Модуль "Єдиний чат з Viber"
Командою Perfectum CRM + ERP створений модуль "Єдиний чат з Viber", який надає можливість здійснювати комунікації з клієнтами, використовуючи чат-бот в Viber.
Модуль "Єдиний чат з Viber" Ви можете придбати в "Магазині". Після придбання модуль необхідно встановити і налаштувати.
Функціональність модуля (за шляхом "Активності -> Чат -> Viber"):
- Фільтри для відображуваних чатів (по оператору / статусу / даті останнього контакту)
- Кнопка для експорту таблиці чатів (PDF / Excel / CSV / Друк)
- Кнопка для масових дій (масове видалення)
- Чек-бокси для масових дій з чатами
- Номер чату з активним посиланням на перегляд чату
- Тип месенджера, в який надійшло повідомлення
- Інформація про користувача (Ім'я, Прізвище)
- Зв'язок чату з лідом / контактом з активним посиланням на профіль
- Статус чату
- Оператори, приєднані до чату
- Дати створення та останнього повідомлення в чаті
- Опція для перегляду чату
- Опція для видалення чату
Функциональность чатов:
- Кнопка для переходу на сторінку з усіма чатами
- Статус поточного відкритого чату
- Кнопка для зміни статусу чату на "В обробці"
- Пов'язаний з чатом лід / контакт
- Кнопка для створення нового ліда / або переходу в картку ліда або контакту, якщо чат вже був до них прив'язаний
- Кнопка для створення зв'язку чату з лідом / контактом
- Кнопка для завершення чату
- Ім'я та Прізвище користувача, які тягнутися з профілю Viber (лидо з пов'язаного ліда / контакту)
- Повідомлення користувача
- Кнопка для приєднання до чату (після натискання поточний співробітник ставати оператором чату і отримує можливість відправляти повідомлення)
- Повідомлення співробітника (ів)
- Текстова область для введення повідомлення
- Кнопка для відправки повідомлення
- Кнопка для відправлення файлів
При створенні зв'язку чату з контактом / лідом, в їх картках з'являються посилання на чат і відповідні записи: