Модуль "Інтеграція з Stream Telecom"

18 липня 2024
👁 1283

У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.

Для використання "Інтеграції з Stream Telecom" необхідно:

  1. Придбати та встановити цей модуль.
  2. Налаштувати модуль
  3. За необхідністю налаштувати Кол-трекінг.

Для здійснення дзвінка Вашому клієнту або ліду зайдіть у розділ "Клієнти" та "Ліди" натисніть на номер Вашого клієнта або ліда. Щоб переглянути та вивчати дзвінки в системі, перейдіть за шляхом "Активності - Stream Telecom".

У розділі "Stream Telecom" є:

  1. Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за даними статусу (вхідний, вихідний, внутрішній)
  2. Кнопка "Статистика за пропущеними" - відкриває розділ із пропущеними дзвінками.
  3. "З дати" - фільтр, з якого дня відображатимуться дзвінки
  4. "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки
  5. "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки
  6. Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку
  7. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  8. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  9. Кнопка "Налаштування" - для налаштування відображення колонок у таблиці.
  10. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  11. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

1

Розділ "Статистика пропущених дзвінків".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Всі дзвінки" - для повернення до таблиці з усіма дзвінками.
  2. З дати" - фільтр, з якого дня будуть відображатися пропущені дзвінки.
  3. "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися пропущені дзвінки.
  4. "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які закріплені за клієнтом/лідом.
  5. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці пропущених дзвінків.
  7. Кнопка "Налаштування" - для налаштування відображення колонок у таблиці.
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці пропущених дзвінків.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку пропущених дзвінків за ключовими словами.

2

У картці ліда та клієнта є розділ "Stream Telecom", де відображаються дзвінки цього клієнта або ліда

Для перегляду запису дзвінка необхідно перейти в стовпець "Опції" та натиснути на кнопку "Прослухати запис дзвінка".

Для додавання/редагування коментаря до дзвінка необхідно перейти в стовпець "Опції" та натиснути на кнопку "Додати коментар".

stream-telecom

stream-telecom

Права співробітників(у розділі прав Додатка):

  • Перегляд усіх - перегляд усіх дзвінків
  • Перегляд своїх - перегляд лише своїх дзвінків
  • Редагування - можливість додавати коментарі

stream-telecom

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.