Модуль "Інтеграція з Unitalk"

18 липня 2024
👁 1244

У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.

Для використання "Інтеграції з Unitalk" необхідно:

  1. Встановити цей модуль.
  2. Налаштувати модуль
  3. За необхідністю налаштувати Кол-трекінг.

Для здійснення дзвінка Вашому клієнту або ліду зайдіть у розділ "Клієнти" та "Ліди" натисніть на номер Вашого клієнта або ліда. Щоб переглянути та вивчати дзвінки в системі, перейдіть за шляхом "Активності - Unitalk".

У розділі "Unitalk" є:

  1. Фільтр "Тип дзвінка" - для пошуку історії дзвінків за даними статусу (вхідний, вихідний, внутрішній).
  2. Кнопка "Статистика пропущених" - відкриває таблицю з пропущеними дзвінками.
  3. Фільтр "З дати" - дозволяє вказати, з якої дати необхідно показати дзвінки на сторінці.
  4. Фільтр "До дати" - дозволяє вказати, до якої дати необхідно показати дзвінки на сторінці.
  5. Фільтр "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки.
  6. Чекбокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення/приховування неуспішних дзвінків у списку.
  7. Поле для відображення кількості дзвінків на сторінці (10,25,50...).
  8. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  9. Кнопка "Налаштування" - після натискання відкриває налаштування відображення стовпців таблиці, дозволяє вмикати/вимкнути стовпці таблиці.
  10. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  11. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

1

Статистика за пропущеними.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Всі дзвінки" - відкриває таблицю з усіма дзвінками.
  2. Фільтр "З дати" - дозволяє вказати, з якої дати необхідно показати дзвінки на сторінці.
  3. Фільтр "До дати" - дозволяє вказати, до якої дати необхідно показати дзвінки на сторінці.
  4. Фільтр "За співробітниками" - фільтр по співробітниках, які відповідали на дзвінки.
  5. Поле для відображення кількості дзвінків на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  7. Кнопка "Налаштування" - після натискання відкриває налаштування відображення стовпців таблиці, дозволяє вмикати/вимкнути стовпці таблиці.
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

ut2

Для того, щоб у картці клієнта відображався розділ "Unitalk", необхідно перейти по шляху "Налаштування -> Продажі -> Клієнти -> Видимі вкладки (Профіль)" і поставити галочку навпроти "Unitalk".

uni2

Розділ "Unitalk" у картці клієнта. У цьому розділі відображатимуться дзвінки, пов'язані з клієнтом.

uni3

Розділ "Unitalk" у картці ліда. У цьому розділі відображатимуться дзвінки, пов'язані з лідом.

uni4

Права співробітників(у розділі прав Додатка):

  • Перегляд усіх - перегляд усіх дзвінків
  • Перегляд своїх - перегляд лише своїх дзвінків
  • Редагування - можливість додавати коментарі

uni5

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.