Модуль "Інтеграція з Lirax"

02 лютого 2024
👁 723

У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити цей модуль.
  2. Налаштувати модуль

Для здійснення дзвінка Вашому клієнту або ліду зайдіть у розділ "Клієнти" та "Ліди" натисніть на номер Вашого клієнта або ліда.Щоб переглянути та вивчати дзвінки в системі, перейдіть по шляху "Активності -> Lirax".

У розділі "Lirax" є:

  1. Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за даними статусу (вхідний, вихідний, внутрішній).
  2. Кнопка "Статистика за пропущеними" - відкриває вікно статистики за пропущеними дзвінками.
  3. "З дати" - фільтр, з якого дня будуть відображатися дзвінки.
  4. "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки.
  5. "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки.
  6. Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку.
  7. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  8. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  9. Кнопка "Налаштування" - для налаштування стовпців таблиці (послідовність/видимість).
  10. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  11. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

1

Статистика за пропущеними.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Всі дзвінки" - для переходу до таблиці всіх дзвінків.
  2. "З дати" - фільтр, з якого дня будуть відображатися дзвінки.
  3. "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки.
  4. "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки.
  5. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  7. Кнопка "Налаштування" - для налаштування стовпців таблиці (послідовність/видимість).
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

2

Звіт зі статистики дзвінків Lirax.

Доступні можливості:

  1. "З дати" - фільтр, з якого дня будуть відображатися дзвінки.
  2. "До дати" - фільтр, до якого дня будуть відображатися дзвінки.
  3. "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки.
  4. Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку.
  5. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  7. Кнопка "Налаштування" - для налаштування стовпців таблиці (послідовність/видимість).
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

3

Телефонія Lirax у картці клієнта.

Для початку перейдіть по шляху "Налаштування -> Продажі -> Клієнти -> Налаштування", в налаштуванні "Видимі вкладки (профіль)" поставте галочку навпроти пункту "Телефонія Lirax".

4

Доступні можливості:

  1. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  3. Кнопка "Налаштування" - для налаштування стовпців таблиці (послідовність/видимість).
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

5

Телефонія Lirax у карті ліда.

6

Права співробітників(у розділі прав Додатка):

  • Перегляд усіх - перегляд усіх дзвінків
  • Перегляд своїх - перегляд лише своїх дзвінків
  • Редагування - можливість додавати коментарі

3

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.