Звіт "ROI"

30 січня 2024
👁 670

ROI – коефіцієнт окупності або показник повернення всіх інвестицій.

Для перегляду звіту перейдіть до "Компанія -> Звіти" та виберіть "ROI".

  1. Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти звіт.
  2. Фільтр "Категорії витрат" - дозволяє вибрати категорії витрат, за якими необхідно скласти звіт.
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту звіту.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку записів у звіті.
  6. Таблиця звіту

Опис колонок таблиці звіту.

  • Період - вказує місяці згідно з фільтром "Рік".
  • Візити – кількість візитів для перегляду цієї кампанії (дані беруться з налаштувань РК).
  • Конверсія у заявки – відображається % перетворення візитів у реальні заявки.
    Заявка це: лід або замовлення у початковому статусі.
  • Заявки – Загальна кількість заявок. Тобто враховуються всі ліди у початковому статусі (з огляду на неякісні та програні) або замовлення у початковому статусі (прим. Статус: "Нове замовлення").
  • Конверсія у продажу - Показує % перетворених заявок на реальні продажі.
    Продаж це:
    Ліди: по ліду була виставлена і прийнята КП (всі КП за період кампанії), виставлений і оплачений або частково оплачений рахунок . Тобто всі ліди, за якими ви отримали кошти.
    Замовлення: замовлення у статусі «Виконане». Тобто всі замовлення, за якими ви отримали кошти.
  • Продажі - Кількість продажів за лідами або замовленнями.
  • Дохід – це сума отриманих коштів від отриманих лідів чи замовлень за період кампаній.
    По лідах: сплачені або частково сплачені рахунки.
    На замовлення: сума на замовлення у статусі «Виконаний».
  • Витрати - вказується сума витрат на рекламну кампанію.
    Сума витрати додатися до звіту лише при створенні витрати якщо в ньому активувати чекбокс "Враховувати в ROI".
  • Прибуток - Сума, яка вважається за формулою: дохід - бюджет = прибуток.
  • ROI = (Дохід - Витрати) / Витрати * 100%.

1

Діаграма звіту. Нижче на сторінці можна помітити діаграму звіту ROI.

Доступні можливості:

  1. Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти діаграму.
  2. Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати конкретне джерело клієнтів, за яке необхідно скласти діаграму.
  3. Фільтр "Кампанія" - дозволяє вибрати рекламну кампанію, за якою необхідно скласти діаграму.
  4. При натисканні на Джерело він не братиме участі в діаграмі.

2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.