Модуль "Інтеграція з Київстар"
У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.
Для початку роботи з модулем необхідно:
- Придбати та встановити
- Після придбання налаштувати.
- За потребою налаштувати Кол-трекінг.
Для здійснення дзвінка клієнту/лідові, достатньо перейти до його карти та натиснути на номер телефону для здійснення дзвінка.
Історія дзвінків.
Історія дзвінків знаходиться шляхом "Активності - Київстар".
Доступні можливості:
- Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за типом.
- Кнопка "Оновити історію" - для завантаження останнього оновлення дзвінків (оновлювати можна лише 5 разів на хвилину).
- Кнопка "Статистика за втраченими" - відкриває меню перегляду статистики за втраченими дзвінками.
- Фільтр "Від" - дозволяє вказати дату Від якої буде здійснено пошук дзвінків.
- Фільтр "До" - дозволяє вказати дату До якої буде здійснено пошук дзвінків.
- Фільтр "За співробітниками" - дозволяє вказати одного співробітника, якому необхідно переглянути історію дзвінків.
- Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для відображення неуспішних дзвінків у списку.
- Фільтр "Результат дзвінка" - дозволяє вибрати "Дзвінок успішно завершено/Дзвінок пропущено".
- Поле для вибору відображення кількості дзвінків у таблиці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Налаштування" - для налаштування колонок таблиці.
- Кнопка "Оновити" - при натисканні оновлює таблицю.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами
Статистика пропущених дзвінків.
Для перегляду статистики необхідно перейти шляхом: "Активності - Київстар" натиснути на кнопку "Статистика за пропущеними".
Можливості меню статистики:
- Кнопка "Оновити історію" - для завантаження останнього оновлення дзвінків (оновлювати можна лише 5 разів на хвилину).
- Кнопка "Всі дзвінки" повертає на сторінку всіх дзвінків.
- Фільтр "Від" - дозволяє вказати дату Від якої буде здійснено пошук дзвінків.
- Фільтр "До" - дозволяє вказати дату До якої буде здійснено пошук дзвінків.
- Фільтр "За співробітниками" - дозволяє вказати одного співробітника, якому необхідно переглянути історію дзвінків.
- Поле для вибору відображення кількості дзвінків у таблиці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Налаштування" - для налаштування колонок таблиці.
- Кнопка "Оновити" - при натисканні оновлює таблицю.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.