Модуль "Акти"

09 листопада 2022
👁 3374

Ви можете придбати "Модуль "Акти"" в Магазин. Дозволяє заздалегідь підготовленими шаблонами автоматично генерувати акти до виписаних рахунків .

Akt1

Створення шаблону Акту.

Для створення шаблону акту зайдіть в "Налаштування -> Компанія -> Шаблони -> Шаблони актів" і натисніть кнопку "Новий шаблон акта".

Функціонально доступні кнопки на сторінці:

  1. Кнопка "Новий шаблон акта" - створення нового шаблону акта.
  2. Поле відображає певну кількість актів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" – для експорту.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку Актів за ключовими словами.
  5. Стовпець "ID" - вказує номер шаблону актів.
  6. Стовпець "Назва" - назва шаблону актів, функціонал модуля дозволяє натиснути назву Акту і перейти в його редактор.
  7. Стовпець "Дата створення" - вказує дату створення шаблону актів.
  8. Стовпець "Дата оновлення" - вказує дату редагування шаблону актів.
  9. Поле "Опції" - дозволяє редагувати шаблон акту, встановити за промовчанням та видалити .

Akt2

Вікно-редактор для створення шаблону акту:

  1. Поле "Назва" - назва шаблону.
  2. Рядок "Відключити" - можливість відключити шаблон.
  3. Модульне вікно "Опис Акту" - це стандартний текстовий редактор для створення/редагування шаблону Акту.
  4. Доступні шорткоди, які можна використовувати в текстовому редакторі для автозаповнення рядків, шорткоди так само розділені на різні групи.

Akt3

Для налаштування актів зайдіть "Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Фінанси -> Акти". Система дозволяє налаштувати такі параметри, як:

  1. Префікс номера Акту.
  2. Наступний номер Акту.
  3. Формат відображення номера Акту.
  4. Відображати логотип компанії в Актах.
  5. Вимагати, щоб клієнт увійшов до системи, щоб переглянути акт.
  6. Відправляти Автоматично акт після створення.

Akt4

Опис вікна Актів.

Для перегляду актів зайдіть у "Продажі -> Акти".

Доступні можливості вікна Актів:

  1. Кнопка "Рахунки на оплату" - для переходу до розділу "Рахунки на оплату".
  2. Кнопка "Фільтр" - дозволяє увімкнути фільтри за такими параметрами як: Тип оплати, Реквезити, Статус Вчасно).
  3. Фільтр "Період" - відображає створені акти за певний період часу.
  4. Фільтр "Відповідальний менеджер" - відображає акти, які були закріплені за конкретним співробітником.
  5. Фільтр "Підписаний" - відображає підписані та не підписані акти.
  6. Фільтр "Вимкнути неактивних співробітників" - дозволяє вимкнути з фільтра "Відповідальний менеджер" співробітників чиї облікові записи були вимкнені.
  7. Поле для відображення певної кількості Актів (10,25,50...).
  8. Кнопка "Експорт" – для експорту списку Актів.
  9. Кнопка "Оновити" - для оновлення списку Актів.
  10. Графа "Пошук" - для пошуку Актів за ключовими словами.
  11. Стовпець "Акт №" - вказує номер Акту. При натисканні на номер акту відкриється меню перегляду та редагування Акту.
  12. Стоблець "Дата акта" - вказує дату створення Акту.
  13. Стоблець "Підписаний" - вказує підписаний Акт чи ні.
  14. Стоблець "Рахунок №" - вказує номер рахунку, до якого було створено Акт. При натисканні на номер рахунку відкриється вкладка "Рахунки на оплату" з інформацією про вибраний платіж.
  15. Стоблець "Спосіб оплати" - вказує спосіб оплати з рахунку.
  16. Стоблець "Клієнт" - вказує назву клієнта. При натисканні на ім'я Клієнта відкриється картка клієнта.
  17. Стоблець "Реквізити" - вказує реквезити клієнта.
  18. Стоблець "Сума" - вказує суму рахунку.
  19. Стоблець "Теги" - укує Теги Рахунки на оплату.
  20. Стоблець "Створено" - вказує дату створення Рахунку на оплату.
  21. Стоблець "Статус Вчасно" - вказує статус відправлення акта клієнту.
  22. Стоблець "Візування" - вказує

Akt5

Перегляд/Редагування Акту

Для перегляду/редагування Акту потрібно натиснути на номер Акту в таблиці або на іконку Ока під номером Акту в таблиці.

