FAQ

  • В ЧОМУ ВІДМІННІСТЬ ХМАРНОЇ ВЕРСІЇ?

    Візуальних і функціональних відмінностей між хмарною і коробковою версіями немає. Різниця полягає в варіанті зберігання інформації і в подальших можливостях масштабування системи.
    Хмарна версія ідеально підходить для невеликих компаній і має перевагу швидкого старту роботи.
    Коробкову версію можна доопрацювати під будь-які Ваші задачі, а також її можна розмістити на власному або орендованому сервері.

  • ЩО ТАКЕ КОНЦЕПЦІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ?

    Розробка концепції впровадження CRM - дуже важливий етап переходу роботи в CRM. Вона необхідна для того, щоб грамотно перенести бізнес-процеси компанії в рамки CRM-системи. Концепція впровадження складається з таких частин:
    Визначення цілей і завдань впровадження CRM.
    Описи бізнес-процесів компанії, які будуть реалізовані в системі
    Побудова bpmn діаграм процесів
    Складання технічного завдання та налаштування функціоналу системи або розробка нового функціоналу

  • НЕ МОЖУ ВІДКРИТИ ХМАРУ ВЕРСІЮ

    Якщо при вході в вашу хмару у вас не відкривається сторінка, можливо ваш ip потрапив в блокування. Перевірити це можна якщо ваша хмара відкривається через Opera з включеним VPN. Якщо це так, то необхідно надіслати ваш ip і ми його розблокуємо. Дізнатися свій ip можна перейшовши на сайт .

  • НЕ МОЖУ ЗАЙТИ В АКАУНТ. ПИШЕ: НЕПРАВИЛЬНИЙ АДРЕС АБО ПАРОЛЬ.

    1. Перевірте адресу посилання, за якою Ви намагаєтесь зайти.
    crm.perfectum.one/clients - це доступ в особистий кабінет клієнта Perfectum CRM.
    2. Якщо проблема виникає при вході в Вашу CRM, то необхідно перевірити повну адресу посилання.
    /admin - доступ для користувачів CRM.
    /clients - доступ для клієнтів.

  • ЯК КУПИТИ МОДУЛЬ?

    1. Перейдіть до Настройки ->Магазин.
    2. Виберіть модуль для покупки та клацніть на "Купити"
    3. Перейдіть до особистого кабінету клієнта для оплати рахунку.
    4. Після оплати рахунку модуль буде доступний для встановлення.
    5. Перейдіть до Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями.
    6. Активуйте придбаний модуль.

  • ЯК АКТИВУВАТИ КУПЛЕНИЙ МОДУЛЬ


    1. Перейдіть до Налаштування -> Конфігурація -> Керування модулями.
    2. Знайдіть у списку куплений модуль або натисніть "Оновити всі доступні плагіни".

  • ЯК ВІДКЛЮЧИТИ МОДУЛЬ?


    1. Перейдіть до Налаштування -> Конфігурація -> Керування модулями.
    2. Знайдіть у списку необхідний модуль та деактивуйте його.

  • ЯК ОТРИМАТИ ОБНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ?

    Для цього необхідно:
    1. Перейти до Налаштування - Конфігурація - Оновлення системи.
    2. Натиснути кнопку "Купити оновлення".
    3. Здійснити оплату згідно з інструкцією.
    4. Після підтвердження оплати замість кнопки "Купити оновлення" з'явиться кнопка "Оновити".
    5. Натиснути кнопку "Оновити".
    6. При необхідності зробити бекап шляхом вибору відповідних чек-боксів.
    7. Підтвердити оновлення.

  • ЯК НАПИСАТИ ЗАПИТ В ПІДТРИМКУ

    Для формування запиту на технічну підтримку Вам необхідно:
    1. Зайти в особистий кабінет клієнта crm.perfectum.one/clients
    2. Перейти до розділу "Підтримка".
    3. Натисніть на "Відкрити запит".
    4. У формі запиту вказати тему, вибрати відділ, підвантажити файл (якщо необхідно), описати причину звернення та натиснути "Зберегти".

  • ЧАС ОЧІКУВАННЯ ВІДПОВІДІ ПІДТРИМКИ

    Час очікування відповіді підтримки зазначено у Договорі на підтримку системи у п. 2.5.
    "Час надання відповіді з моменту отримання запиту - 5 робочих днів."

  • ЯК НАЛАШТУВАТИ СИСТЕМУ?

