Модуль "Магазин B2B"
Командою Perfectum CRM+ERP розроблено новий модуль "Магазин B2B", який призначений для оформлення магазину (для замовлення послуг клієнтами через особистий кабінет).
Модуль "Магазин В2В" Ви можете придбати у "Магазині". Після придбання модуль необхідно встановити та налаштувати.
Для налаштування модуля перейдіть до "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Магазин B2B", Вам доступні наступні вкладки:
Вкладка "Налаштування":
- Приховати розділ Магазин із клієнтської області - при позначці "Так" в особистому кабінеті клієнта магазин прихований.
- Магазин доступний без авторизації - Так/Ні, дозволяє не використовувати авторизацію клієнтів для доступу до магазину.
- Фіксована вартість доставки - сума, зазначена в полі, відображатиметься як сума доставки в рахунку замовлення.
- Застосовувати податок до вартості доставки - цей податок буде застосований до вартості доставки в рахунку.
- Компанія, від якої буде виставлено рахунок, - вибір реквізитів мультикомпанії, яка буде вказана в рахунку. За замовчуванням береться інформація з "Інформація про компанію" з конфігурації.
- Закріплювати рахунки за персональним менеджером - відповідальний для всіх рахунків або якщо клієнт не має персонального менеджера.
- Відповідальний для всіх рахунків або якщо клієнт не має персонального менеджера - необхідно вибрати співробітника зі списку.
- Співробітники для повідомлення про нове замовлення - необхідно вибрати співробітників, яким будуть надходити повідомлення про нові замовлення з магазину.
- Спосіб відображення товарів у магазині - виберіть зі списку доступних.
- Переадресувати на сторінку магазину з кореня системи - Так/Ні.
- Закрити доступ до сторінки магазину (технічні роботи) - Так/Ні.
Приклад Фіксованої вартості доставки в рахунку:
Для додавання товарів до магазину перейдіть до "Продажі - Прайси", відкрийте картку позиції та активуйте перемикач "Додати в магазин" для додавання до магазину. Також можна додати фото позиції для магазину.
Для перегляду замовлень перейдіть по шляху "Додатки -> Магазин B2B", Вам доступно:
- Кнопка експорту таблиці замовлень.
- Номер рахунку замовлення (з активним посиланням на картку рахунку).
- Клієнт, якому належить рахунок на замовлення (з активним посиланням на його профіль).
- Дата створення рахунку на замовлення.
- Сума рахунку (з урахуванням податку / знижок тощо - підсумкова).
- Статус рахунку.
Шлях до магазину з особистого кабінету клієнта: "Продажі -> Магазин B2B".
Магазин в особистому кабінеті клієнта:
Тема №1:
Тема №2:
Сторінка товару:
- Короткий опис товару (категорія, назва, ціна, наявність, опис)
- Опція для регулювання кількості товару, яка буде додана до кошика
- Кнопка для оновлення товару в кошику (з'являється, якщо додати товар до кошика. На той випадок, якщо було змінено кількість товару після додавання його до кошика) або кнопка додавання товару в кошик, якщо товар раніше не було додано
Сторінка створення замовлення:
- Коротка інформація про доданий товар
- Опція для редагування кількості товару для замовлення
- Опція видалення товару з кошика
- Кнопка для формування рахунку на замовлення
- Підсумкові вартості замовлення (з урахуванням доставки, кількості та податків)
Вкладка "Дизайн":
Вкладка “Дизайн” відповідає за налаштування кінцевого вигляду магазину та надає клієнтам інструменти для кастомізації їх магазину. Перше налаштування - це вибір сітки розміщення елементів на сайті.
При натисканні на зображення сітки, зображення відкривається на всю сторінку. Якщо у варіанту оформлення є додаткові зображення з цього дизайну, клієнти мають змогу переглянути усі надані зображення дизайну.
Блок налаштувань модулів.
Нижче вибору сітки знаходяться налаштування елементів дизайну, що складаються з наступного переліку модулів:
- Слайдер з зображеннями.
