Email інтеграція Ліда

23 листопада 2023
👁 6838

Email інтеграція - це функція Perfectum CRM+ERP, яка дозволяє інтегрувати Ліди з необхідної електронної пошти. Ви можете налаштувати поштовий переадресатор із будь-якої форми, яку використовуєте, та отримувати результати до системи.

За замовчуванням ця функція буде неактивною. При налаштуванні інтеграції електронної пошти активуйте її, щоб Cron міг обробляти електронні листи. Перейдіть до "Налаштування -> Продажі -> Ліди -> Email інтеграція".

  1. IMAP-сервер - Ваша адреса електронної пошти IMAP-сервера.
  2. Адреса електронної пошти (Логін).
  3. Пароль.
  4. Шифрування (SSL / TLS / Без шифрування).
  5. Папка - за замовчуванням використовується inbox. Якщо ви використовуєте gmail, ви не можете змінити назву.
  6. Перевірити кожні (хвилини)- Cron перевіряє наявність нових листів кожні X хвилин, які ви тут встановили. Рекомендуємо, щоб поле було більше 10 хвилин.
  7. Перевірити лише відкриті електронні листи -  за замовчуванням Завдання Cron  перевіряють тільки не відкриті листи. Після перевірки електронної пошти цей лист буде відкрито, тому наступного разу перевірки не буде. Це використовується для запобігання перевірці всіх листів знову і знову у кожному запуску cron.
  8. Створити завдання, якщо відправник електронної пошти вже є клієнтом, і надати відповідального співробітника.
  9. Створювати лід на кожне повідомлення - для однієї електронної пошти
  10. Стан за замовчуванням - стандартний статус, який буде призначено після імпорту.
  11. Джерело за замовчуванням - після імпорту додати джерело.
  12. Відповідальний за нового ліда – автоматичне призначення відповідального за Лід.
  13. Повідомляти, коли додано новий лід – повідомлення про імпорт нового Ліда з електронної пошти; Повідомте, якщо лід відправить листа кілька разів - використовується, коли Лід відправляє електронного листа кілька разів. Якщо Лід у статусі "Клієнт" нічого не станеться, і до бази даних електронного листа не буде збережено.
  14. Сповіщення співробітників з ролями або спеціальних співробітників - якщо ви не оберете співробітника або роль, ніхто не буде повідомлений, навіть якщо вище зазначені поля повідомлень.
  15. Кількість повідомлень у картці ліда.
  16. Видалити пошту після імпорту?
  17. Автоматична позначка як загальнодоступна (лід буде доступний усім співробітникам).

 

Адміністратори не будуть повідомлені про те, що Лід імпортується з електронної пошти, якщо вони не зазначені.

 

Після налаштування всіх полів натисніть "Зберегти налаштування електронної пошти" і перевірте з'єднання, натиснувши кнопку «Перевірка imap підключення» в правій стороні.

email integration 1 new

email integration 2 new

Примітка:

  •    Після імпортування в Ліди, електронний лист буде позначений як відкритий.
  •    Ця функція автоматично не заповнює інформацію в поля по Ліду, тільки електронна пошта та ім'я будуть автоматично заповнені. Якщо відправник встановив ім'я на пошті, його буде автоматично внесено в поле імені. Якщо ім'я не встановлено, електронна пошта буде внесена в поле імені.
  •   Якщо імпортований Лід є неправильним, то встановлюйте Лід як неякісний для запобігання подвійному імпорту. Адже якщо Ви видалите його, а він знову надішле електронний лист, то Лід буде знову імпортований.
  •    Якщо ви зняли прапорець «Перевірити лише відкриті електронні листи» - всі електронні листи перевірятимуться знову і знову. В іншому випадку перевіряються лише не відкриті електронні листи.
  •   Якщо функція інтеграції електронної пошти включена, а CRON не може підключитися до сервера IMAP, активність буде реєструватися. Щоб перевірити активність, перейдіть до «Налаштування -> Системні -> Журнал операцій» та знайдіть [CRON]. Не вдалося підключитися до IMAP для інтеграції електронної пошти.
  •    Якщо після перевірки електронної пошти Лід існує в Perfectum CRM+ERP і він позначений як неякісний, то лист не буде збережено в базі даних і жодних повідомлень не буде отримано.
  •    Якщо Лід додали в систему вручну, тоді Ви отримаєте повідомлення про те, що цей Лід надіслав електронного листа, а тема та тіло листа будуть занесені до профілю Ліда.
  •    Якщо знайдено якісь вкладення в листі, вони будуть автоматично імпортовані в профіль Ліда.

 

Імпорт електронної пошти з існуючої адреси електронної пошти

Якщо Ви не бажаєте використовувати нову адресу електронної пошти для цієї функції, Вам потрібно зробити налаштування інтеграції електронної пошти для Лідів по-іншому.

  1. Зніміть прапорець «Перевірити лише відкриті електронні листи».
  2. Перейдіть у меню «Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони електронних листів» та вимкніть шаблон електронної пошти («Новий лід призначений співробітнику»), який повідомляє про призначення Ліда співробітнику.
  3. Якщо у вас є 1000 листів, зніміть всі налаштування повідомлень, щоб запобігти отриманню 1000 повідомлень у CRM.
  4. Запустіть Планувальник завдань 1 раз і перевірте усі електронні листи. Після того, як всі записи з листів імпортовані, поверніться назад до старих налаштувань, зазначених вище.

email integration 3 new

 

 

ВАЖЛИВО!

Для підключення Gmail необхідно згенерувати пароль програми та використовувати його замість вашого основного пароля. Шифрування – SSL. https://support.google.com/accounts/answer/185833

  • Відкрийте розділ "Безпека"
  • Перейдіть до "Двоетапна автентифікація"

email 7

  • Увімкніть двоетапну автентифікацію програм

email 7

  • Створіть пароль додатків

email 7

  • цей пароль використовуйте надалі

email 7

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.