Модуль "Інтеграція з Zoom"
Даний модуль ви можете придбати в "Магазині"
Після встановлення модуля Вам стане доступно створення конференцій Zoom, прив'язка їх до клієнтів та співробітників з Perfectum CRM+ERP
Для використання модулю "Інтеграція з Zoom" необхідно:
- Придбати та встановити даный модуль.
- Налаштувати модуль
Модуль інтеграції з Zoom дозволяє:
створювати конференції,
переглядати список існуючих конференцій Zoom,
пов'язувати клієнта і / або співробітника з певною зустріччю,
підключатися і видаляти конференцію безпосередньо з Perfectum CRM + ERP,
зберігати та переглядати відео конференцій (доступно при використанні Amazon сховища).
- Перейти в "Додатки -> Zoom"
Функціональність роздіу:
- Кнопка "Створити зустріч" - для створення конференції Zoom із CRM
- Кнопка "Додати учасника зустрічі" - для додавання учасника конференції в існуючу зустріч
- Кнопка "Експорт" - для експорту списку конференцій
- Кнопка "Оновити" - для актуализації таблиці конференцій
- Колонка з ID зустрічі
- Колонка з темою зустрічі
- Колонка з клієнтом (з активним посиланням на профіль), якому була призначена зустріч
- Колонка зі співробітниками, що беруть участь в конференції
- Колонка із учасниками
- Часовий пояс
- Час початку зустрічі
- Тривалість
- План конференції
- Кнопка для підключення до зустрічі
- Кнопка для редагування зустрічі
- Кнопка видалення (із СРМ та зуму)
- Графа "Пошук" - для пошуку конференцій за ключовими словами
Розділ Zoom в картці Клієнта:
- Містить в собі таблицю зустрічей, які йому призначені, з аналогічним змістом
Створення зустрічі:
- Примітка: усі створенні в Zoom зустрічі автоматично відображаються у списку зустрічей в CRM і навпаки.
- При створенні зустрічі необхідно прив'язати її до співробітника
- Вказати клієнта (якщо зустріч потрібно прив'язати до нього)
- Задати тему конференції
- Дату початку
- Часовий пояс
- Тривалість
- Вказати додаткові налаштування у випадку необхідності (вони відображають аналогічні налаштування в Zoom для конференції)
- Написати план зустрічі
Додавання учасника зустрічі:
- Нехідно вказати адресу електронної пошти
- ID конференції, в яку додається учасник (в меню доступні тільки ті зустрічі, що ще не почалися)
- Ім'я учасника
- Та прізвище за необхідності
- Додані учасники будуть відображатися в таблиці конференцій в колонці "Учасники"
При редагуванні конференції доступно:
- Редагування теми
- Тривалості
- Часового поясу
- Дати початку
- Плану
- Пароля
Шаблон запрошення на зустріч (за шляхом "Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони ел. листів"):
- Доступне створення шаблону трьома мовами с переліком шорткодів
- Детальніше про налаштування шаблонів електронних листів у відповідній статті