Модуль "Інтеграція з Stream Telecom"

20 січня 2023
👁 108

У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.

Для використання "Інтеграції з Stream Telecom" необхідно:

  1. Встановити цей модуль.
  2. Налаштувати модуль
  3. Здійснювати дзвінки Вашим клієнтам або лідам
  4. Відслідковувати Вашу історію розмов з клієнтом або лідом за допомогою розділу "Активності -> Stream Telecom"

Для здійснення дзвінка Вашому клієнту або ліду зайдіть у розділ "Клієнти" та "Ліди" натисніть на номер Вашого клієнта або ліда.

У розділі "Stream Telecom" є:

    1. Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за даними статусу (вхідний, вихідний, внутрішній)
    2. "З дати" - фільтр, з якого дня відображатимуться дзвінки
    3. "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки
    4. "За співробітниками" - фільтр по співробітникам, які відповідали на дзвінки
    5. Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку
    6. Тип дзвінка - вхідний, вихідний, внутрішній
    7. Стан дзвінка - успішний, неуспішний
    8. Співробітник - співробітник, який говорив
    9. Контакт - лід, клієнт або співробітник, який брав участь у дзвінку. Якщо номер невідомий, ви зможете створити ліда
    10. Номер абонента – номер телефону учасника дзвінка
    11. Очікування - час очікування до відповіді
    12. Тривалість дзвінка - час тривалості дзвінка
    13. Час дзвінка - дата та час дзвінка
    14. Коментар - доданий коментар до дзвінка
    15. Опції - прослуховування дзвінка, додавання коментаря до дзвінка, завантаження запису дзвінка в CRM

5

Для перегляду запису дзвінка необхідно перейти в стовпець "Опції" та натиснути на кнопку "Прослухати запис дзвінка".

lirax

Для додавання/редагування коментаря до дзвінка необхідно перейти в стовпець "Опції" та натиснути на кнопку "Додати комантарій".

lirax

У картці ліда та клієнта є розділ "Stream Telecom", де відображаються дзвінки цього клієнта або ліда

stream- telecom

stream- telecom

Права співробітників(у розділі прав Додатка):

  • Перегляд усіх - перегляд усіх дзвінків
  • Перегляд своїх - перегляд лише своїх дзвінків
  • Редагування - можливість додавати коментарі

stream- telecom

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.