Права співробітника

24 вересня 2019
👁 1343

Для налаштування прав співробітника необхідно перейти в розділ «Налаштування -> Співробітники» - відкрити профіль співробітника (вкладка «Права співробітника») Ви можете налаштувати "Права співробітника" на модулі тільки після покупки необхідного модулю у "Магазині".

prava 1

База знань

  • Перегляд (все) - перегляд всіх статей, включають статті для внутрішніх співробітників.
  • Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
  • Додати - створити статті та групи.
  • Змінити - редагування та управління всіма статтями та групами.
  • Видалити все.

Всі теги

  • Перегляд (все) - просмотр всех тегов.
  • Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
  • Додати - створити теги
  • Змінити - редагування тегів.
  • Видалити- все.

Договори

  • Перегляд (все) - всі договори.
  • Перегляд (тільки свої) - тільки договору, створені співробітником.
  • Додати - створювати договору.
  • Змінити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
  • Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).

Завдання

  • Перегляд (все) - всі завдання.
  • Перегляд (тільки свої) - (не застосовується). Якщо у співробітника немає дозволу перегляд (все) для завдань, тоді він зможе бачити тільки завдання, в яких цей співробітник призначений в якості послідовника або виконавця, або завдання, є загальнодоступним. Співробітник зможе побачити інші завдання (якщо немає дозволу перегляд (все) для задач), пов'язаних з проектом, в якому співробітник є членом команди проекту тільки в тому випадку, якщо встановити «Так» в «Налаштування -> Налаштування -> Завдання -> Дозволяє всім співробітникам бачити всі завдання, пов'язані з проектами (включаючи нештатних), рівні Так».
  • Додати - створювати завдання.
  • Змінити - все (у вас є дозвіл перегляд (все) завдання, в які призначені співробітники).
  • Видалити - все (у вас є дозвіл перегляд (все) завдання, в які призначені співробітники).

Запити

  • Перегляд (всі) - всі запити.
  • Перегляд (тільки свої) - тільки запити, створені працівником.
  • Додати - не застосовується.
  • Змінити - всі (у Вас є дозвіл перегляду (всі) і запити, в яких працівник призначений).
  • Видалити - всі (у Вас є дозвіл перегляду (всі) і запити, в яких працівник призначений).

Клієнти

  • Перегляд (все) - всі клієнти.
  • Перегляд (тільки свої) - (не застосовується). Якщо співробітник доданий в якості адміністратора для конкретного клієнта, тоді цей користувач зможе бачити тільки своїх клієнтів.
  • Додати - створити клієнта - Якщо у вас немає дозволів перегляд (всі), співробітник буде автоматично доданий в якості адміністратора клієнта.
  • Змінити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
  • Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).

Ліди

  • Перегляд - Співробітники, які не є адміністраторами, можуть бачити тільки ті Ліди, кому вони призначені керівництвом або позначаються як загальнодоступні.
  • Перегляд (тільки свої) - не можу бути застосовано
  • Додати - Співробітники, які не є адміністраторами, можуть створювати та призначати потенційних клієнтів всім іншим співробітникам.
  • Видалити - все.

Массові дії

  • Перегляд (все) - всі масові дії.
  • Перегляд (только свои) - не може бути застосовано
  • Додати - не може бути застосовано
  • Змінити - не може бути застосовано
  • Видалити - не може бути застосовано

Налаштування системи

  • Перегляд (все) - перегляд всіх налаштувань.
  • Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
  • Створити - не застосовується.
  • Змінити - оновити всі налаштування.
  • Видалити - не застосовується.

Опитування

  • Перегляд (все) - перегляд всіх опитувань.
  • Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
  • Створити - створити нове опитування.
  • Змінити - редагування та управління опитуваннями.
  • Видалити все.

Звіти

  • Перегляд (все) - перегляд звіти.
  • Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
  • Створити - не може бути застосовано.
  • Змінити - не застосовується.
  • Видалити - не застосовується.

