Модуль "Замовлення"

28 листопада 2023
👁 5919

Модуль "Замовлення" дозволяє працювати із замовленнями товарів з інтернет-магазину та складу, керувати залишками товарних позицій.

Цей модуль доступний у версіях Retail, ERP, Drop, Max.

Модуль "Замовлення" відображає всі замовлення товарів клієнтів. Доступна можливість додати вручну замовлення, вибираючи товари, вказані в Модулі «Склад».
Також доступне отримання замовлень автоматично з інтернет-магазинів, для цього потрібна інтеграція магазину з модулем «Замовлення».

Налаштування модулю доступні за посиланням.

Для роботи з модулем "Замовлення" необхідно перейти до: "Торгівля" -> "Замовлення".

У розділі є:

  1. Кнопка "Нове замовлення" - для створення нового замовлення.
  2. Кнопка "Експорт Zruchna" - для експорту, доступна після покупки та встановлення (Інтеграція модуля «Замовлення» з «Зручна»).
  3. Кнопка "Режим Канбан" - для переключення в режим канбану.
  4. Кнопка "Реєстр відправок Нова пошта" - доступна після покупки та встановлення (Інтеграція модуля «Замовлення» з «Новою поштою»).
  5. Кнопка "Дропшипінг" - доступна після покупки та встановлення (модуля "Дропшипінг").
  6. Кнопка "Фільтри" - відкриває доступні фільтри модуля "Замовлення".
  7. Поле для відображення замовлень на одній сторінці (10,25,50...).
  8. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці замовлень.
  9. Кнопка "Масові дії" - для масових дій із замовленнями.
  10. Кнопка "Налаштування" - дозволяє приховувати вибрані стовпці у таблиці модуля "Замовлення".
  11. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці замовлень.
  12. Чек-бокс для масових дій
  13. Поле "Номер замовлення" - після натискання відкриває картку замовлення.
  14. Поле "Ім'я" - відображає ПІБ клієнта, після натискання відкривається карта клієнта.
  15. Поле "Номер телефону" - номер телефону клієнта, після натискання здійснюється дзвінок через модуль встановленої IP телефонії.
  16. Поле "Пошук" - для пошуку замовлень за ключовими словами

1

При додаванні нового замовлення необхідно заповнити пропоновані поля. У першій частині форми внесіть дані по клієнту (якщо клієнт вибраний зі списку - дані будуть вноситись автоматично), способу оплати та доставки:

  1. Клієнт
  2. теги
  3. Мультикомпанія (реквізити компанії)
  4. Дропшипінг
  5. Ім'я
  6. Прізвище
  7. По батькові
  8. Електронна пошта клієнта
  9. Телефон
  10. Додатковий номер телефону
  11. Спосіб оплати
  12. Відповідальний співробітник
  13. Джерело
  14. Додатковий статус
  15. Знижка
  16. Ціна продажу товару
  17. Спосіб доставки
  18. Опис
  19. Торговельна точка (вкажіть на яку точку потрібно доставити замовлення, поле доступне після придбання/ установки/налаштування модуля "Торгові точки)
  20. Поле для замовлень, що налаштовується, детальніше

z2

Друга частина форми замовлення передбачає вибір самого товару чи послуги, заповніть поля:

  1. Виберіть категорію зі списку.
  2. Виберіть товар зі списку.
  3. Проставте потрібну кількість, автоматичний підрахунок ціни.
  4. Вкажіть ціну товару.
  5. Поле вказує суму, на яку було обрано товар для додавання до замовлення.
  6. Кнопка додаткових параметрів – для додавання податку та знижки до товару.
  7. Кнопка "Додати" - для додавання товарів до замовлення, після того, як був обраний товар і вказані всі значення, необхідно натиснути на кнопку "Додати", щоб товари/послуги були додані до замовлення.
  8. Виберіть послугу зі списку.
  9. Проставте потрібну кількість, автоматичний підрахунок ціни.
  10. Вкажіть ціну на послуги.
  11. Поле вказує суму, на яку було вибрано послуги для додавання до замовлення.
  12. Кнопка додаткових параметрів – для додавання податку та знижки до послуги.
  13. Кнопка "Додати" - для додавання послуги до замовлення, після того як була вибрана послуга та вказано всі значення, необхідно натиснути на кнопку "Додати", щоб товари/послуги були додані до замовлення.
  14. Поле для додавання додаткового товару якого не було у списку додавання товарів.
  15. Вкажіть ціну додаткового товару.
  16. Проставте потрібну кількість, автоматичний підрахунок ціни.
  17. Поле вказує суму, на яку було обрано товар для додавання до замовлення.
  18. Кнопка додаткових параметрів – для додавання податку та знижки до додаткового товару.
  19. Кнопка "Додати" - для додавання послуги до замовлення, після того як було обрано додатковий товар та вказано всі значення, необхідно натиснути на кнопку "Додати", щоб товари/послуги були додані до замовлення.
  20. Поле введення штрих-кодів (якщо ввести штрих-код товару, він буде доданий автоматично).
  21. Промокод.
  22. Додаткова інформація до замовлення - поле для введення інформації.

