Модуль "Єдиний чат з Viber"

08 березня 2023
👁 1138

Командою Perfectum CRM + ERP створений модуль "Єдиний чат з Viber", який надає можливість здійснювати комунікації з клієнтами, використовуючи чат-бот в Viber.

Модуль "Єдиний чат з Viber" Ви можете придбати в "Магазині". Після придбання модуль необхідно встановити і налаштувати.

kp

Налаштування модуля знаходяться на шляху: "Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Viber"

Доступні параметри вкладка "Загальні":

  1. Поле "Ключ Telegram" - необхідно ввести токен Viber бота.
  2. Кнопка "Синхронізувати" - для додавання токена бота.
  3. Поле для вибору кількості відображення токенів Viber ботів на сторінці (10,25,50...).
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці токенів ботів.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку токена бота за ключовими словами.
  6. Кнопка "Вилучить" - для видалення токена бота

set1

Доступні можливості вкладки "Конфігурація":

  1. Автоматичне створення ліда за зверненням - так/ні.
  2. Обов'язкові поля телефон/пошта - так/ні.
  3. Джерело ліда при створенні - виберіть зі списку.
  4. Джерело замовлення при створенні - виберіть зі списку.
  5. Чат-бот username - введіть username чат-бота, необхідний для формування посилання в Консультанті.
  6. Використовувати Google Аналітику – вкажіть ідентифікатор потоку даних.
  7. Налаштування робочого часу - виберіть час початку та час завершення зі списку.
  8. Робочі дні - позначте у списку.
  9. Автоматичне повідомлення при очікуванні - так/ні. / Час без відповіді (хвилини) - вкажіть час без відповіді, через який клієнту відправиться автоматичне повідомлення.

sett2

Доступні можливості вкладки "Шаблони повідомлень":

У цій вкладці ви можете налаштувати текст автоматичних повідомлень різними мовами під ваші потреби.

Важливо! Шаблони автоматичних повідомлень будуть надсилатися мовою, яку встановлено у програмі Viber у клієнта. Листування може бути англійською мовою, а шаблон може відправитися українською мовою, якщо ця мова встановлена ​​у програмі Viber у клієнта.

set3

Функціональність сторінки з чатами:

  1. Фільтр оператора (виводиться список усіх співробітників, які є операторами мінімум в одному чаті)
  2. Фільтр за статусом чату (Новий / Відповідний / В обробці / Завершено)
  3. Фільтр за періодом (за датою останнього контакту)
  4. Поле для вибору кількості відображення чатів на сторінці (10,25,50...)
  5. Експорт таблиці чатів у формати Ексель / СSV / PDF / Друк
  6. Масові дії (в даному випадку масове видалення) за вибраними чекбоксами
  7. Оновити - оновлення таблиці чатів
  8. Пошук - для пошуку чатів за ключовими словами
  9. Чек-бокси для масових дій
  10. Номер чату - при натисканні відкриває чат
  11. Зв'язок - відображає інформацію про створений зв'язок із лідом/контактом/замовленням
  12. Статус чату (з можливістю зміни статусу з таблиці)
  13. Оператори - відображає операторів чату, при натисканні на іконку оператора відкриває його профіль
  14. Кнопка перегляду чату (без призначення співробітника, який переглядає чат оператором)
  15. Кнопка видалення чату

4

Можливості чату:

  1. Кнопка переходу на сторінку з усіма чатами
  2. Статус поточного відкритого чату
  3. Кнопка зміни статусу чату на "В обробці"
  4. Інформація про контакт з яким було створено зв'язок, інформація в цьому полі залежить від створеного зв'язку (лід/контакт/замовлення)
  5. Кнопка для створення нового ліда/замовлення
  6. Кнопка для створення зв'язку чату з лідом/контактом/замовленням
  7. Кнопка для додавання співробітника до чату
  8. Кнопка завершення чату
  9. Кнопка, щоб залишити чат
  10. Поле, в якому можна вибрати шаблон готової відповіді
  11. Текстова область для введення повідомлення
  12. Кнопка для надсилання повідомлення
  13. Кнопка для надсилання файлів

5

При створенні зв'язку чату з контактом / лідом, в їх картках з'являються посилання на чат і відповідні записи:

kp

kp

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.