Рекламна кампанія
Командою Perfectum CRM+ERP було розроблено новий функціонал "Рекламна кампанія". Дозволяє створювати Рекламні кампанії, створювати UTM-мітки.
UTM-мітки — це інструмент, який допомагає аналізувати, звідки люди приходять на сайт і як вони поводяться.
Перш ніж розпочати роботу з розділом необхідно:
- Перевірити доступність цього розділу меню (детальніше посилання).
Далі необхідно перейти шляхом: "Налаштування -> Компанія -> Рекламна кампанія -> UTM мітки".
Доступні можливості:
- Кнопка "Створити" - дозволяє створити нову UTM-мітку.
- Поле для відображення кількості UTM-міток на сторінці (20,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці UTM-міток.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці UTM-міток.
- Графа "Пошук" - для пошуку UTM-міток за ключовими словами.
- При натисканні на поле "№" або "Назва" відкриється модальне вікно перегляду/редагування UTM-міток.
- Кнопка "Видалити" - для видалення UTM-мітки.
При створенні UTM-мітки необхідно заповнити:
- Назва UTM-мітки - використовується в списках, що випадають, в інших розділах системи.
- Саму UTM-мітку
- Кнопка для скидання UTM-мітки
- Вибрати до якої форми на сайті буде прикріплена UTM-мітка (детальніше про форму на сайті)
Коротка інструкція зі створення UTM-мітки:
- Необхідно створити порожню UTM-мітку (тільки назву).
- У рекламній кампанії необхідно вказати цю мітку.
- Після цього необхідно додати UTM-мітку у формі на сайті.
Після створення UTM-мітки необхідно створити Рекламну кампанію. Перейдіть за шляхом: "Налаштування -> Компанія -> Рекламна кампанія"
Доступні можливості:
- Кнопка "Створити" - дозволяє створити нову рекламну кампанію.
- Поле для відображення кількості рекламних кампаній на сторінці (20,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці рекламних кампаній.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці рекламних кампаній.
- Графа "Пошук" - для пошуку рекламних кампаній за ключовими словами.
- При натисканні на поле "№" або "Назва" відкриється модальне вікно перегляду/редагування рекламної кампанії.
- Кнопка "Видалити" - видалення рекламних кампаній.
При створенні нової Рекламної кампанії необхідно:
- Вказати назву рекламної кампанії.
- Вибрати зі списку UTM-мітку.
- Вказати кількість візитів.
- Вказати Джерело, при виборі UTM-мітки джерело буде автоматично заповнюватися з UTM-мітки.
- Вказати Тип кампанії (бюджет/лід/замовлення).
- Вказати мультикомпанію. Вказати касу. Поле залежить від того, який модуль у Вас в системі активний (Мультикомпанії/ Каси)
- Вказати Валюту кампанії.
- Вказати вартість кампанії.
- Вказати категорію витрат.
- Вказати спосіб оплати.
- Вказати дату початку рекламної кампанії. Дату раніше за поточний день ставити заборонено.
- Вказати дату закінчення рекламної кампанії. За 24 години до закінчення рекламної кампанії адміністратору буде надіслано відповідне повідомлення.
Примітка!
За замовчуванням існує три типи кампаній:
- Бюджет - на рекламну кампанію виділяється загальний бюджет. Кожна витрата, пов'язана з окремою кампанією, впливає на цифру бюджету.
- Лід - вказується вартість отримання окремого ліду. Тобто за кожен окремий лід компанія сплачує вказану суму.
- Замовлення - вказується вартість отримання окремого замовлення.
Важливо!
- Після натискання «Зберегти» (у разі вказання значення у полі "Бюджет" або "Вартість ліда/клієнта") – створиться витрата.
- Якщо обрано тип кампанії «Лід» або «Замовлення» – витрата формується о 22:00 кожного дня, на суму, яка рахується за формулою: кількість лідів\клієнтів на добу * на вартість 1 ліду\клієнта
- Якщо ми вказали бюджет – сформували витрати – потім змінили бюджет – раніше сформована витрата буде відкоригована – там буде вказано актуальну суму. (витрати пов'язані з кампаніями видаляти заборонено, доки існує сама кампанія)
Важливо!
- UTM – може відноситись лише до однієї форми на сайті та до 1 рекламної кампанії.
- Форма на сайті – може відноситись лише до однієї кампанії, до одної UTM та одного джерела.
- Кампанія - може відноситись лише до одного джерела ліду та одної UTM.