Модуль "Інтеграція з Zoom"

09 січня 2023
👁 1011

Даний модуль ви можете придбати в "Магазині"

Після встановлення модуля Вам стане доступно створення конференцій Zoom, прив'язка їх до клієнтів та співробітників з Perfectum CRM+ERP

Для використання модулю "Інтеграція з Zoom" необхідно:

Модуль інтеграції з Zoom дозволяє:
створювати конференції,
переглядати список існуючих конференцій Zoom,
пов'язувати клієнта і / або співробітника з певною зустріччю,
підключатися і видаляти конференцію безпосередньо з Perfectum CRM + ERP,
зберігати та переглядати відео конференцій (доступно при використанні Amazon сховища). 

fb

  • Перейти в "Додатки -> Zoom"

zoom

Функціональність роздіу:

  1. Кнопка "Створити зустріч" - для створення конференції Zoom із CRM
  2. Кнопка "Додати учасника зустрічі" - для додавання учасника конференції в існуючу зустріч
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту списку конференцій
  4. Кнопка "Оновити" - для актуализації таблиці конференцій
  5. Колонка з ID зустрічі
  6. Колонка з темою зустрічі
  7. Колонка з клієнтом (з активним посиланням на профіль), якому була призначена зустріч
  8. Колонка зі співробітниками, що беруть участь в конференції
  9. Колонка із учасниками
  10. Часовий пояс
  11. Час початку зустрічі
  12. Тривалість
  13. План конференції
  14. Кнопка для підключення до зустрічі
  15. Кнопка для редагування зустрічі
  16. Кнопка видалення (із СРМ та зуму)
  17. Графа "Пошук" - для пошуку конференцій за ключовими словами

zoom

Розділ Zoom в картці Клієнта:

  • Містить в собі таблицю зустрічей, які йому призначені, з аналогічним змістом

zoom

Створення зустрічі:

  1. Примітка: усі створенні в Zoom зустрічі автоматично відображаються у списку зустрічей в CRM і навпаки.
  2. При створенні зустрічі необхідно прив'язати її до співробітника
  3. Вказати клієнта (якщо зустріч потрібно прив'язати до нього)
  4. Задати тему конференції
  5. Дату початку
  6. Часовий пояс
  7. Тривалість
  8. Вказати додаткові налаштування у випадку необхідності (вони відображають аналогічні налаштування в Zoom для конференції)
  9. Написати план зустрічі

zoom

Додавання учасника зустрічі:

    1. Нехідно вказати адресу електронної пошти
    2. ID конференції, в яку додається учасник (в меню доступні тільки ті зустрічі, що ще не почалися)
    3. Ім'я учасника
    4. Та прізвище за необхідності
    5. Додані учасники будуть відображатися в таблиці конференцій в колонці "Учасники"

zoom

При редагуванні конференції доступно:

    1. Редагування теми
    2. Тривалості
    3. Часового поясу
    4. Дати початку
    5. Плану
    6. Пароля

zoom

Шаблон запрошення на зустріч (за шляхом "Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони ел. листів"):

    • Доступне створення шаблону трьома мовами с переліком шорткодів

zoom

zoom

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.