Рекламна кампанія

15 лютого 2023
👁 124

Командою Perfectum CRM+ERP було розроблено новий функціонал "Рекламна кампанія". Дозволяє створювати Рекламні кампанії, створювати UTM-мітки.

UTM-мітки — це інструмент, який допомагає аналізувати, звідки люди приходять на сайт і як вони поводяться.

Перш ніж розпочати роботу з розділом необхідно:

  • Перевірити доступність цього розділу меню (детальніше посилання).

Далі необхідно перейти шляхом: "Налаштування -> Компанія -> Рекламна кампанія -> UTM мітки".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Створити" - дозволяє створити нову UTM-мітку.
  2. Поле для відображення кількості UTM-міток на сторінці (20,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці UTM-міток.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці UTM-міток.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку UTM-міток за ключовими словами.
  6. При натисканні на поле "№" або "Назва" відкриється модальне вікно перегляду/редагування UTM-міток.
  7. Кнопка "Видалити" - для видалення UTM-мітки.

rk1

При створенні UTM-мітки необхідно заповнити:

  1. Назва UTM-мітки - використовується в списках, що випадають, в інших розділах системи.
  2. Саму UTM-мітку
  3. Можна згенерувати UTM-мітку
  4. Вибрати до якої форми на сайті буде прикріплена UTM-мітка (детальніше про форму на сайті)

rk2

Після створення UTM-мітки необхідно створити Рекламну кампанію. Перейдіть по шляху: "Налаштування -> Компанія -> Рекламна кампанія"

Доступні можливості:

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Створити" - дозволяє створити нову рекламну кампанію.
  2. Поле для відображення кількості рекламних кампаній на сторінці (20,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці рекламних кампаній.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці рекламних кампаній.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку рекламних кампаній за ключовими словами.
  6. При натисканні на поле "№" або "Назва" відкриється модальне вікно перегляду/редагування рекламної кампанії.
  7. Кнопка "Видалити" - видалення рекламних кампаній.

rk3

При створенні нової Рекламної кампанії необхідно:

  1. Вказати назву рекламної кампанії.
  2. Вибрати зі списку UTM-мітку.
  3. Вказати кількість візитів.
  4. Вказати Джерело, при виборі UTM-мітки джерело буде автоматично заповнюватися з UTM-мітки.
  5. Вказати Тип кампанії (бюджет/лід/замовлення).
  6. Вказати мультикомпанію. Вказати касу. Поле залежить від того, який модуль у Вас в системі активний (Мультикомпанії/ Каси)
  7. Вказати Валюту кампанії.
  8. Вказати вартість кампанії.
  9. Вказати категорію витрат.
  10. Вказати спосіб оплати.
  11. Вказати дату початку рекламної кампанії. Дату раніше за поточний день ставити заборонено.
  12. Вказати дату закінчення рекламної кампанії. За 24 години до закінчення рекламної кампанії адміністратору буде надіслано відповідне повідомлення.

Примітка!

За замовчуванням існує три типи кампаній:

  • Бюджет на рекламну кампанію виділяє загальний бюджет. Кожна витрата, пов'язана з окремою кампанією, впливає на цифру бюджету.
  • Лід вказує вартість отримання окремого ліду. Тобто за кожен окремий лід компанія сплачує вказану суму.
  • Замовлення вказується вартість отримання окремого замовлення.

Важливо!

  • Після натискання «Зберегти» (у разі вказівки значення у полі бюджет або вартість ліда/клієнта) – створити витрату.
  • Якщо обрано тип кампанії «Лід» або «Замовлення» – витрата формується о 22:00 кожного дня, на суму, яка вважається за формулою: кількість лідів\клієнтів на добу * на вартість 1 ліду\клієнта
  • Якщо ми вказали бюджет – сформували витрати – потім змінили бюджет – раніше сформована витрата буде відкоригована – там буде вказано актуальну суму. (витрати пов'язані з кампаніями – видаляти заборонено, доки існує сама кампанія)

rk4

Важливо!

  • UTM – може стосуватися лише однієї форми на сайті та до 1 рекламної кампанії.
  • Форма на сайті – може стосуватися лише однієї кампанії до одного UTM та одного джерела.
  • Кампанія – може стосуватися лише одного джерела ліду та одного UTM.
 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.