листами – рахується кількість надісланих листів співробітником.
  • За призначеними зустрічами – рахується кількість створених подій зустрічей.
  • По виконаним особистим завданням - рахується кількість виконаних особистих завдань.
  • За кількістю виконаних нагадувань - рахується кількість виконаних нагадувань.
  • За кількістю відправлених КП – рахується кількість відправлених КП співробітником.
  • За кількістю відправлених рахунків - рахується кількість відправлених рахунків.
  • За кількістю відправлених договорів – рахується кількість відправлених договорів.
  • За кількістю відправлених актів рахується кількість відправлених актів.
  • За зміненими статусами лідів – за правилами опрацьовано лідів у планах та звітах.
  • За залишеними коментарями у завданнях – рахується кількість написаних коментарів у завданнях співробітником.
  • За створеними чек-листами – рахується кількість створених чекбоксів співробітником.
  • За надісланими повідомленнями - рахується кількість надісланих повідомлень співробітником.
  • За закритими проектами - рахується кількість закритих проектів.
  • За доданими лідами - рахується кількість створених лідів у системі співробітником.
  • За кількістю створених клієнтів рахується кількість створених клієнтів співробітником.
  • За витраченими годинами на завдання - рахується кількість витраченого часу на виконання завдань співробітником.
  • За завданнями, де брав участь, рахується кількість завдань, де співробітник брав участь.
  • За кількістю отриманих платежів - рахувати суму платежів за рахунками, які закріплені за цим співробітником.
  • За сумою доданих витрат - рахувати суму витрат, які закріплені за цим співробітником.
  • За створеними завданнями - рахується кількість завдань, у яких цей співробітник відзначений як творець.
  • За вирішеними тікетами - рахується кількість тікетів у статусі "Закритий" і які закріплені за цим співробітником.
  • За надісланими в тікетах повідомленнями - рахується кількість повідомлень, надісланих у розділі тікетів співробітником.
  • За виконаними чек-листами - рахується кількість чекбоксів, які були переведені в статус, виконано співробітником.
  • За проведеними діалогами в Консультанті – рахувати кількість діалогів, які закріплені за цим співробітником.
  • За проведеними діалогами в Telegram – рахувати кількість діалогів, які закріплені за цим співробітником.
  • За проведеними діалогами у Viber – рахувати кількість діалогів, які закріплені за цим співробітником.
  • За проведеними діалогами в Instagram – рахувати кількість діалогів, які закріплені за цим співробітником.
  • За проведеними діалогами у Facebook – рахувати кількість діалогів, які закріплені за цим співробітником.
  • За заробленими співробітником грошима - рахується сума виплачених грошей із модуля "Облік зарплати та розрахунків" співробітнику.

4

  1. Далі налаштуйте рівні співробітників(Налаштування -> Компанія -> Досягнення співробітників -> Рівні профілю):

Бали досвіду сумуються з усіх досягнень, які є у співробітника з поля досвід. Тобто коли досягнення виконане співробітнику нараховуються очки досвіду. Рівень співробітника відображається біля фотографії профілю. Максимальний рівень 10.

  1. Рівень співробітника
  2. Необхідна кількість досвіду для досягнення рівня. Якщо коштує 0, співробітник не зможе перейти на цей рівень
  3. Значок, який відображатиметься біля фотографії співробітника у профілі при досягненні рівня

5

Досягнення у профілі співробітника:

  1. Рівень співробітника
  2. Досягнення співробітника. Усі досягнення розбиті на блоки за категорією досягнень

6

Якщо навести мишу на досягнення, то можна побачити кількість виконаної роботи і що співробітнику необхідно зробити, скільки разів для виконання досягнення.

7

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.