Модуль "Єдиний чат з Telegram"

28 лютого 2023
👁 1063

Модуль "Єдиний чат з Telegram" дозволяє створити додатковий шлях комунікації компанії з клієнтами для більшого охоплення аудиторії.

Для використання модуля Вам необхідно:

  1. Купити та встановити модуль.
  2. Налаштувати модуль.
  3. Перейти шляхом "Активності -> Чат -> Telegram".

Доступні можливості:

  1. Блок фільтрів - для вибору чатів за необхідними параметрами (за оператором, за статусом, за період).
  2. Поле для вибору кількості відображення чатів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці чатів.
  4. Кнопка "Масові дії" - для масового видалення чатів.
  5. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці чатів.
  6. Поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами.
  7. Чек-бокс для ручного вибору чатів, які братимуть участь у масових діях або експорті.
  8. Поле № - при натисканні на номер чату, чат відкриється в новій вкладці браузера.
  9. Поле "Зв'язок" - відображає інформацію залежно від створеного зв'язку (контакт, лід, замовлення).
  10. Поле "Статус" - відображає статус чату.
  11. Поле "Оператор" - вказує операторів чату, при натисканні на іконку співробітника - відкривається профіль співробітника.
  12. Кнопка "Відкрити чат" - для приєднання до чату.
  13. Кнопка "Видалити чат" - видалення чату.

5

По кліку на іконку "Відкрити чат" буде відкрито чат із вибраним клієнтом, вам доступні такі функціональні можливості:

  • Кнопка "Всі чати" - для повернення до спільної сторінки чатів.
  • Інформація про клієнта, яку він вказав при створенні запиту.
  • Кнопка зміни статусу чату.
  • Кнопка "Лід/Замовлення" - дозволяє швидко створити з чату лід або замовлення.
  • Кнопка "Вибрати зв'язок" - для вибору зв'язку з (контактами, лідами, замовленнями) що існують в системі.
  • Кнопка "Додати оператора" - дозволяє додати співробітника до чату.
  • Кнопка "Завершити чат" - для завершення чату.
  • Кнопка "Залишити чат" - ви можете залишити чат, якщо запитом у чаті займається інший співробітник.
  • Поле "Вставити готову відповідь" - дозволяє використовувати шаблони готових відповідей.
  • Поле для введення тексту повідомлень.
  • Кнопка "Надіслати" - для надсилання повідомлень.
  • Кнопка "Файл" - щоб надіслати файл у чат.

6

Так само в чаті доступно:

  1. Відповідь на повідомлення клієнта або ваші повідомлення
  2. Видалення повідомлень

2

Приклад створеного зв'язку в чаті Telegram. Після того, як ви додали зв'язок чату з Лідом, у чаті буде відображатися контактна інформація ліда, а також кнопка "Ліз/Замовлення" відображатиме зв'язок, який ви створили.

7

Щоб швидко відкрити чат, ви можете натиснути на оповіщення про створення нового чату.

3

У картці клієнтів у розділі "Робота з клієнтом" додано можливість вибору діалогів, пов'язаних із розділом Telegram. Для цього у фільтрі виберіть Telegram та перегляньте всі діалоги, пов'язані з цим каналом.

8

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.