Налаштування розділу "Підтримка"

23 лютого 2024
👁 4941

Налаштування розділу "Підтримка" доступне за шляхом: "Налаштування -> Компанія -> Підтримка". Доступні підрозділи для налаштування:

  1. Створювати/редагувати готові відповіді;
  2. Створювати/редагувати відділи;
  3. Створювати/редагувати пріоритети запитів;
  4. Налаштовувати спам-фільтри;
  5. Створювати/редагувати статуси запитів;

Додаткові налаштування розділу "Підтримка" доступні за шляхом: "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Підтримка".

У вкладці "Первинне налаштування" доступні параметри для налаштування:

  • Отримайте повідомлення про новий відкритий запит - всі співробітники, які перебувають у відділі запиту, отримають повідомлення про те, що новий запит відкритий
  • Отримувати повідомлення, коли клієнт відповідає на запит
  • Дозволити співробітникам відкривати запити всім контактам? - якщо співробітник не має прав доступу до перегляду бази клієнтів, йому доступно лише створювати нові запити в галузі адміністрування для тих контактів, в яких він призначений адміністратором клієнта
  • Дозволити доступ не співробітникам
  • Дозволити співробітникам, які не є адміністраторами, видаляти вкладені файли до запитів
  • Дозволити клієнтові змінювати статус запиту в області клієнтів
  • Дозволити клієнтові відкривати закриті запити?
  • Порядок виведення відповідей на запити
  • Вимкнути таймер після відповіді на тікет?
  • Автоматично закрити запит після відповіді?
  • Автоматично призначати персонального менеджера клієнта відповідальним за запит
  • Кількість годин до автоматичного закриття запиту
  • Максимальна кількість відкритих запитів від одного клієнта
  • Максимальна кількість відкритих запитів від одного клієнта-партнера

set1

  • Статус за замовчуванням вибрано, якщо відповісти на запит
  • Макс. вкладень у запиті
  • Дозволити вкладення з розширеннями - доступні формати для завантаження файлів
  • Початок робочого часу/Кінець робочого часу
  • Робочі дні
  • Джерело лідів, конвертованих із замовлених запитів
  • Співробітник від якого надсилатимуться автоматичні відповіді - налаштування необхідне для надсилання автоматичних відповідей, виберіть співробітника зі списку і від його імені надсилатимуться автоматичні відповіді у запитах.
  • Час відправки автоматичної відповіді, в хвилинах - вкажіть кількість хвилин, через яку надсилатимуться автоматичні відповіді відповідно до сценарію їх спрацьовування.
  • Рівні оцінки обслуговування – вкажіть число для рівнів. Рівні оцінки будуть доступні в особистому кабінеті клієнта після закриття тікету.

set2

У вкладці "Електронна пошта" доступні параметри для налаштування:

  • Тільки для зареєстрованих користувачів
  • Тільки відповіді дозволені електронною поштою
  • Імпортувати лише текст відповіді без попереднього цитування
  • Пріоритет за замовчуванням для надісланого запиту

set3

У вкладці "Форма для запитів" доступні параметри для налаштування:

  • Інформація про форму
  • Встановлення форми на сайті
  • Змінити контейнер для форми (Bootstrap)

set4

У вкладці "Шаблони повідомлень" можна настроїти текст автоматичних повідомлень за конкретними шаблонами.

  • Повідомлення про те, що підтримка зараз не працює
  • Автоматична відповідь на запит клієнта – дозволяє використовувати автоматичну відповідь після створення запиту клієнтом
  • Автоматична відповідь під час прострочення запиту - дозволяє відправити автоматичну відповідь, якщо запит, перебуваючи в конкретному статусі, прострочив свій часовий інтервал перебування у статусі.

set5

У вкладці "Інформаційний блок", ви можете активувати блок повідомлення, яке буде виводитися на стороні клієнта перед формуванням запиту на підтримку.

set5.1

Приклад відображення інформаційного блоку.

set6

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.