    1. Ви можете самостійно налаштувати систему. Детальна інформація з налаштувань в розділі "Документація".
    2. Ви можете замовити послугу впровадження CRM-системи у команди фахівців Perfectum CRM. Для цього необхідно всього лише заповнити заявку на замовлення послуги впровадження.

  • ЧИ МОЖУ Я ЗАВАНТАЖИТИ ДАНІ З МОЄЇ СТАРОЇ CRM В PERFECTUM CRM?

    Perfectum CRM дозволяє завантажити бази клієнтів і лідів з інших CRM.
    Імпорт даних Ви можете виконати самостійно або замовити послугу міграції з іншої CRM-системи.

  • ЧИ МОЖНА ПРОВЕСТИ ІНТЕГРАЦІЮ В ЯКИМОСЬ СЕРВІСОМ?

    Інтеграція нашої системи можлива з будь-яким сервісом, якщо він має API ключі.

  • ЯК НАЛАШТУВАТИ ЧАТИ З TELEGRAM, VIBER?

    Для налаштування чату з viber скористайтесь інструкцією.
    Для налаштування чату з telegram скористайтесь інструкцією.

  • Я ВНІС ЗМІНИ, ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ СТОРІНКИ НІЧОГО НЕ ЗМІНИЛОСЬ?

    Якщо користувач дійсно вніс зміни в систему, проблему допоможе вирішити оновлення веб-сторінки, ігноруючи кеш браузера. На Windows це можна зробити за допомогою комбінації клавіш Ctrl + F5, на MAC OS за допомогою Cmd + R.

  • ДЛЯ ЧОГО ДОДАВАТИ GOOGLE RECAPTCHA ПРИ ВХОДІ В АКАУНТ CRM?

    Функція reCaptcha використовується з метою запобігання підбору паролів в систему спам-ботами. Простими словами - це додатковий захист від злому вашої CRM.

  • ЯК ДОДАТИ НОВЕ ПОЛЕ В ПОТРІБНИЙ РОЗДІЛ CRM

    Для цього необхідно:
    1. Перейти в: Налаштування - Системні - Настроювані поля.
    2. Натиснути на кнопку "Нове поле користувача".
    3. Налаштувати нове поле.

  • ЗНИК ПУНКТ З ОПЕРАТИВНОГО МЕНЮ

    Щоб повернути елемент активного меню, перейдіть в Установки - Конфігурація -> Зовнішній вигляд -> Установки меню -> Оперативне меню та натисніть кнопку "Скинути".

  • ЩО ТАКЕ ТЕГИ І НАВІЩО ВОНИ ПОТРІБНІ?

    Теги потрібні для групування даних за параметром (тегом). Докладніше можна дізнатися в статті .

  • ЯК ЗАГРУЗИТИ ДАНІ З EXCEL В СИСТЕМУ?

    У нашій системі є можливість завантаження Лідів, Клієнтів, Товари. Для додавання Лідів потрібно перейти в розділ «Ліди» і натиснути на кнопку в верхньому лівому кутку «Завантажити Ліди». На сторінці буде прототип, як повинна виглядати таблиця в Exel. Аналогічні дії проробляються для додавання клієнтів та товарів у розділах «Клієнти», «Склад».

  • ЧИ МОЖУ Я ОТРИМАТИ ЛІДИ В CRM ЗІ СВОГО САЙТУ?

    Для цього CRM має можливість створити форму для розміщення на сайті.
    Для створення форми необхідно:
    1. Перейти в: Налаштування -> Продаж -> Ліди -> Форма на сайті.
    2. Натиснути кнопку "Нова форма".
    3. Створити форму відповідно до вказівок на сторінці.
    4. Здійснити налаштування форми за допомогою "Конструктора форм".
    5. Створений код розмістити на веб-сайті.

  • ЧИ МОЖУ Я ІМПОРТУВАТИ ЛІДИ У CRM?

    Для імпорту лідів необхідно:
    1. Перейти до Розділу "Ліди"
    2. Натиснути на кнопку "Завантажити Ліди"
    3. Дотримуватись подальших вказівок, які будуть відображені на сторінці.

  • ЯК ДОДАТИ В СИСТЕМУ ЛІД

    Для додавання до системи ліда необхідно:
    1. Перейти до розділу Ліди.
    2. Натиснути кнопку "Новий лід".
    3. Заповнити потрібні поля.
    4. Зберегти.

