Модуль "Інтеграція з Київстар"
Perfectum CRM+ERP має можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.
Для початку роботи з модулем необхідно:
- Придбати та встановити
- Після придбання налаштувати.
- За необхідністю налаштувати Кол-трекінг.
Для здійснення дзвінка Вашому клієнту зайдіть у розділ "Клієнти" та натисніть на номер Вашого клієнта.
У розділі "Історія дзвінків" є:
- Кнопка "Дзвінки" - відображає історію всіх дзвінків.
- Кнопки "Статус дзвінків" - для пошуку історії дзвінків за цими статусами.
- Кнопка "Оновити інформацію про дзвінки".
- Поле "Фільтри" - для пошуку дзвінків за вказаними параметрами.
- Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для відображення неуспішних дзвінків у списку.
- Кнопка "Експорт" - для експорту списку дзвінків.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
- Список дзвінків - щоб переглянути всі дзвінки.