Розділ "Пропозиції"

23 листопада 2023
👁 3637

"Пропозиції" - розділ Perfectum CRM+ERP, який дозволяє створювати комерційні пропозиції для клієнтів. Перейдіть в "Продажі" -> "Пропозиції" для перегляду поточних пропозицій та додавання нових.

На сторінці є:

  1. Кнопка "Нова пропозиція" - для створення нової пропозиції.
  2. Кнопка "Режим Канбан" - для перегляду пропозицій у режимі Канбан.
  3. Кнопка "Таблиця" - для детального перегляду пропозицій.
  4. Кнопка "Скидання фільтрів" - дозволяє скинути параметри фільтрів.
  5. Фільтр "Період" - дозволяє вказати період, за який необхідно показати створені пропозиції.
  6. Фільтр "Статус" - відображення в таблиці пропозицій у вибраних статусах.
  7. Фільтр "Відповідальний менеджер" - для відображення пропозицій, які створили обрані співробітники.
  8. Фільтр "Додаткові фільтри" - дозволяє відобразити пропозиції у яких вийшов термін дії/за прив'язаними контактами/за прив'язаними клієнтами.
  9. Фільтр "Мультикомпанія" - дозволяє відобразити кп, прикріплені до вказаної мультикомпанії.
  10. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  11. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці пропозицій.
  12. Кнопка "Налаштування" - для налаштування відображення колонок таблиці у розділі.
  13. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці пропозицій.
  14. Графа "Пошук" - для пошуку пропозицій за ключовими словами.
  15. Колонка "Пропозиція №" - вказує індивідуальний номер пропозиції в системі, після натискання відкриється детальна інформація про пропозицію.
  16. Кнопка "Перегляд" - щоб переглянути детальну інформацію про пропозицію.
  17. Кнопка "Редагувати" - для редагування пропозиції.
  18. Колонка "Тема" - вказує тему пропозиції, після натискання відкриється вікно перегляду/редагування пропозиції.
  19. Колонка "Для" - вказує клієнта/ліда для якого сформована пропозиція, якщо навести курсор миші - відобразиться підказка (клієнт/лід), після натискання відкриється карта клієнта/ліда.
  20. Колонка "Реквізити" - вказує реквізити клієнта/ліда.
  21. Колонка "Разом" - вказує загальну суму пропозиції.
  22. Колонка "Дата" - вказує дату початку дії пропозиції.
  23. Колонка "Візування" - вказує рядок візування пропозиції, детальніше.
  24. Колонка "Відкрито до" - вказує дату, до якої клієнту необхідно відкрити пропозицію.
  25. Колонка "Теги" - вказує теги пропозицій.
  26. Колонка "Сформовано" - вказує дату створення пропозиції.
  27. Колонка "Договір" - вказує номер договору, якщо він був пов'язаний з пропозицією, після натискання відкриється карта договору.
  28. Колонка "Рахунок на оплату" - вказує номер рахунку на оплату, після натискання відкриється вікно для перегляду/взаємодії з рахунком на оплату.
  29. Колонка "Відповідальний менеджер" - вказує співробітника, який прикріплений до КП.
  30. Колонка "Статус" - вказує статус пропозиції.

p1

Вкладка "Пропозиція", доступні можливості:

  1. Статус пропозиції.
  2. Кнопка "Відстеження електронної пошти" - дозволяє відстежувати отримання/перегляд повідомлень на електронну пошту клієнта.
  3. Кнопка "Відстеження" - дозволяє відстежити, коли клієнт відкрив лист із пропозицією.
  4. Кнопка "Відкрити у повне вікно" - дозволяє приховати таблицю та відкрити пропозицію на всю сторінку (на зображенні нижче функція активна).
  5. Кнопка "Клієнт/Лід" - вказує компанію клієнта/ім'я ліда в системі, після натискання відкриється карта клієнта/ліда.
  6. Кнопка "Редагувати" - для редагування пропозиції.
  7. Кнопка "Надіслати через Viber" - кнопка доступна після покупки, встановлення, налаштування модуля "Єдиний чат з Viber". Дозволяє відправити пропозицію до АКТИВНОГО чату з клієнтом (якщо чат з клієнтом активний в даний момент).
  8. Кнопка "Надіслати через Facebook" - кнопка доступна після покупки, встановлення, налаштування модуля "Єдиний чат з Facebook". Дозволяє відправити пропозицію до АКТИВНОГО чату з клієнтом (якщо чат з клієнтом активний в цей момент).
  9. Кнопка "Надіслати через Telegram" - кнопка доступна після покупки, установки, налаштування модуля "Єдиний чат з Telegram". Дозволяє відправити пропозицію до АКТИВНОГО чату з клієнтом (якщо чат з клієнтом активний в цей момент).
  10. Кнопка "Надіслати через Instagram" - кнопка доступна після покупки, встановлення, налаштування модуля "Єдиний чат із Instagram Business". Дозволяє відправити пропозицію до АКТИВНОГО чату з клієнтом (якщо чат з клієнтом активний в цей момент).
  11. Кнопка "PDF" - дозволяє переглянути пропозицію в PDF у новій вкладці/завантажити пропозицію/роздрукувати.
  12. Кнопка "Надіслати ел. поштою" - дозволяє надіслати пропозицію на ел. пошту клієнта/ліда, пошту що вказана в пропозиції.
  13. Кнопка "Ще" - дозволяє:
    Переглянути пропозицію - відкриває пропозицію з боку особистого кабінету клієнта.
    Прикріпити файл до пропозиції
    Створити копію пропозиції
    Відзначити як (змінити статус пропозиції) Відправлено/Відкрито/Переглянуто/Виправлено/Скасовано/Прийнято.
    Скинути текст пропозиції до тексту шаблону - якщо Ви редагували пропозицію під клієнта і потрібно повернутися до шаблону.
    Видалити пропозицію.
  14. Кнопка "Перетворити на" - дозволяє на основі пропозиції створити договір/рахунок на оплату.
  15. Відображення статусу пропозиції можна натиснути на необхідний статус, щоб його змінити.
  16. Номер пропозиції - після натискання відкривається вікно перегляду/редагування пропозиції.
  17. Тема пропозиції - після натискання відкривається вікно перегляду/редагування пропозиції.
  18. Реквізити компанії.
  19. Контактна інформація про клієнта.
  20. Кнопка "Доступні шорткоди" - відкриває список доступних шорткодів для їх використання в пропозиції.
  21. Текстовий редактор пропозиції, в якому вказується шаблон пропозиції.