  • ЯК ДОДАТИ СПІВРОБІТНИКІВ В CRM?

    Щоб створити нового співробітника, натисніть на розділ «Налаштування-> Співробітники», потім відкриється нове вікно і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Новий співробітник». Детальніше.

  • ЯК ОБМЕЖИТИ ПРАВА ДОСТУПУ ПРАЦІВНИКА ДО РОЗДІЛІВ СИСТЕМИ?

    Необхідно перейти в Налаштування - Ролі та налаштувати ролі користувачів. Детальніше.

  • ЯК СТВОРИТИ ЗАДАЧУ СПІВРОБІТНИКУ?

    Для цього необхідно:
    1. Перейти до розділу "Завдання".
    2. Натиснути кнопку "Нове завдання".
    3. Здійснити необхідні налаштування. Зокрема: вибрати потрібних учасників виконання завдання.
    4. Зберегти.

  • ЯК СТВОРИТИ ЗАДАЧУ В CRM?

    Щоб створити нове завдання, натисніть на розділ «Задачи», потім відкриється вікно і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Нова задача».

  • ЯК СТВОРИТИ РОЗДІЛЮВАЧІ І ПЕРЕНЕСТИ ТУДИ ЧЕКБОКС?

    Для цього потрібно:
    1. Перейти до завдання
    2. Натисніть "Розділювач". Після натискання створитися роздільник, якому можна змінити назву натиснувши на "Розділювач" у розділі, що створився.
    3. Тепер натисніть "Додати завдання до чек-листа" і напишіть текст чек-боксу.
    4. Якщо навести на чекбокс, з'являється в лівому кутку чек-боксу можна пересувати чекбокс, для цього потрібно затиснути ліву кнопку миші та перетягнути, у потрібному місці відпустіть кнопку миші.

  • ЩО ТАКЕ БАЗА ЗНАНЬ І ЯК ПРАЦЮВАТИ З НЕЮ В CRM?

    Розділ "База знань" призначений для розміщення і зберігання важливої інформації (інструкції, стандарти, умови, підказки і т.д.). Щоб створити групу в базі знань, натисніть на розділ «База знань-> Групи», потім відкриється нове вікно, і натисніть на кнопку в верхньому лівому кутку «Нова Група».

  • У КАРТІ КЛІЄНТІВ БАГАТО НЕ ПОТРІБНИХ МЕНІ ВКЛАДОК, ЯК ПРИБРАТИ?

    Щоб прибрати зайву вкладку, перейдіть по шляху Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Клієнти, знайдіть опцію "Видимі вкладки(Профіль)" і відключіть непотрібні вкладки, після чого збережіть налаштування.

  • НЕ ВИДНО РЕКВІЗИТІВ КЛІЄНТА В РАХУНКУ ПРИ ПРОГЛЯДІ В PDF

    Для налаштування відображення реквізитів клієнта в рахунку перейдіть до:
    Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Клієнти -> Інформація для PDF та HTML. У полі "Формат інформації клієнта (PDF та HTML)" вкажіть статичні значення та динамічні за допомогою шорткодів.

  • ЯК НАСТРОЇТИ ВІДОБРАЖЕННЯ ПОДІЙ У КАЛЕНДАРІ?

    Для цього необхідно:
    1. Перейти до Календар.
    2. Натиснути кнопку фільтра.
    3. Відзначити чек-бокси необхідних подій для відображення.

  • ЧОМУ ПРИ СТВОРЕННІ ПОДІЇ СТВОРЮЄТЬСЯ ДВІ ПОДІЇ У КАЛЕНДАРІ?

    При створенні події створюється сама подія та особисте завдання. Ці два записи можна побачити у календарі.

  • НЕ ПРИХОДЯТЬ ПУШ ПОВІДОМЛЕННЯ

    Вам потрібно:
    1. Перевірити правильність виконаних налаштувань за допомогою статті.
    2. Звернути увагу, чи не заблоковані повідомлення браузером.

  • СПІВРОБІТНИКИ НЕ ОТРИМУЮТЬ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ ПРИ СТВОРЕННІ НОВОГО ЗАПИТУ

    Якщо ви зіткнулися з цією проблемою, переконайтеся, що співробітники належать відділу, якому призначений цей запит. Тільки співробітник, який належить відділу, якому призначений запит, отримує повідомлення електронною поштою.

    Актуальні питання

  • В ЧОМУ ВІДМІННІСТЬ ХМАРНОЇ ВЕРСІЇ?

