ДИТЯЧИЙ САДОК-box





СИСТЕМА ДЛЯ ДИТЯЧОГО САДОЧКА
Коробкова CRM-версія
Будь-які доопрацювання та інтеграції
без обмежень
Завантажити PDF-презентацію Perfectum CRM+ERP
ДИТЯЧИЙ САДОК-версія
Акція «Літні знижки» Коробкова ДИТЯЧИЙ САДОК-версія без обмеженьзі знижкою -30%

Замовте прямо зараз
залишилося:
"Пощупати" очима
Пропонуємо Вам ознайомитися з надзвичайно гарно продуманим UI / UX дизайном Perfectum CRM+ERP, який просто вражає своєю легкістю та функціональністю. Навіть в кінці робочого дня Ви не відчуєте втому.










































КОРОБКОВА ДИТЯЧИЙ САДОК-версія - це...
-
Система розроблена для Дитячого садочка
- усі необхідні модулі для ведення бізнесу
- облік і аналітика
- електронний документообіг
- робота на будь-якому пристрої
БЕЗМЕЖНІ МОЖЛИВОСТІ
- доступно Perfectum CRM+ERP REST API
- можливо провести інтеграцію до будь-якого сервісу
- можливо розробити будь-який функціонал
Можливість зробити все "під себе"
- можливо кастомізувати дизайн
- можливо змінювати стиль і кольори
- можливо переробляти інтерфейс
Повна безпека даних
- Perfectum CRM+ERP може зберігається на вашому сервері
- контроль доступу і модуль захисту по IP
150+готових модулів та інтеграцій доступні в магазині для розширення функціональності системи
Безліч готових інтеграцій
ВАРТІСТЬ І ПОРІВНЯННЯ ВЕРСІЙ
Ми вирішили підготувати наочну таблицю порівняння усіх ДИТЯЧИЙ САДОК-версій Perfectum CRM+ERP.
Коробкова версіяДодаткові пакетиДИТЯЧИЙ САДОК ДИТЯЧИЙ САДОК PRO Вартість безстрокової ліцензії Замовити Замовити - 5 користувачів* 35 000 грн 83 000 грн - 10 користувачів* 55 000 грн 103 000 грн - 20 користувачів* 75 000 грн 123 000 грн - необмежено 66 500 грн 95 000 грн 114 500 грн 143 000 грн Пакет «Все включено» - Підтримка користувачів системи 1 місяць 1 рік - Підписка на оновлення системи 1 місяць 1 рік - Встановлення Perfectum CRM+ERP на сервер 2500 грн - Надання VPS-сервера на 1 рік 25 500 грн Основне - Ліцензія безстрокова з одноразовою оплатою - Можливість збільшення кількості користувачів - Можливість розширення до MAX-версії - Готова до роботи конфігурація - Доступ до магазину додатків - Можливість працювати на будь-якому пристрої: пк, планшет, смартфон, телевізор - Доступ до додатків iOS**/Android - Робота на своєму домені Загальний функціонал - Дашборди на головній і налаштування під себе - Тур по системі - Push(пуш) - повідомлення про всі події - Глобальний інтелектуальний пошук по всій системі - Інформативний рядок стану - Доступ до швидкої допомоги - Календар зустрічей і подій - Мої (Особисті) завдання - Повідомлення - База знань - Голосування - Нотатки Модулі галузевих рішень - Рішення «Дитячий садок» - Біллінг Продажі - Ліди - Комерційні пропозиції - Рахунки на оплату - Платежі - Договори - Цілі продажів та інші - Прайси (номенклатура) - Клієнти під кутом 360° - Акт звірки взаєморозрахунків з клієнтом - Дні народження клієнтів - Воронка продажів - Автоматична оцінка якості лідів (скоринг) 2600 грн 2600 грн Комунікація з клієнтом - Консультант онлайн на сайті - Модуль «Єдиний чат з Facebook» - Модуль «Єдиний чат з Instagram Business» - Модуль «Єдиний чат з Viber» - Модуль «Єдиний чат з Telegram» - Модуль «Єдиний чат з Whatsapp»** 5500 грн 5500 грн - Email-клієнт - Відправка автоматичних SMS, інтеграція