Під час перегляду/редагування Акту доступно:

  1. Номер рахунку за яким було створено Акт.
  2. Поле "Акт №" - вказує номер Акту, доступне редагування.
  3. Поле "Дата акту" - вказує дату створення акту, доступне редагування
  4. Поле "Шаблон акту" - вказує обраний шаблон акта, доступне редагування.
  5. Кнопка "Підписаний" - вказує статус підписання акту, якщо кнопка Увімкнено - акт підписано, якщо кнопка Вимкнено - акт не підписано.
  6. Рядок "Статус вчасно" - вказує статус відправлення акта клієнту.
  7. Кнопка "Включити візування" - дозволяє увімкнути/вимкнути візування Акту.
  8. Поле "Примітка до Акту" - дозволяє залишати примітку до Акту.
  9. Кнопка "Назад" - повертає до списку Актів.
  10. Вкладка "Акт" - дозволяє редагувати акт.
  11. Вкладка "Вкладення" - перегляд вкладених файлів до акту.
  12. Вкладка "Відстеження листів" - показує список відстеження Актів.
  13. Вкладка "Перегляд клієнта" - показує перегляд Акту клієнтом.
  14. Вкладка "Журнал операцій" - показує список усіх виконаних операцій з Актом різними співробітниками.
  15. Кнопка "Надіслати документ вчасно"
  16. Кнопка "Лист" - дозволяє надіслати Акт електронною поштою клієнту.
  17. Кнопка "Перегляд Акту" - дозволяє переглянути Акт у PDF, завантажити Акт, почати друк Акту.
  18. Кнопка "Видалити" - видаляє акт.
  19. Рядок "Доступні шорткоди" - показує список доступних шорткодів, які можна використовувати при створенні шаблону акта або його редагування.
  20. Модульне вікно "Опис акту" - це стандартний текстовий редактор для створення/редагування шаблону Акта або Акта в процесі його відправки клієнту.
  21. Кнопка "Зберегти" - зберігає всі зміни, які були проведені з Актом.

Akt6

Надсилання Акту клієнту поштою.

Для відправлення акта Клієнту поштою необхідно перейти в "Продажі" -> "Акти", після чого вибрати потрібний акт та натиснути на його номер. Після відкриття вікна Перегляду/редагування Акту необхідно натиснути кнопку "Лист".

У вікні заповнити поля:

  1. Поле "Надіслати Email" - зі списку виберіть email клієнта.
  2. Поле "СС" - вкажіть email для надсилання копії повідомлення.
  3. Поле "Додаткові функції"
  4. Модульне вікно текстового редактора для попереднього перегляду/редагування повідомлення.

Akt7

 

Для створення акту потрібно зайти в "Продажі - Рахунки на оплату". Вибрати, на який рахунок буде створено акт. Натиснути кнопку "+Акт"

Akt8

Створення Акту за рахунком.

При створенні Акту за рахунком є:

  1. Поле "Акт №" - вказує номер акту, доступне редагування.
  2. Поле "Дата акту" - вказує дату створення акту, досяжне редагування.
  3. Поле "Шаблон акту" - дозволяє вибрати заздалегідь збережений шаблон Акту.
  4. Кнопка "Включити візування" - дозволяє включати візування Акту.
  5. Поле "Примітка до акту" - дозволяє залишати примітку всередині системи до Акту.
  6. Кнопка "Закрити" - закриває вікно створення акту за рахунком.
  7. Кнопка "Зберегти" - зберігає всі зміни під час створення акта за рахунком.

Akt9

Акти в картці Клієнта

Для перегляду Актів в картці клієнта зайдіть у розділ "Продажі -> Клієнти", виберіть потрібного клієнта та перейдіть до розділу "Акти" в меню "Продажі"

У розділі "Акти" є:

  1. Кнопка "Вивантажити акти в zip" - система дозволяє завантажити всі акти, які прикріплені до клієнта в один файл, після розпакування "zip-архіву" з'явиться папка з кожним актом окремо.
  2. Поле для відображення певної кількості Актів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" – для експорту списку Актів.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення списку Актів.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку Актів за ключовими словами.
  6. Стовпець "Акт №" - вказує номер Акту. При натисканні на номер акту відкриється меню перегляду та редагування Акту.
  7. Стоблець "Дата акта" - вказує дату створення Акту.
  8. Стоблець "Підписаний" - вказує підписаний Акт чи ні.
  9. Стоблець "Рахунок №" - вказує номер рахунку, до якого було створено Акт. При натисканні на номер рахунку відкриється вкладка "Рахунки на оплату" з інформацією про вибраний платіж.
  10. Стоблець "Спосіб оплати" - вказує спосіб оплати з рахунку.
  11. Стоблець "Реквізити" - вказує реквезити клієнта.
  12. Стоблець "Сума" - вказує суму рахунку.
  13. Стоблець "Теги" - укує Теги Рахунки на оплату.
  14. Стоблець "Створено" - вказує дату створення Рахунку на оплату.
  15. Стоблець "Статус Вчасно" - вказує статус відправлення акта клієнту.
  16. Стоблець "Візування" - вказує візування в акті.

Akt10

Збереження Актів з картки клієнта до zip-архіву.

Для перегляду/збереження Актів у карті клієнта зайдіть у розділ "Продажі - Клієнти", виберіть потрібного клієнта і перейдіть до розділу "Акти" в меню "Продажі", після чого натисніть на кнопку "Вивантажити акти в zip", далі виберіть період часу, за який були створені акти і натисніть кнопку "Зберегти".

Akt11

GooglePlay  AppStore   Windows store  macOs

Copyright © 2017-2022 «Perfectum CRM+ERP» є зареєстрованою торговою маркою. Всі права захищені.