Права співробітника
Для налаштування прав співробітника необхідно перейти в розділ «Налаштування -> Співробітники» - відкрити профіль співробітника (вкладка «Права співробітника») Ви можете налаштувати "Права співробітника" на модулі тільки після покупки необхідного модулю у "Магазині".
База знань
- Перегляд (все) - перегляд всіх статей, включають статті для внутрішніх співробітників.
- Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
- Додати - створити статті та групи.
- Змінити - редагування та управління всіма статтями та групами.
- Видалити все.
Всі теги
- Перегляд (все) - просмотр всех тегов.
- Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
- Додати - створити теги
- Змінити - редагування тегів.
- Видалити- все.
Договори
- Перегляд (все) - всі договори.
- Перегляд (тільки свої) - тільки договору, створені співробітником.
- Додати - створювати договору.
- Змінити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
- Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
Завдання
- Перегляд (все) - всі завдання.
- Перегляд (тільки свої) - (не застосовується). Якщо у співробітника немає дозволу перегляд (все) для завдань, тоді він зможе бачити тільки завдання, в яких цей співробітник призначений в якості послідовника або виконавця, або завдання, є загальнодоступним. Співробітник зможе побачити інші завдання (якщо немає дозволу перегляд (все) для задач), пов'язаних з проектом, в якому співробітник є членом команди проекту тільки в тому випадку, якщо встановити «Так» в «Налаштування -> Налаштування -> Завдання -> Дозволяє всім співробітникам бачити всі завдання, пов'язані з проектами (включаючи нештатних), рівні Так».
- Додати - створювати завдання.
- Змінити - все (у вас є дозвіл перегляд (все) завдання, в які призначені співробітники).
- Видалити - все (у вас є дозвіл перегляд (все) завдання, в які призначені співробітники).
Запити
- Перегляд (всі) - всі запити.
- Перегляд (тільки свої) - тільки запити, створені працівником.
- Додати - не застосовується.
- Змінити - всі (у Вас є дозвіл перегляду (всі) і запити, в яких працівник призначений).
- Видалити - всі (у Вас є дозвіл перегляду (всі) і запити, в яких працівник призначений).
Клієнти
- Перегляд (все) - всі клієнти.
- Перегляд (тільки свої) - (не застосовується). Якщо співробітник доданий в якості адміністратора для конкретного клієнта, тоді цей користувач зможе бачити тільки своїх клієнтів.
- Додати - створити клієнта - Якщо у вас немає дозволів перегляд (всі), співробітник буде автоматично доданий в якості адміністратора клієнта.
- Змінити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
- Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
Ліди
- Перегляд - Співробітники, які не є адміністраторами, можуть бачити тільки ті Ліди, кому вони призначені керівництвом або позначаються як загальнодоступні.
- Перегляд (тільки свої) - не можу бути застосовано
- Додати - Співробітники, які не є адміністраторами, можуть створювати та призначати потенційних клієнтів всім іншим співробітникам.
- Видалити - все.
Массові дії
- Перегляд (все) - всі масові дії.
- Перегляд (только свои) - не може бути застосовано
- Додати - не може бути застосовано
- Змінити - не може бути застосовано
- Видалити - не може бути застосовано
Налаштування системи
- Перегляд (все) - перегляд всіх налаштувань.
- Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
- Створити - не застосовується.
- Змінити - оновити всі налаштування.
- Видалити - не застосовується.
Опитування
- Перегляд (все) - перегляд всіх опитувань.
- Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
- Створити - створити нове опитування.
- Змінити - редагування та управління опитуваннями.
- Видалити все.
Звіти
- Перегляд (все) - перегляд звіти.
- Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
- Створити - не може бути застосовано.
- Змінити - не застосовується.
- Видалити - не застосовується.
Платежі
- Перегляд (все) - всі платежі.
- Перегляд (тільки свої) - (не застосовується). Ґрунтується на вирішенні перегляд (тільки свої) рахунків на оплату. Якщо у співробітника є дозвіл на рахунки, то перегляд (тільки свої) зможе бачити тільки платежі, пов'язані з рахунками, створеними цим співробітником.
- Додати - створити платежі - якщо у вас дозвіл перегляд (тільки свої) для рахунків, то буде можливість додавати платежі на основі рахунків, які створені співробітником.
- Змінити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
- Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
Права
- Перегляд (все) - всі права.
- Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано
- Додати - створювати всі права.
- Змінити - всі (если у Вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
- Видалити - всі (если у Вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
Пропозиції
- Перегляд (все) - все пропозиції.
- Перегляд (тільки свої) - тільки пропозиції, створені співробітником.
- Додати - створювати пропозиції.
- Змінити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
- Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
Проекти
- Перегляд (все) - всі проекти.
- Перегляд (тільки свої) - (не застосовується). Якщо у співробітника немає дозволу перегляд (все) для проектів, тоді він зможе бачити тільки проекти, в яких цей співробітник додається в якості члена проекту.
- Додати - створювати проекти.
- Змінити - все (у вас є дозвіл перегляд (все)) і проекти з дозволом перегляд (тільки свої), в яких цей співробітник додається в якості члена проекту.
- Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
Робочий час і табелі
- Перегляд (все) - всі табелі.
- Перегляд (тільки свої) - Співробітник завжди може баити свої табелі.
- Додати - створити табелі.
- Змінити - не може бути застосовано.
- Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої).
Витрати
- Перегляд (все) - всі витрати.
- Перегляд (тільки свої) - тільки витрати, створені співробітником.
- Додати - створювати витрати.
- Змінити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
- Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
Ролі співробітників
- Перегляд (все) - перегляд всіх ролей.
- Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
- Створити - створити роль.
- Змінити - редагувати та управляти ролями.
- Видалити все.
Співробітники
- Перегляд (все) - перегляд всіх співробітників.
- Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
- Створити - створити нових співробітників.
- Змінити - редагувати та керувати співробітниками.
- Видалити все.
Вартості
- Перегляд (все) - перегляд всіх вартостей.
- Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
- Створити - створити нові вартості.
- Змінити - редагувати і керувати вартостями.
- Видалити - все.
Рахунки на оплату
- Перегляд (все) - всі рахунки на оплату.
- Перегляд (тільки свої) - тільки рахунки, створені співробітником.
- Додати - створювати рахунки на оплату.
- Змінити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
- Видалити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
Цілі
- Перегляд (все) - перегляд всіх цілей.
- Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
- Створити - створити цілі.
- Змінити - редагувати та управляти цілями.
- Видалити все.
Шаблони для електронної пошти
- Перегляд (все) - перегляд шаблонів повідомлень.
- Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
- Створити - не може бути застосовано.
- Змінити - редагування та управління шаблонами електронної пошти.
- Видалити все.
Експортер в PDF
- Перегляд (все) - співробітник зможе переглядати всю інформацію про експорт PDF-файлів в «Утиліти -> Масовий експорт pdf» і зможе експортувати рахунки, пропозиції, платежі, кошторису на основі дозволів для цієї функції.
- Перегляд (тільки свої) - не може бути застосовано.
- Створити - не застосовується.
- Змінити - все (якщо у вас є дозвіл перегляд (все) і перегляд (тільки свої)).
- Видалити - не застосовується.
Інші примітки про дозволи:
Запити підтримки
За замовчуванням тільки співробітники, що належать відділу запитів, зможуть бачити запити, якщо в меню «Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Запити -> Дозволити співробітникам доступ тільки до запиту, що належить відділам персоналу» встановлено значення «ТАК».