Модуль "Єдиний чат з Telegram"
Модуль "Єдиний чат з Telegram" дозволяє створити додатковий шлях комунікації компанії з клієнтами для більшого охоплення аудиторії.
Для використання модуля Вам необхідно:
- Купити та встановити модуль.
- Налаштувати модуль.
- Перейти шляхом "Активності -> Чат -> Telegram".
Доступні можливості:
- Блок фільтрів - для вибору чатів за необхідними параметрами (за оператором, за статусом, за період).
- Поле для вибору кількості відображення чатів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці чатів.
- Кнопка "Масові дії" - для масового видалення чатів.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці чатів.
- Поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами.
- Чек-бокс для ручного вибору чатів, які братимуть участь у масових діях або експорті.
- Поле № - при натисканні на номер чату, чат відкриється в новій вкладці браузера.
- Поле "Зв'язок" - відображає інформацію залежно від створеного зв'язку (контакт, лід, замовлення).
- Поле "Статус" - відображає статус чату.
- Поле "Оператор" - вказує операторів чату, при натисканні на іконку співробітника - відкривається профіль співробітника.
- Кнопка "Відкрити чат" - для приєднання до чату.
- Кнопка "Видалити чат" - видалення чату.
По кліку на іконку "Відкрити чат" буде відкрито чат із вибраним клієнтом, вам доступні такі функціональні можливості:
- Кнопка "Всі чати" - для повернення до спільної сторінки чатів.
- Інформація про клієнта, яку він вказав при створенні запиту.
- Кнопка зміни статусу чату.
- Кнопка "Лід/Замовлення" - дозволяє швидко створити з чату лід або замовлення.
- Кнопка "Вибрати зв'язок" - для вибору зв'язку з (контактами, лідами, замовленнями) що існують в системі.
- Кнопка "Додати оператора" - дозволяє додати співробітника до чату.
- Кнопка "Завершити чат" - для завершення чату.
- Кнопка "Залишити чат" - ви можете залишити чат, якщо запитом у чаті займається інший співробітник.
- Поле "Вставити готову відповідь" - дозволяє використовувати шаблони готових відповідей.
- Поле для введення тексту повідомлень.
- Кнопка "Надіслати" - для надсилання повідомлень.
- Кнопка "Файл" - щоб надіслати файл у чат.
Так само в чаті доступно:
- Відповідь на повідомлення клієнта або ваші повідомлення
- Видалення повідомлень
Приклад створеного зв'язку в чаті Telegram. Після того, як ви додали зв'язок чату з Лідом, у чаті буде відображатися контактна інформація ліда, а також кнопка "Ліз/Замовлення" відображатиме зв'язок, який ви створили.
Щоб швидко відкрити чат, ви можете натиснути на оповіщення про створення нового чату.
У картці клієнтів у розділі "Робота з клієнтом" додано можливість вибору діалогів, пов'язаних із розділом Telegram. Для цього у фільтрі виберіть Telegram та перегляньте всі діалоги, пов'язані з цим каналом.