Модуль "База обʼєктів"

02 лютого 2024
👁 1349

Командою Perfectum CRM+ERP було розроблено модуль "База об'єктів". Цей модуль дозволить створити та вести базу об'єктів нерухомості всередині системи.

Для початку роботи з модулем "База об'єктів" необхідно:

  1. Прибдати та встановити модуль.
  2. Налаштувати модуль
  3. Перейти шляхом "Додатки - Нерухомість"

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Додати об'єкт" - щоб додати об'єкт.
  2. Кнопка "Завантажити об'єкти" - для імпорту таблиці об'єктів.
  3. Фільтр "Вибрати дату створення" - вибір дати створення об'єктів.
  4. Фільтр "Категорія" - вибір категорії об'єктів.
  5. Фільтр "Місто" - для вибору міста об'єктів.
  6. Фільтр "Район" - для вибору району об'єктів.
  7. Фільтр "Прикріплений до" - для вибору співробітників, до яких прикріплені об'єкти.
  8. Фільтр "Вартість у валюті" - дозволяє вказати значення "Від" та "До".
  9. Фільтр "Вибір валюти" - вибір валюти об'єктів.
  10. Фільтр "Кількість кімнат" - дозволяє вказати значення "Від" та "До".
  11. Фільтр "Поверховість" дозволяє вказати значення "Від" та "До".
  12. Чек-бокс "Не виводити неактивні об'єкти" - автоматично увімкнений, якщо відключити в таблиці з'являться об'єкти, які неактивні.
  13. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  14. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці об'єктів.
  15. Кнопка "Масові дії" - для масових дій з кількома об'єктами (масове видалення).
  16. Кнопка "Налаштування" - дозволяє налаштувати відображення колонок у таблиці об'єктів, а також задати необхідну чергу колонок.
  17. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці об'єктів.
  18. Графа "Пошук" - для пошуку об'єктів за ключовими словами.
  19. Кнопка "Чек-бокс" - для експорту вибраних об'єктів, а також масових дій з вибраними об'єктами.
  20. Поле № - унікальний номер об'єкта в системі, після натискання відкривається модальне вікно картки об'єкта.
  21. Поле "Категорія" - вказує категорію об'єкта, після натискання відкривається модальне вікно картки об'єкта.
  22. Кнопка "Перегляд" - щоб переглянути картку об'єкта.
  23. Кнопка "Редагувати" - для редагування картки об'єкта.
  24. Кнопка "Видалити" - видалення картки об'єкта.
  25. Поле "Прикріплений до" - вказує співробітника, до якого прикріплений об'єкт, після натискання відкриває профіль співробітника.

ВАЖЛИВО! Залежно від вибраного фільтра "Категорія" змінюється набір фільтрів, під кожну категорію в системі свої фільтри.

При масових діях вибирайте необхідні об'єкти за допомогою кнопки "Чек-бокс"(19) для того, щоб взаємодіяти тільки з вибраними об'єктами, якщо не вибрати жоден об'єкт, то масові дії будуть застосовані до всіх об'єктів у системі.

1

При додаванні нового об'єкта є:

  1. Поле "Прикріплено до" - для вибору співробітника до якого буде прикріплено об'єкт.
  2. Поле "Категорія" - вибір категорії об'єктів.
  3. Поле "Вартість" - для вказівки вартості об'єкта.
  4. Поле Валюта - для вибору валюти об'єкта.
  5. Поле "Додаткова інформація" - для внесення додаткової інформації до об'єкта.
  6. Поле "Країна" - для вказівки країни об'єкта.
  7. Поле "Область" - для вказівки області об'єкта.
  8. Поле "Обласний район" - для вказівки обласного району об'єкта.
  9. Поле "Місто" - для вказівки міста об'єкта.
  10. Поле "Район" - для вказівки району об'єкта.
  11. Поле "Вулиця" - для вказівки вулиці об'єкта.
  12. Поле "Номер будинку" - щоб вказати номер будинку об'єкта.
  13. Поле Номер квартири - для вказівки номера квартири об'єкта.
  14. Поле "Широта (Google карти)" - для вказівки широти об'єкта на Google картах.
  15. Поле "Довгота (Google карти)" - для вказівки довготи об'єкта на Google картах.

ВАЖЛИВО! При виборі категорії об'єкта будуть змінюватися додаткові параметри під час його додавання.

2

Приклад списку додаткових параметрів при додаванні об'єкта з категорією "Оренда квартир":

  1. Тип нерухомості
  2. Умови проживання
  3. Опалення
  4. Рік побудови
  5. Кількість кімнат
  6. Спальні місця
  7. Особливості планування
  8. Наявність комунальних
  9. Поверх
  10. Техніка
  11. Тип оренди
  12. Тип стін
  13. Тип пропозиції
  14. Висота стелі
  15. Інфраструктура
  16. Загальна площа
  17. Житлова площа
  18. Площа кухні
  19. Поверховість

3

Картка об'єкта. Розділ "Інформація".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Ще" - дозволяє відзначити об'єкт як неактивний, а також видалити його.
  2. Кнопка "Змінити" - для редагування картки об'єкта.
  3. Кнопка "Друк" - для друку розділу "Інформація".

4

Картка об'єкта. Розділ "Робота з об'єктом".

Доступні можливості:

  1. Поле "Додати інформацію" - дозволяє ввести коментар.
  2. Перемикач - дозволяє вказати співробітнику, чи зв'язався він з клієнтом чи ні.
  3. Графа "Пошук" - для пошуку записів за ключовими словами.
  4. Кнопка "Додати інформацію" - натисніть, щоб додати інформацію після заповнення пунктів 1 і 2.
  5. Кнопка "Закріпити" - дозволяє закріпити необхідний запис зверху списку (всі наступні записи будуть створюватися в порядку створення ПІСЛЯ закріпленого).

5

Картка об'єкта. Розділ "Зображення".

Доступні можливості:

  1. Поле "Зображення" - щоб вставити зображення.
  2. Поле "Посилання на картинку" - дозволяє вставити посилання на картинку.
  3. Кнопка "+" - натисніть після того, як вставили посилання на картинку.
  4. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  5. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці зображень.
  6. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці зображень.
  7. Графа "Пошук" - для пошуку зображень за ключовими словами.
  8. Поле "Файл" - натисніть на фото, щоб його переглянути.
  9. Перемикач "Основне зображення" - якщо перемикач активний, то зображення буде основним.
  10. Кнопка "Видалити" - для видалення зображення.

6

Картка об'єкта. Розділ "Контакти".

Приклад розділу, в якому було створено зв'язок.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Клієнт" - вказує номер та компанію клієнта. Після натискання доступні функції переходу в карту клієнта, видалення зв'язку з клієнтом.
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці контактів.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці контактів.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку контактів за ключовими словами.
  6. Поле "Повне ім'я" - вказує Прізвище та Ім'я контакту, після натискання відкриває картку клієнта.
  7. Кнопка "Редагувати" - для редагування контакту.
  8. Кнопка "Видалити" - видалення зв'язку з контактом.
  9. Перемикач "Первинний контакт" - якщо перемикач включений, то цей контакт буде використовуватися як первинний.

r7

Приклад розділу "Контакти", в якому не було створено зв'язку.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Новий контакт" - створення нового контакту якого немає в системі.
  2. Кнопка "Вибрати зв'язок" - дозволяє додати існуючий контакт.

7.1

Розділ "Нерухомість" у карті клієнта.

8

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.