Модуль "Інтеграція з Clickmeeting"

02 лютого 2024
👁 341

Для використання модуля "Інтеграція з Clickmeeting" необхідно:

Після встановлення модуля Вам стане доступним створення зустрічей Clickmeeting, прив'язка їх до клієнтів та співробітників з Perfectum CRM+ERP

Модуль інтеграції з Clickmeeting дозволяє:

  • Створювати конференції.
  • Переглядати список існуючих конференцій Clickmeeting.
  • Пов'язувати клієнта та/або співробітника з певною зустріччю.
  • Підключатися та видаляти конференцію безпосередньо з Perfectum CRM+ERP.
  • Зберігати та переглядати відео конференцій.

Після налаштування модуля, для початку роботи з ним перейдіть шляхом "Додатки - Clickmeeting".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Створити зустріч" - для створення зустрічі.
  2. Кнопка "Додати учасника зустрічі" - дозволяє додавати учасників до вже створених зустрічей.
  3. Фільтр "Період" - дозволяє відображати у таблиці розділу зустрічі у зазначений період.
  4. Фільтр "Відповідальний менеджер" - дозволяє відобразити зустрічі конкретних співробітників (У списку виводяться тільки ті співробітники, за якими раніше були закріплені зустрічі).
  5. Поле для вибору кількості відображення записів на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці розділу.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці розділу.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку зустрічей за ключовими словами.
  9. Кнопка "Редагувати" - для редагування зустрічі.
  10. Кнопка "Видалити" - для видалення зустрічі (якщо Ви видалите зустріч у системі, вона також видалиться в особистому кабінеті Clickmeeting).
  11. Колонка "Ким створена" - вказує творця конференції.
  12. Колонка "Учасник" - вказує назву ліда/клієнта/групи клієнтів, після натискання відкривається карта ліда/клієнта.
  13. Кнопка "Переглянути" - для переходу в карту ліда/клієнта.
  14. Кнопка "Контакти" - для переходу в карту клієнта розділ "Контакти".
  15. Колонка "Тип учасника" - вказує тип учасника лід/клієнт/група клієнтів.
  16. Колонка "Співробітник" - вказує відповідального співробітника.
  17. Кнопка "Підключитись" - для підключення до зустрічі.

1

Створення зустрічі:

Примітка: всі створені в Clickmeeting зустрічі автоматично відображаються у списку зустрічей у CRM і навпаки.

  1. Вкажіть, з якою сутністю пов'язана конференція (лід/клієнт/група клієнтів).
  2. Виберіть зі списку ліда/клієнта/групу клієнтів.
  3. Вкажіть контакт клієнта (контакт необхідно вибрати лише під час створення зустрічі для клієнта).
  4. Вкажіть співробітників, які братимуть участь у конференції.
  5. Вкажіть тему конференції.
  6. Вкажіть Часовий пояс конференції.
  7. Вкажіть дату та час початку конференції.
  8. Вкажіть Тривалість конференції.
  9. Календар - відображає події, крім зустрічі, що створюється, так само Ви можете натиснути на день і час щоб вони автоматично підтягнулися в налаштуваннях конференції.
    2
  10. За потреби виберіть додаткові параметри конференції.
  11. Сторінка з подяками з Вашою URL-адресою - вкажіть посилання на сторінку з подякою, за потребою.
  12. За потреби вкажіть план конференції.

3

Під час редагування зустрічі доступно:

  • Тема конференції
  • Тривалість зустрічі (хв)
  • Часовий пояс
  • Дата та час початку зустрічі
  • План
  • Пароль для підключення до зустрічі

4

Додати учасника зустрічі:

  1. Необхідно вказати адресу електронної пошти нового учасника.
  2. ID конференції, до якої додається учасник (в меню доступні лише зустрічі, які ще не розпочато)
  3. Ім'я учасника
  4. Прізвище за потреби

Додані учасники будуть відображатися в таблиці конференцій у стовпці "Учасники"

5

Clickmeeting у картці клієнта. Перейдіть по шляху "Продажі - Клієнти", відкрийте картку клієнта і перейдіть до розділу "Комунікації" розділ "Clickmeeting".

6

Вигляд модуля в особистому кабінеті клієнта.

Для того, щоб у клієнтів (всіх) відображався модуль за замовчуванням, перейдіть по шляху "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Клієнти - Особистий кабінет", в налаштуванні "Дозволи на перегляд контакту інформації за замовчуванням в Особистому кабінеті" натисніть "Clickmeeting" .

Щоб відкрити розділ, клієнту необхідно перейти шляхом "Активності - Clickmeeting".

Доступні можливості:

  1. Графа "Пошук" - для пошуку конференцій за ключовими словами.
  2. Кнопка "Підключитись" - для підключення до конференції.

7

Шаблони ел. повідомлень модуля (по шляху "Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони ел. листів"):

  • Доступно створення шаблону листа всіма мовами системи, з переліком шорт кодів.
  • Докладніше про налаштування шаблонів електронних листів у відповідній статті

8

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.