Модуль "Інтеграція з Zoom"

22 серпня 2023
👁 1559

Даний модуль Ви можете придбати в "Магазині"

Після встановлення модуля Вам стане доступно створення конференцій Zoom, прив'язка їх до клієнтів та співробітників з Perfectum CRM+ERP

Для використання модулю "Інтеграція з Zoom" необхідно:

Модуль інтеграції з Zoom дозволяє:

  • Створювати конференції
  • Переглядати список існуючих конференцій Zoom
  • Пов'язувати клієнта та/або співробітника з певною зустріччю
  • Підключатися та видаляти конференцію безпосередньо з Perfectum CRM+ERP
  • Зберігати та переглядати відео конференцій (доступно під час використання Amazon сховища).

Для налаштування можливостей модуля перейдіть по шляху "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Zoom"

Доступні можливості:

  1. Умови запису зустрічі.
  2. Поле "Account ID" - щоб вказати ID особистого кабінету Zoom.
  3. Поле "Client ID" - щоб вказати Client ID особистого кабінету Zoom.
  4. Поле "Client secret" - щоб вказати секретний ключ особистого кабінету Zoom.
  5. Поле "Адреса електронної пошти" - щоб вказати адресу електронної пошти особистого кабінету Zoom.
  6. Використати всіх користувачів облікового запису - Так/Ні. Дозволяє вести кілька конференцій одночасно.
  7. Записувати зустріч - Так/Ні.
  8. Приєднатися до організатора - Так/Ні.
  9. Запускати відео, коли організатор приєднався до зустрічі - Так/Ні.
  10. Запускати відео, коли учасники приєдналися до зустрічі - Так/Ні.
  11. Вимкнути звук під час входу - Так/Ні.
  12. Кімната очікування - Так/Ні.

1

Для роботи з модулем необхідно перейти в "Додатки -> Zoom"

Функціональність розділу:

  1. Кнопка "Створити зустріч" - для створення конференції Zoom із CRM.
  2. Кнопка "Додати учасника зустрічі" - щоб додати учасника конференції до існуючої зустрічі.
  3. Поле для вибору кількості відображення записів на сторінці (!0,25,.50...).
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту списку конференцій.
  5. Кнопка "Оновити" - для актуалізації таблиці конференцій.
  6. Графа "Пошук" - для пошуку конференцій за ключовими словами
  7. Кнопка "Редагувати" - для редагування конференції.
  8. Кнопка "Видалити" - для видалення конференції.
  9. Поле "Ким створено" - вказує співробітника, який створив конференцію.
  10. Поле "Учасник" - вказує учасника конференції (група клієнтів/клієнт/лід) при натисканні відкриває картку клієнта/ліда або розділ "Клієнти" (залежно від обраної сутності).
  11. Кнопка "Перегляд" - відкриває картку клієнта/ліда.
  12. Кнопка "Контакти" - доступна лише при створенні конференції для клієнта, відкриває картку клієнта розділ "Контакти".
  13. Поле "Співробітники" - вказує співробітників, які братимуть участь у конференції.
  14. Кнопка для підключення до зустрічі

2

Розділ Zoom в картці Клієнта:

Доступні можливості розділу:

  1. Кнопка "Створити зустріч" - для створення конференції Zoom із CRM.
  2. Поле для вибору кількості відображення записів на сторінці (!0,25,.50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту списку конференцій.
  4. Кнопка "Оновити" - для актуалізації таблиці конференцій.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку конференцій за ключовими словами
  6. Кнопка "Редагувати" - для редагування конференції.
  7. Кнопка "Видалити" - для видалення конференції.
  8. Поле "Учасник" - вказує учасника конференції.
  9. Кнопка "Перегляд" - відкриває картку клієнта.
  10. Кнопка "Контакти" - відкриває картку клієнта розділ "Контакти".
  11. Поле "Ким створено" - вказує співробітника, який створив конференцію.
  12. Поле "Співробітники" - вказує співробітників, які братимуть участь у конференції.

3

Створення зустрічі:

Примітка: всі створені в Zoom зустрічі автоматично відображаються у списку зустрічей у CRM і навпаки.

  1. Вкажіть, з якою сутністю пов'язана конференція (група клієнтів/клієнт/лід).
  2. При виборі "Групи клієнтів" - Вкажіть групу клієнтів.
    При виборі "Клієнт" - вкажіть клієнта.
    При виборі "Ліда" - вкажіть Ліда.
  3. При виборі "Клієнт" - Ви можете вказати контакти з картки клієнта, які братимуть участь у конференції.
  4. Вкажіть співробітників, які братимуть участь у конференції.
  5. Вкажіть тему конференції.
  6. Вкажіть Часовий пояс конференції.
  7. Вкажіть дату та час початку конференції.
  8. Вкажіть Тривалість конференції.
  9. За потреби виберіть додаткові параметри конференції.
  10. За потреби вкажіть план конференції.

4

Додавання учасника зустрічі:

  1. Необхідно вказати адресу електронної пошти
  2. ID конференції, в яку додається учасник (в меню доступні тільки ті зустрічі, що ще не почалися)
  3. Ім'я учасника
  4. Та прізвище за необхідності

Додані учасники будуть відображатися в таблиці конференцій в колонці "Учасники"

zoom

При редагуванні конференції доступно:

  1. Редагування теми
  2. Тривалості
  3. Часового поясу
  4. Дати початку
  5. Плану
  6. Пароля

zoom

Шаблони ел. повідомлень модуля (по шляху "Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони ел. листів"):

7

  • Доступне створення шаблону листа всіма мовами системи, з переліком шорт кодів.
  • Докладніше про налаштування шаблонів електронних листів у відповідній статті

8

Вигляд модуля в особистому кабінеті клієнта.

Для того, щоб у клієнтів (всіх) відображався модуль за замовчуванням, перейдіть по шляху "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Клієнти - Особистий кабінет", в налаштуванні "Дозволи на перегляд контакту інформації за замовчуванням в Особистому кабінеті" натисніть "Zoom" .

Щоб відкрити розділ, клієнту необхідно перейти шляхом "Активності - Zoom".

Доступні можливості:

  1. Поле для відображення кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  2. Графа "Пошук" - для пошуку конференцій за ключовими словами.
  3. Кнопка "Підключитися" - для підключення до конференції.

9

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.