Звіт "ROI"
ROI – коефіцієнт окупності або показник повернення всіх інвестицій.
Для перегляду звіту перейдіть до "Компанія -> Звіти" та виберіть "ROI".
- Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти звіт.
- Фільтр "Категорії витрат" - дозволяє вибрати категорії витрат, за якими необхідно скласти звіт.
- Кнопка "Експорт" - для експорту звіту.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці звіту.
- Графа "Пошук" - для пошуку записів у звіті.
- Таблиця звіту
Опис колонок таблиці звіту.
- Період - вказує місяці згідно з фільтром "Рік".
- Візити – кількість візитів для перегляду цієї кампанії (дані беруться з налаштувань РК).
- Конверсія у заявки – відображається % перетворення візитів у реальні заявки.
Заявка це: лід або замовлення у початковому статусі. - Заявки – Загальна кількість заявок. Тобто враховуються всі ліди у початковому статусі (з огляду на неякісні та програні) або замовлення у початковому статусі (прим. Статус: "Нове замовлення").
- Конверсія у продажу - Показує % перетворених заявок на реальні продажі.
Продаж це:
Ліди: по ліду була виставлена і прийнята КП (всі КП за період кампанії), виставлений і оплачений або частково оплачений рахунок . Тобто всі ліди, за якими ви отримали кошти.
Замовлення: замовлення у статусі «Виконане». Тобто всі замовлення, за якими ви отримали кошти. - Продажі - Кількість продажів за лідами або замовленнями.
- Дохід – це сума отриманих коштів від отриманих лідів чи замовлень за період кампаній.
По лідах: сплачені або частково сплачені рахунки.
На замовлення: сума на замовлення у статусі «Виконаний». - Витрати - вказується сума витрат на рекламну кампанію.
Сума витрати додатися до звіту лише при створенні витрати якщо в ньому активувати чекбокс "Враховувати в ROI". - Прибуток - Сума, яка вважається за формулою: дохід - бюджет = прибуток.
- ROI = (Дохід - Витрати) / Витрати * 100%.
Діаграма звіту. Нижче на сторінці можна помітити діаграму звіту ROI.
Доступні можливості:
- Фільтр "Період" - дозволяє вибрати період, за який необхідно скласти діаграму.
- Фільтр "Джерело" - дозволяє вибрати конкретне джерело клієнтів, за яке необхідно скласти діаграму.
- Фільтр "Кампанія" - дозволяє вибрати рекламну кампанію, за якою необхідно скласти діаграму.
- При натисканні на Джерело він не братиме участі в діаграмі.