2

Вкладка "Коментарі", доступні можливості:

  1. Ім'я співробітника, який залишив коментар - після натискання відкриється профіль співробітника.
  2. Дата створення коментаря - якщо навести курсор миші відобразиться точна дата та час створення коментаря.
  3. Текст коментаря.
  4. Кнопка "Редагувати" - щоб змінити текст коментарів.
  5. Кнопка "Видалити" - щоб видалити коментар.
  6. Поле для введення тексту коментарів.
  7. Кнопка "Додати коментар" - щоб додати коментар.

3

Вкладка "Нагадування", доступні можливості:

  1. Кнопка "Додати нагадування" - для додавання нагадування, детальніше.
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту списку нагадувань.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці нагадувань.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку нагадувань за ключовими словами.
  6. Колонка "Опис" - вказує опис нагадування.
  7. Колонка "Дата" - вказує дату та час, коли нагадування має увімкнутися.
  8. Колонка "Тип оповіщення" - вказує тип оповіщення.
  9. Колонка "Нагадати" - вказує співробітника, для кого створили нагадування.
  10. Колонка "Статус" - вказує статус нагадування. "Х" - означає, що нагадування не позначене, як виконане.
  11. Колонка "Опції" - дозволяє вказати, що нагадування виконане.

4

Вкладка "Журнал операцій", доступні можливості:

Журнал операцій - це журнал запису дій системи (автоматичних), співробітників із пропозицією.

  1. Дата здійснення дії - якщо навести курсор миші, відобразиться точна дата і час.
  2. Ім'я співробітника, який виконав дію з пропозицією.
  3. Опис здійсненої дії.
  4. Кнопка "Видалити" - щоб видалити запис.

5

Вкладка "Завдання", доступні можливості:

  1. Кнопка "Нове завдання" - для створення нового завдання, пов'язаного з пропозицією, детальніше.
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці завдань.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці завдань.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку завдань за ключовими словами.
  6. Таблиця завдань, опис можливостей завдань доступний за допомогою посилання.

6

Вкладка "Примітки", доступні можливості:

  1. Поле для введення тексту примітки.
  2. Кнопка "Додати примітку" - натисніть після вказання тексту примітки, щоб її додати.
  3. Дата додавання примітки.
  4. Співробітник, який додав примітку, після натискання відкриється профіль співробітника.
  5. Текст примітки.

7

Режим "Канбан".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Нова пропозиція" - для створення нової пропозиції.
  2. Кнопка "Переключитись на список" - для виходу з режиму Канбан.
  3. Сортування пропозицій по Даті створення/Даті початку пропозиції/Відправлено на виробництво/Відкрито до.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку пропозицій за ключовими словами.
  5. Назва статусу/кількість пропозицій у цьому статусі.
  6. Номер пропозиції після натискання відкривається карта пропозиції.
  7. Ім'я контакту клієнта, після натискання відкривається карта клієнта розділ "Контакти".
  8. Пошта клієнта/ліда, кнопка для створення нового листа на пошту клієнта.
  9. Номер телефону клієнта/ліда.
  10. Загальна сума пропозиції.
  11. Дата початку пропозиції.
  12. Кількість коментарів до пропозиції.
  13. Кількість приміток до пропозиції.
  14. Кількість вкладених файлів до пропозиції.
  15. Відповідальний менеджер - співробітник за яким закріплена пропозиція.

У режимі Канбан можна перетягувати пропозиції з одного статусу до іншого.

8

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.