Модуль "Інтеграція з Binotel"
У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.
Для використання "Інтеграції з Binotel" необхідно:
- Придбати та встановити цей модуль.
- Налаштувати модуль.
- За необхідністю налаштувати Кол-трекінг.
Для здійснення дзвінка Вашому клієнту зайдіть у розділ "Клієнти" та натисніть на номер Вашого клієнта. Для перегляду історії дзвінків необхідно перейти шляхом: "Активності -> Дзвінки"
У розділі "Історія дзвінків" є:
- Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за типом.
- Кнопка "Оновити історію" - для завантаження останнього оновлення дзвінків (оновлювати можна лише 5 разів на хвилину).
- Кнопка "Статистика за втраченими" - відкриває меню перегляду статистики за втраченими дзвінками.
- Фільтр "Від" - дозволяє вказати дату Від якої буде здійснено пошук дзвінків.
- Фільтр "До" - дозволяє вказати дату До якої буде здійснено пошук дзвінків.
- Фільтр "За співробітниками" - дозволяє вказати одного співробітника, якому необхідно переглянути історію дзвінків.
- Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для відображення неуспішних дзвінків у списку.
- Поле для вибору відображення кількості дзвінків у таблиці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Оновити" - при натисканні оновлює таблицю.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами
- Таблиця дзвінків - щоб переглянути всі дзвінки.
Меню перегляду статистики за втраченими дзвінками. Для перегляду статистики необхідно перейти шляхом: "Активності -> Бінотел" натиснути на кнопку "Статистика за втраченими". Можливості меню статистики:
- Кнопка "Оновити історію" - для завантаження останнього оновлення дзвінків (оновлювати можна лише 5 разів на хвилину).
- Кнопка "Всі дзвінки" - повертає на сторінку всіх дзвінків.
- Фільтр "Від" - дозволяє вказати дату Від якої буде здійснено пошук дзвінків.
- Фільтр "До" - дозволяє вказати дату До якої буде здійснено пошук дзвінків.
- Фільтр "За співробітниками" - дозволяє вказати одного співробітника, якому необхідно переглянути історію дзвінків.
- Поле для вибору відображення кількості дзвінків у таблиці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Оновити" - при натисканні оновлює таблицю.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами
- Таблиця втрачених дзвінків - для перегляду всіх дзвінків.