Як продавати

19 вересня 2019
👁 1020

Вміння продавати - це один з ключових навичок, якими має володіти будь-який спеціаліст. Тому ми вирішили поділитися з Вами своїм досвідом в цій непростій справі. 

 

СЦЕНАРІЙ УСПІШНОЇ УГОДИ

  1. Початок бесіди (вітання / знайомство / встановлення контакту відбувається протягом всієї бесіди).
  2. Уточнювальні запитання.
  3. Презентація Perfectum CRM.
  4. Детальна презентація та розкриття всіх переваг.
  5. Знайомство клієнта з компанією.
  6. Досягнення домовленості, прийняття рішень.
  7. Підбивання підсумків та завершення бесіди.

Готуйтесь до зустрічі заздалегідь. Дотримуйтесь класичного бізнес-етикету, нагадайте про зустріч напередодні. Пам’ятайте, що встановлення контакту відбувається протягом всієї бесіди. Більше слухайте, задавайте правильні питання: від загальних до конкретних. Ви повинні навчитися пов'язувати властивості товару з вигодою для клієнта. Покажіть клієнту, що Вам не все одно — запропонуйте вирішення проблеми, використовуючи логічні аргументи.  

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРЕЗЕНТАЦІЇ

  • Підготуйте свою промову. Але не читайте з паперу, інакше співрозмовник не буде вас слухати.
  • Встановіть зоровий контакт - Ваші очі мають бути спрямовані на співрозмовника, а не на слайди презентації.
  • Відкриті пози - не схрещуйте руки або ноги, не повертайтеся спиною.
  • Жестикуляція - користуйтеся методами та жестами для того, щоб створити потрібний ефект Вашої мови і підкреслити найважливіші моменти.
  • Регулюйте гучність мови, підкреслюйте важливі моменти підвищенням тону і робіть паузи між окремими смисловими частинами.
  • Отримуйте задоволення від Вашої презентації, покажіть аудиторії свою захопленість ідеєю та продуктом!

ПИТАННЯ, НА ЯКІ ВИ МАЄТЕ ОТРИМАТИ ВІДПОВІДІ, ПІСЛЯ РОЗМОВИ З КЛІЄНТОМ

  • Сфера діяльності компанії?
  • Працювали раніше з CRM системами?
  • Бізнес-процеси, які необхідно автоматизувати?
  • Побажання до системи?
  • За який проміжок часу необхідно завершити CRM систему?
  • Уточнення щодо бюджету на виконання даної системи?

 

ШАБЛОНИ

  • «Дозвольте мені сказати ...»
  • «Опираючись на те, що ви мені зараз сказали це для Вас ідеальний варіант»
  • «Всього пару питань, щоб я не гаїв(-ла) Ваш час»
  • «Серед всіх факторів, який найцінніший для Вас?»
  • «Переваги програми в тому ...»
  • «Я вас почув(-ла), але дозвольте запитати, сама ідея Вам подобається?»
  • «Ми можемо почати з малого і працювати більше і краще в майбутньому»
  • «Не вважайте мій ентузіазм за натиск»
  • «Почати дуже легко (просто), питання тільки в (деякій інформації)»
  • «А тепер, якщо коротко ...»
  • «Допоможу Вам в будь-який момент»
  • «Єдина проблема лише в тому, що я не зателефонував(-ла) пів року тому і ми не почали вже тоді»
  • «Повірте мені, Ви не розчаруєтесь»

 

КОЖЕН МОЖЕ НАВЧИТИСЯ УКЛАДАТИ УСПІШНІ УГОДИ! УСПІХІВ!

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.

Наші контакти