3

Масові дії із замовленнями.

Доступні можливості:

  1. Друк внутрішньої накладної.
  2. Друк гарантійного талону.
  3. Зміна статусу замовлення.
  4. Зміна відповідального менеджера.
  5. Надіслати СМС-повідомлення.
  6. Створити ТТН нової пошти - доступна після покупки та встановлення (Інтеграція модуля «Замовлення» з «Новою поштою »).
  7. Створити Реєстр відправок Нова пошта - доступна після покупки та встановлення (Інтеграція модуля «Замовлення» з «Новою поштою»).
  8. Додати до Реєстру відправок Нова пошта - доступна після покупки та встановлення (Інтеграція модуля «Замовлення» з «Новою поштою»).
  9. Масове видалення замовлень.

4

Режим Канбан у замовленнях.

Доступні можливості:

  1. Фільтр сортування - для сортування замовлень за необхідними параметрами.
  2. Графа "Пошук" - для пошуку замовлень за ключовими словами.
  3. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці замовлень.
  4. Меню "Фільтри" - необхідно для швидкого пошуку замовлень за заданими фільтрами.
  5. Назва статусу замовлення.
  6. Кількість замовлень у цьому статусі.
  7. Кнопка для створення нового замовлення у вибраному статусі/зміні кольору статусу.
  8. Кнопка "Детально" - для відображення детальної інформації про замовлення.
  9. Номер замовлення/Ім'я клієнта - при натисканні відкриває картку замовлення.
  10. Відповідальний менеджер - співробітник, який відповідальний за замовлення, після натискання відкриється профіль співробітника.
  11. Номер телефону клієнта - при натисканні здійснює дзвінок на номер за допомогою активної IP-телефонії.
  12. Кнопка для надсилання СМС повідомлення клієнту.
  13. Електронна пошта клієнта
  14. Кнопка "Нове повідомлення" - для надсилання нового повідомлення на пошту клієнта.
  15. Сума замовлення.
  16. Статус оплати замовлення (вказується статус рахунку на оплату, пов'язаний із замовленням).
  17. Спосіб доставки.
  18. Спосіб оплати.
  19. Контакт - вказує дату останнього контакту з клієнтом (якщо навести курсор миші - відобразиться точна дата та час контакту).
  20. Дата та час нагадування до замовлення.
  21. Джерело замовлення.
  22. Додано - вказує дату створення замовлення.

z5

Меню фільтрів у модулі замовлення.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Меню фільтрів" - для відображення фільтрів, описаних нижче.
  2. Фільтр за відповідальним співробітником.
  3. Фільтр клієнта.
  4. Фільтр за способом доставки.
  5. Фільтр за статусом оплати.
  6. Фільтр за статусом замовлення.
  7. Фільтр за способом оплати.
  8. Фільтр за датою замовлення.
  9. Фільтр за датою оплати.
  10. Фільтр з реквізитів компанії.
  11. Фільтр "Ціна від" - дозволяє вказати мінімальну ціну товару.
  12. Фільтр "Ціна до" - дозволяє вказати максимальну ціну товару.
  13. Чекбокс "Створена ТТН Нова пошта" - доступний після покупки та встановлення (Інтеграція модуля «Замовлення» з «Новою поштою»).

6

Меню налаштувань у модулі замовлення. Дозволяє налаштувати видимість потрібних колонок у таблиці замовлень.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Параметри" - для відкриття меню налаштувань.
  2. Кнопка "Зберегти" - для збереження параметрів.
  3. Кнопка "Скинути" - скидання параметрів за замовчуванням.
  4. Поле для налаштування видимості колонок у таблиці замовлень. Також колонки можна міняти місцями для зручнішої роботи з таблицею замовлень.

7

Важливо: після збереження замовлення доступна можливість змінювати суму загальної знижки, валюту замовлення та ціну продажу товарів, при цьому будуть зміни у всіх даних, які залежать від внесених змін.

Для перегляду замовлення натисніть кнопку "Перегляд" під "Номером замовлення".

Під час перегляду є:

  1. Кнопка "Змінити" - для редагування замовлення.
  2. Кнопка "Клієнт" - відкриває картку клієнта.
    Якщо створити рахунок на оплату до замовлення, відобразиться кнопка з номером рахунку на оплату, після натискання на неї відкриється вкладка з даним рахунком на оплату.
  3. Кнопка "Скопіювати посилання" - дозволяє швидко копіювати посилання на замовлення в системі та відправляти її співробітникам у системі.
  4. Кнопка "Друк" - для друку картки замовлення.
  5. Поле "Статуси замовлення" - для зміни статусу замовлення.
  6. Інформація про клієнта.
  7. Інформація про статус замовлення.
  8. Інформація про доставку замовлення.
  9. Інформація про роботу із замовленням.

z8

Вкладка "Замовлення" дозволяє переглядати товари/послуги в замовленні та змінювати їх.

Доступні можливості:

  1. Інформація про клієнта
  2. Кнопка "Змінити" - для редагування замовлення.
  3. Кнопка "Приховати дані клієнта" - дозволяє приховати дані клієнта.
  4. Кнопка "Клієнт" відкриває картку клієнта.
  5. Інформація про товар/послугу у замовленні.
  6. Розрахунки суми замовлення.

9

У вкладці "Робота із замовленням" доступна можливість вказувати дату контакту з клієнтом, а також переглядати всі дії, що здійснювалися співробітниками із замовленням.

Доступні можливості:

  1. Поле для введення коментарів.
  2. Перемикач - дозволяє вказати чи зв'язався співробітник із клієнтом, якщо поставити "Я зв'язався з контактом" - в замовленні потім відобразиться дата і час коли співробітник зв'язався з контактом.
  3. Графа "Пошук" - для пошуку дій співробітника в журналі.
  4. Кнопка "Додати інформацію" - натисніть після того, як вказали 1 і 2 пункт.
  5. Дата - вказує дату, коли здійснено ту чи іншу дію із замовленням, якщо навести мишкою, то відобразиться точна дата та час.
  6. Ім'я співробітника та дія, що він виконав - можна натиснути на ім'я співробітника, тоді відкриється профіль співробітника.

z10

У вкладці "Рахунки" доступна можливість переглядати рахунки, які виставлені для оплати замовлення.

Доступні можливості:

  1. Поле для відображення кількості рахунків на оплату на сторінці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці рахунків на оплату.
  3. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці рахунків.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку рахунків на оплату за ключовими словами.
  5. Поле "Номер рахунку" - після натискання відкривається сторінка рахунку на оплату.
  6. Кнопка "Перегляд" - для перегляду рахунку на оплату.
  7. Кнопка "Редагувати" - для редагування рахунку на оплату.

9.1

У вкладці "SMS" можна надсилати повідомлення.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "SMS" - для створення та надсилання SMS повідомлення клієнту.
  2. Поле для відображення кількості надісланих SMS на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці SMS.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці SMS.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку SMS за ключовими словами.

10

У вкладці "Накладна" Ви можете подивитися та створити накладну на замовлення.

11

У вкладці "Дзвінки" можна переглянути список дзвінків клієнту.

Доступні можливості:

  1. Поле для відображення кількості дзвінків на сторінці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  3. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

12

У вкладці "Завдання" Ви можете створити завдання, пов'язане з конкретним замовленням.

Доступні можливості:

  1. Поле для відображення кількості створених завдань на сторінці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці завдань.
  3. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці завдань.
  4. Кнопка "Нове завдання" - для створення нового завдання.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку завдань за ключовими словами.
  6. Кнопка "Фільтр" - для фільтрації завдань за конкретними параметрами.

13

У вкладці "Гарантійний талон" Ви можете створити гарантійний талон для замовлення.

15.1

У вкладці "Вкладення" Ви можете додати файл до замовлення.

15

У вкладці "Нагадування" Ви можете створити нагадування до замовлення (нагадування створюється тільки для співробітників).

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Додати нагадування" - щоб додати нагадування про замовлення.
  2. Кнопка "Додати особисте завдання" - для створення особистого завдання, пов'язаного з поточним замовленням.
  3. Поле для відображення кількості нагадувань на сторінці (10,25,50...).
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці нагадувань.
  5. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці нагадувань.
  6. Графа "Пошук" - для пошуку нагадувань за ключовими словами.
  7. Таблиця нагадувань та особистих завдань.

16 1

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.