Візуальних і функціональних відмінностей між хмарною і коробковою версіями немає. Різниця полягає в варіанті зберігання інформації і в подальших можливостях масштабування системи. Хмарна версія ідеально підходить для невеликих компаній і має перевагу швидкого старту роботи. Коробкову версію можна доопрацювати під будь-які Ваші задачі, а також її можна розмістити на власному або орендованому сервері.
ЩО ТАКЕ КОНЦЕПЦІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ?
Розробка концепції впровадження CRM - дуже важливий етап переходу роботи в CRM. Вона необхідна для того, щоб грамотно перенести бізнес-процеси компанії в рамки CRM-системи. Концепція впровадження складається з таких частин: Визначення цілей і завдань впровадження CRM.
Описи бізнес-процесів компанії, які будуть реалізовані в системі Побудова bpmn діаграм процесів Складання технічного завдання та налаштування функціоналу системи або розробка нового функціоналу
НЕ МОЖУ ВІДКРИТИ ХМАРНУ ВЕРСІЮ
Якщо при вході в Вашу хмару у Вас не відкривається сторінка, можливо Ваш ip потрапив в блокування. Перевірити це можна якщо Ваша хмара відкривається через Opera з включеним VPN. Якщо це так, то необхідно надіслати Ваш ip і ми його розблокуємо. Дізнатися свій ip можна перейшовши на сайт .
НЕ МОЖУ ЗАЙТИ В АКАУНТ. ПИШЕ: НЕВІРНА АДРЕСА АБО ПАРОЛЬ.
1. Перевірте адресу посилання, за якою Ви намагаєтесь зайти. crm.perfectum.one/clients - це доступ в особистий кабінет клієнта Perfectum CRM. 2. Якщо проблема виникає при вході в Вашу CRM, то необхідно перевірити повну адресу посилання. /admin - доступ для користувачів CRM. /clients - доступ для клієнтів.
ЯК КУПИТИ МОДУЛЬ?
1. Перейдіть до Налаштування ->Магазин. 2. Виберіть модуль для покупки та клацніть на "Купити" 3. Перейдіть до особистого кабінету клієнта для оплати рахунку. 4. Після оплати рахунку модуль буде доступний для встановлення. 5. Перейдіть до Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями. 6. Активуйте придбаний модуль.
ЯК АКТИВУВАТИ КУПЛЕНИЙ МОДУЛЬ
1. Перейдіть до Налаштування -> Конфігурація -> Керування модулями. 2. Знайдіть у списку куплений модуль або натисніть "Оновити всі доступні плагіни".
ЯК ВІДКЛЮЧИТИ МОДУЛЬ?
1. Перейдіть до Налаштування -> Конфігурація -> Керування модулями. 2. Знайдіть у списку необхідний модуль та деактивуйте його.
ЯК ОТРИМАТИ ОНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ?
Для цього необхідно: 1. Перейти до Налаштування - Конфігурація - Оновлення системи. 2. Натиснути кнопку "Купити оновлення". 3. Здійснити оплату згідно з інструкцією. 4. Після підтвердження оплати замість кнопки "Купити оновлення" з'явиться кнопка "Оновити". 5. Натиснути кнопку "Оновити". 6. При необхідності зробити бекап шляхом вибору відповідних чек-боксів. 7. Підтвердити оновлення.
ЯК НАПИСАТИ ЗАПИТ В ПІДТРИМКУ
Для формування запиту на технічну підтримку Вам необхідно: 1. Зайти в особистий кабінет клієнта crm.perfectum.one/clients 2. Перейти до розділу "Компанія - Підтримка". 3. Натисніть на "Відкрити запит". 4. У формі запиту вказати тему, вибрати відділ, підвантажити файл (якщо необхідно), описати причину звернення та натиснути "Зберегти".
ЧАС ОЧІКУВАННЯ ВІДПОВІДІ ПІДТРИМКИ
Час очікування відповіді підтримки зазначено у Договорі на підтримку системи у п. 2.5. "Час надання відповіді з моменту отримання запиту - 5 робочих днів."
ЯК НАЛАШТУВАТИ СИСТЕМУ?
