Модуль "Інтеграція з Хорошоп"

17 березня 2025
👁 39

Командою Perfectum CRM+ERP була розроблена інтеграція з платформою Хорошоп, що дозволяє передавати замовлення з магазину Хорошоп у CRM, а також синхронізувати товари.

Для використання модуля необхідно:

Основні можливості.

Інтеграція надає такі можливості:

  • Передача замовлень з магазину Хорошоп у CRM.
  • Синхронізація товарів між CRM та магазином.
  • Гнучке налаштування оновлення даних.

Налаштування модуля "Інтеграція з Хорошоп".

Розділ доступний за шляхом "Налаштування - Конфігурація - Додатки - Хорошоп". Для інтеграції необхідно:

  1. Посилання на магазин – поле для введення URL магазину Хорошоп.
  2. Логін – поле для введення логіну адміністратора магазину Хорошоп.
  3. Пароль – поле для введення пароля для авторизації в Хорошоп.
  4. Кнопка "Перевірити підключення" – перевіряє коректність підключення до системи Хорошоп.

Після натискання кнопки "Перевірити підключення" з'являється повідомлення про успішне або невдале підключення.

1

Передача товарів у магазин Хорошоп

Інтеграція дозволяє автоматично передавати товари з CRM до магазину Хорошоп та періодично оновлювати інформацію про товари:

  • Оновлення цін, наявності, опису та інших характеристик товару.
  • Можливість вибору, які саме дані потрібно оновлювати.
  • Фільтрація товарів за категоріями для передачі.

Доступні можливості:

  1. З якою періодичністю оновлювати каталог товарів (у хвилинах) – вкажіть проміжок часу у хвилинах, через який буде оновлюватися каталог товарів.
  2. Вкажіть перелік категорій товарів, що потрібно оновлювати – виберіть категорії товарів, які потребують оновлення.
  3. Вкажіть список полів товару, які потрібно оновити – зазначте, які характеристики товарів мають оновлюватися (назва, опис, ціна тощо).
  4. Не оновлювати замовлення старше (у днях) – вкажіть, скільки днів має пройти, щоб замовлення не оновлювалися.
  5. Не оновлювати замовлення зі статусами – оберіть статуси замовлень, які не потребують оновлення (наприклад, "Виконано").
  6. У якому складі активувати товар при імпорті – вкажіть склад, де буде активовано товар після імпорту.
    2
  7. ПІБ – оберіть необхідний варіант.
  8. Мова – встановіть мову системи.
  9. Джерело замовлення за замовчуванням – виберіть джерело для нових замовлень.
  10. Співставте способи доставки – налаштуйте відповідність способів доставки.
    3
  11. Спосіб доставки за замовчуванням – вкажіть спосіб доставки для нових замовлень.
  12. Співставте способи оплати – налаштуйте відповідність способів оплати.
    4
  13. Спосіб оплати за замовчуванням - вкажіть спосіб оплати для нових замовлень.
  14. Співставте статуси замовлень - налаштуйте відповідність статусів замовлень.
    5
  15. Статус замовлення за замовчуванням – встановіть початковий статус замовлення.
  16. Відповідальний за замовлення за замовчуванням – вкажіть співробітника.
  17. Коренева директорія Хорошопа для імпорту – виберіть директорію для імпорту товарів.
  18. Імпортувати Товари З Хорошоп – імпорт товарів для ручного режиму.

6

Передача замовлень у CRM

Після успішної авторизації інтеграція автоматично отримує нові замовлення з магазину Хорошоп та передає їх у CRM:

  • Процес виконується періодично згідно з налаштуваннями інтеграції.
  • Замовлення з магазину з'являються в CRM в режимі реального часу або за розкладом.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.