Підтримка

24 вересня 2019
👁 741

У розділі "Налаштування -> Компанія -> Підтримка" ви можете налаштувати такі опції:

  1. Створювати/редагувати готові відповіді;
  2. Створювати/редагувати відділи
  3. Створювати/редагувати пріоритети запитів
  4. Налаштовувати спам фільтри;
  5. Створювати/редагувати статуси запитів;
  6. Створювати/редагувати послуги;

Додаткові налаштування розділу "Підтримка" ви можете знайти по шляху:

podderzhka 1

podderzhka 2

У вкладці "Перше налаштування" ви можете здійснити такі налаштування:

  • Використовувати послуги - вивід в області запиту випадаючого списку можливість вибору послуги;
  • Дозволяти співробітникам доступ тільки до тих запитів, до відділу якого вони відносяться;
  • Отримайте сповіщення про новий відкритий запит - всі співробітники, які перебувають в відділі запиту, отримають сповіщення, про те, що новий запит відкритий;
  • Отримувати сповіщення, коли клієнт відповідає на запит
  • Дозволити співробітникам відкривати запити всіх контактів - якщо працівник не має прав доступу перегляду бази клієнтів;
  • Дозволити доступ не співробітникам - відкрити доступ до запитів користувачам системи, але не співробітникам компанії;
  • Дозволити співробітникам, які не є адміністраторами, видаляти вкладені запити
  • Дозволити клієнту змінювати статус запиту з області клієнтів - надання можливості клієнту редагувати статус запиту;
  • Вивід запитів - можливість встановити вивід запитів по-зростанню або по-зменшенню;
  • Статус за замовчуванням, вибраний при відповіді на запит - вказати статус запиту в котрий переходить запит після відповіді менеджера;
  • Макс. вкладень в запиті - встановити максимальну кількість файлів, які клієнт може додати до запиту;
  • Дозволити вкладення з розширеннями - можливість вказати можливі формати файлів для завантаження;

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти