Модуль "Замовлення"

17 листопада 2022
👁 3336

Даний модуль ви можете придбати в "Магазин".

Дозволяє додати до Pefrectum CRM модуль для роботи із замовленнями товарів з інтернет-магазину та складу, для керування залишками товарних позицій.

Модуль «Замовлення» відображає всі замовлення товарів клієнтів у зручному вигляді. Можна створити вручну замовлення, вибираючи товари, зазначені в Модулі «Склад». Також доступне отримання замовлень автоматично з інтернет-магазинів, але для цього необхідно зробити заявку на купівлю Інтеграції магазину з модулем «Замовлення».

Модуль «Склад» дозволяє створювати групи товарів, а також додавати самі товарні позиції на склад. При здійсненні заявки (замовлення) відбувається списання зі складу товарів. У картці товару є дані про товар, його ціна, опис, кількість на складі. При замовленні Модуль «Замовлення» + Модуль «Склад» радимо звернути увагу на Інтеграцію товарів 1С із модулем «Склад».

Для використання "Замовлення" необхідно:

  • Придбати та встановити модуль.
  • Налаштувати модуль
  • Зайти до розділу "Торгівля -> Склад" та створити товари
  • Зайти в розділ "Торгівля -> Замовлення" та почати створювати "Замовлення"

modul zakazi 1

Для роботи з модулем "Замовлення" необхідно перейти шляхом "Торгівля" -> "Замовлення".

Можливості модуля "Замовлення":

  1. Кнопка "Нове замовлення" - для створення нового замовлення.
  2. Кнопка "Експорт Zruchna" - для експорту, доступна після покупки та встановлення (Інтеграція модуля «Замовлення» з «Зручна»).
  3. Кнопка "Режим Канбан" - для переключення в режим канбану.
  4. Кнопка "Реєстр відправок Нова пошта" - доступна після покупки та встановлення (Інтеграція модуля «Замовлення» з «Новою поштою»).
  5. Кнопка "Дропшипінг" - доступна після покупки та встановлення (модуля "Дропшипінг").
  6. Кнопка "Фільтри" - відкриває доступні фільтри модуля "Замовлення".
  7. Кнопка "Налаштування" - дозволяє приховувати вибрані стовпці у таблиці модуля "Замовлення".
  8. Меню "Фільтри" - необхідно для швидкого пошуку замовлень за заданими фільтрами.
  9. Чекбокс "Створена ТТН Нова пошта" - доступний після покупки та встановлення (Інтеграція модуля «Замовлення» з «Новою поштою»).
  10. Поле для відображення замовлень на одній сторінці (10,25,50...).
  11. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці замовлень.
  12. Кнопка "Масові дії" - для масових дій із замовленнями.
  13. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці замовлень.
  14. Поле "Пошук" - для пошуку замовлень за ключовими словами.
  15. Чек-бокс для масових дій.
  16. Таблиця замовлень - щоб переглянути всі замовлення.

zam2

Під час створення нового замовлення потрібно заповнити пропоновані поля. У першій частині форми внесіть дані по клієнту (якщо клієнт вибраний зі списку - дані будуть підтягнуті автоматично), способу оплати та доставки:

  • Дропшипер
  • Сума дропшипера
  • Клієнт
  • Ім'я
  • Валюта
  • Спосіб доставки
  • Прізвище
  • Спосіб оплати
  • Опис
  • По батькові
  • Відповідальний співробітник
  • Електронна пошта клієнта
  • Джерело
  • Телефон
  • Додатковий статус
  • Чекбокс соціальної мережі клієнта (чи є у клієнта зареєстрована соціальна мережа на номер, який він надав)
  • Ціна продажу

zam3

Друга частина форми замовлення передбачає вибір самого товару чи послуги, заповніть поля:

  1. Виберіть товар зі списку.
  2. Проставте потрібну кількість, автоматичний підрахунок ціни.
  3. Ціна товару у валюті, курс валюти (для перерахунку).
  4. Поле вказує суму, на яку було обрано товар для додавання до замовлення.
  5. Кнопка додаткових параметрів – для додавання податку та знижки до товару.
  6. Кнопка "Додати" - для додавання товарів до замовлення, після того, як був обраний товар і вказані всі значення, необхідно натиснути на кнопку "Додати" щоб товари/послуги були додані на замовлення.
  7. Виберіть послугу зі списку.
  8. Проставте потрібну кількість, автоматичний підрахунок ціни.
  9. Ціна послуги у валюті, курс валюти (для перерахунку).
  10. Поле вказує суму, на яку було вибрано послуги для додавання до замовлення.
  11. Поле для додавання додаткового товару якого не було у списку додавання товарів.
  12. Ціна у валюті - вкажіть ціну у валюті після чого натисніть кнопку додаткових параметрів і виберіть валюту(курс автоматично конвертуватиме суму у валюті в грн).
  13. Проставте потрібну кількість, автоматичний підрахунок ціни.
  14. Ціна товару у валюті, курс валюти (для перерахунку).
  15. Поле вказує суму, на яку було обрано товар для додавання до замовлення.
  16. Поле введення штрих-кодів (якщо ввести штрих-код товару, його буде додано автоматично).
  17. Підсумок з суми, податку та знижки.
  18. Додаткова інформація на замовлення.

zam4

Варто звернути увагу на те, що після збереження замовлення Ви можете змінювати суму загальної знижки, валюту замовлення та ціну продажу товарів, при цьому будуть зміни у всіх даних, які залежать від внесених змін.

Для перегляду замовлення натисніть кнопку "Перегляд" під "Номером замовлення". Під час перегляду є:

  1. Кнопка "Змінити" - для редагування замовлення.
  2. Кнопка "Об'єднання замовлень" - якщо в одного клієнта кілька замовлень їх можна об'єднати.
  3. Кнопка "Рахунок" - для автоматичного створення рахунку на оплату.

zam5

У вкладці "Замовлення" Ви можете бачити товари/послуги в замовленні та змінювати їх.

zam6

У вкладці "Дзвінки", "Бінотел", "SMS" Ви можете бачити список дзвінків із клієнтом на замовлення, надсилати повідомлення.

zam7

У вкладці "Завдання", "Примітки", "Журнал операцій" Ви можете контролювати список завдань/приміток/активностей відповідно.

zam9

Існує можливість створити рахунок на оплату замовлення. При зазначених налаштуваннях рахунки для замовлень створюються автоматично.

zam10

Режим "Канбан" у модулі "Замовлення". Для переходу в режим "Канбан" необхідно перейти по шляху: "Торгування -> Замовлення" і натиснути на кнопку "Режим канбан". Після цього будуть доступні:

  1. Кнопка для повного відображення замовлення.
  2. Кнопка для додавання нового замовлення та зміни кольору колони статусу замовлень.
  3. Поле "Пошук" - для пошуку замовлень за ключовими словами.

zam8

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.