з «Turbosms» - IP-Телефонія «Binotel» - IP-Телефонія «Київстар» 4000 грн 4000 грн - IP-Телефонія «Intelco» 4000 грн 4000 грн - IP-Телефонія «Asterisk» 8000 грн 8000 грн - IP-Телефонія «Morix» 4000 грн 4000 грн - IP-Телефонія «Мои Звонки» 4000 грн 4000 грн - Модуль «Трансформація аудіо у текст» для IP-телефонії «Binotel» 2500 грн 2500 грн - Інтеграція з «Zoom» 6000 грн 6000 грн Маркетинг - Тригери подій - Модуль «Купони» 6000 грн 6000 грн - Модуль «SMS-розсилка» 4000 грн 4000 грн - Email-розсилка 4000 грн 4000 грн - Facebook Ліди - Інтеграція з «Google Analytics»** - Модуль «NPS»(Оцінка лояльності клієнтів)** 10 000 грн 10 000 грн - Модуль «Програма лояльності»** 20 000 грн 20 000 грн Документообіг - Модуль «Акти» 2500 грн 2500 грн - Модуль «Шаблони документів» 2500 грн 2500 грн - Модуль «Опис документів для пошти» 1000 грн 1000 грн - Модуль «Накази» 1000 грн 1000 грн - Модуль «Вихідна та внутрішня кореспонденція» 1000 грн 1000 грн - Модуль «Візування документів» 8000 грн 8000 грн - Модуль «Вхідні документи»** 6000 грн 6000 грн - Інтеграція з «Vchasno (Вчасно)» 10 000 грн 10 000 грн Управління кадрами - Модуль «Підбір кадрів (HRM)» 5000 грн 5000 грн - Модуль «Досягнення співробітників»** 8000 грн 8000 грн - Модуль «Облік зарплати та розрахунків» 16 000 грн 16 000 грн - Модуль «Бонусна програма для менеджерів з продажу» 8000 грн 8000 грн - Плани та звіти 5000 грн 5000 грн - Модуль «Планування людських ресурсів»** 7000 грн 7000 грн - Модуль «Тестування» 7000 грн 7000 грн Фінанси - Витрати - Мультивалютність - Податкові ставки - Варіація способів оплати - Модуль «Мультікомпанія» 5000 грн 5000 грн - Модуль «Каси» 8000 грн 8000 грн - Модуль «Перевірка контрагента», інтеграція з «YouControl»** 7000 грн 7000 грн - Виписки з «Приватбанк» 4800 грн 4800 грн - Виписки з «Monobank» 4800 грн 4800 грн - Універсальний модуль банківських виписок 8000 грн 8000 грн - Синхронізація курсу валют з «НБУ» 3000 грн 3000 грн Он-лайн оплата - Онлайн оплата «Paypal» - Онлайн оплата банківською картою «Liqpay» 3000 грн 3000 грн - Онлайн оплата банківською картою «Wallet One» 3000 грн 3000 грн - Онлайн оплата банківською картою «Wayforpay» 3000 грн 3000 грн Корпоративні модулі - Модуль «Конструктор бізнес-процесів» 8000 грн 8000 грн - Модуль «Інвентаризація» 5000 грн 5000 грн - Модуль «Таблиці онлайн» 3000 грн 3000 грн - Модуль «Ментальні карти» 3000 грн 3000 грн - Модуль «Моделювання бізнес-процесів (BPMN)» 3000 грн 3000 грн No-code інструменти (без програмування) - Модуль «Конструктор бізнес-процесів розширений»** 20 000 грн 20 000 грн - Модуль «Конструктор звітів» 10 000 грн 10 000 грн - Модуль «Конструктор нових модулів»** 10 000 грн 10 000 грн - Модуль «Конструктор дашбордів»** 10 000 грн 10 000 грн Аналітика - Звіт по оплатам клієнта - Звіт по витратам - Звіт по рахункам - Звіт по договорам - Звіт по загальному прибутку - Звіт по прибутку/витратам (P&L) - Звіт по отриманим платежам - Звіт по реалізації - Звіт по способам оплати - Звіт за статистикою дзвінків - Звіт по прайсам послуг - Звіт по комерційним пропозиціям - Звіт по воронці продажів - ABC-звіт послуги Адміністрування - Помічник для самостійного налаштування системи - Можливість зміни інтерфейсу - Можливість зміни дизайну і кольору - Фонове зображення - Співробітники - Ролі для співробітників - Пресети дашбордів по ролям співробітників - Журнал усіх операцій системи - Настроювані (додаткові) поля - Захист доступу - Зберігання робочих файлів Локально на сервері, Dropbox, Google Диск - Модуль «Повідомлення на Telegram» 3000 грн 3000 грн - Зберігання робочих файлів на Amazon S3 5000 грн 5000 грн - Експорт даних з Perfectum CRM+ERP до «1С» 9000 грн 9000 грн Додаткові послуги - Налаштування Perfectum CRM+ERP 15 000 грн 15 000 грн - Корпоративне навчання роботи з Perfectum CRM+ERP 4000 грн 4000 грн - Розробка концепції та впровадження Perfectum CRM+ERP від 20 000 грн від 20 000 грн - Встановлення Perfectum CRM+ERP на сервер клієнта 2500 грн 2500 грн КЛІЄНТСЬКИЙ
ПОРТАЛПАРТНЕРСЬКИЙ
ПОРТАЛФІЛІЇ ТА ВІДДІЛИ ІНСТРУМЕНТИ РОЗРОБНИКА КЛІЄНТСЬКИЙ ПОРТАЛ ПАРТНЕРСЬКИЙ ПОРТАЛ ФІЛІЇ ТА ВІДДІЛИ ІНСТРУМЕНТИ РОЗРОБНИКА Вартість безстрокової ліцензії 20 000 грн
Замовити35 000 грн
Замовити35 000 грн
Замовити20 000 грн
ЗамовитиОсновне - Ліцензія на пакет з одноразовою оплатою - Розширення функціональних можливостей коробкової системи - Можливість придбати для будь-якого тарифу коробкової системи - Можливість придбати кілька додаткових пакетів Додатковий функціонал - Модуль «Особистий кабінет клієнта» - - - Модуль «Підтримка» - - - Розширення роботи модуля «Повідомлення» для спілкування з клієнтом - - - Модуль «Магазин B2B» - - - Модуль «Партнерська програма (PRM)» - - - - Модуль «Філії» - - - - Модуль «Мультикомпанія» - - - - Доступ до Perfectum CRM+ERP REST API - - - - Модуль для самостійного доопрацювання системи - - - - Конструктор нових модулів - - - - Модуль для редагування мовних змінних - - - *користувач - створений та включений профіль співробітника в системі. **розробка знаходиться на стадії тестуванняРазом дешевше
Коробкова ДИТЯЧИЙ САДОК-версія
(5, 10, 20, необмежено користувачів)3 модуля на вибір знижка 20%
на комплектКоробкова ДИТЯЧИЙ САДОК-версія
(5, 10, 20, необмежено користувачів)5 модулів на вибір знижка 25%
на комплектКоробкова ДИТЯЧИЙ САДОК-версія
(5, 10, 20, необмежено користувачів)10 модулів на вибір знижка 30%
на комплектХмарна
ФУНКЦІОНАЛЬНО ТА ДОСТУПНО
ДИТЯЧИЙ САДОК-версіяКоробкова
ФУНКЦІОНАЛЬНО ТА БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ
ДИТЯЧИЙ САДОК-версіяХмарна версія Коробкова версія Функціонал та модулі ДИТЯЧИЙ САДОК-версії Ліцензія з одноразовою оплатою Місце зберігання системи та даних на загальному сервері на власному сервері Робота на своєму домені Можливість змінювати та допрацьовувати систему Хмарна версія
Коробкова версія
Функціонал та модулі ДИТЯЧИЙ САДОК-версії Ліцензія з одноразовою оплатою Місце зберігання системи та даних на загальному сервері Робота на своєму домені Можливість змінювати та допрацьовувати систему Функціонал та модулі ДИТЯЧИЙ САДОК-версії Ліцензія з одноразовою оплатою Місце зберігання системи та даних на власному сервері Робота на своєму домені Можливість змінювати та допрацьовувати систему Налаштування і впровадження
1Самостійно
Після автоматичної установки Perfectum CRM+ERP в хмарі, ви зможете самостійно налаштувати і впровадити систему скориставшись документацією. У разі виникнення питань, Ви зможете звернутися в нашу технічну підтримку.2Команда Perfectum CRM+ERP
