Модуль "Месенджери"

15 листопада 2024
👁 102

Модуль "Месенджери" - це окремий розділ системи, в якому зібрані всі чати з модулів "Єдиний чат Instagram/Facebook/Viber/Telegram/Whatsapp", "Номерний Viber/Telegram", "Публікації з Instagram/Facebook".

Для використання модуля необхідно:

  1. Модуль безплатний та доступний за замовчуванням.
  2. Налаштувати модуль (якщо у вас налаштовані інтеграції з вищеперерахованими модулями, то модуль не потребує додаткового налаштування).

Для роботи з модулем перейдіть за шляхом "Активності - Месенджери".

Головна сторінка модуля.

Доступні можливості:

  1. Фільтр "Месенджери" - дозволяє вказати кілька джерел чатів, щоб переглянути чати вибраних месенджерів.
  2. Фільтр "Тип чату" - дозволяє вибрати тип чату.
    Оператор не призначений - відобразить чати в яких не призначено оператора.
    Призначені мені діалоги - діалоги в яких співробітник закріплений як оператор чату.
    Без відповіді - відобразить чати без відповіді.
  3. Фільтр "Оператор" - дозволяє вибрати кілька співробітників і переглянути чати, в яких вони закріплені як оператори.
  4. Фільтр "Статус" - дозволяє вибрати кілька статусів чатів для перегляду.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку чатів за ключовими словами.
  6. Кнопка "Фільтри" - відображає/приховує блок фільтрів.
  7. Список усіх чатів, щоб відкрити чат, необхідно натиснути на нього.

m1

Можливості чату.

Після відкриття чату доступно:

  1. Ім'я та прізвище клієнта/ліда який створив чат (вказується також номер чату та логотип соціальної мережі в якій був створений чат).
  2. Інформація про соціальну мережу клієнта та сторінку компанії в соціальній мережі, до якої звернувся клієнт.
  3. Статус чату - натисніть, щоб змінити статус чату.
  4. Кнопка "В обробку" - натисніть, щоб встановити статус чату "В обробці".
  5. Графа "Пошук" - для пошуку повідомлень за ключовими словами в чаті.
  6. Кнопка "Детальна інформація" - для відкриття блоку з детальною інформацією про чат, а також взаємодії з ним.
  7. Приклад відображення "Приміток" у чаті, їх видно лише співробітникам системи.
  8. Кнопка "Вставити готову відповідь" - натисніть, щоб вибрати готову відповідь.
  9. Кнопка "Примітка" - натисніть, щоб створити примітку.
  10. Кнопка "Файли" - натисніть, щоб додати файл до чату.

2

Робота з чатом.

Для початку необхідно відкрити панель "Додаткова інформація".

Доступні можливості:

  1. Інформація про компанію клієнта, контакт/лід, пошту, телефон, сторінку клієнта в соціальній мережі (інформація відображається по-різному залежно від соц. мережі, а також прив'язки чату до ліда/клієнта).
  2. Панель роботи з чатом, несе в собі:
    Кнопка "Завершити чат" - для завершення чату.
    Кнопка "Залишити чат" - щоб залишити чат оператору.
    Кнопка "Вибрати зв'язок" - дозволяє вибрати зв'язок з лідом/клієнтом/замовленням у системі.
    Кнопка "Оператор" - дозволяє переглянути оператора чату, а також перепризначити його або додати ще операторів.
    Кнопка "Нове завдання" - для створення особистого завдання на основі чату (завдання відобразиться в розділі "Мої завдання").
    Кнопка "Контакт/Лід /Замовлення" - відкриває сторінку контакту/ліда/замовлення в системі.
    Кнопка "Додати нову подію" - для створення події в календарі (подія також відобразиться в розділі "Мої завдання").
    Кнопка "Додати нове нагадування" - для створення нагадування про чат (нагадування відобразиться в розділі "Нагадування").
  3. Кнопка "Видалити чат" - видалення чату.

3

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.