Заходи безпеки
Доступні методи безпеки в Perfectum CRM+ERP.
- Двофакторна автентифікація (поштою).
- Аутентифікація за допомогою Google Authenticator.
Двофакторна автентифікація
Кожен співробітник, доданий до системи, має можливість включити двофакторну автентифікацію.
Двофакторна аутентифікація передбачає надсилання унікального ключа аутентифікації електронною поштою при правильному введенні облікових даних. Для успішного входу до системи необхідно ввести отриманий ключ. Співробітникам доступна можливість увімкнути двофакторну автентифікацію, натиснувши на знак профілю на верхній панелі, а потім кнопку «Змінити профіль». Активувати чек-бокс "Увімкнути ДФА".
Важливо: Двофакторна автентифікація забезпечується електронною поштою. Перш ніж увімкнути двофакторну автентифікацію, переконайтеся, що налаштували правильно "Службові Email" і система може надсилати електронну пошту. Унікальний ключ автентифікації буде надіслано на пошту під час входу.
Адміністраторам або співробітникам, які мають права редагування, доступна можливість змінити цей параметр для кожного співробітника шляхом «Налаштування -> Компанія -> Співробітники -> Вибір профілю працівника».
Налаштування.
- Перейдіть по шляху "Мій профіль - Редагувати профіль" або відкрийте режим редагування профілю співробітника (Налаштування - Компанія - Співробітники - Кнопка "Редагувати").
- У вкладці "Профіль" активуйте чекбокс "Увімкнути ДФА".
- При наступному вході в систему, після введення логіну та пароля з'явиться вікно з введенням ключа автентифікації.
- Перейдіть до вашої електронної пошти, скопіюйте код.
Далі необхідно:
- Вставити код у поле.
- Натиснути кнопку "Підтвердити".
Для запобігання спам-ботам рекомендується увімкнути функцію reCaptcha Google для входу в систему клієнтів і входу в систему адміністратора.