Модуль "Інтеграція з Lirax"
У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.
Для початку роботи з модулем необхідно:
- Придбати та встановити цей модуль.
- Налаштувати модуль
- За необхідністю налаштувати Кол-трекінг.
Для здійснення дзвінка Вашому клієнту або ліду зайдіть у розділ "Клієнти" та "Ліди" натисніть на номер Вашого клієнта або ліда.Щоб переглянути та вивчати дзвінки в системі, перейдіть по шляху "Активності -> Lirax".
У розділі "Lirax" є:
- Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за даними статусу (вхідний, вихідний, внутрішній).
- Кнопка "Статистика за пропущеними" - відкриває вікно статистики за пропущеними дзвінками.
- "З дати" - фільтр, з якого дня будуть відображатися дзвінки.
- "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки.
- "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки.
- Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Налаштування" - для налаштування стовпців таблиці (послідовність/видимість).
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
Статистика за пропущеними.
Доступні можливості:
- Кнопка "Всі дзвінки" - для переходу до таблиці всіх дзвінків.
- "З дати" - фільтр, з якого дня будуть відображатися дзвінки.
- "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки.
- "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Налаштування" - для налаштування стовпців таблиці (послідовність/видимість).
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
Звіт зі статистики дзвінків Lirax.
Доступні можливості:
- "З дати" - фільтр, з якого дня будуть відображатися дзвінки.
- "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки.
- "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки.
- Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку.
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Налаштування" - для налаштування стовпців таблиці (послідовність/видимість).
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
Телефонія Lirax у картці клієнта.
Для початку перейдіть по шляху "Налаштування -> Продажі -> Клієнти -> Налаштування", в налаштуванні "Видимі вкладки (профіль)" поставте галочку навпроти пункту "Телефонія Lirax".
Доступні можливості:
- Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
- Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
- Кнопка "Налаштування" - для налаштування стовпців таблиці (послідовність/видимість).
- Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
- Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.
Телефонія Lirax у карті ліда.
Права співробітників(у розділі прав Додатка):
- Перегляд усіх - перегляд усіх дзвінків
- Перегляд своїх - перегляд лише своїх дзвінків
- Редагування - можливість додавати коментарі