Модуль "Інтеграція з Stream Telecom"
У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.
Для використання "Інтеграції з Stream Telecom" необхідно:
- Встановити цей модуль.
- Налаштувати модуль
- Здійснювати дзвінки Вашим клієнтам або лідам
- Відслідковувати Вашу історію розмов з клієнтом або лідом за допомогою розділу "Активності -> Stream Telecom"
Для здійснення дзвінка Вашому клієнту або ліду зайдіть у розділ "Клієнти" та "Ліди" натисніть на номер Вашого клієнта або ліда.
У розділі "Stream Telecom" є:
- Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за даними статусу (вхідний, вихідний, внутрішній)
- "З дати" - фільтр, з якого дня відображатимуться дзвінки
- "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки
- "За співробітниками" - фільтр по співробітникам, які відповідали на дзвінки
- Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку
- Тип дзвінка - вхідний, вихідний, внутрішній
- Стан дзвінка - успішний, неуспішний
- Співробітник - співробітник, який говорив
- Контакт - лід, клієнт або співробітник, який брав участь у дзвінку. Якщо номер невідомий, ви зможете створити ліда
- Номер абонента – номер телефону учасника дзвінка
- Очікування - час очікування до відповіді
- Тривалість дзвінка - час тривалості дзвінка
- Час дзвінка - дата та час дзвінка
- Коментар - доданий коментар до дзвінка
- Опції - прослуховування дзвінка, додавання коментаря до дзвінка, завантаження запису дзвінка в CRM
Для перегляду запису дзвінка необхідно перейти в стовпець "Опції" та натиснути на кнопку "Прослухати запис дзвінка".
Для додавання/редагування коментаря до дзвінка необхідно перейти в стовпець "Опції" та натиснути на кнопку "Додати комантарій".
У картці ліда та клієнта є розділ "Stream Telecom", де відображаються дзвінки цього клієнта або ліда
Права співробітників(у розділі прав Додатка):
- Перегляд усіх - перегляд усіх дзвінків
- Перегляд своїх - перегляд лише своїх дзвінків
- Редагування - можливість додавати коментарі