Робота наших фахівців передбачає повне заглиблення у питання Вашого бізнесу, налаштування, впровадження та інтеграцію системи, а також навчання вас нею користуватися.3Партнер Perfectum CRM+ERP
Ви зможете залучити акредитовані нами компанії-інтегратори, які допоможуть вам в установці та запуску системи. Список компаній надаємо.Додаткові послуги
Підтримка
Оперативна підтримка та допомога під час роботи
Надання серверів для запуску Perfectum CRM+ERP
Встановлення та впровадження
Встановлення на сервер
Налаштування та впровадження
Інтеграція та розширення
Інтеграція з різними сервісами
Розробка додаткових функцій
Інші клієнтиВже автоматизували свій бізнес
Останні новини
З'явилися питання?
Напишіть нам все, що Ви б хотіли дізнатися, спитати чи не зрозуміло і ми з радістю Вам відповімо!
CRM ДЛЯ ДИТЯЧОГО САДУ
Сучасних батьків перестають влаштовувати державні дитячі дошкільні установи, тому все частіше можна побачити появу приватних дитсадків. Конкуренція серед них теж зростає. Уже мало просто все красиво організувати і найняти кваліфікованих вихователів. Щоб привернути до себе нових батьків потрібно підвищувати рівень сервісу. І допоможе вам у цьому наша найкраща crm для дитячих центрів - Perfectum.
Завдяки даному програмному продукту ви з легкістю зможете збільшити групи в дитячому садку, заслужити лояльність старих клієнтів, вести окремо справи кожної дитини, стежити за своєчасною оплатою рахунків, значно поліпшити роботу персоналу. Іншими словами, СРМ система для приватної установи – це вже не розкіш, а необхідність.
Що дасть запровадження crm в дитячий центр
З Perfectum вся необхідна інформація про дітей і їх родичів буде структурована і зберігатиметься в єдиній базі. Відповідальний співробітник зможе здійснювати в особистому онлайн кабінеті такі види операцій:
- налаштування смс-нагадувань для клієнтів про своєчасну оплату рахунків, про додаткові заняття або з метою того, щоб малюка просто не забули вчасно забрати;
- легке оформлення всіх необхідних документів (результати обстежень, тестів, квитанції і т. д.).
Наша СРМ покликана спростити щоденну роботу адміністраторів, нянечок і вихователів. У ній вони матимуть змогу швидко дізнатися необхідну інформацію про дитину, її схильності до алергії або про важливі психологічні моменти. Такі дані важливі для швидкого налагодження контакту між малюком і дорослим.
Для кожного із співробітників буде сформований список поставлених завдань і докладний розклад. Так буде простіше вчасно виконувати ланцюжок як адміністраторам, так і няням.
Функціональна crm система для дитячого саду і його керівництва
Якщо ви все ще сумніваєтеся чи потрібна crm система для дитячого центру, то зверніть увагу на ті переваги, які вона дає керівництву і як вона здатна полегшити будь-які завдання.
Відкривши спеціальний звіт вам всього за кілька хвилин стане зрозуміло:
- хто з вихователів користується більшою популярністю у батьків;
- які заняття найкраще відвідуються;
- у що ваші вихованці люблять грати і які страви вони люблять їсти.
Застосовуйте всі ці відомості для покращення сервісу, підвищення якості обслуговування та задоволення потреб своїх маленьких клієнтів і їх батьків. Тоді ваш дохід значно виросте.
ЗАКАЗАТЬ БЕСПЛАТНО ПОЛНУЮ ВЕРСИЮ{ loadposition popup_form }Заказать установку и запускPerfectum CRMЗадать вопрос