1. Ви можете самостійно налаштувати систему. Детальна інформація з налаштувань в розділі "Документація". 2. Ви можете замовити послугу впровадження CRM-системи у команди фахівців Perfectum CRM. Для цього необхідно всього лише заповнити заявку на замовлення послуги впровадження.
ЧИ МОЖУ Я ЗАВАНТАЖИТИ ДАНІ З МОЄЇ СТАРОЇ CRM В PERFECTUM CRM?
Perfectum CRM дозволяє завантажити бази клієнтів і лідів з інших CRM. Імпорт даних Ви можете виконати самостійно або замовити послугу міграції з іншої CRM-системи.
ЧИ МОЖНА ПРОВЕСТИ ІНТЕГРАЦІЮ З ЯКИМОСЬ СЕРВІСОМ?
Інтеграція нашої системи можлива з будь-яким сервісом, якщо він має API ключі.
ЯК НАЛАШТУВАТИ ЧАТИ З TELEGRAM, VIBER?
Для налаштування чату з viber скористайтесь інструкцією. Для налаштування чату з telegram скористайтесь інструкцією.
Я ВНІС ЗМІНИ, ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ СТОРІНКИ НІЧОГО НЕ ЗМІНИЛОСЬ?
Якщо користувач дійсно вніс зміни в систему, проблему допоможе вирішити оновлення веб-сторінки, ігноруючи кеш браузера. На Windows це можна зробити за допомогою комбінації клавіш Ctrl + F5, на MAC OS за допомогою Cmd + R.
ДЛЯ ЧОГО ДОДАВАТИ GOOGLE RECAPTCHA ПРИ ВХОДІ В АКАУНТ CRM?
Функція reCaptcha використовується з метою запобігання підбору паролів в систему спам-ботами. Простими словами - це додатковий захист від злому Вашої CRM.
ЯК ДОДАТИ НОВЕ ПОЛЕ В ПОТРІБНИЙ РОЗДІЛ CRM
Для цього необхідно: 1. Перейти в: Налаштування - Системні - Настроювані поля. 2. Натиснути на кнопку "Нове користувацьке поле". 3. Налаштувати нове поле.
ЗНИК ПУНКТ З ОПЕРАТИВНОГО МЕНЮ
Щоб повернути елемент активного меню, перейдіть в Налаштування - Зовнішній вигляд - Налаштування меню - Оперативне меню та натисніть кнопку “Скинути”.
ЩО ТАКЕ ТЕГИ І НАВІЩО ВОНИ ПОТРІБНІ?
Теги потрібні для групування даних за параметром (тегом). Докладніше можна дізнатися в статті .
ЯК ЗАГРУЗИТИ ДАНІ З EXCEL В СИСТЕМУ?
У нашій системі є можливість завантаження Лідів, Клієнтів, Товарів. Для додавання Лідів потрібно перейти в розділ «Ліди» і натиснути на кнопку в верхньому лівому кутку «Завантажити Ліди». На сторінці буде прототип, як повинна виглядати таблиця в Excel. Аналогічні дії виконуються для додавання клієнтів та товарів у розділах «Клієнти», «Склад».
ЧИ МОЖУ Я ОТРИМАТИ ЛІДИ В CRM ЗІ СВОГО САЙТУ?
Для цього CRM має можливість створити форму для розміщення на сайті. Для створення форми необхідно: 1. Перейти в: Налаштування -> Продажі -> Ліди -> Форма на сайті. 2. Натиснути кнопку "Нова форма". 3. Створити форму відповідно до вказівок на сторінці. 4. Здійснити налаштування форми за допомогою "Конструктора форм". 5. Створений код розмістити на веб-сайті.
ЧИ МОЖУ Я ІМПОРТУВАТИ ЛІДИ У CRM?
Для імпорту лідів необхідно: 1. Перейти до Розділу "Ліди" 2. Натиснути на кнопку "Завантажити Ліди" 3. Дотримуватись подальших вказівок, які будуть відображені на сторінці.
ЯК ДОДАТИ В СИСТЕМУ ЛІД
Для додавання до системи ліда необхідно: 1. Перейти до розділу Ліди. 2. Натиснути кнопку "Новий лід". 3. Заповнити потрібні поля. 4. Зберегти.
ЯК ДОДАТИ СПІВРОБІТНИКІВ В CRM?
