Модуль "Підтримка Telegram"

21 лютого 2024
👁 605

Командою Perfectum CRM+ERP було розроблено модуль "Підтримка в Telegram". Цей модуль працює в парі з модулем "Єдиний чат з Telegram" і розширює його можливості.

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити
  2. Після придбання налаштувати.

Можливості модуля "Підтримка в Telegram":

  • Клієнти зможуть створювати запит у відділ "Підтримки" безпосередньо через чат Telegram.

Як це працює?

  • Клієнт переходить до чату Telegram.
  • Натискає кнопку "Старт".
  • Після відображається вітальне повідомлення з вибором команд
    /chat - для зв'язку з менеджером
    /help - для зв'язку з відділом підтримки

1

Після вибору команди "/help" клієнту необхідно надати свій номер телефону (система автоматично звірить номер телефону, який ввів клієнт з тими, що є в системі, щоб вибудувати зв'язок усередині системи).

(Зараз ми спеціально вводимо номер якого немає в системі)*

Важливо! Система автоматично перевірить номер телефону на валідацію (чи номер телефону в цілому) якщо клієнт ввів не валідний номер телефону, то система попросить повторно ввести коректний.

2

Якщо система не може авторизувати клієнта за номером телефону, клієнт може повторити спробу за іншим номером телефону та електронною поштою.

Важливо! Нижче описані можливості перевірки пошти та створення зв'язку, у будь-якому випадку клієнт зможе створити запит.

  • Система автоматично перевірить пошту на валідацію (чи існує така пошта в цілому) якщо клієнт ввів не валідну пошту, то система попросить повторно ввести коректну пошту.
  • Після того, як клієнт ввів пошту система перевірить чи є дана пошта в системі.
    Якщо пошта є - у створеному запиті буде зв'язок з контактом.
    Якщо пошти немає - створений запит буде без зв'язку з контактом, у запиті буде вказана пошта, яку ввів клієнт.

3

Після того, як клієнт ввів пошту, йому потрібно буде вказати Тему запиту.

4

Далі клієнту необхідно вказати текст запиту. Після вказівки всіх пунктів система вкаже номер звернення та подальші дії.

5

Як виглядає запит у системі з клієнтом, який вказав усі дані, але в системі немає клієнта з ними.

6

Приклад введення даних клієнта в системі. Для того, щоб авторизуватися клієнту для запиту, достатньо вказати номер телефону, який є в системі.

Електронна пошта є другою стадією авторизації, щоб створити зв'язок з існуючим клієнтом, якщо він не вказував раніше номер телефону або у Вашій системі це не обов'язково.

8

Приклад запиту, в якому автоматично було створено зв'язок з існуючим клієнтом із системи.

9

Налаштування модуля доступні за шляхом "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки - Telegram підтримка".

  • Пріоритет запитів, що створюються через телеграм бота - виберіть зі списку.
  • Відділ, до якого будуть надсилатись запити, створені через телеграм бота - виберіть зі списку відділ.

10

 

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.