FAQ

  • В ЧОМУ ВІДМІННІСТЬ ХМАРНОЇ ВЕРСІЇ?

    Візуальних і функціональних відмінностей між хмарною і коробковою версіями немає. Різниця полягає в варіанті зберігання інформації і в подальших можливостях масштабування системи.
    Хмарна версія ідеально підходить для невеликих компаній і має перевагу швидкого старту роботи.
    Коробкову версію можна доопрацювати під будь-які Ваші задачі, а також її можна розмістити на власному або орендованому сервері.

  • ЯК ОТРИМАТИ ДОСТУП ДО БЕЗКОШТОВНОЇ ХМАРНОЇ ВЕРСІЇ CRM?

    Для того, щоб зареєструвати безкоштовну хмарну версію CRM-систему необхідно:
    1. Перейти до розділу "ХМАРА" і заповнити форму.
    2. Перевірити пошту, яку Ви вказали при реєстрації.
    3. Авторизуватись в CRM-системі за отриманими доступами.

  • В АКАУНТІ CRM НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ СТВОРИТИ КАРТОЧКУ ЛІДА АБО КЛІЄНТА.

    Після реєстрації хмарної версії на Вашу пошту надходять 2 ел. листи. Один з них містить доступи в хмарну версію CRM-системи, а другий - доступи в особистий кабінет клієнта Perfectum CRM. Перевірте адресу посилання в браузері, за якою Ви перейшли. Адреса особистого кабінету клієнта - work.perfectum.ua/clients

  • НЕ МОЖУ ВІДКРИТИ ХМАРУ

    Якщо при вході в вашу хмару у вас не відкривається сторінка, можливо ваш ip потрапив в блокування. Перевірити це можна якщо ваша хмара відкривається через Opera з включеним VPN. Якщо це так, то необхідно надіслати ваш ip і ми його розблокуємо. Дізнатися свій ip можна перейшовши на сайт .

  • НЕ МОЖУ ЗАЙТИ В АКАУНТ. ПИШЕ: НЕПРАВИЛЬНИЙ АДРЕС АБО ПАРОЛЬ.

    1. Перевірте адресу посилання, за якою Ви намагаєтесь зайти.
    work.perfectum.ua/clients - це доступ в особистий кабінет клієнта Perfectum CRM.
    2. Якщо проблема виникає при вході в Вашу CRM, то необхідно перевірити повну адресу посилання.
    /admin - доступ для користувачів CRM.
    /clients - доступ для клієнтів.

  • ЯК НАЛАШТУВАТИ СИСТЕМУ?

    1. Ви можете самостійно налаштувати систему. Детальна інформація з налаштувань в розділі "Документація".
    2. Ви можете замовити послугу впровадження CRM-системи у команди фахівців Perfectum CRM. Для цього необхідно всього лише заповнити заявку на замовлення послуги впровадження.

  • ЩО ТАКЕ КОНЦЕПЦІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ?

    Розробка концепції впровадження CRM - дуже важливий етап переходу роботи в CRM. Вона необхідна для того, щоб грамотно перенести бізнес-процеси компанії в рамки CRM-системи. Концепція впровадження складається з таких частин:
    Визначення цілей і завдань впровадження CRM.
    Описи бізнес-процесів компанії, які будуть реалізовані в системі
    Побудова bpmn діаграм процесів
    Складання технічного завдання та налаштування функціоналу системи або розробка нового функціоналу

  • ЧИ МОЖУ Я ЗАВАНТАЖИТИ ДАНІ З МОЄЇ СТАРОЇ CRM В PERFECTUM CRM?

    Perfectum CRM дозволяє завантажити бази клієнтів і лідів з інших CRM.
    Імпорт даних Ви можете виконати самостійно або замовити послугу міграції з іншої CRM-системи.

  • ЯК ДОДАТИ СПІВРОБІТНИКІВ В CRM?

    Щоб створити нового співробітника, натисніть на розділ «Налаштування-> Співробітники», потім відкриється нове вікно і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Новий співробітник». Детальніше.

  • ЯК ОБМЕЖИТИ ПРАВА ДОСТУПУ ПРАЦІВНИКА ДО РОЗДІЛІВ СИСТЕМИ?

