Підтримка клієнтів Perfectum CRM/ERP

Підтримка в службі тікетів

Підтримка клієнтів Perfectum CRM+ERP в Особистому кабінеті в службі тікетів. Відповідь на запитання, допомога і консультація.

Підтримка через Telegram-бот

Підтримка клієнтів Perfectum CRM+ERP через зручний та швидкий Telegram-бот https://t.me/ perfectumua_bot

Підтримка всередині клієнтської системи

Підтримка клієнтів Perfectum CRM+ERP всередині вашої системи.

170 000 користувачів

170 000 користувачів

працюють щомісяця в Perfectum

     зроблено вUAз любов'ю

guarantee

З'явились питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!

PERFECTUM CRM - ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ З БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ

Впровадження нашої системи є процесом необхідним для розвитку бізнесу.

Призначення нашої програми:

автоматизація рутинних процесів;

створення воронки продажів;

підключення автоматичної розсилки по смс.

Найчастіше у користувачів виникають питання технічного характеру, пов"язані безпосередньо з роботою сервісів, які формують інформаційну структуру, в якій буде працювати ваш бізнес кожен день.

Кожен інструмент має свою СРМ підтримку. Фахівці відповідають тільки на ті питання, які стосуються їх розділу.

Наша компанія надає постійну технічну підтримку клієнтам і відповідає на всі питання, пов"язані з роботою Perfectum і інтегрованими інструментами вашої інформаційної інфраструктури. Наші фахівці мають великий досвід в розробці функціоналу СРМ і зможуть знайти рішення з будь-якої нестандартної ситуації.

Чому ви можете довіритися на тех підтримку crm Perfectum?

Ні для кого не секрет, що велика частина впроваджень систем СРМ закінчується плачевно: у ініціаторів пропадає енергія, закінчуються ресурси або вривається терпець директора. Є такі інтегратори, які виконують всі умови за контрактом і далі їх уже не турбує доля проекту. Тому краще вибрати співпрацю в рамках підтримки, ніж короткострокове впровадження корпоративного порталу.

В процесі впровадження СРМ складно відразу побачити кінцевий результат, адже настройка системи процес досить тривалий, з мінливою лійкою продажів, найменуванням номенклатури, бізнес-процесами та іншими параметрами системи.

Досить часто співробітники компанії забувають проводити резервне копіювання, контролювати цілісність бази даних, працездатність апаратних і програмних елементів. В результаті величезні кошти, які були вкладені в доробку функціоналу, можуть опинитися під загрозою серйозної аварії.

Практика компанії показує, що єдиним гальмуючим фактором при переході на систему СРМ є співробітники. Навіть якщо Ви маєте чудову команду, їй слід пройти навчання, освоїти вміння призначення і контролю прав, а також проводити консультації.

Єдиний вихід з ситуації, що склалася для коректної роботи СРМ - тих підтримка від професіоналів. Кожен власник бізнесу, що зважився на автоматизацію процесів повинен усвідомлювати, що системі потрібна буде постійна «підживлення» у вигляді оновлення функціоналу, в іншому випадку результату від впровадження програми доведеться чекати дуже довго.

Техпідтримка crm - нові можливості на шляху до досконалості!

Кожен наш продукт супроводжується технічною підтримкою. Наші фахівці допоможуть Вам своєчасно вносити зміни в роботу СРМ, які допоможуть Вам рухатися тільки вперед.

Наша підтримка допоможе Вам працювати, як один злагоджений годинниковий механізм. Разом з нами Ви зможете домогтися нових вершин у розвитку бізнесу.