Щоб створити нового співробітника, натисніть на розділ «Налаштування-> Співробітники», потім відкриється нове вікно і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Новий співробітник». Детальніше.
ЯК ОБМЕЖИТИ ПРАВА ДОСТУПУ ПРАЦІВНИКА ДО РОЗДІЛІВ СИСТЕМИ?
Необхідно перейти в Налаштування - Ролі та налаштувати ролі користувачів. Детальніше.
ЯК СТВОРИТИ ЗАДАЧУ СПІВРОБІТНИКУ?
Для цього необхідно: 1. Перейти до розділу "Проекти - Завдання". 2. Натиснути кнопку "Нове завдання". 3. Здійснити необхідні налаштування. Зокрема: вибрати потрібних учасників виконання завдання. 4. Зберегти.
ЯК СТВОРИТИ ЗАДАЧУ В CRM?
Щоб створити нове завдання, натисніть на розділ «Проекти - Завдання», в лівому верхньому кутку натиснути на кнопку "Нове завдання".
ЯК СТВОРИТИ РОЗДІЛЮВАЧІ І ПЕРЕНЕСТИ ТУДИ ЧЕКБОКС?
Для цього потрібно: 1. Перейти до завдання 2. Натиснути "Розділювач". Після натискання створиться роздільник, якому можна змінити назву натиснувши на "Розділювач" у розділі, що створився. 3. Тепер натисніть "Додати завдання до чек-листа" і напишіть текст чек-боксу. 4. Якщо навести мишкою на чекбокс, в лівому кутку з'являється іконка переміщення. Взявшись за неї можна пересувати чекбокс (для цього потрібно затиснути ліву кнопку миші на іконці та перетягнути блок. У потрібному місці відпустити кнопку миші.
ЩО ТАКЕ БАЗА ЗНАНЬ І ЯК ПРАЦЮВАТИ З НЕЮ В CRM?
Розділ "База знань" призначений для розміщення і зберігання важливої інформації (інструкції, стандарти, умови, підказки і т.д.). Щоб створити групу в базі знань, натисніть на розділ Компанія - «База знань-> Групи», на відкритій сторінці натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Нова Група».
У КАРТІ КЛІЄНТІВ БАГАТО НЕПОТРІБНИХ МЕНІ ВКЛАДОК, ЯК ПРИБРАТИ?
Щоб прибрати зайву вкладку, перейдіть по шляху Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Клієнти, знайдіть опцію "Видимі вкладки(Профіль)" і відключіть непотрібні вкладки, після чого збережіть налаштування.
НЕ ВИДНО РЕКВІЗИТІВ КЛІЄНТА В РАХУНКУ ПРИ ПЕРЕГЛЯДІ В PDF
Для налаштування відображення реквізитів клієнта в рахунку перейдіть до: Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Клієнти -> Інформація для PDF та HTML. У полі "Формат інформації клієнта (PDF та HTML)" вкажіть статичні значення та динамічні за допомогою шорткодів.
ЯК НАСТРОЇТИ ВІДОБРАЖЕННЯ ПОДІЙ У КАЛЕНДАРІ?
Для цього необхідно: 1. Перейти до "Активності - Календар". 2. Натиснути кнопку фільтра. 3. Відзначити чек-бокси необхідних подій для відображення.
ЧОМУ ПРИ СТВОРЕННІ ПОДІЇ СТВОРЮЄТЬСЯ ДВІ ПОДІЇ У КАЛЕНДАРІ?
При створенні події створюється сама подія та особисте завдання. Ці два записи можна побачити у календарі.
НЕ ПРИХОДЯТЬ ПУШ ПОВІДОМЛЕННЯ
Вам потрібно: 1. Перевірити правильність виконаних налаштувань за допомогою статті. 2. Звернути увагу, чи не заблоковані повідомлення браузером.
СПІВРОБІТНИКИ НЕ ОТРИМУЮТЬ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ ПРИ СТВОРЕННІ НОВОГО ЗАПИТУ
Якщо ви зіткнулися з цією проблемою, переконайтеся, що співробітники належать відділу, якому призначений цей запит. Тільки співробітник, який належить відділу, якому призначений запит, отримує повідомлення електронною поштою.
Актуальні питання
В ЧОМУ ВІДМІННІСТЬ ХМАРНОЇ ВЕРСІЇ?
