Візуальних і функціональних відмінностей між хмарною і коробковою версіями немає. Різниця полягає в варіанті зберігання інформації і в подальших можливостях масштабування системи.
Хмарна версія ідеально підходить для невеликих компаній і має перевагу швидкого старту роботи.
Коробкову версію можна доопрацювати під будь-які Ваші задачі, а також її можна розмістити на власному або орендованому сервері.
В АКАУНТІ CRM НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ СТВОРИТИ КАРТОЧКУ ЛІДА АБО КЛІЄНТА.
Після реєстрації хмарної версії на Вашу пошту надходять 2 ел. листи. Один з них містить доступи в хмарну версію CRM-системи, а другий - доступи в особистий кабінет клієнта Perfectum CRM. Перевірте адресу посилання в браузері, за якою Ви перейшли. Адреса особистого кабінету клієнта - work.perfectum.ua/clients
НЕ МОЖУ ВІДКРИТИ ХМАРУ
Якщо при вході в вашу хмару у вас не відкривається сторінка, можливо ваш ip потрапив в блокування. Перевірити це можна якщо ваша хмара відкривається через Opera з включеним VPN. Якщо це так, то необхідно надіслати ваш ip і ми його розблокуємо. Дізнатися свій ip можна перейшовши на сайт .
НЕ МОЖУ ЗАЙТИ В АКАУНТ. ПИШЕ: НЕПРАВИЛЬНИЙ АДРЕС АБО ПАРОЛЬ.
1. Перевірте адресу посилання, за якою Ви намагаєтесь зайти. work.perfectum.ua/clients - це доступ в особистий кабінет клієнта Perfectum CRM.
2. Якщо проблема виникає при вході в Вашу CRM, то необхідно перевірити повну адресу посилання.
/admin - доступ для користувачів CRM.
/clients - доступ для клієнтів.
ЯК НАЛАШТУВАТИ СИСТЕМУ?
1. Ви можете самостійно налаштувати систему. Детальна інформація з налаштувань в розділі "Документація".
2. Ви можете замовити послугу впровадження CRM-системи у команди фахівців Perfectum CRM. Для цього необхідно всього лише заповнити заявку на замовлення послуги впровадження.
ЩО ТАКЕ КОНЦЕПЦІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ?
Розробка концепції впровадження CRM - дуже важливий етап переходу роботи в CRM.
Вона необхідна для того, щоб грамотно перенести бізнес-процеси компанії в рамки CRM-системи.
Концепція впровадження складається з таких частин: Визначення цілей і завдань впровадження CRM.
Описи бізнес-процесів компанії, які будуть реалізовані в системі
Побудова bpmn діаграм процесів
Складання технічного завдання та налаштування функціоналу системи або розробка нового функціоналу
ЧИ МОЖУ Я ЗАВАНТАЖИТИ ДАНІ З МОЄЇ СТАРОЇ CRM В PERFECTUM CRM?
Perfectum CRM дозволяє завантажити бази клієнтів і лідів з інших CRM.
Імпорт даних Ви можете виконати самостійно або замовити послугу міграції з іншої CRM-системи.
ЯК ДОДАТИ СПІВРОБІТНИКІВ В CRM?
Щоб створити нового співробітника, натисніть на розділ «Налаштування-> Співробітники», потім відкриється нове вікно і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Новий співробітник».
Детальніше.
ЯК ОБМЕЖИТИ ПРАВА ДОСТУПУ ПРАЦІВНИКА ДО РОЗДІЛІВ СИСТЕМИ?
Необхідно перейти в Налаштування - Ролі та налаштувати ролі користувачів. Детальніше.
ДЛЯ ЧОГО ДОДАВАТИ GOOGLE RECAPTCHA ПРИ ВХОДІ В АКАУНТ CRM?
Функція reCaptcha
використовується з метою запобігання підбору паролів в систему спам-ботами.
Простими словами - це додатковий захист від злому вашої CRM.
ЯК СТВОРИТИ ЗАДАЧУ В CRM?
Щоб створити нове завдання, натисніть на розділ «Задачи», потім відкриється вікно і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Нова задача».
ЩО ТАКЕ БАЗА ЗНАНЬ І ЯК ПРАЦЮВАТИ З НЕЮ В CRM?
Розділ "База знань" призначений для розміщення і зберігання важливої інформації (інструкції, стандарти, умови, підказки і т.д.). Щоб створити групу в базі знань, натисніть на розділ «База знань-> Групи», потім відкриється нове вікно, і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Нова Група».
Я ВНІС ЗМІНИ, ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ СТОРІНКИ НІЧОГО НЕ ЗМІНИЛОСЬ?
Якщо користувач дійсно вніс зміни в систему, проблему допоможе вирішити оновлення веб-сторінки, ігноруючи кеш браузера. На Windows це можна зробити за допомогою комбінації клавіш Ctrl + F5, на MAC OS за допомогою Cmd + R.
ЧИ МОЖНА ПРОВЕСТИ ІНТЕГРАЦІЮ В ЯКИМОСЬ СЕРВІСОМ?
Інтеграція нашої системи можлива з будь-яким сервісом, якщо він має API ключі.
ЯК ЗАГРУЗИТИ ДАНІ З EXCEL В СИСТЕМУ?
У нашій системі є можливість завантаження Лідів і Клієнтів. Для додавання Лідів потрібно перейти в розділ «Ліди» і натиснути на кнопку в верхньому лівому кутку «Завантажити Ліди».
На сторінці буде прототип, як повинна виглядати таблиця в Exel. Аналогічні дії пророблюються для додавання кліетов у розділі «Клієнти».
Актуальні питання
В ЧОМУ ВІДМІННІСТЬ ХМАРНОЇ ВЕРСІЇ?
В АКАУНТІ CRM НЕМАЄ МОЖЛИВОСТІ СТВОРИТИ КАРТОЧКУ ЛІДА АБО КЛІЄНТА.
НЕ МОЖУ ВІДКРИТИ ХМАРУ
НЕ МОЖУ ЗАЙТИ В АКАУНТ. ПИШЕ: НЕПРАВИЛЬНИЙ АДРЕС АБО ПАРОЛЬ.
ЯК НАЛАШТУВАТИ СИСТЕМУ?
ЩО ТАКЕ КОНЦЕПЦІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ?
ЧИ МОЖУ Я ЗАВАНТАЖИТИ ДАНІ З МОЄЇ СТАРОЇ CRM В PERFECTUM CRM?
ЯК ДОДАТИ СПІВРОБІТНИКІВ В CRM?
ЯК ОБМЕЖИТИ ПРАВА ДОСТУПУ ПРАЦІВНИКА ДО РОЗДІЛІВ СИСТЕМИ?
ДЛЯ ЧОГО ДОДАВАТИ GOOGLE RECAPTCHA ПРИ ВХОДІ В АКАУНТ CRM?
ЯК СТВОРИТИ ЗАДАЧУ В CRM?
ЩО ТАКЕ БАЗА ЗНАНЬ І ЯК ПРАЦЮВАТИ З НЕЮ В CRM?
Я ВНІС ЗМІНИ, ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ СТОРІНКИ НІЧОГО НЕ ЗМІНИЛОСЬ?