Модуль "Інтеграція з Stream Telecom"
У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.
Для використання "Інтеграції з Stream Telecom" необхідно:
- Придбати та встановити цей модуль.
- Налаштувати модуль
- За необхідністю налаштувати Кол-трекінг.
Для здійснення дзвінка Вашому клієнту або ліду зайдіть у розділ "Клієнти" та "Ліди" натисніть на номер Вашого клієнта або ліда. Щоб переглянути та вивчати дзвінки в системі, перейдіть за шляхом "Активності - Stream Telecom".
У розділі "Stream Telecom" є:
- Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за даними статусу (вхідний, вихідний, внутрішній)
- Кнопка "Статистика за пропущеними" - відкриває розділ із пропущеними дзвінками.
- "З дати" - фільтр, з якого дня відображатимуться дзвінки
- "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки
- "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки
- Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Налаштування" - для налаштування відображення колонок у таблиці.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
Розділ "Статистика пропущених дзвінків".
Доступні можливості:
- Кнопка "Всі дзвінки" - для повернення до таблиці з усіма дзвінками.
- З дати" - фільтр, з якого дня будуть відображатися пропущені дзвінки.
- "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися пропущені дзвінки.
- "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які закріплені за клієнтом/лідом.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці пропущених дзвінків.
- Кнопка "Налаштування" - для налаштування відображення колонок у таблиці.
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці пропущених дзвінків.
- Графа "Пошук" - для пошуку пропущених дзвінків за ключовими словами.
У картці ліда та клієнта є розділ "Stream Telecom", де відображаються дзвінки цього клієнта або ліда
Для перегляду запису дзвінка необхідно перейти в стовпець "Опції" та натиснути на кнопку "Прослухати запис дзвінка".
Для додавання/редагування коментаря до дзвінка необхідно перейти в стовпець "Опції" та натиснути на кнопку "Додати коментар".
Права співробітників(у розділі прав Додатка):
- Перегляд усіх - перегляд усіх дзвінків
- Перегляд своїх - перегляд лише своїх дзвінків
- Редагування - можливість додавати коментарі