  • ЩО ТАКЕ КОНЦЕПЦІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ?

  • НЕ МОЖУ ВІДКРИТИ ХМАРУ ВЕРСІЮ

  • НЕ МОЖУ ЗАЙТИ В АКАУНТ. ПИШЕ: НЕПРАВИЛЬНИЙ АДРЕС АБО ПАРОЛЬ.

  • ЯК КУПИТИ МОДУЛЬ?

  • ЯК АКТИВУВАТИ КУПЛЕНИЙ МОДУЛЬ

  • ЯК ВІДКЛЮЧИТИ МОДУЛЬ?

  • ЯК ОТРИМАТИ ОБНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ?

  • ЯК НАПИСАТИ ЗАПИТ В ПІДТРИМКУ

  • ЧАС ОЧІКУВАННЯ ВІДПОВІДІ ПІДТРИМКИ

  • ЯК НАЛАШТУВАТИ СИСТЕМУ?

  • ЧИ МОЖУ Я ЗАВАНТАЖИТИ ДАНІ З МОЄЇ СТАРОЇ CRM В PERFECTUM CRM?

  • ЧИ МОЖНА ПРОВЕСТИ ІНТЕГРАЦІЮ В ЯКИМОСЬ СЕРВІСОМ?

  • ЯК НАЛАШТУВАТИ ЧАТИ З TELEGRAM, VIBER?

  • Я ВНІС ЗМІНИ, ПІСЛЯ ОНОВЛЕННЯ СТОРІНКИ НІЧОГО НЕ ЗМІНИЛОСЬ?

  • ДЛЯ ЧОГО ДОДАВАТИ GOOGLE RECAPTCHA ПРИ ВХОДІ В АКАУНТ CRM?

  • ЯК ДОДАТИ НОВЕ ПОЛЕ В ПОТРІБНИЙ РОЗДІЛ CRM

  • ЗНИК ПУНКТ З ОПЕРАТИВНОГО МЕНЮ

  • ЩО ТАКЕ ТЕГИ І НАВІЩО ВОНИ ПОТРІБНІ?

  • ЯК ЗАГРУЗИТИ ДАНІ З EXCEL В СИСТЕМУ?

  • ЧИ МОЖУ Я ОТРИМАТИ ЛІДИ В CRM ЗІ СВОГО САЙТУ?

  • ЧИ МОЖУ Я ІМПОРТУВАТИ ЛІДИ У CRM?

  • ЯК ДОДАТИ В СИСТЕМУ ЛІД

  • ЯК ДОДАТИ СПІВРОБІТНИКІВ В CRM?

  • ЯК ОБМЕЖИТИ ПРАВА ДОСТУПУ ПРАЦІВНИКА ДО РОЗДІЛІВ СИСТЕМИ?

  • ЯК СТВОРИТИ ЗАДАЧУ СПІВРОБІТНИКУ?

  • ЯК СТВОРИТИ ЗАДАЧУ В CRM?

  • ЯК СТВОРИТИ РОЗДІЛЮВАЧІ І ПЕРЕНЕСТИ ТУДИ ЧЕКБОКС?

  • ЩО ТАКЕ БАЗА ЗНАНЬ І ЯК ПРАЦЮВАТИ З НЕЮ В CRM?

  • У КАРТІ КЛІЄНТІВ БАГАТО НЕ ПОТРІБНИХ МЕНІ ВКЛАДОК, ЯК ПРИБРАТИ?

  • НЕ ВИДНО РЕКВІЗИТІВ КЛІЄНТА В РАХУНКУ ПРИ ПРОГЛЯДІ В PDF

  • ЯК НАСТРОЇТИ ВІДОБРАЖЕННЯ ПОДІЙ У КАЛЕНДАРІ?

  • ЧОМУ ПРИ СТВОРЕННІ ПОДІЇ СТВОРЮЄТЬСЯ ДВІ ПОДІЇ У КАЛЕНДАРІ?

  • НЕ ПРИХОДЯТЬ ПУШ ПОВІДОМЛЕННЯ

  • СПІВРОБІТНИКИ НЕ ОТРИМУЮТЬ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ ПРИ СТВОРЕННІ НОВОГО ЗАПИТУ

15 000 компаній

15 000 компаній

впровадили Perfectum CRM+ERP

зроблено вUAз любов'ю

guarantee

З'явилися питання?

Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!