ЩО ТАКЕ КОНЦЕПЦІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ?
НЕ МОЖУ ВІДКРИТИ ХМАРНУ ВЕРСІЮ
НЕ МОЖУ ЗАЙТИ В АКАУНТ. ПИШЕ: НЕВІРНА АДРЕСА АБО ПАРОЛЬ.
ЯК КУПИТИ МОДУЛЬ?
ЯК АКТИВУВАТИ КУПЛЕНИЙ МОДУЛЬ
ЯК ВІДКЛЮЧИТИ МОДУЛЬ?
ЯК ОТРИМАТИ ОНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ?
ЯК НАПИСАТИ ЗАПИТ В ПІДТРИМКУ
ЧАС ОЧІКУВАННЯ ВІДПОВІДІ ПІДТРИМКИ
ЯК НАЛАШТУВАТИ СИСТЕМУ?
ЧИ МОЖУ Я ЗАВАНТАЖИТИ ДАНІ З МОЄЇ СТАРОЇ CRM В PERFECTUM CRM?
ЧИ МОЖНА ПРОВЕСТИ ІНТЕГРАЦІЮ З ЯКИМОСЬ СЕРВІСОМ?
ЯК НАЛАШТУВАТИ ЧАТИ З TELEGRAM, VIBER?
Я ВНІС ЗМІНИ, ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ СТОРІНКИ НІЧОГО НЕ ЗМІНИЛОСЬ?
ДЛЯ ЧОГО ДОДАВАТИ GOOGLE RECAPTCHA ПРИ ВХОДІ В АКАУНТ CRM?
ЯК ДОДАТИ НОВЕ ПОЛЕ В ПОТРІБНИЙ РОЗДІЛ CRM
ЗНИК ПУНКТ З ОПЕРАТИВНОГО МЕНЮ
ЩО ТАКЕ ТЕГИ І НАВІЩО ВОНИ ПОТРІБНІ?
ЯК ЗАГРУЗИТИ ДАНІ З EXCEL В СИСТЕМУ?
ЧИ МОЖУ Я ОТРИМАТИ ЛІДИ В CRM ЗІ СВОГО САЙТУ?
ЧИ МОЖУ Я ІМПОРТУВАТИ ЛІДИ У CRM?
ЯК ДОДАТИ В СИСТЕМУ ЛІД
ЯК ДОДАТИ СПІВРОБІТНИКІВ В CRM?
ЯК ОБМЕЖИТИ ПРАВА ДОСТУПУ ПРАЦІВНИКА ДО РОЗДІЛІВ СИСТЕМИ?
ЯК СТВОРИТИ ЗАДАЧУ СПІВРОБІТНИКУ?
ЯК СТВОРИТИ ЗАДАЧУ В CRM?
ЯК СТВОРИТИ РОЗДІЛЮВАЧІ І ПЕРЕНЕСТИ ТУДИ ЧЕКБОКС?
ЩО ТАКЕ БАЗА ЗНАНЬ І ЯК ПРАЦЮВАТИ З НЕЮ В CRM?
У КАРТІ КЛІЄНТІВ БАГАТО НЕПОТРІБНИХ МЕНІ ВКЛАДОК, ЯК ПРИБРАТИ?
НЕ ВИДНО РЕКВІЗИТІВ КЛІЄНТА В РАХУНКУ ПРИ ПЕРЕГЛЯДІ В PDF
ЯК НАСТРОЇТИ ВІДОБРАЖЕННЯ ПОДІЙ У КАЛЕНДАРІ?
ЧОМУ ПРИ СТВОРЕННІ ПОДІЇ СТВОРЮЄТЬСЯ ДВІ ПОДІЇ У КАЛЕНДАРІ?
НЕ ПРИХОДЯТЬ ПУШ ПОВІДОМЛЕННЯ
СПІВРОБІТНИКИ НЕ ОТРИМУЮТЬ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ ПРИ СТВОРЕННІ НОВОГО ЗАПИТУ
Повертайте колесо і забирайте свій зимовий подарунок від Perfectum CRM+ERP
*Подарунки видаються тільки новим клієнтам і лише один на вибір. Активувати промокод можна до 28.02.2025р. Детальний опис https://perfectum.ua/ua/news/winter-fortune