Модуль "Інтеграція з Київстар"

05 лютого 2024
👁 2327

Perfectum CRM+ERP має можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити
  2. Після придбання налаштувати.

k1

Для здійснення дзвінка Вашому клієнту зайдіть у розділ "Клієнти" та натисніть на номер Вашого клієнта.

У розділі "Історія дзвінків" є:

  1. Кнопка "Дзвінки" - відображає історію всіх дзвінків.
  2. Кнопки "Статус дзвінків" - для пошуку історії дзвінків за цими статусами.
  3. Кнопка "Оновити інформацію про дзвінки".
  4. Поле "Фільтри" - для пошуку дзвінків за вказаними параметрами.
  5. Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для відображення неуспішних дзвінків у списку.
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту списку дзвінків.
  7. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
  8. Список дзвінків - щоб переглянути всі дзвінки.

k2

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.