Модуль "Абонементи"

04 березня 2025
👁 70

Командою Perfectum CRM+ERP був розроблений модуль "Абонементи", що дозволяє створювати шаблони абонементів, а потім самі абонементи з різним спектром послуг (Кількість занять/Тимчасова підписка).

Для використання модуля необхідно:

Важливо! Модуль працює лише за наявності модуля "Журнал запису", якщо у вашій системі немає цього модуля, його необхідно додатково придбати та встановити.

Шаблони абонементів.

Щоб ознайомитися з шаблонами, перейдіть за шляхом "Налаштування - Додатки - Абонемент - Шаблон абонементу".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Новий шаблон абонементу" - для створення нового шаблону абонементу.
  2. Фільтр "Послуга" - виберіть послугу, до якої прикріплено шаблон.
  3. Фільтр "Філії" - виберіть філію, до якої прикріплено шаблони (філії з модуля "Журнал запису").
  4. Фільтр "Студія" - виберіть студію, до якої прикріплено шаблони (студії з модуля "Журнал запису").
  5. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10, 25, 50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці шаблонів.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці шаблонів.
  8. Графа "Пошук" - для пошуку шаблонів за ключовими словами.
  9. Колонка № - вказує індивідуальний номер шаблону в системі, натисніть, щоб перейти в режим "Редагування шаблону".
  10. Колонка "Назва абонементу" - вказує назву абонементу, натисніть, щоб перейти в режим "Редагування шаблону".

Для редагування/видалення шаблону наведіть курсор миші на назву абонементу і натисніть на відповідну кнопку.

1

Створення шаблону.

При створенні шаблону є:

  1. Назва шаблону абонементу - вкажіть назву.
  2. Філія - виберіть філію, до якої буде прикріплений даний шаблон.
  3. Студія - виберіть студію, до якої буде прикріплений цей шаблон.
  4. Кількість занять - вкажіть кількість занять даного абонементу.
  5. Період дії (в днях) - вкажіть кількість днів, скільки буде діяти абонемент (Залиште поле порожнім, якщо він не матиме терміну дії).
  6. Послуга - вкажіть послугу зі списку, щоб прикріпити її до шаблону.
  7. Ціна шаблону - вкажіть ціну шаблону. Якщо ви прив'язуєте послугу до шаблону, ціна автоматично підтягнеться, як за послугу, але ціну можна вказати свою (вище або нижче ціни послуги).
  8. Валюта - вкажіть в якій валюті вказано ціну і відбуватиметься подальший прорахунок.
  9. Ціна - вказує на кінцеву ціну шаблону абонементу.
  10. Чекбокс "Формат ціни" - виберіть потрібний формат. "Повна ціна" у полі "Ціна шаблону" вкажіть загальну вартість абонементу, "Ціна заняття" в полі "Ціна шаблону" вкажіть ціну за заняття вона буде помножена на кількість зазначених занять.
  11. Опис - вкажіть опис абонементу за потреби.

2

Робота з абонементами.

Головна сторінка модуля знаходиться за шляхом "Додатки - Абонементи".

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Додати абонемент" - для створення нового абонементу.
  2. Фільтр "Послуга" - виберіть послугу, до якої прикріплено абонемент.
  3. Фільтр "Філії" - виберіть філію, до якої прикріплено абонемент (філії з модуля "Журнал запису").
  4. Фільтр "Студія" - виберіть студію, до якої прикріплено абонемент (студії з модуля "Журнал запису").
  5. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10, 25, 50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці абонементів.
  7. Кнопка "Масові дії" дозволяє масово видаляти абонементи.
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці абонементів.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку абонементу за ключовими словами.
  10. Колонка "Чекбокс" - дозволяє вибрати абонементи для масових дій або експорту.
  11. Колонка № - вказує індивідуальний номер шаблону в системі, натисніть, щоб перейти в режим "Редагування шаблону".
  12. Колонка "Клієнт" - вказує клієнта, до якого прикріплений абонемент, натисніть, щоб відкрити його картку.
  13. Кнопка "Перегляд" - відкриває картку абонементу для перегляду.
  14. Кнопка "Редагувати" - для редагування абонементу.
  15. Кнопка "Видалити" - для видалення абонементу.
  16. Колонка "Відповідальний" - вказує співробітника, який створив абонемент.

3 1

Створення абонементу.

