Налаштування форми отримання Лідів на сайті

25 травня 2023
👁 6852
Форма для отримання лідів на сайті - це функціональний модуль Perfectum CRM+ERP, який дозволяє створювати веб-форму для додавання на свій веб -сайт, цільову сторінку і т.д.
При заповненні форми на сайті, користувачі вказують необхідну інформацію, далі вона надходить у Perfectum CRM+ERP у вигляді нового Ліда.
 
Управління формами отримання лідів на сайті є на сторінці: «Налаштування -> Продажі -> Ліди -> Форма на сайті.
  1. Додати нову форму
  2. Експорт форм
  3. Пошук на сторінці за ключовими словами
  4. ID номер форми
  5. Назва форми (можливе редагування після натискання назви)
  6. Кількість заявок за конкретною формою
  7. Дата та час останніх змін у формі
  8. Як давно додано форму

forma dlya lidov00 02.11

 Для додавання нової форми натисніть кнопку «Нова форма».

  1. Назва форми – ім'я форми, що відображатиметься в головному профілі при відкритті Ліда.
  2. Мова – виберіть мову для перевірки повідомлень.
  3. Назва кнопки надсилання форми – вкажіть текст, який буде написаний на кнопці, яка буде розташована внизу форми. Користувачеві потрібно буде натиснути її , щоб надіслати форму.
  4. Текст повідомлення після успішного заповнення форми - це повідомлення буде показано після успішного надсилання форми.
  5. Використовувати Google Аналітику* - надає можливість відстежувати успішні конверсії та передавати їх до Google Аналітики.
  6. Іконка Pop-up форми - дозволяє вибрати іконку, яка відображатиметься у вас на сайті та після натискання на яку відкриється форма для заповнення.
  7. Автоматична позначка як загальнодоступна - ліди, які приходять в систему, будуть доступні для перегляду. Якщо чек бокс не натиснутий, лідів бачать тільки співробітники з відповідними ролями, або з доступом.
    Дозволити дублювання ліда для додавання в базу?
  8. Джерело ліда від партнера - можливість вибрати джерело ліда за партнерською програмою за замовчуванням.
  9. Джерело - джерело Лідів за промовчанням.
  10. Статус - статус за замовчуванням ліда під час додавання.
  11. Ліди закріплені за ролями - автоматичний рівномірний розподіл лідів по ролі співробітників (детальніше про налаштування лідів читайте за посиланням).
  12. Ліди закріплені за співробітниками – ручне призначення співробітників для лідів.
  13. Налаштування повідомлень – надають можливість повідомити необхідних співробітників про додавання нового ліда.

new form

 

*Для того, щоб запрацювала можливість використання Google Аналітики, необхідно в налаштуваннях створення форми поставити галочку "Використовувати Google Аналітику".

forma dlya lidov05 google1

Потім створити обліковий запис у Google Analytics (якщо вже є існуючий, тоді не потрібно), і додати потік даних.

forma dlya lidov05 google2

Далі отримати ідентифікатор потоку.

forma dlya lidov05 google3

Потім вставте його в поле ідентифікатора потоку в налаштуваннях форми. Після цього опція почне працювати.

forma dlya lidov05 google4

 

** Якщо чек-бокс "Дозволити дублювання ліда для додавання до бази?" не натиснути, тоді система надає можливість налаштувати уникнення дублювання полів з даними ліда.

  1. Виберіть зі списку поле, за яким система автоматично відстежить дублювання інформації (наприклад, електронна пошта або телефон).
  2. Виберіть друге аналогічне поле (або залиште порожнім для відстеження лише по одному полю).
  3. При активації чек-боксу система автоматично створить завдання, після чого відповідальний співробітник проаналізує дані Ліда і почне подальші дії.

new form2 double

 

Після натискання кнопки "Зберегти", будуть показані нові вкладки:
"Конструктор форм" і "Код для встановлення на сайт".

 

Конструктор форм - використовується для додавання необхідних полів. Конструктор використовує поля із розділу Ліди. Поля, що налаштовуються, також доступні для додавання у форму.
Для додавання поля у форму, перетягніть поле вправо в області форми, або натисніть на нього. Після додавання, поле з лівого боку автоматично відключиться. Є можливість додати поле у ​​форму лише один раз, щоб запобігти плутанині з даними форми.

Доступні поля для додавання:

  • Тема - тема заявки
  • Абзац - відстань між полями
  • Завантаження файлу – з'являється кнопка для завантаження файлу
  • Ім'я потенційного клієнта
  • Прізвище потенційного клієнта
  • Посада потенційного клієнта
  • Email
  • Телефон
  • Компанія - назва компанії
  • Адреса
  • Місто
  • Район
  • Країна
  • Поштовий індекс
  • Додаткова інформація - поле для уточнення даних користувача
  • Веб-сайт потенційного клієнта

forma dlya lidov02

Після додавання поля, користувачу доступно:

  1. Кнопка редагування поля
  2. Кнопка видалення поля
  3. Відмітка поля є обов'язковою для заповнення
  4. Назва поля
  5. Підказка, що саме і як саме необхідно заповнити (з'явиться у вигляді питання)
  6. Значення за замовчуванням
  7. Ім'я класу (для коректної роботи форми користувачу необхідно не редагувати ім'я класу)
  8. Системна інформація
  9. Текст-заповнювач (Placeholder)

forma dlya lidov0 1 3

Після збереження даних у конструкторі форм, перейдіть у вкладку "Код для установки на сайт".

Код для встановлення на сайт - це код, який потрібно розмістити на своєму веб-сайті для додавання форми.

forma dlya lidov03

Передача результатів заповнення із власних форм на сайті в Perfectum CRM+ERP

Для цього спочатку створіть форму за інструкцією, описаною вище і після збереження необхідно дізнатися код форми, який вам буде доступний після створення форми у вкладці "Код для встановлення на сайт".

7

Після цього необхідно сформувати запит, приклад POST запиту на AJAX:

 $.post(`https://АДРЕСА_СИСТЕМИ/forms/wtl/КОД_ФОРМИ`, {

key: КОД_ФОРМИ,

name: ЗНАЧЕННЯ_ДЛЯ_ПОЛЯ_NAME,

phonenumber: ЗНАЧЕННЯ_ДЛЯ_ПОЛЯ_PHONENUMBER,

xxx: ЗНАЧЕННЯ_ДЛЯ_ПОЛЯ_ХХХ,

...

});

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.