Платежі

  • Перегляд (все) - всі платежі.
  • Перегляд (тільки свої) - (не застосовується). Ґрунтується на вирішенні перегляд (тільки свої) рахунків на оплату. Якщо у співробітника є дозвіл на рахунки, то перегляд (тільки свої) зможе бачити тільки платежі, пов'язані з рахунками, створеними цим співробітником.
  • Додати - створити платежі - якщо у вас дозвіл перегляд (тільки свої) для рахунків, то буде можливість додавати платежі на основі рахунків, які створені співробітником.
  • Змінити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
  • Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).

Права

  • Перегляд (все) - всі права.
  • Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано
  • Додати - створювати всі права.
  • Змінити - всі (если у Вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
  • Видалити - всі (если у Вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).

Пропозиції

 

  • Перегляд (все) - все пропозиції.
  • Перегляд (тільки свої) - тільки пропозиції, створені співробітником.
  • Додати - створювати пропозиції.
  • Змінити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
  • Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).

Проекти

  • Перегляд (все) - всі проекти.
  • Перегляд (тільки свої) - (не застосовується). Якщо у співробітника немає дозволу перегляд (все) для проектів, тоді він зможе бачити тільки проекти, в яких цей співробітник додається в якості члена проекту.
  • Додати - створювати проекти.
  • Змінити - все (у вас є дозвіл перегляд (все)) і проекти з дозволом перегляд (тільки свої), в яких цей співробітник додається в якості члена проекту.
  • Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).

Робочий час і табелі

  • Перегляд (все) - всі табелі.
  • Перегляд (тільки свої) - Співробітник завжди може баити свої табелі.
  • Додати - створити табелі.
  • Змінити - не може бути застосовано.
  • Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої).

Витрати

  • Перегляд (все) - всі витрати.
  • Перегляд (тільки свої) - тільки витрати, створені співробітником.
  • Додати - створювати витрати.
  • Змінити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
  • Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).

Ролі співробітників

  • Перегляд (все) - перегляд всіх ролей.
  • Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
  • Створити - створити роль.
  • Змінити - редагувати та управляти ролями.
  • Видалити все.

Співробітники

  • Перегляд (все) - перегляд всіх співробітників.
  • Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
  • Створити - створити нових співробітників.
  • Змінити - редагувати та керувати співробітниками.
  • Видалити все.

Вартості

  • Перегляд (все) - перегляд всіх вартостей.
  • Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
  • Створити - створити нові вартості.
  • Змінити - редагувати і керувати вартостями.
  • Видалити - все.

Рахунки на оплату

  • Перегляд (все) - всі рахунки на оплату.
  • Перегляд (тільки свої) - тільки рахунки, створені співробітником.
  • Додати - створювати рахунки на оплату.
  • Змінити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
  • Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).

Цілі

  • Перегляд (все) - перегляд всіх цілей.
  • Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
  • Створити - створити цілі.
  • Змінити - редагувати та управляти цілями.
  • Видалити все.

Шаблони для електронної пошти

  • Перегляд (все) - перегляд шаблонів повідомлень.
  • Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
  • Створити - не може бути застосовано.
  • Змінити - редагування та управління шаблонами електронної пошти.
  • Видалити все.

Експортер в PDF

  • Перегляд (все) - співробітник зможе переглядати всю інформацію про експорт PDF-файлів в «Утиліти -> Масовий експорт pdf» і зможе експортувати рахунки, пропозиції, платежі, кошторису на основі дозволів для цієї функції.
  • Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
  • Створити - не застосовується.
  • Змінити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
  • Видалити - не застосовується.

Інші примітки про дозволи:

Запити підтримки

За замовчуванням тільки співробітники, що належать відділу запитів, зможуть бачити запити, якщо в меню «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Запити -> Дозволити співробітникам доступ тільки до запиту, що належить відділам персоналу» встановлено значення «ТАК».

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.