При створенні абонементу є:

  1. Клієнт - вкажіть клієнта, для якого потрібно створити абонемент зі списку.
  2. Реквізити - вкажіть реквізити клієнта.
  3. Контакт - вкажіть контакт клієнта.
  4. Вибір шаблону абонементу - виберіть зі списку потрібний.
  5. Назва - підтягується із шаблону, але можна вказати вручну.
  6. Філія - підтягується із шаблону, але можна вказати вручну.
  7. Студія - підтягується із шаблону, але можна вказати вручну.
  8. Кількість занять - підтягується із шаблону, але можна вказати вручну.
  9. Період дії - підтягується із шаблону, але можна вказати вручну.
  10. Послуга - підтягується із шаблону, але можна вказати вручну.
  11. Дата початку - вкажіть дату початку абонементу.
  12. Дата закінчення - вказується автоматично на основі тривалості вказаної в шаблоні.
    3
  13. Чекбокс "Оплачено" - якщо вказати "Так" з'явиться поле з вибором рахунку на оплату. Виберіть зі списку рахунок до якого прив'язати оплату за абонементом.
  14. Ціна - підтягується із шаблону, але можна вказати вручну.
  15. Валюта - підтягується із шаблону, але можна вказати вручну.
  16. Знижка – вкажіть знижку за потребою. Знижку можна переключати з відсотків у фіксовану вартість.
  17. Ціна зі знижкою - вказується остаточна ціна абонементу зі знижкою.
  18. Спосіб оплати - вказуються автоматично, але можна вибрати вручну.
  19. Мультикомпанія - автоматично вказується, але можна вибрати вручну.
  20. Призначено до - вкажіть відповідального співробітника, автоматично вказується той, хто створює абонемент.
  21. Теги - вкажіть потрібний тег.
  22. Коментар - у разі потреби вкажіть коментар, цей коментар буде видно в Особистому кабінеті клієнта.

4

Карта абонементу.

Вкладка "Послуга".

Вказує контактну інформацію про клієнта, контакт та абонемент, а також загальну інформацію та останні зміни.

5

Вкладка "Рахунки".

Вказує рахунки на оплату за абонементом. Рахунок можна переглянути, редагувати та внести оплату вручну.

6

Вкладка "Нагадування".

Дозволяє створювати нагадування до абонементу співробітникам.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Додати нагадування" - щоб додати нагадування.
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці нагадувань.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку нагадувань за ключовими словами.

7

Вкладка "Робота з абонементом".

У цій вкладці вказуються всі зміни та робота з абонементом.

8

Абонемент у картці клієнта.

Щоб розділ відобразився в карті клієнта, необхідно перейти за шляхом "Налаштування - Продажі - Клієнти - Налаштування" в налаштуванні "Видимі вкладки (Профіль)" поставити галочку навпроти пункту "Абонемент".

Після чого відкрити картку клієнта, вкладку "Додатки - Абонемент".

У цій вкладці реалізовані всі можливості взаємодії з абонементом, а саме: створення, перегляд, редагування, видалення, експорт, масові дії.

9

Абонемент в особистому кабінеті клієнта.

Для початку необхідно перейти в карту клієнта в розділ "Контакти", натиснути на ім'я контакту та в карті контакту активувати чекбокс навпроти пункту "Абонементи", тим самим видавши доступ до модуля в ЛК клієнта.

У ЛК клієнта модуль доступний шляхом "Додатки - Абонемент."

10

Карта абонементу в ЛК клієнта.

Щоб відкрити картку абонемента, необхідно натиснути на номер.

Вкладка "Послуга".

Вказує всю інформацію про абонемент.

11

Вкладка "Рахунки".

Вказує рахунки на оплату абонементу. Рахунків може бути кілька, якщо клієнт частково оплачував абонемент.

12

Додати запис про відвідування.

Для додавання запису про відвідування абонементу, необхідно перейти за шляхом "Додатки - Журнал запису - Журнал запису".

Натисніть на необхідну дату календаря, після чого необхідно вказати:

  1. Заголовок події - вкажіть назву.
  2. Філія - виберіть філію, до якої прикріплено абонемент.
  3. Студія - виберіть студію, до якої прикріплений абонемент.
  4. Послуга - виберіть зі списку, лише якщо до абонементу прикріплена послуга, в інших випадках можна не вибирати.
  5. Клієнт - виберіть потрібного клієнта зі списку.
  6. Контакт - виберіть контакт клієнта зі списку.
  7. Абонемент - виберіть абонемент зі списку.
  8. Додати - натисніть щоб додати запис про відвідування. Якщо не натиснути, запис не буде створено.
    13
  9. Дата початку - вказується дата, на яку ви натиснули на календарі, можна змінити.
  10. Дата закінчення - вкажіть дату закінчення запису.

Усі інші поля можна вказувати за потреби, у списку вказані лише обов'язкові поля для заповнення.

14

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.