    Необхідно перейти в Налаштування - Ролі та налаштувати ролі користувачів. Детальніше.

  • ДЛЯ ЧОГО ДОДАВАТИ GOOGLE RECAPTCHA ПРИ ВХОДІ В АКАУНТ CRM?

    Функція reCaptcha використовується з метою запобігання підбору паролів в систему спам-ботами. Простими словами - це додатковий захист від злому вашої CRM.

  • ЯК СТВОРИТИ ЗАДАЧУ В CRM?

    Щоб створити нове завдання, натисніть на розділ «Задачи», потім відкриється вікно і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Нова задача».

  • ЩО ТАКЕ БАЗА ЗНАНЬ І ЯК ПРАЦЮВАТИ З НЕЮ В CRM?

    Розділ "База знань" призначений для розміщення і зберігання важливої інформації (інструкції, стандарти, умови, підказки і т.д.). Щоб створити групу в базі знань, натисніть на розділ «База знань-> Групи», потім відкриється нове вікно, і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Нова Група».

  • Я ВНІС ЗМІНИ, ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ СТОРІНКИ НІЧОГО НЕ ЗМІНИЛОСЬ?

    Якщо користувач дійсно вніс зміни в систему, проблему допоможе вирішити оновлення веб-сторінки, ігноруючи кеш браузера. На Windows це можна зробити за допомогою комбінації клавіш Ctrl + F5, на MAC OS за допомогою Cmd + R.

  • ЧИ МОЖНА ПРОВЕСТИ ІНТЕГРАЦІЮ В ЯКИМОСЬ СЕРВІСОМ?

    Інтеграція нашої системи можлива з будь-яким сервісом, якщо він має API ключі.

  • ЯК ЗАГРУЗИТИ ДАНІ З EXCEL В СИСТЕМУ?

    У нашій системі є можливість завантаження Лідів і Клієнтів. Для додавання Лідів потрібно перейти в розділ «Ліди» і натиснути на кнопку в верхньому лівому кутку «Завантажити Ліди». На сторінці буде прототип, як повинна виглядати таблиця в Exel. Аналогічні дії пророблюються для додавання кліетов у розділі «Клієнти».

    Актуальні питання

  • В ЧОМУ ВІДМІННІСТЬ ХМАРНОЇ ВЕРСІЇ?

  • ЯК ОТРИМАТИ ДОСТУП ДО БЕЗКОШТОВНОЇ ХМАРНОЇ ВЕРСІЇ CRM?

  • В АКАУНТІ CRM НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ СТВОРИТИ КАРТОЧКУ ЛІДА АБО КЛІЄНТА.

  • НЕ МОЖУ ВІДКРИТИ ХМАРУ

  • НЕ МОЖУ ЗАЙТИ В АКАУНТ. ПИШЕ: НЕПРАВИЛЬНИЙ АДРЕС АБО ПАРОЛЬ.

  • ЯК НАЛАШТУВАТИ СИСТЕМУ?

  • ЩО ТАКЕ КОНЦЕПЦІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ?

  • ЧИ МОЖУ Я ЗАВАНТАЖИТИ ДАНІ З МОЄЇ СТАРОЇ CRM В PERFECTUM CRM?

  • ЯК ДОДАТИ СПІВРОБІТНИКІВ В CRM?

  • ЯК ОБМЕЖИТИ ПРАВА ДОСТУПУ ПРАЦІВНИКА ДО РОЗДІЛІВ СИСТЕМИ?

  • ДЛЯ ЧОГО ДОДАВАТИ GOOGLE RECAPTCHA ПРИ ВХОДІ В АКАУНТ CRM?

  • ЯК СТВОРИТИ ЗАДАЧУ В CRM?

  • ЩО ТАКЕ БАЗА ЗНАНЬ І ЯК ПРАЦЮВАТИ З НЕЮ В CRM?

  • Я ВНІС ЗМІНИ, ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ СТОРІНКИ НІЧОГО НЕ ЗМІНИЛОСЬ?

  • ЧИ МОЖНА ПРОВЕСТИ ІНТЕГРАЦІЮ В ЯКИМОСЬ СЕРВІСОМ?

  • ЯК ЗАГРУЗИТИ ДАНІ З EXCEL В СИСТЕМУ?

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти