Налаштування модулю "Інтеграція з Prom.ua модуля «Замовлення»"

27 грудня 2022
👁 1196

Після придбання модуля "Інтеграція з Prom.ua модуля «Замовлення»" Вам необхідно його налаштувати для коректної роботи.

Для цього потрібно:

  • Зареєструвати (або увійти в існуючий) аккаунт магазину на маркетплейсі Prom.ua
  • prom

  • Необхідно ввести дані Вашої електронної пошти та телефон
  • prom

    prom

  • Після того, як Вас перенаправить на сторінку створеного магазину, в правому нижньому кутку буде кнопка зв'язку з призначеним Вам менеджером. Натисніть на неї
  • prom

  • Відкриється форма для звернення. Внесіть свої контакти для зв'язку і напишіть текст з проханням отримати ключ API (після цього менеджер з Вами зв'яжеться і відправить ключі на зазначену в зверненні пошту. Звертайте увагу на час роботи менеджера, написаний вгорі форми)
  • prom

  • Перейдіть на свою пошту і скопіюйте отриманий ключ
  • prom

    prom

  • Увійдіть в Perfectum CRM, перейдіть по шляху "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Marketplace", внесіть ключ у відповідне поле і збережіть налаштування.
  • prom

  • Через деякий час (при першому запуску планувальника завдань) в систему підтягнутися способи оплати з Вашого кабінету Prom і їх можна буде зіставити з відповідними способами оплати в СРМ (щоб не чекати запуску планувальника, його можна запустити вручну по шляху "Налаштування -> Первинне налаштування - > Планувальник завдань "
  • prom

  • Після імпорту способів оплати - зіставте їх, вкажіть джерело для замовлень за замовчуванням і збережіть (щоб зіставити кілька способів оплати - натисніть на плюс (1)) На цьому безпосереднє налаштування інтеграції буде закінчене, далі описані способи її тестування і налаштування допоміжних категорій .
  • prom

Налаштування категорій для Замовлень Prom

  • Натисніть "Оновити категорії" (на поточній сторінці налаштувань), щоб отримати категорії товарів з прому
  • prom

    Для імпорту товарів з магазину Prom в CRM натисніть кнопку “Отримати товари з Prom”

    ps 11.1

    Далі виберіть категорію, в яку потраплятимуть товари, для яких не налаштовано співставлення категорій в CRM та PROM. Потім натисніть кнопку “Розпочати імпорт”. В разі успішного імпорту, товари з’являться на сторінці модулю “Склад”

    ps 11.2

  • Перейдіть за шляхом "Налаштування -> Торгівля -> Склад -> Категорії"
  • prom

  • Натисніть "Нова категорія" або на опцію редагування існуючої категорії для прив'язки її до категорії Prom і збережіть (Якщо ви не хочете, щоб товари конкретної категорії експортувалися на Prom, можна поставити галочку у відповідному чек-боксі при створенні категорії)
  • prom

    prom

  • Додатково категорію також можна віднести до групи (групи будуть імпортовані з Ваших груп на Prom)
  • prom

    prom

Тестування магазину

  • Створіть товар в категорії, яка вивантажується на Prom (по шляху "Торгівля -> Склад"). (Якщо на попередньому кроці Ви прив'язували до категорій Prom існуючі категорії і в них вже є товари, то створювати нові не потрібно). Детальніше про створення товарів в документації
  • prom

  • Після запуску планувальника товари вивантажаться на Prom. Щоб перевірити це - перейдіть в свій магазин, в лівому меню виберіть "Товари і послуги -> Позиції" (також дізнатися час та кількість імпортованих позицій можна за шляхом "Товари і послуги - Імпорт")
  • prom

  • Тепер з існуючих товарів можна створити замовлення з магазину (як продавець) або з сайту магазину (як покупець)
  • Для створення замовлення від імені продавця перейдіть в магазин, натисніть "Замовлення і повідомлення - Замовлення - Створити замовлення"
  • prom

    prom

  • Для створення замовлення від покупця перейдіть в магазин, відкрийте меню, що випадає біля його назви, натисніть на "Сайт {Ім'я_Магазину}"
  • prom

  • На сайті перейдіть в "Товари і Послуги" та зберіть замовлення.
  • prom

  • Через час замовлення з'являться в системі (по шляху "Торгівля -> Замовлення")
  • prom

Для отримання повідомлень від покупців перейдіть шляхом "Торгівля -> Повідомлення"

ps 22

Натисніть кнопку “Отримати нові повідомлення з Prom”. Після цього повідомлення від покупців буде відображено в таблиці нижче.

ps 23

Натисніть ID повідомлення на Prom, щоб переглянути деталі. У вікні можна побачити деталі та текст повідомлення, а також відповісти на нього. Після натискання кнопки “Надіслати повідомлення клієнту” ваша відповідь буде надіслана.

ps 24

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.