Як продавати
Вміння продавати - це один з ключових навичок, якими має володіти будь-який спеціаліст. Тому ми вирішили поділитися з Вами своїм досвідом в цій непростій справі.
СЦЕНАРІЙ УСПІШНОЇ УГОДИ
- Початок бесіди (вітання / знайомство / встановлення контакту відбувається протягом всієї бесіди).
- Уточнювальні запитання.
- Презентація Perfectum CRM.
- Детальна презентація та розкриття всіх переваг.
- Знайомство клієнта з компанією.
- Досягнення домовленості, прийняття рішень.
- Підбивання підсумків та завершення бесіди.
Готуйтесь до зустрічі заздалегідь. Дотримуйтесь класичного бізнес-етикету, нагадайте про зустріч напередодні. Пам’ятайте, що встановлення контакту відбувається протягом всієї бесіди. Більше слухайте, задавайте правильні питання: від загальних до конкретних. Ви повинні навчитися пов'язувати властивості товару з вигодою для клієнта. Покажіть клієнту, що Вам не все одно — запропонуйте вирішення проблеми, використовуючи логічні аргументи.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРЕЗЕНТАЦІЇ
- Підготуйте свою промову. Але не читайте з паперу, інакше співрозмовник не буде вас слухати.
- Встановіть зоровий контакт - Ваші очі мають бути спрямовані на співрозмовника, а не на слайди презентації.
- Відкриті пози - не схрещуйте руки або ноги, не повертайтеся спиною.
- Жестикуляція - користуйтеся методами та жестами для того, щоб створити потрібний ефект Вашої мови і підкреслити найважливіші моменти.
- Регулюйте гучність мови, підкреслюйте важливі моменти підвищенням тону і робіть паузи між окремими смисловими частинами.
- Отримуйте задоволення від Вашої презентації, покажіть аудиторії свою захопленість ідеєю та продуктом!
ПИТАННЯ, НА ЯКІ ВИ МАЄТЕ ОТРИМАТИ ВІДПОВІДІ, ПІСЛЯ РОЗМОВИ З КЛІЄНТОМ
- Сфера діяльності компанії?
- Працювали раніше з CRM системами?
- Бізнес-процеси, які необхідно автоматизувати?
- Побажання до системи?
- За який проміжок часу необхідно завершити CRM систему?
- Уточнення щодо бюджету на виконання даної системи?
ШАБЛОНИ
- «Дозвольте мені сказати ...»
- «Опираючись на те, що ви мені зараз сказали - це для Вас ідеальний варіант»
- «Всього пару питань, щоб я не гаяв(-ла) Ваш час»
- «Серед всіх факторів, який найцінніший для Вас?»
- «Переваги програми в тому ...»
- «Я вас почув(-ла), але дозвольте запитати, сама ідея Вам подобається?»
- «Ми можемо почати з малого і працювати більше і краще в майбутньому»
- «Не вважайте мій ентузіазм за натиск»
- «Почати дуже легко (просто), питання тільки в (деякій інформації)»
- «А тепер, якщо коротко ...»
- «Допоможу Вам в будь-який момент»
- «Єдина проблема лише в тому, що я не зателефонував(-ла) пів року тому і ми не почали вже тоді»
- «Повірте мені, Ви не розчаруєтесь»
КОЖЕН МОЖЕ НАВЧИТИСЯ УКЛАДАТИ УСПІШНІ УГОДИ! УСПІХІВ!