Налаштування форми отримання Лідів на сайті
- Додати нову форму
- Експорт форм
- Пошук на сторінці за ключовими словами
- ID номер форми
- Назва форми (можливе редагування після натискання назви)
- Кількість заявок за конкретною формою
- Дата та час останніх змін у формі
- Як давно додано форму
Для додавання нової форми натисніть кнопку «Нова форма».
- Назва форми – ім'я форми, що відображатиметься в головному профілі при відкритті Ліда.
- Мова – виберіть мову для перевірки повідомлень.
- Назва кнопки надсилання форми – вкажіть текст, який буде написаний на кнопці, яка буде розташована внизу форми. Користувачеві потрібно буде натиснути її , щоб надіслати форму.
- Текст повідомлення після успішного заповнення форми - це повідомлення буде показано після успішного надсилання форми.
- Використовувати Google Аналітику* - надає можливість відстежувати успішні конверсії та передавати їх до Google Аналітики.
- Іконка Pop-up форми - дозволяє вибрати іконку, яка відображатиметься у вас на сайті та після натискання на яку відкриється форма для заповнення.
- Автоматична позначка як загальнодоступна - ліди, які приходять в систему, будуть доступні для перегляду. Якщо чек бокс не натиснутий, лідів бачать тільки співробітники з відповідними ролями, або з доступом.
Дозволити дублювання ліда для додавання в базу? - Джерело ліда від партнера - можливість вибрати джерело ліда за партнерською програмою за замовчуванням.
- Джерело - джерело Лідів за промовчанням.
- Статус - статус за замовчуванням ліда під час додавання.
- Ліди закріплені за ролями - автоматичний рівномірний розподіл лідів по ролі співробітників (детальніше про налаштування лідів читайте за посиланням).
- Ліди закріплені за співробітниками – ручне призначення співробітників для лідів.
- Налаштування повідомлень – надають можливість повідомити необхідних співробітників про додавання нового ліда.
*Для того, щоб запрацювала можливість використання Google Аналітики, необхідно в налаштуваннях створення форми поставити галочку "Використовувати Google Аналітику".
Потім створити обліковий запис у Google Analytics (якщо вже є існуючий, тоді не потрібно), і додати потік даних.
Далі отримати ідентифікатор потоку.
Потім вставте його в поле ідентифікатора потоку в налаштуваннях форми. Після цього опція почне працювати.
** Якщо чек-бокс "Дозволити дублювання ліда для додавання до бази?" не натиснути, тоді система надає можливість налаштувати уникнення дублювання полів з даними ліда.
- Виберіть зі списку поле, за яким система автоматично відстежить дублювання інформації (наприклад, електронна пошта або телефон).
- Виберіть друге аналогічне поле (або залиште порожнім для відстеження лише по одному полю).
- При активації чек-боксу система автоматично створить завдання, після чого відповідальний співробітник проаналізує дані Ліда і почне подальші дії.
Після натискання кнопки "Зберегти", будуть показані нові вкладки:
"Конструктор форм" і "Код для встановлення на сайт".
Конструктор форм - використовується для додавання необхідних полів. Конструктор використовує поля із розділу Ліди. Поля, що налаштовуються, також доступні для додавання у форму.
Для додавання поля у форму, перетягніть поле вправо в області форми, або натисніть на нього. Після додавання, поле з лівого боку автоматично відключиться. Є можливість додати поле у форму лише один раз, щоб запобігти плутанині з даними форми.
Доступні поля для додавання:
- Тема - тема заявки
- Абзац - відстань між полями
- Завантаження файлу – з'являється кнопка для завантаження файлу
- Ім'я потенційного клієнта
- Прізвище потенційного клієнта
- Посада потенційного клієнта
- Телефон
- Компанія - назва компанії
- Адреса
- Місто
- Район
- Країна
- Поштовий індекс
- Додаткова інформація - поле для уточнення даних користувача
- Веб-сайт потенційного клієнта
Після додавання поля, користувачу доступно:
- Кнопка редагування поля
- Кнопка видалення поля
- Відмітка поля є обов'язковою для заповнення
- Назва поля
- Підказка, що саме і як саме необхідно заповнити (з'явиться у вигляді питання)
- Значення за замовчуванням
- Ім'я класу (для коректної роботи форми користувачу необхідно не редагувати ім'я класу)
- Системна інформація
- Текст-заповнювач (Placeholder)
Після збереження даних у конструкторі форм, перейдіть у вкладку "Код для установки на сайт".
Код для встановлення на сайт - це код, який потрібно розмістити на своєму веб-сайті для додавання форми.
Передача результатів заповнення із власних форм на сайті в Perfectum CRM+ERP
Для цього спочатку створіть форму за інструкцією, описаною вище і після збереження необхідно дізнатися код форми, який вам буде доступний після створення форми у вкладці "Код для встановлення на сайт".
Після цього необхідно сформувати запит, приклад POST запиту на AJAX:
$.post(`https://АДРЕСА_СИСТЕМИ/forms/wtl/КОД_ФОРМИ`, {
key: КОД_ФОРМИ,
name: ЗНАЧЕННЯ_ДЛЯ_ПОЛЯ_NAME,
phonenumber: ЗНАЧЕННЯ_ДЛЯ_ПОЛЯ_PHONENUMBER,
xxx: ЗНАЧЕННЯ_ДЛЯ_ПОЛЯ_ХХХ,
...
});