Модуль "Інтеграція з Binotel"

18 листопада 2022
👁 2337

У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.

Для використання "Інтеграції з Binotel" необхідно:

  1. Придбати та встановити цей модуль.
  2. Налаштувати модуль
  3. Здійснювати дзвінки Вашим клієнтам або лідам
  4. Відслідковувати Вашу історію розмов з клієнтом або лідом за допомогою розділу "Активності -> Бінотел"

bino1

Для здійснення дзвінка Вашому клієнту зайдіть у розділ "Клієнти" та натисніть на номер Вашого клієнта. Для перегляду історії дзвінків необхідно перейти шляхом: "Активності -> Дзвінки"

У розділі "Історія дзвінків" є:

  1. Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за типом.
  2. Кнопка "Оновити історію" - для завантаження останнього оновлення дзвінків (оновлювати можна лише 5 разів на хвилину).
  3. Кнопка "Статистика за втраченими" - відкриває меню перегляду статистики за втраченими дзвінками.
  4. Фільтр "Від" - дозволяє вказати дату Від якої буде здійснено пошук дзвінків.
  5. Фільтр "До" - дозволяє вказати дату До якої буде здійснено пошук дзвінків.
  6. Фільтр "За співробітниками" - дозволяє вказати одного співробітника, якому необхідно переглянути історію дзвінків.
  7. Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для відображення неуспішних дзвінків у списку.
  8. Поле для вибору відображення кількості дзвінків у такбліці (10,25,50...).
  9. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  10. Кнопка "Оновити" - при натисканні оновлює таблицю.
  11. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами
  12. Таблиця дзвінків - щоб переглянути всі дзвінки.

bino2

Меню перегляду статистики за втраченими дзвінками. Для перегляду статистики необхідно перейти шляхом: "Активності -> Бінотел" натиснути на Кнопка "Статистика за втраченими". Можливості меню статистики:

  1. Кнопка "Оновити історію" - для завантаження останнього оновлення дзвінків (оновлювати можна лише 5 разів на хвилину).
  2. Кнопка "Всі дзвінки" - повертає на сторінку всіх дзвінків.
  3. Фільтр "Від" - дозволяє вказати дату Від якої буде здійснено пошук дзвінків.
  4. Фільтр "До" - дозволяє вказати дату До якої буде здійснено пошук дзвінків.
  5. Фільтр "За співробітниками" - дозволяє вказати одного співробітника, якому необхідно переглянути історію дзвінків.
  6. Поле для вибору відображення кількості дзвінків у такбліці (10,25,50...).
  7. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  8. Кнопка "Оновити" - при натисканні оновлює таблицю.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами
  10. Таблиця втрачених дзвінків - для перегляду всіх дзвінків.

bino3

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.