Модуль "Конструктор звітів" (No code)

09 лютого 2024
👁 2064

У Perfectum CRM+ERP додано функціональний модуль - "Конструктор звітів". Модуль дозволяє конструювати власні звіти відповідно до Ваших потреб і запускати всередині Perfectum CRM+ERP без елементів програмування.

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити
  2. Після придбання налаштувати.

Можливості модуля ("Додатки" -> "Конструктор звітів"):

1

  1. Кнопка "Створити звіт" - для створення звіту.
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці індивідуальних звітів.
  4. Кнопка "Масові дії" - для масового видалення звітів.
  5. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звітів.
  6. Графа "Пошук" - для пошуку звітів за ключовими словами.
  7. Колонка "Чекбокс" - дозволяє вибрати кілька звітів та здійснити масові дії.
  8. Колонка "#" - вказує індивідуальний номер звіту в системі.
  9. Колонка "Назва" - вказує назву звіту, після натискання відкривається сторінка індивідуального звіту.
  10. Колонка "Творець" - вказує співробітника, який створив звіт.
  11. Колонка "Публічний" - вказує чи публічний звіт (Якщо зазначено так, у звіті була включена функція "Видимий всім").
  12. Дата створення індивідуального звіту
  13. Кнопка "Редагувати" - для редагування індивідуального звіту.
  14. Кнопка "Видалити" - для видалення індивідуального звіту.

2

Створення звіту(Інформація та налаштування):

  1. Поле Назва звіту - дозволяє вказати назву звіту.
  2. Поле "Виберіть модуль" - дозволяє вказати модуль, на основі якого потрібно створити звіт.
  3. Поле "Виберіть пов'язані модулі" - дозволяє вказати до 3-х модулів, які будуть брати участь у звіті.
  4. Поле "Виберіть поля в таблиці" - дозволяє вказати поля з вибраних модулів, які необхідні в таблиці звіту, можна вказати до 15 полів.
  5. Поле "Доступні фільтри" дозволяє вказати доступні фільтри для звіту. Не всі поля можуть бути фільтром, у списку беруть участь тільки ті поля, за якими можна відобразити фільтр у звіті.
  6. Поле "Період оновлення звіту" - дозволяє вказати період, через який оновлюватиметься інформація у звіті (мінімум - щогодини, максимум - щотижня).
  7. Чек-бокс "Видно всім" - якщо активувати цей звіт будуть бачити всі співробітники, які мають доступ до конструктора звітів.

3

Створення звіту(Графічне відображення):

  1. Поле "Введіть назву діаграми" - дозволяє вказати назву діаграми.
  2. Поле "Виберіть поля для діаграми" - дозволяє вибрати поля, значення яких відображатимуться на діаграмі. (потрібно вказати щонайменше 2 поля, щоб зберегти діаграму)
  3. Кнопка "+" - щоб додати значення діаграми
  4. Відображення назви доданої діаграми, якщо необхідно, Ви можете змінити параметри діаграми, не видаляючи її.
  5. Відображення полів доданої діаграми, якщо необхідно, Ви можете змінити параметри діаграми, не видаляючи її.
  6. Кнопка "Видалити" - для видалення діаграми.

Налаштування діаграми є гнучкими, у кількох діаграмах можна використовувати ті самі значення полів.

4

Створення звіту(Порядок полів):

  1. Перемикач між налаштуваннями порядку полів таблиці звіту або діаграми
  2. Поля розставлені в порядку, в якому відображатимуться у звіті. При затисканні одного з полів можна змінювати розміщення шляхом перетягування

5

Після того, як Ви додали звіт, натисніть кнопку редагувати навпроти нього і перейдіть у вкладку "Доступ до звіту". У цій вкладці можна налаштувати доступ співробітникам до звіту.

Доступні можливості:

  1. Поле "Надати доступ" - перемикач між співробітниками/ролями співробітників, можна надати доступ як конкретним співробітникам, так і ролям (Важливо! Ви можете надати доступ одночасно співробітникам та ролям співробітників, щоб редагувати цей доступ переключіться між параметрами Співробітники/Ролі та налаштуйте їх через таблицю.).
  2. Поле "Співробітники/Ролі" - дозволяє вказати співробітників/ролі співробітників, яким потрібно надати доступ до звіту.
  3. Поле "Права" - дозволяє вказати права на "Перегляд" для співробітників/ролей.
  4. Кнопка "+" - щоб додати запис про надання прав доступу, заповніть пункти з 1 по 3 та натисніть кнопку.
  5. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50..).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці співробітників/ролей та їх прав доступу до звіту.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці співробітників/ролей.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку співробітників/ролей за ключовими словами.
  9. Колонка "Доступ надано" - вказує ім'я співробітника/назва ролі, яким було надано доступ.
  10. Колонка "Перегляд" - якщо перемикач активний означає співробітнику надали доступ до звіту, у будь-який момент можна його вимкнути та прибрати доступ до звіту.

6

Перегляд індивідуальних звітів("Компанія" -> "Індивідуальні звіти"):

7

  1. Список звітів із створених, при натисканні на назву звіту відображається сам звіт
  2. Кнопка для відображення діаграми.
  3. Кнопка для повернення на сторінку Конструктора звітів.
  4. Кнопка "Очистити кеш" - якщо Ви внесли редагування в налаштування звіту, але вони не відобразилися натисніть на кнопку і перевірте результат.

8

При створенні стандартного звіту доступні такі можливості:

  1. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50..).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці звіту.
  3. Кнопка "Налаштування" - дозволяє налаштувати відображення колонок у таблиці звіту.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку записів у таблиці звіту за ключовими словами.

9

Права співробітників(у розділі прав Додатка):

  1. Перегляд усіх — Перегляд усіх звітів певних розділів. Можна вибирати, з яких розділів співробітник зможе переглядати звіти
  2. Додавання - створення індивідуальних звітів
  3. Редагування - редагування індивідуальних звітів
  4. Видалення - видалення індивідуальних звітів

Важливо! Налаштування прав доступу у профілі співробітника потрібне для надання доступу до Конструктора звітів. Якщо у співробітника такі ж права доступу до модуля, як і на зображенні нижче, Ви можете створити звіт і включити чекбокс "Видно всім" - за замовчуванням у співробітників є доступ до перегляду своїх звітів або звітів, які видно всім.

У цьому розділі Ви можете надати співробітнику доступ на створення своїх індивідуальних звітів - для цього поставте галочку навпроти колонки "Створення". Якщо Ви бажаєте надати повний доступ до модуля на рівні адміністратора - виберіть усі пункти доступу.

При вказанні першої колонки прав доступу співробітник зможе бачити всі звіти (свої та інших співробітників).

10

  • Також в нещодавніх оновленнях модулю було додано можливість використовувати поле "Загальні витрати" для модуля завдання.

9

  • Додано можливість копіювати раніше створений звіт.

10

  • Додано підтримку мультикомпаній для полів звіту.

11

  • Додано підтримку поля "Примітка" для модуля "Платежі".

12

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.