Email інтеграція Ліда

24 вересня 2019
👁 2232

Email інтеграція — це потужна функція Perfectum, яка дозволяє Вам інтегрувати Ліди з Вашої електронної пошти. Ви можете налаштувати поштовий переадресатор з будь-якої форми, яку Ви використовуєте, і отримаєте результати в CRM.

За замовчуванням ця функція буде неактивною. Коли Ви налаштовуєте інтеграцію електронної пошти, активуйте її, щоб Cron міг обробляти електронні листи. Перейдіть в "Налаштування -> Компанія -> Ліди -> Email інтеграція".

  1. IMAP-сервер - Ваша адреса електронної пошти IMAP-сервера.
  2. Адреса електронної пошти (Логін).
  3. Пароль.
  4. Шифрування (SSL / TLS / Без шифрування).
  5. Папка — за замовчуванням використовується inbox. Якщо Ви використовуєте gmail, то не можете змінити назву.
  6. Перевіряти кожні (хвилини) - Задачі Cron перевіряють наявність нових листів кожні X хвилин, які Ви тут встановили. Рекомендуємо, щоб це поле було більше ніж 10 хвилин.
  7. Перевірити тільки відкриті електронні листи — за замовчуванням задачі Cron перевіряють тільки невідкриті листи. Після перевірки електронної пошти, цей електронний лист буде відкрито, тому наступного разу перевірки не буде. Це використовується для запобігання перевірки всіх листів знову і знову в кожному запуску cron.
  8. Створити завдання, якщо відправник електронного листа уже є клієнтом, і призначити відповідального співробітника.
  9. Видалити пошту після імпорту? - якщо Ви це встановите, то пошта буде видалена після успішного імпорту.
  10. Автоматична відмітка як загальнодоступна.
  11. Статус за замовчуванням — статус за замовчуванням, який буде призначений після імпорту.
  12. Джерело за замовчуванням — після імпорту додати джерело.
  13. Відповідальний за нового ліда — автоматичне призначення відповідального за ліда.
  14. Сповістити, коли доданий новий лід — сповіщення про імпорт нового ліда з електронної пошти.  Повідомте, якщо лід відправить лист кілька разів — використовується, коли Лід відправляє електронного листа кілька разів. Якщо Лід в статусі "Клієнт" - нічого не відбудеться, і в базу даних електронний лист не буде збережено.
  15. Сповіщення для співробітників з ролями або спеціальних співробітників — якщо Ви не виберете співробітника або роль, то ніхто не буде сповіщений, навіть якщо вище відзначені поля сповіщень.

Адміністратори не отримають сповіщення про те, що Лід імпортується з електронної пошти, якщо вони не зазначені.

Після налаштування всіх полів натисніть "Зберегти налаштування електронної пошти" та перевірте з'єднання, натиснувши кнопку «Перевірка imap підключення» в правій стороні.

email integration 1

Нотатки:

  • Після імпортування в Ліди, електронний лист буде позначено як відкритий.
  • Ця функція автоматично не заповнює інформацію в полях про Ліда, тільки електронна пошта та ім'я будуть автоматично заповнені. Якщо відправник встановив Ім'я в пошті, то його буде автоматично внесено в поле імені. Якщо ім'я не встановлено, то електронна пошта буде внесена в поле імені.
  • Якщо імпортований Лід є неправильним, то встановлюйте Лід як неякісний для запобігання подвійного імпорту. Адже якщо Ви видалите його, а він знову відправить електронного листа, то цей Лід буде знову  імпортовано.
  • Якщо ви зняли прапорець «Перевірити тільки відкриті електронні листи» - всі електронні листи будуть перевірятися знову і знову. А інакше перевіряються тільки невідкриті електронні листи.
  • Якщо функція інтеграції електронної пошти включена, а Задачі CRON не можуть під'єднатися до сервера IMAP, то активність буде реєструватися. Щоб перевірити чи активовано, перейдіть в «Налаштування -> Системні -> Журнал операцій» і знайдіть [CRON] помилку з'єднання з IMAP для інтеграції електронної пошти.
  • Якщо після перевірки електронної пошти Лід існує в Perfectum CRM і він відзначений як неякісний, то лист не буде збережено в базі даних і ніяких сповіщень не буде отримано.
  • Якщо Лід додали в Perfectum CRM вручну, тоді Ви отримаєте сповіщення про те, що цей Лід відправив електронного листа, а тема і тіло листа будуть занесені в профіль Ліда.
  • Якщо знайдені якісь вкладення в листі, то вони будуть автоматично імпортовані в профіль Ліда.

Імпорт електронної пошти з існуючої адреси електронної пошти

Якщо Ви не хочете використовувати нову адресу електронної пошти для цієї функції, Вам потрібно зробити налаштування інтеграції електронної пошти для лідів по-іншому.

  1. Зніміть прапорець «Перевірити тільки відкриті електронні листи».
  2. Перейдіть в меню «Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони електронних листів» і відключіть шаблон електронної пошти («New Lead Assigned to Staff Member»), який повідомляє про призначення Ліда співробітнику.
  3. Якщо у вас є 1000 листів, зніміть всі налаштування сповіщень, щоб запобігти отриманню 1000 сповіщень в CRM.
  4. Запустіть планувальник завдань 1 раз і перевірте всі електронні листи. Після того, як всі записи з листів імпортовані, поверніться назад до старих налаштувань, що згадані вище.

email integration 2

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.