Модуль "Інтеграція з Phonet"

18 липня 2024
👁 1372

У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.

Для використання "Інтеграції з Phonet" необхідно:

  1. Встановити цей модуль.
  2. Налаштувати модуль
  3. За необхідністю налаштувати Кол-трекінг.
  4. Здійснювати дзвінки Вашим клієнтам або лідам
  5. Відстежувати Вашу історію розмов з клієнтом або лідом за допомогою розділу "Активності - Phonet"

Для здійснення дзвінка Вашому клієнту або ліду зайдіть у розділ "Клієнти" та "Ліди" натисніть на номер Вашого клієнта або ліда.

У розділі "Phonet" є:

  1. Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за даними статусу (вхідний, вихідний, внутрішній).
  2. Кнопка "Статистика пропущених" - відкриває сторінку з пропущеними дзвінками.
  3. "З дати" - фільтр, з якого дня відображатимуться дзвінки
  4. "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки
  5. "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки
  6. Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку
  7. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  8. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  9. Кнопка "Налаштування" - для налаштування порядку/відображення колонок у таблиці.
  10. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  11. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

1

Статистика за пропущеними.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Всі дзвінки" - для переходу до розділу з усіма дзвінками.
  2. "З дати" - фільтр, з якого дня відображатимуться дзвінки
  3. "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки
  4. "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки
  5. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  7. Кнопка "Налаштування" - для налаштування порядку/відображення колонок у таблиці.
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

1.2

phonet

phonet

phonet

У картці ліда та клієнта є розділ "Phonet", де відображаються дзвінки цього клієнта або ліда

phonet

phonet

Права співробітників(у розділі прав Додатки):

  • Перегляд усіх - перегляд усіх дзвінків
  • Перегляд своїх - перегляд лише своїх дзвінків
  • Редагування - можливість додавати коментарі

set7

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.