Модуль "Єдиний чат з Telegram"

07 липня 2022
👁 781

Модуль "Єдиний чат з Telegram" Вы можете придбати в "Магазині". Після придбання модуль необхідно встановити та настроїти.

Для роботы в данному модулі необхідно аккаунт партнера. Для регістрації бота скористайтеся існуючим сервісом, введіть назву новоствореного бота (воно має бути унікальним) та ім'я користувача. Після успішної реєстрації чат-бота Вами буде отримано ключ (token).

kp

Далі необхідно скопіювати та вставити отриманий ключ у налаштування модуля Telegram у системі.

Робота модуля Telegram залежить від прав співробітників, перейдіть в "Активності -> Чат-> Telegram",

kp

Вам доступно:

  1. фільтр оператора - для вибору чатів по потрібному оператору
  2. фільтр статусу - виберіть статус
  3. фільтр за періодом - позначте потрібний період
  4. кнопка "Експорт" - для експорту чатів
  5. кнопка "Масові дії" - для масового видалення чатів
  6. поле "Пошук" - для пошуку за ключовими словами
  7. таблиця всіх комунікацій із клієнтами
  8. іконка "Відкрити чат" - для приєднання до чату
  9. іконка "Видалити чат" - для видалення чатів

По кліку на іконку "Відкрити чат" буде відкрито чат із вибраним клієнтом, вам доступні такі функціональні можливості:

fb

  • кнопка "Всі чати" - для повернення до спільної сторінки чатів
  • зміна статусу
  • кнопка "Новий лід" - для конвертації контакту в ліда
  • кнопка "Вибрати зв'язок" - для вибору зв'язку з існуючими клієнтами/лідами
  • кнопка "Завершити чат" - для завершення чату
  • поле для введення тексту повідомлень
  • кнопка "Приєднатися" - якщо ви не є учасником чату
  • кнопка "Надіслати" - для надсилання повідомлень

fb

У картці клієнтів у розділі "Робота з клієнтом" додано можливість вибору діалогів, пов'язаних із розділом Telegram. Для цього у фільтрі виберіть Telegram та перегляньте всі діалоги, пов'язані з цим каналом. 

kp

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.