Модуль "Єдиний чат з Telegram"

01 квітня 2024
👁 2539

Модуль "Єдиний чат з Telegram" дозволяє створити додатковий шлях комунікації компанії з клієнтами для більшого охоплення аудиторії.

Для використання модуля Вам необхідно:

  1. Встановити модуль.
  2. Налаштувати модуль.
  3. Перейти шляхом "Активності -> Чат -> Telegram".

Доступні можливості:

  1. Фільтр по оператору (виводиться список усіх співробітників, які є операторами щонайменше в одному чаті).
  2. Фільтр за статусом чату (Новий / Отримав відповідь / В обробці / Завершено).
  3. Фільтр за періодом (за датою останнього контакту).
  4. Поле для вибору кількості відображення чатів на сторінці (10,25,50...).
  5. Експорт таблиці чатів у формати Ексель / СSV / PDF / Друк.
  6. Масові дії (в даному випадку масове видалення) за вибраними чекбоксами.
  7. Оновити - для оновлення таблиці чатів.
  8. Пошук - для пошуку чатів за ключовими словами.
  9. Чек-бокси для масових дій.
  10. Номер чату - при натисканні відкриває чат.
  11. Назва месенджера та назва боту в який написав клієнт.
  12. Зв'язок - відображає інформацію про створений зв'язок з лідом/контактом/замовленням.
  13. Статус чату (з можливістю зміни статусу з таблиці).
  14. Оператори - відображає операторів чату, при натисканні на іконку оператора відкриває його профіль.
  15. Кнопка перегляду чату (без призначення співробітника, який переглядає чат оператором).
  16. Кнопка видалення чату.

1

По кліку на іконку "Відкрити чат" буде відкрито чат із вибраним клієнтом, Вам доступні такі функціональні можливості:

  1. Кнопка "Всі чати" - для повернення до спільної сторінки чатів.
  2. Інформація про клієнта, яку він вказав при створенні запиту.
  3. Кнопка зміни статусу чату.
  4. Кнопка "Лід/Замовлення" - дозволяє швидко створити з чату лід або замовлення.
  5. Кнопка "Вибрати зв'язок" - для вибору зв'язку з (контактами, лідами, замовленнями) що існують в системі.
  6. Кнопка "Додати оператора" - дозволяє додати співробітника до чату.
  7. Кнопка "Завершити чат" - для завершення чату.
  8. Кнопка "Залишити чат" - Ви можете залишити чат, якщо запитом у чаті займається інший співробітник.
  9. Поле "Вставити готову відповідь" - дозволяє використовувати шаблони готових відповідей, детальніше.
  10. Поле для введення тексту повідомлень.
  11. Кнопка "Надіслати" - для надсилання повідомлень.
  12. Кнопка "Файл" - щоб надіслати файл у чат.

6

Так само в чаті доступно:

  1. Відповідь на повідомлення клієнта або Ваші повідомлення
  2. Видалення повідомлень

2

Приклад створеного зв'язку в чаті Telegram. Після того, як Ви додали зв'язок чату з Лідом, у чаті буде відображатися контактна інформація ліда, а також кнопка "Лід/Замовлення" відображатиме зв'язок, який Ви створили.

7

Щоб швидко відкрити чат, Ви можете натиснути на оповіщення про створення нового чату.

3

У картці клієнтів у розділі "Робота з клієнтом" додано можливість вибору діалогів, пов'язаних із розділом Telegram. Для цього у фільтрі виберіть Telegram та перегляньте всі діалоги, пов'язані з цим каналом.

8

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.