Модуль "Підтримка Telegram"
Командою Perfectum CRM+ERP було розроблено модуль "Підтримка в Telegram". Цей модуль працює в парі з модулем "Єдиний чат з Telegram" і розширює його можливості.
Для початку роботи з модулем необхідно:
- Придбати та встановити
- Після придбання налаштувати.
Можливості модуля "Підтримка в Telegram":
- Клієнти зможуть створювати запит у відділ "Підтримки" безпосередньо через чат Telegram.
Як це працює?
- Клієнт переходить до чату Telegram.
- Натискає кнопку "Старт".
- Після відображається вітальне повідомлення з вибором команд
/chat - для зв'язку з менеджером
/help - для зв'язку з відділом підтримки
Після вибору команди "/help" клієнту необхідно надати свій номер телефону (система автоматично звірить номер телефону, який ввів клієнт з тими, що є в системі, щоб вибудувати зв'язок усередині системи).
(Зараз ми спеціально вводимо номер якого немає в системі)*
Важливо! Система автоматично перевірить номер телефону на валідацію (чи номер телефону в цілому) якщо клієнт ввів не валідний номер телефону, то система попросить повторно ввести коректний.
Якщо система не може авторизувати клієнта за номером телефону, клієнт може повторити спробу за іншим номером телефону та електронною поштою.
Важливо! Нижче описані можливості перевірки пошти та створення зв'язку, у будь-якому випадку клієнт зможе створити запит.
- Система автоматично перевірить пошту на валідацію (чи існує така пошта в цілому) якщо клієнт ввів не валідну пошту, то система попросить повторно ввести коректну пошту.
- Після того, як клієнт ввів пошту система перевірить чи є дана пошта в системі.
Якщо пошта є - у створеному запиті буде зв'язок з контактом.
Якщо пошти немає - створений запит буде без зв'язку з контактом, у запиті буде вказана пошта, яку ввів клієнт.
Після того, як клієнт ввів пошту, йому потрібно буде вказати Тему запиту.
Далі клієнту необхідно вказати текст запиту. Після вказівки всіх пунктів система вкаже номер звернення та подальші дії.
Як виглядає запит у системі з клієнтом, який вказав усі дані, але в системі немає клієнта з ними.
Приклад введення даних клієнта в системі. Для того, щоб авторизуватися клієнту для запиту, достатньо вказати номер телефону, який є в системі.
Електронна пошта є другою стадією авторизації, щоб створити зв'язок з існуючим клієнтом, якщо він не вказував раніше номер телефону або у Вашій системі це не обов'язково.
Приклад запиту, в якому автоматично було створено зв'язок з існуючим клієнтом із системи.
Налаштування модуля доступні за шляхом "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки - Telegram підтримка".
- Пріоритет запитів, що створюються через телеграм бота - виберіть зі списку.
- Відділ, до якого будуть надсилатись запити, створені через телеграм бота - виберіть зі списку відділ.