- Навігаційне меню.
- Додаткове меню.
- Блок з категоріями.
- Блок “Пропозиція дня”.
- Блок “Нові товари”.
- Блок “Умови продажу”.
- Блок “Логотипи партнерів”.
- Футер.
- Блок з номерами телефонів та графіком роботи компанії.
Кожен із зазначених елементів складається з:
- назви блоку.
- прикладу того, як даний елемент виглядає (одне, або декілька зображень, які відкриваються для перегляду на весь екран).
- перемикача, який додає елемент до магазину B2B, або прибирає його.
- кнопки “Редагування” для внесення додаткової інформації для роботи блоку.
Для додавання слайду в слайдері потрібно натиснути на кнопку “Редагувати” під блоком “Слайдер із зображеннями”, після чого вказати зображення товару розміром 1767*585px та сам товар. Натиснувши на іконку справа додати товар до слайдеру.
При необхідності додавання декількох товарів, повторити дію.
Для блоків, де міститься довідникова інформація — умови продажу, номер телефонів тощо також додані поля для введення цієї інформації.
Картка товару.
При натисканні на будь-який товар відкривається окрема сторінка цього товару.
До деякої частини функціоналу, що вже була реалізована в рамках минулих версій “Магазину B2B”, такі як — опис товару, зображення, назва товару, ціна і кнопка "Купити" було додано нові елементи.
Виведення характеристик товару, доступних для вибору:
якщо один товар має різні характеристики - колір, обсяг пам’яті тощо, вони виводяться і при виборі іншої характеристики відкривається сторінка цього товару.
Також додано блок з інформацією про магазин — інформація про тривалість доставки, знижки, купони, адреса тощо.
І банер, з рекламною пропозицією, яку також можна налаштовувати і обирати, яку саме інформацію має бачити покупець.
Блок “Пов’язані товари”.
Для нього реалізовано відповідне поле в картці Товару на Складі, в якому можна встановлювати зв’язок з одним, чи декількома товарами на Складі. Відповідно, в даному блоці виводяться усі товари (але з обмеженням — не більше 10), які пов’язані даним полем з відкритим товаром.
Налаштування, що стосуються картки товару, виведені у вкладці “Дизайн” і відділені від налаштувань інших блоків.
Виведення фільтрів та категорії.
Під час переглядання товарів на сторінці магазину міститься меню категорій, яке клієнти можуть використовувати для навігації. Виводяться усі категорії “1 рівня” з можливістю розгорнути ті категорії, що мають підкатегорії.
Також, крім категорії, на сторінках перегляду категорій виводяться фільтри для сортування товарів - за ціною, за характеристиками і за категоріями (якщо та категорія, яку зараз переглядає покупець має підкатегорії в собі).
Вкладка “SEO”:
Разом з вкладкою “Налаштування” і “Дизайн” в налаштуваннях модулю "Магазин B2B" додана вкладка “SEO”, де клієнти можуть вносити мета-дані. Вкладка містить наступні поля:
- Поля мета-даних - “name”, “title”, “meta description” і “meta keywords”. Дані, що заповнені в цих полях використовуються в якості мета-даних у створеного додатку магазину B2B.
А також поля для заповнення SEO товарів:
- Доступні шорткоди: {store_product_name}, {store_product_description}, {store_category_name}, {store_category_parent}, {store_site_title}.
- Значення поля "name".
- Значення поля "title".
- Значення поля "description".
- Значення поля "keywords".
Та поля для заповнення SEO категорій товарів:
- Доступні шорткоди: {store_category_name}, {store_category_parent}, {store_site_title}.
- Значення поля "name".
- Значення поля "title".
- Значення поля "description".
- Значення поля "keywords".
Вкладка "Файли SEO":
На даній вкладці ви можете редагувати вміст вашого файлу robots.txt та генерувати вміст sitemap.xml.Для можливості створення замовлення клієнтом додайте способи оплати та способи доставки
Вигляд магазину на темі 1:
Вигляд магазину на темі 2: