Підтримка
24 вересня 2019
👁 421
У розділі "Налаштування" ви можете налаштувати такі опції:
- Створювати/редагувати відділи;
- Створювати/редагувати готові відповіді;
- Створювати/редагувати пріоритети тікетів;
- Створювати/редагувати статуси тікетів;
- Створювати/редагувати послуги;
- Налаштовувати спам фильтри;
Додаткові налаштування розділу "Підтримка" ви можете знайти по шляху:
Налаштування -> Конфігурація-> Підтримка.
У вкладці "Загальні" ви можете здійснити такі налаштування:
- Використовувати послуги - вивід в області тікета випадаючого списку можливість вибору послуги;
- Дозволяти співробітникам доступ тільки до тих тікетів, до відділу якого вони відносяться;
- Отримайте сповіщення про новий відкритий тікет - всі співробітники, які перебувають в відділі тікета, отримають сповіщення, про те, що новий тікет відкритий;
- Дозволити співробітникам відкривати тікети всіх контактів - якщо працівник не має прав доступу перегляду бази клієнтів;
- Дозволити доступ не співробітникам - відкрити доступ до тікетів користувачам системи, але не співробітникам компанії;
- Дозволити клієнту змінювати статус тікета з області клієнтів - надання можливості клієнту редагувати статус тікета;
- У профілі клієнта відображати тільки тікети, пов'язані з зареєстрованим контактом (первинний контакт не застосовується) - виводити в картці клієнта тікети всіх контактних осіб в картці клієнта крім тікетів первинного контакту;
- Вивід тікетів - можливість встановити вивід тікетів по-зростанню або по-зменшенню;
- Статус за замовчуванням, вибраний при відповіді на тікет - вказати статус тікета в котрий переходить тікет після відповіді менеджера;
- Макс. вкладень в тікеті - встановити максимальну кількість файлів, які клієнт може додати до тікету;
- Дозволити вкладення з розширеннями - можливість вказати можливі формати файлів для завантаження;